Side 10 af 32 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #136
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Spændende - 1000 tak for forslaget.

    Kan ikke umiddelbart se hvor jeg kan ændre det på indstillingerne på mit TV, men må lede lidt efter i de avancerede indstillinger. Det er et LG 4K Smart TV som er 3 år gammelt, så mon ikke muligheden er der...
    Jeg fik formuleret mig dårligt. Det skal sættes på streamingkilden: Chromecast, PC, apple tv eller whatever du streamer fra. Hvis du bruger en indbygget app i selve tv'et *bør* den og tv'et kunne finde ud af det selv (men det er langt fra givet, da visse apps er ufatteligt sløjt lavet)

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: YouSee-tråden

    findes der en måde, hvor man kan få adgang til at se fodbolden, uden at få adgang til serie / film (streaming), eller kanaler med en masse fyld (flow tv). Jeg har opsagt mit yousee abbonnemt, og har derfor kun adgang til dr i øjeblikket. Det er overraskende rart (som at lytte til en eks-ryger eller nyslået veganer), og jeg ville derfor egentlig gerne forsætte med kun dr adgang, men med fuld adgang til superligaen og champions league. Hvis det på nogen måde er muligt.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    findes der en måde, hvor man kan få adgang til at se fodbolden, uden at få adgang til serie / film (streaming), eller kanaler med en masse fyld (flow tv). Jeg har opsagt mit yousee abbonnemt, og har derfor kun adgang til dr i øjeblikket. Det er overraskende rart (som at lytte til en eks-ryger eller nyslået veganer), og jeg ville derfor egentlig gerne forsætte med kun dr adgang, men med fuld adgang til superligaen og champions league. Hvis det på nogen måde er muligt.
    Der er allerede en del erfaringer her i tråden, der med held kan bruges ;-)

    Men i en nøddeskal: Vil du se både superliga og Champions League, men ikke have en tv-udbyder, så skal du have streamingadgang fra NENT og Discovery.

    • NENT har Viaplay Sport, og det koster 309 kr om måneden. Du får serier oveni, og det kan ikke vælges fra. Der er heller ikke noget årsabonnement.
    • Discovery har Dplay og Eurosportplayer. Førstnævnte giver dig de tv-kanaler, du ikke er interesseret i, helt vilde mængder lort på dåse, og er dyrere. Så det vælger ret meget sig selv. Sidstnævnte koster 1000 for et år. Det kan betale sig, selv fraregnet de par måneder hvor superligaen ligger stille.

    Du lander omkring 400 pr måned, så det er ikke en vanvittig besparelse i forhold til YouSee, men dog billigere (med de ulemper det også medfører).

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Det er så fucked at man ikke bare kan købe superliga bold streaming, men at det skal samles med alt muligt skrammel.

    “Ja du kan godt købe en is, men så skal du købe en havesaks og et årsabonnement på alt for damerne”. Hvad fanden er det for et lortefirma.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det er så fucked at man ikke bare kan købe superliga bold streaming, men at det skal samles med alt muligt skrammel.

    “Ja du kan godt købe en is, men så skal du købe en havesaks og et årsabonnement på alt for damerne”. Hvad fanden er det for et lortefirma.
    Det skal du spørge klubben, du gerne vil følge, om ;-)

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er allerede en del erfaringer her i tråden, der med held kan bruges ;-)

    Men i en nøddeskal: Vil du se både superliga og Champions League, men ikke have en tv-udbyder, så skal du have streamingadgang fra NENT og Discovery.

    • NENT har Viaplay Sport, og det koster 309 kr om måneden. Du får serier oveni, og det kan ikke vælges fra. Der er heller ikke noget årsabonnement.
    • Discovery har Dplay og Eurosportplayer. Førstnævnte giver dig de tv-kanaler, du ikke er interesseret i, helt vilde mængder lort på dåse, og er dyrere. Så det vælger ret meget sig selv. Sidstnævnte koster 1000 for et år. Det kan betale sig, selv fraregnet de par måneder hvor superligaen ligger stille.

    Du lander omkring 400 pr måned, så det er ikke en vanvittig besparelse i forhold til YouSee, men dog billigere (med de ulemper det også medfører).
    Hele pointen var netop ikke at have adgang til andet end bold. Et gamepass om man vil.

  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Fck burde se fremtiden og lave sin egen streaming kanal.
    50kr pay-pr-view for en kamp eller 1000kr for alle fck kampe i superligaen på et år.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Der er allerede en del erfaringer her i tråden, der med held kan bruges ;-)

    Men i en nøddeskal: Vil du se både superliga og Champions League, men ikke have en tv-udbyder, så skal du have streamingadgang fra NENT og Discovery.

    • NENT har Viaplay Sport, og det koster 309 kr om måneden. Du får serier oveni, og det kan ikke vælges fra. Der er heller ikke noget årsabonnement.
    • Discovery har Dplay og Eurosportplayer. Førstnævnte giver dig de tv-kanaler, du ikke er interesseret i, helt vilde mængder lort på dåse, og er dyrere. Så det vælger ret meget sig selv. Sidstnævnte koster 1000 for et år. Det kan betale sig, selv fraregnet de par måneder hvor superligaen ligger stille.

    Du lander omkring 400 pr måned, så det er ikke en vanvittig besparelse i forhold til YouSee, men dog billigere (med de ulemper det også medfører).
    Jeg ville sagtens kunne "nøjes" med Viaplay Sport hvor der er vanvittig meget sport. I like.

    Men ja, for at kunne se FCK er vi desværre også nødt til at smide penge efter Discovery på den ene eller anden måde. Et lille fif er at købe Eurosport Player igennem et Telia abonnement, her kan det købes for 50 kr./md. Så får man samtidig adgang til kampene på Canal 9 som jo er de klart vigtigste som FCK fan da vi relativt ofte vises her....

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ville sagtens kunne "nøjes" med Viaplay Sport hvor der er vanvittig meget sport. I like.

    Men ja, for at kunne se FCK er vi desværre også nødt til at smide penge efter Discovery på den ene eller anden måde. Et lille fif er at købe Eurosport Player igennem et Telia abonnement, her kan det købes for 50 kr./md. Så får man samtidig adgang til kampene på Canal 9 som jo er de klart vigtigste som FCK fan da vi relativt ofte vises her....
    Da jeg ikke har mulighed for kabeltv har jeg gennem en årrække kørt stueantenne med DR, kombineret med Viaplay og til tider Eurosport. VIaplay er løbende steget i pris, jeg mener jeg gav under 200kr/mdr til start. Eurosport er det meget sjældent jeg ser, har faktisk opsagt det nu. De få kampe de viser er vist kun kl 16-kampen, som vi oftest enten ser på stadion eller er forhindret i at se grundet en eller anden familiær sammenkomst.
    Hvis man også er glad for F1 og NFL og har børn der ser serier/film, så er Viaplay egentlig ret god value.

    Viaplay kører lidt bedre efterhånden, ikke så ofte det går i stå eller deres service går ned. Sker oftest i CL-semifinaler og den slags:)

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Fck burde se fremtiden og lave sin egen streaming kanal.
    50kr pay-pr-view for en kamp eller 1000kr for alle fck kampe i superligaen på et år.
    Det ville så betyde enegang ifht. den kollektive tv-aftale, hvilket for det første nok er en dårlig forretning og i øvrigt formentlig er temmelig kringlet, fordi der jo i sagens natur altid er et modstanderhold, der også ville have rettigheder til en given FCK-kamp. Det var i hvert fald ikke kønt, da Brøndby pustede sig op og efterfølgende måtte krybe tilbage og bede om lov til at være med i klubben igen for seks år siden: https://borsen.dk/nyheder/sport/arti...tv-aftale.html
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Eurosport er det meget sjældent jeg ser, har faktisk opsagt det nu. De få kampe de viser er vist kun kl 16-kampen, som vi oftest enten ser på stadion eller er forhindret i at se grundet en eller anden familiær sammenkomst.
    Tildels rigtigt. De viser også vores europæiske kampe i langt de fleste sæsoner.

  17. #147
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hele pointen var netop ikke at have adgang til andet end bold. Et gamepass om man vil.
    Der må jeg så have udtrykt mig lidt uklart, for det findes ikke. Det nævnte setup er det tætteste, man kommer på det.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #148
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har ikke helt fundet en løsning på, hvordan jeg i fremtiden skal se de away-kampe, Discovery sidder på. Vores hjemmekampe ser jeg live.

    MEN, jeg tog mig i sidste uge endnu engang sammen og ringede til YouSee for at beklage mig. Og det resulterede i en reel besparelse og en ny tilstand:

    Først beklagede den arme mand, at jeg ikke længere har adgang til Discovery, og så slog han 50 kr. af min månedlige udgift samt 200 kr. af den kommende regning. Dermed var prisen på min fuldpakke nede på 539 kr. om måneden.

    Dernæst nåede vi frem til, at jeg selvfølgelig skal have "Bland Selv 10", da jeg dermed får adgang til samtlige fodboldkanaler, YouSee kan levere, og slipper for 900 kanaler, jeg og familien aldrig ser, OG at YouSee sender mig 4 kort og kortlæsere gratis. Da jeg ringede til YouSee for et par måneder siden var fortællingen ellers, at jeg skulle have én boks samt tilkøbe 3 kort á 100 kr. for at kunne tilgå en bland selv-løsning. Nu har piben fået en anden lyd.

    Jeg er hermed nede på en månedlig udgift på 429 kr. for alt det fodbold, YouSee sidder på, og jeg slipper for det meste skrammel. Groft sagt har hele YouSee-Discovery-farcen sparet mig for 160 kr. pr. måned eller 1.920 kr. om året. Det beløb bliver lidt mindre, hvis jeg tegner abonnement på DPlay eller Eurosport, men jeg vil formentlig stadig have sparet lidt mønt. Som jeg har skrevet et andet sted, ender jeg nok med at tage på Sportsbar og se kampene på 9'eren, så den reelle besparelse bliver nok ikke så stor. Men sjovere er det nu alligevel blevet.

    Tak til Christian Kemp.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: YouSee-tråden

    Damn, den tv-pakke er langhåret.

    Undersøger løsninger for min FCK-glade mor, der gerne vil kunne se alle FCK's kampe så let og enkelt som muligt. Hun har en påtvungen grundpakke hos Yousee, og er ikke en haj med sit smart-tv. Så det skal helst være så let som muligt.

    Er det korrekt, at det er følgende kanaler, der kan tænkes at sende FCK-kampe i år (superliga + Europa):

    TV3+, 6eren, Canal 9, TV3 Sport 1

    ...eller er der flere, man skal have styr på? Kan f.eks. se på tvsporten.dk, at FCK - Celtic i al fald vil blive vist på...Eurosport Player :0: https://www.tvsporten.dk/fodbold/fc-kobenhavn/

    Tips til smarte, enkle løsninger modtages med kyshånd + tips til andre kanaler, der skal med for at sikre alle kampe i 2020 - eller i al fald bare i forårssæsonen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #150
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har sat de 1500kr i en 4k fire stick fra amazon og 1år eurosport player, har lært min gamle far at skifte på tv'et. fungere ganske udmærket for ham. og da jeg samtidig selv har et smart tv, kan jeg nøjes med at dele player kontoen da de tillader flere logins men til forskellige enheder, dog ikke 2 af de samme. så satser jeg på at det vil holde året ud.

Side 10 af 32 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •