Side 15 af 32 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    Hej chpwizard,

    Jeg skrev til dem at jeg havde set det bedre tilbud, hvor de også svarede at de ville refundere 495,- hvis jeg bestilte. Så det ser ikke ud til at man behøver screenshot (ikke før man ikke får sine penge retur hvert fald ;)).

    Update: Og de sendte returnering mindre end 30 min efter min bestilling, så det ser ud til at der er styr på det.
    Sidst redigeret af Tboat : 25.05.20 kl. 12:33
    D ku vær Værre!!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cphwizard Se meddelelser
    Screenshottet ser desværre ud til at være forsvundet. Vil det være muligt at smide det op igen, så lover jeg at være hurtigere til at få det gemt denne gang!?
    Hov, jeg beklager! Det var i en nu slettet post. Men har lagt det op igen. Husk dog at understrege, at du selv havde set tilbuddet :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Nov 2015
    Indlæg
    2

    Re: YouSee-tråden

    Tak for dette tip. Har nu brugt det og jeg fik godt nok at vide at tilbuddet ikke længere galt (uden nærmere forklaring), men de ville gerne lave en undtagelse og tilbyde mig at refundere 50 % af købet.

    Utrolig de ikke vil stå ved deres tilbud, selvom fodbolden nu er tilbage (altså lige om lidt)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #214
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af The Captain Se meddelelser
    Tak for dette tip. Har nu brugt det og jeg fik godt nok at vide at tilbuddet ikke længere galt (uden nærmere forklaring), men de ville gerne lave en undtagelse og tilbyde mig at refundere 50 % af købet.

    Utrolig de ikke vil stå ved deres tilbud, selvom fodbolden nu er tilbage (altså lige om lidt)
    Jeg er også hoppet på, og de var lynhurtige til at tilbyde mig kr. 495,- tilbage, hvis jeg betalte kr. 990,- up front. Det er s'gu en underlig forretningsmodel, men tak til snarrådige smølle for at smide et screenshot, så jeg kunne optræde skråsikkert. Det blev så i øvrigt slet ikke nødvendigt, for de købte den med det samme.

    Det sjove er, at jeg ville egentlig have købt abonnementet fra min arbejds-PC, men den er koblet på et svensk netværk, så jeg blev automatisk stillet videre til deres svenske side. Derovre får man åbenbart den slags smidt i nakken, og deres tilbud om halv pris gælder tilsyneladende stadig. Rabatprisen hinsidan svarer til 279 danske kroner for et årsabonnement.


    Skidt pyt! Det er i hvert fald ikke svært at få abonnementet til halv pris i Danmark også.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #215
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Her skal man så være opmærksom på, at de tilsyneladende har fået sat det hele op for nylig, så du – hvis du har betalt for det via "Sverige" – også kun har adgang til de svenske seeres indhold. Det vil sige ingen Superliga.

  10. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Her skal man så være opmærksom på, at de tilsyneladende har fået sat det hele op for nylig, så du – hvis du har betalt for det via "Sverige" – også kun har adgang til de svenske seeres indhold. Det vil sige ingen Superliga.
    Har viaplay sport alle superligakampene? Kunne ikke lige Google det frem .oO

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Har viaplay sport alle superligakampene? Kunne ikke lige Google det frem .oO
    Jeg har aldrig haft Viaplay, så jeg vil lade en anden svare med sikkerhed ... men mener, at de ikke har de kampe, der vises hos Discovery. Dvs. ca halvdelen af vores.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #218
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: YouSee-tråden

    Til almen info: Viabøf har ikke Discoverys superligakampe.

    (Men de har Discoverys PL-kampe)
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #219
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg har aldrig haft Viaplay, så jeg vil lade en anden svare med sikkerhed ... men mener, at de ikke har de kampe, der vises hos Discovery. Dvs. ca halvdelen af vores.
    jeg plejede vist ikke at have lørdagskampen (16:00?) på viaplay.
    Jeg kan se i programmet, at de vist ikke sender gf-randers og derudover tør de ikke skrive programmet ned, så man kan se det endnu....

    edit: som du skriver, så svarer det pænt til halvdelen af vores, da bif er førstevalg, og vi så har relativt mange kl. 16-kampe?

  16. #220
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    jeg plejede vist ikke at have lørdagskampen (16:00?) på viaplay.
    Jeg kan se i programmet, at de vist ikke sender gf-randers og derudover tør de ikke skrive programmet ned, så man kan se det endnu....

    edit: som du skriver, så svarer det pænt til halvdelen af vores, da bif er førstevalg, og vi så har relativt mange kl. 16-kampe?
    Yup, selv om det ikke er helt udtømmende; vi har også været 1.- og 3-valg. Du kan se det samlede regnskab, også for tidligere år, på ougars fine site:

    https://superstats.dk/tv

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Her skal man så være opmærksom på, at de tilsyneladende har fået sat det hele op for nylig, så du – hvis du har betalt for det via "Sverige" – også kun har adgang til de svenske seeres indhold. Det vil sige ingen Superliga.
    Bare rolig :-D

    Abonnementet er selvfølgelig købt i Danmark.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. #222
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    som du skriver, så svarer det pænt til halvdelen af vores, da bif er førstevalg, og vi så har relativt mange kl. 16-kampe?
    Lige med det der in mente er jeg begyndt at lege med tanken om at have Eurosport player på årsbasis og så evt spæde til viaplay i en måned når vi skal spille away i Herning.

    Logikken er at jeg er på stadion til stort set alle Derby ude og hjemme, og også FCM hjemme. Og det er vel stort set de kampe der kommer på viasats kanaler.

    Så er der lige om vi kommer i europa. TV2 play med sport (EL) koster 179kr pr måned uden binding. Viaplay med sport (CL) har en normalpris på 339 også uden binding. Så skulle man have en af delene i et halvt års tid. Hvis det var CL ville jeg nok køre det via Boxer og så smide et par streamingtjenester i. I og med at den nye struktur gør det pænt usandsynligt at vi kommer i CL så kunne det betyde farvel til viasat.

    Det ville også være en stor motiverende faktor for at tage på Herning away at det ville koste det samme at se den på viaplay som at tage fanklubbussen.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  20. #223
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Yup, selv om det ikke er helt udtømmende; vi har også været 1.- og 3-valg. Du kan se det samlede regnskab, også for tidligere år, på ougars fine site:

    https://superstats.dk/tv
    Dejligt at Ougar dokumenterer at Viasat er upartiske ;) Det ses meget tydeligt i sæsonen 2018/19
    Øvre C'er

  21. #224
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har lige skrevet med dem på EuroSport, hvor jeg gjorde dem opmærksom på det tidligere tilbud. De forsøgte dette her:

    The offer is valid for our existing customers. Do you already have an account with us?

    Og bagefter, da jeg skrev at det bestemt ikke kun gjaldt eksisterende kunder, så skrev de:

    Please bear with me while I look into this for you, Rasmus.

    If you wish to subscribe to our platform as a new customer with an annual pass, I can offer you a 50% refund upon purchasing the pass. Simply, reply to this chat (if you are subscribing now) or send us an email once you have purchased an annual subscription (only via our website at http://eurosportplayer.com/ ) and we will issue you with a refund of 495 DKK


    Så var det åbenbart et tilbud, der kun gjaldt for nye kunder. Det er satme en mærkelig model, de kører derinde

    /Raz
    The best defense against logic is stupidity

  22. #225
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    ...send us an email once you have purchased an annual subscription (only via our website at http://eurosportplayer.com/ ) and we will issue you with a refund of 495 DKK
    Forstår på en eller anden måde ikke, at folk accepterer den øvelse. Hvorfor skal man betale fuld pris for at opnå rabatten? Hvorfor kræver folk ikke bare, at Eurosportplayer sender en betalingsanmodning på det halve?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •