Side 27 af 32 FørsteFørste ... 1724252627282930 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: YouSee-tråden

    Nu lukker YouTV her ved årsskiftet, så jeg skal finde en anden løsning. Hidtil har jeg kørt: Discovery Sport + YouTV (TV3+, TV3 Sport, TV3 MAX) som vist kostede sammenlagt 339 kr. per måned.

    Det har givet mig alle Superligaens kampe, Champions League og en del Premier League kampe.

    Nogen der kan anbefale mig noget? Jeg har kigget en del på Norlys' streaming, hvor man kan mixe 8 kanaler til 439 kr. og alternativt overvejer jeg at finde en at splitte et Viaplay Sport abonnement med.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu lukker YouTV her ved årsskiftet, så jeg skal finde en anden løsning. Hidtil har jeg kørt: Discovery Sport + YouTV (TV3+, TV3 Sport, TV3 MAX) som vist kostede sammenlagt 339 kr. per måned.

    Det har givet mig alle Superligaens kampe, Champions League og en del Premier League kampe.

    Nogen der kan anbefale mig noget? Jeg har kigget en del på Norlys' streaming, hvor man kan mixe 8 kanaler til 439 kr. og alternativt overvejer jeg at finde en at splitte et Viaplay Sport abonnement med.
    Norlys PLAY fungerer glimrende og er delevenlig. To kan streame samtidig og du kan få alle vigtige kanaler til din sport.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: YouSee-tråden

    Nogen der har erfaring med Norlys og kan oplyse om man skal se kampene live, eller kan man som i Discovery Appen gense kampe efter man har været i Parken ��
    Yo Mac!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Nogen der har erfaring med Norlys og kan oplyse om man skal se kampene live, eller kan man som i Discovery Appen gense kampe efter man har været i Parken ��
    Norlys Play er kun live tv - Intet arkiv.
    Til gengæld har man i den store pakke også adgang til Viaplay, TV2 Play og Discovery.
    Den købte jeg for nogle år siden og er godt tilfreds med det. Har ikke fundet noget sted man kan få det hele billigere end her. (Giver 549,-/md)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: YouSee-tråden

    Viaplay, så du kan se alle superligakampe live og streame i arkiv ?
    Yo Mac!

  10. #396
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Stilltripping Se meddelelser
    Viaplay, så du kan se alle superligakampe live og streame i arkiv ?
    Ja. Viaplay inkl. sport. Den fulde pakke.
    Discovery og Tv2 er også inkl. sport. Så dvs. alt.

    Tror dog ikke de sælger denne pakke længere. Jeg kom ind som kunde for et par år siden via Boxer TV som Norlys så opkøbte.

  11. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    2023 bliver et år med prisstigninger for Viaplay: 'Et fantastisk køb' | BT Fodbold - www.bt.dk

    Så stiger priserne igen igen... Det bliver bare dyrere og dyrere at se fodbold i TV. Men sådan er det jo nu engang når rettighederne hele tiden bliver dyrere.

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    2023 bliver et år med prisstigninger for Viaplay: 'Et fantastisk køb' | BT Fodbold - www.bt.dk

    Så stiger priserne igen igen... Det bliver bare dyrere og dyrere at se fodbold i TV. Men sådan er det jo nu engang når rettighederne hele tiden bliver dyrere.
    Nu stiger totalpakken ikke - den kostede også 449 i efteråret.
    Øvre C'er

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: YouSee-tråden

    Det ser godt nok uoverskueligt dyrt ud. Med både Viaplay og Discovery ender man jo med at betale 600 om måneden for at se et par FCK-kampe.. Jeg håber godt nok, at klubben bliver fortaler for en anden model, når rettighederne skal sælges her fra '24, for det er da fint at få mange penge for rettighederne, men de her priser skræmmer da alle potentielle nye fans væk. Jeg overvejer da kraftigt, om jeg må nøjes med at se de kampe, jeg ser på stadion, som så primært er i Parken, for det er simpelthen for vildt det her. Der er jo måneder, hvor hver kamp kommer til at koste 300 kr.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det ser godt nok uoverskueligt dyrt ud. Med både Viaplay og Discovery ender man jo med at betale 600 om måneden for at se et par FCK-kampe.. Jeg håber godt nok, at klubben bliver fortaler for en anden model, når rettighederne skal sælges her fra '24, for det er da fint at få mange penge for rettighederne, men de her priser skræmmer da alle potentielle nye fans væk. Jeg overvejer da kraftigt, om jeg må nøjes med at se de kampe, jeg ser på stadion, som så primært er i Parken, for det er simpelthen for vildt det her. Der er jo måneder, hvor hver kamp kommer til at koste 300 kr.
    Enig - Det er nogle dyre FCK kampe isoleret set.
    Men med i pakken er jo også Champions League og Premier League som jeg tænker må være de absolut dyreste rettigheder der findes indenfor fodbold.

    Har ingen ide om hvad vi ville kunne tjene på rettigheder til vores kampe hvis vi kunne finde på at gå solo.
    Der ville jo i så fald også komme ret høje omkostninger til produktionen af disse kampe.
    Findes der nogle hold i andre lande som har gjort noget lignende?

    Det optimale kunne være hvis man kunne købe et gamepass som i NFL, men som galdt superligaen.

  16. #401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Det er nogle dyre FCK kampe isoleret set.
    Men med i pakken er jo også Champions League og Premier League som jeg tænker må være de absolut dyreste rettigheder der findes indenfor fodbold.

    Har ingen ide om hvad vi ville kunne tjene på rettigheder til vores kampe hvis vi kunne finde på at gå solo.
    Der ville jo i så fald også komme ret høje omkostninger til produktionen af disse kampe.
    Findes der nogle hold i andre lande som har gjort noget lignende?

    Det optimale kunne være hvis man kunne købe et gamepass som i NFL, men som galdt superligaen.
    Det forsøgte Brøndby jo for knap ti år siden, og det endte i en ydmygelse, så lad os lade være med det: https://sport.tv2.dk/fodbold/2014-05...e-i-tv-aftalen

    Den kollektive aftale er jo også ganske sympatisk, fordi de mindre klubber ville være overordentligt på røven, hvis de store klubber gik solo. Svaret er jo snarere at klubberne sammen vælger at stille nogle krav til, hvem de sælger til. Men det vil så givetvis give færre penge for rettighederne, så det kommer næppe til at ske.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #402
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: YouSee-tråden

    I første omgang kan de jo lade være med at sælge rettighederne til Discovery, så man i det mindste har muligheden for, at se alle kampe via YouSee eller Viaplay. Norlys har ganske vist hele paletten af sportskanaler, men er jo voldsomt dyre, ift. hvad deres pakker ellers indeholder.

  19. #403
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    I første omgang kan de jo lade være med at sælge rettighederne til Discovery, så man i det mindste har muligheden for, at se alle kampe via YouSee eller Viaplay. Norlys har ganske vist hele paletten af sportskanaler, men er jo voldsomt dyre, ift. hvad deres pakker ellers indeholder.
    Det som pisser mig mest af er at man godt kan købe deres lorte-tv uden sport, men ikke kan købe sport uden lorte-tv.

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Det som pisser mig mest af er at man godt kan købe deres lorte-tv uden sport, men ikke kan købe sport uden lorte-tv.
    Det er jo et generelt problem, men særligt hos Discovery, som heller ikke har film- og serierettigheder, der er værd at betale for. Discovery havde tidligere Eurosport Player, men i dag har de jo ikke engang sportsrettighederne til at forsvare et sådan produkt. Man kan håbe, at de ikke slet ikke har interesse i at byde på Superliga-rettighederne, da sport lader til at være under afvikling hos dem.

  22. #405
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo et generelt problem, men særligt hos Discovery, som heller ikke har film- og serierettigheder, der er værd at betale for. Discovery havde tidligere Eurosport Player, men i dag har de jo ikke engang sportsrettighederne til at forsvare et sådan produkt. Man kan håbe, at de ikke slet ikke har interesse i at byde på Superliga-rettighederne, da sport lader til at være under afvikling hos dem.
    Man kan håbe...
    Alternativt byder de ind fordi de ved at det er det som kan holde dem i live. :(

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •