Side 25 af 32 FørsteFørste ... 1522232425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Geoblocking er ulovligt i EU.
    Det må du lige dokumentere. Blander du ikke portabilitet og geoblokering sammen?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det må du lige dokumentere. Blander du ikke portabilitet og geoblokering sammen?

    In February 2018 the EU adopted the Geo-Blocking Regulation that prohibits any attempts to restrict consumer access to e-commerce websites on the basis of their nationality or country of residence.

    https://ec.europa.eu/jrc/en/publicat...-single-market

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: YouSee-tråden

    YouSee er ikke e-commerce. Der findes undtagelser i reguleringen.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    In February 2018 the EU adopted the Geo-Blocking Regulation that prohibits any attempts to restrict consumer access to e-commerce websites on the basis of their nationality or country of residence.

    https://ec.europa.eu/jrc/en/publicat...-single-market

    Jeg tror, at du tager fejl:

    Audiovisuelle tjenesteydelser, herunder tjenesteydelser, hvis hovedformål er at give adgang til transmission af sportsbegivenheder, og som leveres på grundlag af eksklusive territoriale licenser, er ikke omfattet af denne forordnings anvendelsesområde.

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg tror, at du tager fejl:
    crap. Husker dog denne sag. Fra da England var del af EU.

    https://www.google.dk/amp/s/www.dail...es-Greece.html

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    crap. Husker dog denne sag. Fra da England var del af EU.

    https://www.google.dk/amp/s/www.dail...es-Greece.html

    Crap! Højt niveau. Jeg ved, at du tager fejl, men jeg prøvede at give dig en åbning.

  9. #367
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Mere lavpraktisk, så bemærk, at der er kommet spilletidspunkter for hele efteråret nu.

    https://superliga.dk/nyheder/kamptid...-saeson-21-22/

    Går man med planer om at købe et års Discoveryabonnement, så er det med andre ord værd at bemærke, at der hverken er udekampe hos dem i oktober, november – eller december, hvor den kun står på pokal og EL2. Eller januar, i sagens natur.

    Og har man månedsabonnement, kan man trygt stille det i bero med udgangen af september, hvis man kun abonnerer for at se København på udebane.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Crap! Højt niveau. Jeg ved, at du tager fejl, men jeg prøvede at give dig en åbning.
    Det var ikke ment på dig. Undskyld.
    Det var Crap (noget irriterende lort) at jeg ikke havde ret. ☹️

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #369
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: YouSee-tråden

    Hej - Jeg er på ferie i Asien og kan umiddelbartikke få adgang til Yousee/YouTv da jeg er i udlandet . Nogle der har gode erfaringer med en VPN løsning der virker med yousee/YouTv ?
    Yo Mac!

  14. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    10

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Hej - Jeg er på ferie i Asien og kan umiddelbartikke få adgang til Yousee/YouTv da jeg er i udlandet . Nogle der har gode erfaringer med en VPN løsning der virker med yousee/YouTv ?
    Jeg plejer at bruge vpn-byen, når jeg har været i Tyrkiet og Singapore. Her har det fungeret uden problemer. Har prøvet med Expressen og private internet access, som jeg købte for at år, men har var kundeservicen shitty, især med problemer fra Tyrkiet. Håber det lykkes. God kamp i aften.

  15. #371
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: YouSee-tråden

    Tak for hjælpen - Det prøver jeg ��
    Yo Mac!

  16. #372
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: YouSee-tråden

    Interessant interview med kontorchef i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen på Altinget (bag betalingsmur).

    Blandt andet bliver der spurgt ind til "no single buyer"-klausulen, som har været meget udskældt både herinde og blandt fodboldfans generelt, da den betyder, at man ikke kan se alle Superliga-kampe et sted.

    Skal man streame alle kampe fra 3F Superligaen koster et Viaplay-abonnement 449 kroner om måneden, mens et Discovery Plus-abonnement koster 129 kroner om måneden. Hvad er evidensen for, at det bliver billigere for forbrugerne ved, at 3F Superligaen ikke må sælges til én køber og skal gå i udbud hvert tredje år?

    "Evidensen er mangeårig. Monopoler giver sjældent gode priserne til forbrugerne. Hvis Viaplay sad på alle rettigheder, tror du så stadig, at det kun vil koste 449 kroner? Al empiri siger, at monopoler ikke stiller forbrugerne bedre prismæssigt end, hvis der er konkurrence," svarer Søren Bo Rasmussen.
    Det fremgår dog også af artiklen, at styrelsen i øjeblikket undersøger, hvorvidt tilsagnene kan lempes eller fjernes grundet den nye medievirkelighed med streamingtjenester, inden Divisionsforeningen fra og med årsskiftet begynder på forhandlinger om rettighederne fra 2024 og frem.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #373
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: YouSee-tråden

    Problemet med forsvaret af opsplitning af rettigheder er jo bare, at det ikke rigtig gør op med monopolet. Omend der er flere rettighedshavere, har de stadig monopol på deres respektive kampe. Et reelt opgør med monopolstatussen ville indebære, at alle kampe sælges til flere sider.

    Jeg er sådan set enig i, at vi næppe ville være meget bedre stillet med Viasat som ene rettighedshaver, men dog noget. Måske situationen forbedres, når HBO Max og Discovery+ lægges sammen.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #374
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Problemet med forsvaret af opsplitning af rettigheder er jo bare, at det ikke rigtig gør op med monopolet. Omend der er flere rettighedshavere, har de stadig monopol på deres respektive kampe. Et reelt opgør med monopolstatussen ville indebære, at alle kampe sælges til flere sider.

    Jeg er sådan set enig i, at vi næppe ville være meget bedre stillet med Viasat som ene rettighedshaver, men dog noget. Måske situationen forbedres, når HBO Max og Discovery+ lægges sammen.
    Mon ikke også prisen ville stige med Viasat som ene rettighedshaver.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mon ikke også prisen ville stige med Viasat som ene rettighedshaver.
    Prisen ville formentlig stige, da de i givet fald skulle betale for flere kampe, men prisen ville næppe stige med 129 kr. om måneden, som er prisen for Discovery+ med sport.

    Mit problem med Discovery+ er, at de ikke har noget interessant indhold udover udvalgte FCK-kampe og, som denne måned, et par træningskampe med landsholdet. Nogle måneder (i fodboldsæsonen) har de kun to FCK-kampe, og det betaler jeg ikke 129 kr. for. Måske til sæsonafslutningen, men ellers ikke. Der var en gang, hvor de udover Superliga også havde engelsk og spansk fodbold, landsholdets kampe og Europa League. Der var mere at komme efter. Nu er det bare reality lort og en dårlig teknisk platform (omend fodbold nu i det mindste streames i 50 Hz). Sammenlægningen med HBO Max forbedrer situationen på indholdssiden, men vi må se, hvad prisen ender med at blive. En anden potentiel gevinst kan være, at det bringer Discovery tilbage i YouSee-folden. For os med Bland Selv, vil det være attraktivt.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •