Side 18 af 32 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Der er ikke en kinamands chance for at jeg giver hverken Dplay eller Eurosport adgang til mit LG C9. Historisk - og det gælder stadig - mener jeg at de forsøgte at malke Yousee (og dermed mig som Yousee-kunde), så dels støtter jeg ikke Discovery af den grund.

    Men efterhånden meget mere relevant er den tekniske kvalitet simpelthen for ringe. Yousees 1080p kabeltv-signaler er ca. bunden af hvad der ser fornuftigt ud på en moderne fladskærm med en bitrate omkring 12 mbit/sek. Det er der ingen af de danske streaming services, der når op på. Dplay er helt håbløst, Eurosport lidt bedre.

    Så jeg står over - det ligner lort på mit tv og hvis jeg alligevel skal se det på PC eller iPad i ringe kvalitet, så findes der lettilgængelige alternativer, især på EL og CL.
    Mvh,
    Bopa

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Klart Eurosport Player. Kun sport, og så slipper man for Dplay's andre skodprogrammer. Samt billedkvalitet har indtil videre været god.
    Ja, i går udmærkede Eurosport Player sig endda ved ikke at have den jammerlige lave framerate, man kender fra superligakampene, og som får øjnene til at bløde fordi det er så rædsomt at se på.

    Og så er det jo en del billigere end Dplay, selv hvis man ikke var vågen og udnyttede tilbuddet om halv pris for et år inden det udløb sidste måned ;-)

    Alt er dog ikke ligefrem rosenrødt. De afbrød transmissionen, fordi den (på grund af forlængningen) havde varet længere end forventet, og det var mens der stadig var highlights fra Interkampen og interviews med vores spillere tilbage. Det var selvfølgelig ikke sket hvis man bare havde tv tændt. Streaming: måske fodboldens fremtid, stadig ikke dens nutid.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: YouSee-tråden

    Dyre Tv/Streaming priser

    Jeg har i forbindelse med nyheden om Viaplay hæver prisen på deres sportspakke
    begyndt at tænke over hvad det ville koste og lave en streaming af Superliga kampene udenom TV stationerne
    og om det overhovedet ville kunne svare sig, for klubber og fodbold interessenter.

    En løsning kunne feks. være at man købte sig adgang til sit respektive hold for så at følge dem
    eller ligesom man køber et Netflix abonnement køber man et abonnement på Superligaen.

    Lige pt. betaler jeg selv 309,- for Viaplays Sportspakke
    og 179,- for Dplay dvs. 487,- samlet for Superliga

    (Det hænder da jeg ser en film på Dplay eller Viaplay i ny og næ
    Men den primære årsag til jeg har købt dem er for at se Superliga)


    Lad mig høre hvad i tænker?

    Jeg ved ikke om det økonomisk ville kunne lade sig gøre eller om det ville kunne generer lige så mange penge,
    men jeg ville da personligt langt hellere smide 487 i et abonnement til FCK, som inkluderede Superliga kampe, Sæson kort
    Eksklusive bag om content, podcast, evt. rabatter til FCKs partners ala Just-Eat? Telefoni end til Tv stationerne
    men det kan godt være det bare er mig

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: YouSee-tråden

    Til info kan Discovery+ (tidligere Dplay) fås til 99 kr om måneden. Hvis man tegner abonnement i dag, kan man se følgende FCK-kampe for 99 kr, da det gælder 30 dage:

    AaB-FCK
    Horsens-FCK
    FCK-AGF
    FCK-Vejle

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Victor Johansson Se meddelelser
    Dyre Tv/Streaming priser

    Jeg har i forbindelse med nyheden om Viaplay hæver prisen på deres sportspakke
    begyndt at tænke over hvad det ville koste og lave en streaming af Superliga kampene udenom TV stationerne
    og om det overhovedet ville kunne svare sig, for klubber og fodbold interessenter.

    En løsning kunne feks. være at man købte sig adgang til sit respektive hold for så at følge dem
    eller ligesom man køber et Netflix abonnement køber man et abonnement på Superligaen.

    Lige pt. betaler jeg selv 309,- for Viaplays Sportspakke
    og 179,- for Dplay dvs. 487,- samlet for Superliga

    (Det hænder da jeg ser en film på Dplay eller Viaplay i ny og næ
    Men den primære årsag til jeg har købt dem er for at se Superliga)


    Lad mig høre hvad i tænker?

    Jeg ved ikke om det økonomisk ville kunne lade sig gøre eller om det ville kunne generer lige så mange penge,
    men jeg ville da personligt langt hellere smide 487 i et abonnement til FCK, som inkluderede Superliga kampe, Sæson kort
    Eksklusive bag om content, podcast, evt. rabatter til FCKs partners ala Just-Eat? Telefoni end til Tv stationerne
    men det kan godt være det bare er mig
    Du kan også vælge at købe Eurosport Player og betale et år forud for 990 = 82,5 kr. pr måned. Det synes jeg egentlig er en ret fair pris.

    Så får du i hvert fald en stor del af vores egne kampe, + FA Cup hvilket jeg selv godt kan lide at se. Sidst men ikke mindst finder man også jævnligt noget god snooker.

    Men det er klart, skal du have vores største kampe med, så er Viaplay en nødvendighed. Desværre.

  10. #261
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Du kan også vælge at købe Eurosport Player og betale et år forud for 990 = 82,5 kr. pr måned. Det synes jeg egentlig er en ret fair pris.
    Det synes Discovery tilsyneladende desværre også er en mere end fair pris, for tilsyneladende er de ved at afvikle muligheden for at købe Eurosport Player, hvis man kun er interesseret i deres sport og ikke har lyst til at bruge så meget som en krone på at se reality.

    For ud fra den nuværende prisstruktur betyder det, at der dermed kun er mulighed for at købe den samlede pakke med sport og alt deres andet lort på Discovery+ til 150 pr måned – eller 1.800 pr år, om man vil. Man kan framelde en måned eller to, når ligaen ligger stille i januar og juni, men det er stadig en massiv prisstigning.

    Om det så også betyder, at man bliver snydt, hvis man allerede har købt Eurosport Player for et år? Eller om de vil indføre en tilsvarende sportspakke til samme pris som før? Det vil de endnu ikke svare på.

    Hvis ikke det er tilfældet, så må dette da endelig være tiden, hvor en decideret boykot af Discovery går i gang med samlet front fra Superligaens fans. Det er helt grotesk at bede om 150 kroner om måneden for så lidt, som man tilbydes – og for kampe, der var del af ens samlede tv-pakke, der ikke er faldet i pris, for godt et år siden.

    Men i alle fald: Vil du have Eurosport Player til en fair pris, så skal du tilsyneladende købe det nu.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #262
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det synes Discovery tilsyneladende desværre også er en mere end fair pris, for tilsyneladende er de ved at afvikle muligheden for at købe Eurosport Player, hvis man kun er interesseret i deres sport og ikke har lyst til at bruge så meget som en krone på at se reality.

    For ud fra den nuværende prisstruktur betyder det, at der dermed kun er mulighed for at købe den samlede pakke med sport og alt deres andet lort på Discovery+ til 150 pr måned – eller 1.800 pr år, om man vil. Man kan framelde en måned eller to, når ligaen ligger stille i januar og juni, men det er stadig en massiv prisstigning.

    Det var jeg ikke bekendt med - Men ja, så er det da med at slå til nu.
    I starten købte jeg Dplay i min desperation for at se os spille, men der er jo ikke et eneste af deres lorteprogrammer man gider at bruge tid på.



    Om det så også betyder, at man bliver snydt, hvis man allerede har købt Eurosport Player for et år? Eller om de vil indføre en tilsvarende sportspakke til samme pris som før? Det vil de endnu ikke svare på.

    Hvis ikke det er tilfældet, så må dette da endelig være tiden, hvor en decideret boykot af Discovery går i gang med samlet front fra Superligaens fans. Det er helt grotesk at bede om 150 kroner om måneden for så lidt, som man tilbydes – og for kampe, der var del af ens samlede tv-pakke, der ikke er faldet i pris, for godt et år siden.

    Men i alle fald: Vil du have Eurosport Player til en fair pris, så skal du tilsyneladende købe det nu.

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det synes Discovery tilsyneladende desværre også er en mere end fair pris, for tilsyneladende er de ved at afvikle muligheden for at købe Eurosport Player, hvis man kun er interesseret i deres sport og ikke har lyst til at bruge så meget som en krone på at se reality.

    For ud fra den nuværende prisstruktur betyder det, at der dermed kun er mulighed for at købe den samlede pakke med sport og alt deres andet lort på Discovery+ til 150 pr måned – eller 1.800 pr år, om man vil. Man kan framelde en måned eller to, når ligaen ligger stille i januar og juni, men det er stadig en massiv prisstigning.

    Om det så også betyder, at man bliver snydt, hvis man allerede har købt Eurosport Player for et år? Eller om de vil indføre en tilsvarende sportspakke til samme pris som før? Det vil de endnu ikke svare på.

    Hvis ikke det er tilfældet, så må dette da endelig være tiden, hvor en decideret boykot af Discovery går i gang med samlet front fra Superligaens fans. Det er helt grotesk at bede om 150 kroner om måneden for så lidt, som man tilbydes – og for kampe, der var del af ens samlede tv-pakke, der ikke er faldet i pris, for godt et år siden.

    Men i alle fald: Vil du have Eurosport Player til en fair pris, så skal du tilsyneladende købe det nu.
    Det samme kan i øvrigt siges om skod tv3.. Jeg ser ikke en eneste af deres andre programmer, selv F1 er blevet kedeligt nu hvor det næsten eksklusivt består af betalings kegler.Ja de har NFL men med så håbløse kommentatorer at man nærmest tvinges til at købe Gamepass (NFL tv). At man så samtidigt SKAL købe deres allerstørste pakke lort, i øvrigt, til en langt højere pris end Discovery+ gør det jo ikke bedre.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Til info kan Discovery+ (tidligere Dplay) fås til 99 kr om måneden. Hvis man tegner abonnement i dag, kan man se følgende FCK-kampe for 99 kr, da det gælder 30 dage:

    AaB-FCK
    Horsens-FCK
    FCK-AGF
    FCK-Vejle
    Nogen der har prøvet det, der kan sige lidt om afspillerens kvalitet? Sidst jeg prøvede Dplay kunne man ikke spole eller pause, men det kan man med Eurosportplayer. Hvordan er Discovery+?

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nogen der har prøvet det, der kan sige lidt om afspillerens kvalitet? Sidst jeg prøvede Dplay kunne man ikke spole eller pause, men det kan man med Eurosportplayer. Hvordan er Discovery+?
    Det må havde været en fejl på det tidspunkt, fordi jeg kan sagtens pause og spole i programmer og andet på Dplay også dengang, og det samme kan jeg i dag med Discovery+ !
    Og den er ikke helt fejlfri, men når den streaming tjeneste virker optimalt, så bruger jeg den rigtigt meget til Superliga bold og andre programmer.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nogen der har prøvet det, der kan sige lidt om afspillerens kvalitet? Sidst jeg prøvede Dplay kunne man ikke spole eller pause, men det kan man med Eurosportplayer. Hvordan er Discovery+?
    Jeg så AaB-FCK på mit smart tv, men kvaliteten var dårlig. Så til Horsens-FCK chromecastede jeg fra min computer til tv. Der var kvaliteten rigtig god.

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Det må havde været en fejl på det tidspunkt, fordi jeg kan sagtens pause og spole i programmer og andet på Dplay også dengang, og det samme kan jeg i dag med Discovery+ !
    Og den er ikke helt fejlfri, men når den streaming tjeneste virker optimalt, så bruger jeg den rigtigt meget til Superliga bold og andre programmer.
    Jeg kunne også godt spole i diverse programmer på Dplay, men ikke i liveudsendelser. Så fodbold kunne jeg kun se live - hvilket ikke er så rart de dage hvor jeg kommer sent hjem fra arbejde og gerne vil starte kampen forfra. Kan man det?

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: YouSee-tråden

    Jeg havde ingen problemer med at spole tilbage fra min telefon, så jeg lige kunne se målene igennem.

  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: YouSee-tråden

    Endte med at kontakte deres kundeservice der forsikrede, at man godt kan både spole, pause og starte forfra fra Discovery+ - man skal bare vælge kampen under sport og ikke se selve kanalen direkte.

  21. #270
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: YouSee-tråden

    Puster nyt liv i denne tråd, idet Viaplay har udsendt en mail, at deres Viaplay stiger fra kr. 339,- til 449,- pr. Md. Just like that. De er jo latterligt.

    Gode ideer til hvordan man ser bold fremover modtages gerne, idet jeg netop har opsagt mit abonnement.

    Jeg streamer og er primært interesseret i FCs kampe. Italiensk Serie A er sekundært.
    Linderoth tilbage!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •