Side 28 af 32 FørsteFørste ... 1825262728293031 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: YouSee-tråden

    Problemet er i høj grad, at Konkurrencestyrelsen tidligere har afvist, at Superligaen må sælges til en enkelt udbyder og at aftalen kun måtte gælde for tre år af gangen. Formålet var større udbud, flere valgmuligheder og bedre kvalitet i udsendelserne. Tingene har dog udviklet sig noget siden med tilgangen af streaming i høj kvalitet, samtidig med at Discovery og Yousee har deres konflikt. Ingen af de formål kan derfor i dag opnås med at fastholde at der ikke må sælges til en aktør, ligesom det da heller ikke har givet synderlig konkurrence at dele Superligaen op (reel konkurrence ville være, at flere stationer kan vise de samme kampe - men det tror jeg ikke de er interesserede i). Derfor har Divisionsforeningen også fået lov til, at sælge til en enkelt aktør næste gang der er udbud (efter denne sæson) og det bliver ret interessant at se, hvordan det ender.
    Divisionsforeningen vil selvfølgelig gå efter den aftale, der kan indbringe flest penge og spørgsmålet er, om det overhovedet er interessant nok, at have rettighederne til alle kampene. Jeg tror at Viaplay og TV2 ender med at dele rettighederne, da jeg ikke tror at nogle af kanalerne vil betale >500 millioner om året for at sikre sig eneretten.

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Jeg tror at Viaplay og TV2 ender med at dele rettighederne, da jeg ikke tror at nogle af kanalerne vil betale >500 millioner om året for at sikre sig eneretten.
    Det er jeg enig i, men jeg tror vi har god grund til at frygte at der reelt bliver fire udbydere. De to stationers flow-kanaler, men hvis man vil have fuld dækning skal man også købe deres streaming-pakker.

    Og det vil naturligvis især være vores og Brøndbys udekampe, der havner i streaming-pakkerne.
    Mvh,
    Bopa

  3. De følgende 2 brugere er enige:
    rsj, shs

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Det er jeg enig i, men jeg tror vi har god grund til at frygte at der reelt bliver fire udbydere. De to stationers flow-kanaler, men hvis man vil have fuld dækning skal man også købe deres streaming-pakker.

    Og det vil naturligvis især være vores og Brøndbys udekampe, der havner i streaming-pakkerne.
    Det er bare ved at nå et niveau, hvor jeg personligt snart ganske enkelt ikke gider rode med det. Mit liv er for kort til hvor rodet det er - bare se på denne tråd.

    De fleste af os - med en vis alder i hvert fald - benyttede ulovligt indhold af film og musik lige indtil det blev endnu nemmere at være lovlig. Og det viste sig, at folk faktisk var OK med at betale for indhold, hvis det blev gjort ordentligt.

    Hvis de fortsætter med at gøre det besværligt - OG give en fornemmelsen af at blive snydt, fordi man tvinges til at betale for alt muligt crap, man ikke gider se, så stiger risikoen temmelig meget for, at "man" vælger ulovlige streaming-løsninger i stedet - det håber jeg, at de tager med i betragtning. Jeg er ganske utrolig træt af at jeg enten skal betale "overpris" eller skal bruge tid og tanker på at checke programmet og lure hvilken tåbelig kombination af abonnementer, der vil være optimale i de næste 2 måneder, hvis jeg sørger for at starte abonnementet på det rigtige tidspunkt.

    Så nu ser jeg typisk kampene sammen med andre andre steder, bl.a. fordi jeg ikke selv har købt adgang og det har samtidigt betydet, at jeg ikke ser andre kampe i Superligaen - hvilket jeg ellers godt ville. De har ganske enkelt ikke fundet den løsning, der optimerer deres egen indtjening - det er jeg ret overbevist om.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Det er nogle dyre FCK kampe isoleret set.
    Men med i pakken er jo også Champions League og Premier League som jeg tænker må være de absolut dyreste rettigheder der findes indenfor fodbold.
    Det siger mig bare ikke så meget. Jo jo, har jeg ikke andet at tage mig til, så kan jeg da godt smække lidt Premier League på i weekenden, men det var godt nok ikke meget jeg fik set, da jeg havde Viaplay. Jeg vil meget hellere bare se Superligaen, fx AaB - AGF i aften, men det får jeg så ikke set, for køber først Viaplay, når jeg skal bruge det til vores kampe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det som pisser mig mest af er at man godt kan købe deres lorte-tv uden sport, men ikke kan købe sport uden lorte-tv.
    HØRT!!!
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  8. #411
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er bare ved at nå et niveau, hvor jeg personligt snart ganske enkelt ikke gider rode med det. Mit liv er for kort til hvor rodet det er - bare se på denne tråd.

    De fleste af os - med en vis alder i hvert fald - benyttede ulovligt indhold af film og musik lige indtil det blev endnu nemmere at være lovlig. Og det viste sig, at folk faktisk var OK med at betale for indhold, hvis det blev gjort ordentligt.

    Hvis de fortsætter med at gøre det besværligt - OG give en fornemmelsen af at blive snydt, fordi man tvinges til at betale for alt muligt crap, man ikke gider se, så stiger risikoen temmelig meget for, at "man" vælger ulovlige streaming-løsninger i stedet - det håber jeg, at de tager med i betragtning. Jeg er ganske utrolig træt af at jeg enten skal betale "overpris" eller skal bruge tid og tanker på at checke programmet og lure hvilken tåbelig kombination af abonnementer, der vil være optimale i de næste 2 måneder, hvis jeg sørger for at starte abonnementet på det rigtige tidspunkt.

    Så nu ser jeg typisk kampene sammen med andre andre steder, bl.a. fordi jeg ikke selv har købt adgang og det har samtidigt betydet, at jeg ikke ser andre kampe i Superligaen - hvilket jeg ellers godt ville. De har ganske enkelt ikke fundet den løsning, der optimerer deres egen indtjening - det er jeg ret overbevist om.
    Helt enig!! Lidt OT så bliver jeg voldsomt harm over de reklamer der kører med "when piracy appears football disappears", det er så himmelråbende hyklerisk, når vi kigger på en milliard industri. Brug dog pengene på at gøre noget nyttigt, i stedet for at hykle løs, for at presse lidt ekstra pund, euro, dkk ud af produktet!!!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #412
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har en mulighed til salg hvis man ønsker en billig måde at se fodbold på. Inkl. alle kanaler/alle kampe.
    Send PM

  11. #413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er bare ved at nå et niveau, hvor jeg personligt snart ganske enkelt ikke gider rode med det. Mit liv er for kort til hvor rodet det er - bare se på denne tråd.

    De fleste af os - med en vis alder i hvert fald - benyttede ulovligt indhold af film og musik lige indtil det blev endnu nemmere at være lovlig. Og det viste sig, at folk faktisk var OK med at betale for indhold, hvis det blev gjort ordentligt.

    Hvis de fortsætter med at gøre det besværligt - OG give en fornemmelsen af at blive snydt, fordi man tvinges til at betale for alt muligt crap, man ikke gider se, så stiger risikoen temmelig meget for, at "man" vælger ulovlige streaming-løsninger i stedet - det håber jeg, at de tager med i betragtning. Jeg er ganske utrolig træt af at jeg enten skal betale "overpris" eller skal bruge tid og tanker på at checke programmet og lure hvilken tåbelig kombination af abonnementer, der vil være optimale i de næste 2 måneder, hvis jeg sørger for at starte abonnementet på det rigtige tidspunkt.

    Så nu ser jeg typisk kampene sammen med andre andre steder, bl.a. fordi jeg ikke selv har købt adgang og det har samtidigt betydet, at jeg ikke ser andre kampe i Superligaen - hvilket jeg ellers godt ville. De har ganske enkelt ikke fundet den løsning, der optimerer deres egen indtjening - det er jeg ret overbevist om.
    Super enig. Reelt set så bestemmer brugeren i sidste ende og hvis ingen køber abonnement eller maks et, så udvandes forretningsideen jo. Personligt har jeg droppet Discovery, da Viasat også har CL og PL. Sammen med TV2, så har jeg rigeligt med fodbold og som sæsonkortholder og viasatkunde, så må jeg leve med at gå glip af de FCK kampe på Discovery.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #414
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Super enig. Reelt set så bestemmer brugeren i sidste ende og hvis ingen køber abonnement eller maks et, så udvandes forretningsideen jo. Personligt har jeg droppet Discovery, da Viasat også har CL og PL. Sammen med TV2, så har jeg rigeligt med fodbold og som sæsonkortholder og viasatkunde, så må jeg leve med at gå glip af de FCK kampe på Discovery.
    Kunne også sagtens undvære Discovery.
    Er naturligvis på plads i Parken til alle hjemmekampe. Det er bare sjældent jeg kommer på away, og synes tit vores kampe på udebane ligger søndag kl 16. Så derfor er man næsten nødt til at have den også. :(

  14. #415
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Så er det lige om snart, at fremtiden igen lægges fast: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...andles/9670166

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #416
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Norlys Play er kun live tv - Intet arkiv.
    Til gengæld har man i den store pakke også adgang til Viaplay, TV2 Play og Discovery.
    Den købte jeg for nogle år siden og er godt tilfreds med det. Har ikke fundet noget sted man kan få det hele billigere end her. (Giver 549,-/md)
    Jeg overvejer også en pakke fra Norlys. 439 kr for "vælg 8", der så vidt jeg kan se kan dække mit behov. Dvs FCKs kampe, samt HBO og TV2 Play og eventuelt Disney til ungerne. Det virker som en fornuftig pris sammenlignet med alternativerne.

    Det eneste problem, jeg lige kan se er, at man får TV2 Play basis med reklamer. Det får jeg desværre nok svært ved at sælge til konen. Er der andre problemer ved Norlys, som jeg overser?

  17. #417
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    Jeg overvejer også en pakke fra Norlys. 439 kr for "vælg 8", der så vidt jeg kan se kan dække mit behov. Dvs FCKs kampe, samt HBO og TV2 Play og eventuelt Disney til ungerne. Det virker som en fornuftig pris sammenlignet med alternativerne.

    Det eneste problem, jeg lige kan se er, at man får TV2 Play basis med reklamer. Det får jeg desværre nok svært ved at sælge til konen. Er der andre problemer ved Norlys, som jeg overser?
    Jeg er meget glad for Norlys som fungerer upåklageligt ved mig.
    Streamer via deres App Norlys Play, og det er sjældent den hakker/lacker som Viaplay eksempelvis.
    Jeg har også TV2 play med reklamer i min pakke - Lidt små irriterende ja, men det er ofte relativ kort tid reklamerne varer. Så det vænner man sig til.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #418
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg er meget glad for Norlys som fungerer upåklageligt ved mig.
    Streamer via deres App Norlys Play, og det er sjældent den hakker/lacker som Viaplay eksempelvis.
    Jeg har også TV2 play med reklamer i min pakke - Lidt små irriterende ja, men det er ofte relativ kort tid reklamerne varer. Så det vænner man sig til.
    Er reklamerne kun inden programmet starter eller også midt i programmet?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #419
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er reklamerne kun inden programmet starter eller også midt i programmet?
    Det er kun forud for program start. Intet i midten af programmerne.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #420
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: YouSee-tråden

    Jeg lurer også på Norlys "Vælg 8" med TV2 Play. Kan man se live tv via TV2 Play, eller skal f.eks. TV2-kanalen tilvælges?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •