Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112
Viser resultater 166 til 168 af 168

Emner: YouSee-tråden

Tilmeldingsdato
    Nov 2001

Re: YouSee-tråden

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg skulle ringe til YouSee for et par minutter siden i et andet ærinde, og spurgte, hvad status var på forhandlinger med Discovery osv., for man kan jo ikke se ordentlig fodbold i øjeblikket. Jeg fik at vide, at det skulle falde på plads i slutningen af marts, og at Discoverys kanaler ville vende tilbage til den tid. Jeg kunne dog ikke få at vide, hvorvidt der ville komme prisstigninger eller ej.
    Det skal siges, at det også var deres officielle linie ved henvendelser inden nytår, at Discovery skam var på vej tilbage inden ret længe, og at forhandlingerne var på et fremskredent stadie, så man skulle bestemt ikke overveje at sige abonnementet op ...

2. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Det lader til at det ikke kun er Yousee der har haft udfordringer med at forhandle en ny aftale med Discovery.
    Så måske er det slet ikke Yousee der er skurken men Discovery der stiller for store krav til deres produkt?

https://www.bt.dk/forbrug/jan-vred-o...-jeg-er-tosset

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    May 2005

Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Det lader til at det ikke kun er Yousee der har haft udfordringer med at forhandle en ny aftale med Discovery.
    Så måske er det slet ikke Yousee der er skurken men Discovery der stiller for store krav til deres produkt?

https://www.bt.dk/forbrug/jan-vred-o...-jeg-er-tosset
    Yousee blev i starten hængt ud som den store og onde skurk i hele det her spil, men synes ret hurtigt at det kom frem at Discovery også havde sin andel i at det gik så galt.
    Mon ikke Telia i dette tilfælde tænker at Discovery er pressede efter bruddet med Yousee at de kan skambyde.

Edit - Kan se at kanalerne stadig er på Telias hjemmeside - Mon ikke de gjorde klogt i hurtigst muligt at gøre potentielt nye kunder obs på at kanalerne kan forsvinde. Jeg ville i hvert fald være frustreret hvis jeg købte Telia TV idag for at se Discovery og så kanalerne forsvinder i næste uge.

6. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 12 af 12 FørsteFørste ... 29101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Regler for meddelelser