Side 19 af 32 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Så skruer Viasat bissen på....

    https://ekstrabladet.dk/underholdnin...t-soem/8490272

    Hvor gad jeg godt at der kunne laves en model hvor man kun betaler for de kampe/den sport man rent faktisk ser......

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så skruer Viasat bissen på....

    https://ekstrabladet.dk/underholdnin...t-soem/8490272

    Hvor gad jeg godt at der kunne laves en model hvor man kun betaler for de kampe/den sport man rent faktisk ser......
    Men den model giver bare ikke mening. Det vil være dårligt for ALLE parter.

    Når udsendelser er produceret, så koster det ikke producenten noget yderligere at give adgang til flere kunder. Dermed vil man få maksimal "nytte", hvis man giver adgang til alle. Men når de enkelte udsendelser vurderes VOLDSOMT forskelligt af de enkelte kunder (f.eks. FCK-VEJ for hhv en BØF fan og en FCK fan) så giver det bare ikke mening OVERHOVEDET at prissætte de enkelte events.

    I bund og grund, så er den optimale situation, at alle har adgang til alt materiale, og betaler så meget som de synes det er værd. Og der hvor man kommer tættest på, det er hvor man giver adgang til alt for en fast pris - og der er vi bare mange, som kun følger en enkelt sport og kun et enkelt hold, som så ender med at være taberen. Men jeg har UTROLIG svært ved at finde på en bedre prismodel - andet end det de gør. Fast pris og så (gætter jeg på) ofte rabat til folk, der ringer ind og siger abonnementet op fordi det er for dyrt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Men den model giver bare ikke mening. Det vil være dårligt for ALLE parter.

    Når udsendelser er produceret, så koster det ikke producenten noget yderligere at give adgang til flere kunder. Dermed vil man få maksimal "nytte", hvis man giver adgang til alle. Men når de enkelte udsendelser vurderes VOLDSOMT forskelligt af de enkelte kunder (f.eks. FCK-VEJ for hhv en BØF fan og en FCK fan) så giver det bare ikke mening OVERHOVEDET at prissætte de enkelte events.

    I bund og grund, så er den optimale situation, at alle har adgang til alt materiale, og betaler så meget som de synes det er værd. Og der hvor man kommer tættest på, det er hvor man giver adgang til alt for en fast pris - og der er vi bare mange, som kun følger en enkelt sport og kun et enkelt hold, som så ender med at være taberen. Men jeg har UTROLIG svært ved at finde på en bedre prismodel - andet end det de gør. Fast pris og så (gætter jeg på) ofte rabat til folk, der ringer ind og siger abonnementet op fordi det er for dyrt.
    Men det er da også dårligt for "alle" parter at skulle betale for en masse indhold som man aldrig ser? Jeg er fuldstændig ligeglad med formel 1 og NFL - Men jeg skal være med til at betale gildet?

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Men det er da også dårligt for "alle" parter at skulle betale for en masse indhold som man aldrig ser? Jeg er fuldstændig ligeglad med formel 1 og NFL - Men jeg skal være med til at betale gildet?
    Et eksempel, der kommer tæt på pure play-fodbold som streaming er BT Sport i England. Den koster lige omkring 200 pr. måned, så man ville nok skulle lægge noget oveni for Superligaen (og du undgår ikke andre sportsgrene) hvis en sådan service landede her. Men der er PL, FA, CL, BL, Ligue 1.

    Men mere interessant, servicen peger fremad med dels en holdning til kvalitet og en tydelig markedsføring af servicen, der adskiller sig markant fra den danske "kvalitet, who cares"-holdning, der gør mig vanvittig:


    • Mobiles and tablets: 2.5 Mbps (6 Mbps recommended)
    • Smart TVs and consoles: 6 Mbps
    • Streaming in 4K without HDR: 25 Mbps
    • Streaming in 4K HDR: 30 Mbps

    Yes, inkluderet i prisen streamer BT udvalgte kampe i 4K og sågar i HDR med bitrate to match, hvis du har den rigtige enhed. 3-6 i hver PL-runde, CL-kampe og FA. Hvorfor er det umuligt i Danmark - NENTs egentlige 4K-kanal undtaget? Ingen ved det.
    Mvh,
    Bopa

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: YouSee-tråden

    Jeg vil egentlig bare se Superliga. Jeg er ligeglad med andre ligaer og andre sportsgrene, ligesom jeg er ligeglad med serie-film indholdet på Viaplay og Discovery+. Lidt irriterende jeg så skal smide hvad, knapt 600kr om måneden nu?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: YouSee-tråden

    Der er flere muligheder for stadig at se FCK og lidt anden fodbold. Her er to eksempler.

    Mulighed 1: YouTV (streaming) 199 DKK/mnd. + Discovery+ (streaming) 149 DKK/mnd.

    Mulighed 2: Boxer Flex8 (digital tv via. antenne) 439 DKK/mnd. Boxer giver også adgang til at streame de kanaler man vælger.

    Begge muligheder giver adgang til alle FCKs kampe.
    Sidst redigeret af SALT : 03.03.21 kl. 08:38

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Der er flere muligheder for stadig at se FCK og lidt anden fodbold. Her er to eksempler.

    Mulighed 1: YouTV (streaming) 199 DKK/mnd. + Discovery+ (streaming) 149 DKK/mnd.

    Mulighed 2: Boxer Flex8 (digital tv via. antenne) 439 DKK/mnd. Boxer giver også adgang til at streame de kanaler man vælger.

    Begge muligheder giver adgang til alle FCKs kampe.
    Denne mulighed benytter jeg mig af - dog får jeg Discovery+ til 99,- da jeg hoppede på da de 'gik ud af' aftalen med Yousee. Jeg er meget tilfreds med at få alt indhold fra Discovery + live TV og TV 3+, TV3 Sport, TV3 Max og Xee for alt i alt 299,- om måneden.

    Det eneste jeg skal vænne mig til, er at streaming lige konsekvent er 10-20 sekunder bagud altid..
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Der er flere muligheder for stadig at se FCK og lidt anden fodbold. Her er to eksempler.

    Mulighed 1: YouTV (streaming) 199 DKK/mnd. + Discovery+ (streaming) 149 DKK/mnd.

    Mulighed 2: Boxer Flex8 (digital tv via. antenne) 439 DKK/mnd. Boxer giver også adgang til at streame de kanaler man vælger.

    Begge muligheder giver adgang til alle FCKs kampe.

    Du kan også købe eurosportplayer istedet for Discovery+. Det kan fåes til 129 om måneden, eller for 990,- for et år.
    Som det også er nævnt tidligere så forsvinder Eurosportplayer dog nok snart ind i Discovery+, så prisen er nok kun sådan for en stund.


    Ovenstående er den umiddelbart billigste måde at få alt Superligabold på som verdenen ser ud nu.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: YouSee-tråden

    Hvilke 3 kanaler skal man så vælge hos YouTV? Og hvor mange kan streame samtidig på 1 bruger via deres app?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: YouSee-tråden

    3+, 3Sport og 3Max til Superliga.

    Jeg tænker selv at tage pakken med 10 kanaler. Så kan jeg se 3+, 3Sport, 3Max, TV2Sport og TV2Spxrt. De resterende kanalvalg overlader jeg til kæresten.

    Men herved kan jeg være fint dækket ind fodboldmæssigt med YouTV og Eurosportplayer/Discovery+.

  16. #281
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Lidt irriterende jeg så skal smide hvad, knapt 600kr om måneden nu?
    Det er så der jeg siger at for mig koger det hele lidt sammen: Prisen, den manglende tekniske kvalitet, Sæbye og myriader af røvsyge ludoreklamer gør bare ikke produktet særlig attraktivt for mig.

    Heck, man får samme kvalitet og færre debile reklamer på en tyrkisk piratstream.
    Mvh,
    Bopa

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #282
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilke 3 kanaler skal man så vælge hos YouTV? Og hvor mange kan streame samtidig på 1 bruger via deres app?
    Jeg gik over til YouTV i efteråret, hvor jeg valgte 3+, TV3 Sport og Xee. Så misser jeg kun de PL kampe, der er på TV3 MAX. Derudover har jeg jo så Eurosport Player.

    Jeg mener kun, der kan være 1 på af gangen på YouTV, og så er deres player ikke vildt god, for man kan ikke starte forfra, spole tilbage eller lignende. Det er meget se nu eller aldrig. Derudover har YouTV to gange i år haft nedbrud, heldigvis ikke i FCK's kampe, hvor jeg har misset en halvleg.

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: YouSee-tråden

    Okay, så er YouTV desværre ikke en mulighed for mig. Det skal være muligt at se kampen i to rum i lejligheden.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  20. #284
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Okay, så er YouTV desværre ikke en mulighed for mig. Det skal være muligt at se kampen i to rum i lejligheden.
    Hov, jeg husker vist forkert. Ser ud til man kan være flere på samtidig. Der er en FAQ nederst på forsiden.


  21. #285
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det lyder som om, at Boxer er den bedste løsning for dig, såfremt du også vil flytte dit bredbånd. Den løsning var jeg også tæt på at gå med dengang jeg droppede viaplay, for den virker også god.
    Bredbånd er låst i foreningen her. Kan man kun have Boxer hvis man har bredbånd der?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •