Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 482

Emner: YouSee-tråden

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    DR har en fin apple tv app.
    og tager du viaplay (total tror jeg den hedder) til 339,- så får du også film med. Serier er vist med ligegyldigt hvad, og der er også en del børne ting.

    bah... lige for sent ��
    D ku vær Værre!!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tak! Meget nyttigt om arkiv! 48 timer må være nok. Hvad angår billedkvaliteten er jeg lige ved at sige "I det mindste kan det kun være lige så godt som Strive, eller bedre" ... :-)

    I øvrigt, da jeg er nødt til at tænke tv-kanaler ind i det her, ikke for min men for husfredens skyld (og dermed alligevel for min) – har DR en Apple TV-app, eller skal man rode med noget Chromecast fra den bærbare dér?
    Er det et must, at det er Apple? Ellers kan jeg anbefale Xiaomi's pendant, som kan fåes til omkring 500 kr. Bemærk at siden boksen kom ud er den blevet opdateret, og har fin wifi forbindelse, som han nævner i videoen, var et mindre problem. https://www.youtube.com/watch?v=uzjC64FKzWo

    Det er selvsagt ikke iOS, men Android. Du kan nemt tilføje DR's app og alle andre streamingtjenester + andet.

    Her kan du se lidt om hvad den giver af muligheder, og hvad den ellers kan, hvis det har interesse? https://www.youtube.com/watch?v=ajhf...h&index=2&t=2s

    Den har indbygget Chromecast og Google Assistent. Tilgåes nemt via en dedikeret knap på remoten.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    3 Man kan spole tilbage i liveudsendelser, sætte på pause, og spole frem og tilbage som man lyster.
    Hov, har lige et ekstraspørgsmål: Kan man på de to platforme starte decideret forfra – så man ikke kommer ind midt i en kamp og risikerer at få spændingen spoleret, hvis man er nødt til at se den forskudt men gerne vil have det hele med? Det må man give YouSee – det tilbyder de.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    Det kan man ikke på Dplay... hvert fald ikke når de sender landskamp på kanal 5, hvilket jo er helt skidt.
    D ku vær Værre!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,579

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Tage på stadion :-)

    OT: forstår ikke alt det her. YouSee har da fuldstændig ret i, at forbrugere selv vil bestemme hvad de vil se. Det almindelige flow-tv er en døende genre. Kan selvfølgelig godt se problemet, hvis prisen ender med at overstige den tidligere pris ved tilvalg, men ellers synes jeg nu at det er fair nok. Og jeg har ellers intet tilovers for TDC/YouSee.
    Det ender bare altid med at blive en ret dyr løsning med bland selv når man er familie. En kanal koster hurtig 39-49 kr. pr stk. Når der skal være til både lillemor, ungerne og mig som sportsnørd så er det immervæk en billigere løsning blot at købe hele pakken samlet. Så for en familie som vores vil det alt andet lige blive væsentlig dyrere hvis det ender med at kanalerne inkluderes i bland selv fremfor den store pakke idag....

    Jeg er enig i at folk vil have valgfrihed - Men det handler også om at Yousee lige nu skal ud og fortælle en historie for ikke at virke som de "onde og stygge"...

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,519

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det ender bare altid med at blive en ret dyr løsning med bland selv når man er familie.
    Ja, det gør det. Og man skal ikke glemme, at når man som hjemme hos os er så håbløse idioter, at man har fire (4) fjernsyn, så skal man ved bland selv også have fire bokse/kort oveni, alt efter om det er fjernsyn, der er nye nok til kort eller boks. Det koster også.

    Jeg ser alt fodbold/DR/DR2/DR K og lillemor ser DR/DR2/DR K. DR kan vi vel ligeså godt kan streame via fjernsynenes DR-app. Børnene ser YouTube/HBO/Netflix. Intet flow. Men altså, jeg er så pissesur på YouSee, at jeg lige om lidt siger min tv-pakke op. Bredbåndet har jeg udskiftet med Fastspeed (fået 6x hastigheden og sparer 60 kr. pr. måned).

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det ender bare altid med at blive en ret dyr løsning med bland selv når man er familie. En kanal koster hurtig 39-49 kr. pr stk. Når der skal være til både lillemor, ungerne og mig som sportsnørd så er det immervæk en billigere løsning blot at købe hele pakken samlet. Så for en familie som vores vil det alt andet lige blive væsentlig dyrere hvis det ender med at kanalerne inkluderes i bland selv fremfor den store pakke idag....

    Jeg er enig i at folk vil have valgfrihed - Men det handler også om at Yousee lige nu skal ud og fortælle en historie for ikke at virke som de "onde og stygge"...
    Vi har lige nu Yousee Bland Selv med 36 point, som koster ca. det samme som vi gav for den store pakke tidligere. Fordelen for os er at vi har kunnet udskifte mange af de kanaler vi alligevel ikke ser som eksempelvis Discovery, Animal Planet, National Geographic, BBC og lignende kanaler med både Netflix, Viaplay (Serier og Film) og HBO. Og vi har stadig alle de kanaler som viser bold.
    Så Bland Selv synes jeg har været et overordnet godt tilbud fra Yousee. Det eneste elendige har været at vi har fået det igennem det gammeldags telefonstik, da det har været den eneste teknologi inklusiv en netforbindelse som maksimalt kan trække 10Mbit/0,5MBit , som vi har i det Digitale Udkantsdanmark (Et villakvarter i Brønshøj).

    Men med alle de problemer med Yousee og Discovery, og når Yousee er alligevel ikke i stand til at levere TV igennem telefonstikket uden man samtidig betaler for Internet hos dem, så er
    så ser jeg da endnu mere frem til, at som planlagt at vinke farvel til Yousee når vi forhåbentligt snart kan få tændt for den Fiberforbindelse som Dansknet har lagt ind efter at have ventet på det i flere år. Og samtidig gå over til ren streaming.
    Sidst redigeret af scaleo : 01.10.19 kl. 13:39

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser

    OT: forstår ikke alt det her. YouSee har da fuldstændig ret i, at forbrugere selv vil bestemme hvad de vil se. Det almindelige flow-tv er en døende genre.
    Undskyld, men det sidste dér er verdens største kliché. Og det er jo netop derfor postyret opstår. Det er fint nok, at folk vil se bagedyst efter opvasken i stedet for kl. otte sharp, eller ikke kan holde mere Barnaby ud lørdag aften, men historien er ligesom en anden hvis man er engageret af fodbold – og det er de fleste her trods alt. Forsinket og forskudt sport batter ikke ligefrem, heller ikke teknisk, og vil man have et indtryk af hvor lidt "fremtiden" er klar til at afløse den "døende genre", så skulle man tage en måned eller to i selskab med Strive, der overtog Serie A og La Liga. Det er lort. Men til gengæld gør det det hele meget dyrere.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Undskyld, men det sidste dér er verdens største kliché. Og det er jo netop derfor postyret opstår. Det er fint nok, at folk vil se bagedyst efter opvasken i stedet for kl. otte sharp, eller ikke kan holde mere Barnaby ud lørdag aften, men historien er ligesom en anden hvis man er engageret af fodbold – og det er de fleste her trods alt. Forsinket og forskudt sport batter ikke ligefrem, heller ikke teknisk, og vil man have et indtryk af hvor lidt "fremtiden" er klar til at afløse den "døende genre", så skulle man tage en måned eller to i selskab med Strive, der overtog Serie A og La Liga. Det er lort. Men til gengæld gør det det hele meget dyrere.
    Jeg ser det nu som et forsøg fra YouSees side på at give kunderne valget og et opgør mod diverse streamingstjenester. Hvorved kunderne aktivt har tilvalgt de forskellige kanaler (hvilket lidt er et opgør mod almindelig flow-tv). Hvis man tilvælger kanalerne, så får du dem jo heller ikke som streamingskanal, så får du dem som flow-tv. Jeg er udmærket klar over, at diverse streamingstjenester er LANGT fra at være gode nok endnu. Derudover er det vel bare et spørgsmål om tid, før at YouSee henvender sig den til næste udbyder på deres liste, og fortæller dem af deres kanaler også går over i bland selv. Ellers giver det ikke mening fra Yousee side, udover et forsøg på at få Discovery til at give Yousee flere penge selvfølgelig.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    5

    Re: YouSee-tråden

    Dyre Tv/Streaming priser

    Jeg har i forbindelse med nyheden om Viaplay hæver prisen på deres sportspakke
    begyndt at tænke over hvad det ville koste og lave en streaming af Superliga kampene udenom TV stationerne
    og om det overhovedet ville kunne svare sig, for klubber og fodbold interessenter.

    En løsning kunne feks. være at man købte sig adgang til sit respektive hold for så at følge dem
    eller ligesom man køber et Netflix abonnement køber man et abonnement på Superligaen.

    Lige pt. betaler jeg selv 309,- for Viaplays Sportspakke
    og 179,- for Dplay dvs. 487,- samlet for Superliga

    (Det hænder da jeg ser en film på Dplay eller Viaplay i ny og næ
    Men den primære årsag til jeg har købt dem er for at se Superliga)


    Lad mig høre hvad i tænker?

    Jeg ved ikke om det økonomisk ville kunne lade sig gøre eller om det ville kunne generer lige så mange penge,
    men jeg ville da personligt langt hellere smide 487 i et abonnement til FCK, som inkluderede Superliga kampe, Sæson kort
    Eksklusive bag om content, podcast, evt. rabatter til FCKs partners ala Just-Eat? Telefoni end til Tv stationerne
    men det kan godt være det bare er mig

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: YouSee-tråden

    Til info kan Discovery+ (tidligere Dplay) fås til 99 kr om måneden. Hvis man tegner abonnement i dag, kan man se følgende FCK-kampe for 99 kr, da det gælder 30 dage:

    AaB-FCK
    Horsens-FCK
    FCK-AGF
    FCK-Vejle

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,333

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Til info kan Discovery+ (tidligere Dplay) fås til 99 kr om måneden. Hvis man tegner abonnement i dag, kan man se følgende FCK-kampe for 99 kr, da det gælder 30 dage:

    AaB-FCK
    Horsens-FCK
    FCK-AGF
    FCK-Vejle
    Nogen der har prøvet det, der kan sige lidt om afspillerens kvalitet? Sidst jeg prøvede Dplay kunne man ikke spole eller pause, men det kan man med Eurosportplayer. Hvordan er Discovery+?

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,225

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nogen der har prøvet det, der kan sige lidt om afspillerens kvalitet? Sidst jeg prøvede Dplay kunne man ikke spole eller pause, men det kan man med Eurosportplayer. Hvordan er Discovery+?
    Det må havde været en fejl på det tidspunkt, fordi jeg kan sagtens pause og spole i programmer og andet på Dplay også dengang, og det samme kan jeg i dag med Discovery+ !
    Og den er ikke helt fejlfri, men når den streaming tjeneste virker optimalt, så bruger jeg den rigtigt meget til Superliga bold og andre programmer.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,333

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Det må havde været en fejl på det tidspunkt, fordi jeg kan sagtens pause og spole i programmer og andet på Dplay også dengang, og det samme kan jeg i dag med Discovery+ !
    Og den er ikke helt fejlfri, men når den streaming tjeneste virker optimalt, så bruger jeg den rigtigt meget til Superliga bold og andre programmer.
    Jeg kunne også godt spole i diverse programmer på Dplay, men ikke i liveudsendelser. Så fodbold kunne jeg kun se live - hvilket ikke er så rart de dage hvor jeg kommer sent hjem fra arbejde og gerne vil starte kampen forfra. Kan man det?

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    126

    Re: YouSee-tråden

    Jeg havde ingen problemer med at spole tilbage fra min telefon, så jeg lige kunne se målene igennem.

Side 3 af 14 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •