Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 108 af 108

Emner: YouSee-tråden

Tilmeldingsdato
    Aug 2006

Re: YouSee-tråden

Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har taget yousee's opfordring op, og opsagt mit abonnement. Så nu ser vi om man kan "overleve" uden tv.
    Har gjort det samme. Vi har nu adgang til DR samt tv2 play på vores computere, håber at kunne dække det "vigtigste" herigennem.

Så håber jeg at min fodbold-sult bliver stillet gennem mit årskort til Parken, dertil overvejer jeg også at købe et årskort til noget lokal divisions-bold, eks B93. Så er fodbold-behovet forhåbentligt dækket. Jeg elsker premier league og champions league, men hader også den udvikling fodbold på det niveau er ved at tage, bl.a. med økonomi, ejerskaber, skattely mv.

Jeg skal ikke lyde frelst, kan sagtens være jeg om 1/2 år gen-tegner og atter sidder klistret til skærmen i timevis hver weekend, men håber hele den her sag får tvunget mig til mere live fodbold og mindre tv generelt.

2. De følgende 4 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Har gjort det samme. Vi har nu adgang til DR samt tv2 play på vores computere, håber at kunne dække det "vigtigste" herigennem.
    Om ikke andet fik balladen her - kombineret med opdatering af mit 10 år gamle TV/lyd-setup - mig til at optimere min samlede telefon/tv/services-pakke.

Først, jeg har (haft) firmatelefon. Det droppede jeg for et par år siden, da værdien af den er til at skide i og fordi jeg erkendte at jeg kørte alt for mange private services og data igennem et stykke stål, jeg ikke ejede. Bortset fra indkøb af egen telefon er det reelt en lille nettobesparelse i dagens telemarked, fordi man slipper for et tillæg på 2800 til sin personlige indkomst og telefoni er blevet virkelig billigt. Jeg betaler (fremadrettet) Oister 99/md.

Tidligere havde jeg Telmore Play (den store pakke til 269/md), hvilket især gav mig HBO/Bookmate udover telefonien. To services vi brugte meget plus lidt CMore fra tid til anden. Men dels har vi set det meste af kvalitet og med nyt tv er HBOs virkelig crappy streaming-kvalitet et issue.

Til alles overraskelse har jeg udvidet Min Yousee-pakke (med en 4K-æske, engangsudgift 400 kr.) fra Bland Selv 10 til Bland Selv 20. Det koster en 50er ekstra om måneden. For det får jeg især Netflix Ultra HD (11 point). De resterende 9 point fordeles især på Viasats og TV2's sportkanaler. Vender Discovery tilbage - det regner jeg med - er der plads til at fylde op med dem og i øvrigt zappe rundt mellem HBO/Netflix/CMore/Viasat Film, som vi bliver trætte af dem. Bland Selv er et OK produkt! I tillæg får jeg Viasats lidt spotty 4K-sportskanal og regner i øvrigt med at der bliver mere 4K i foråret - og ellers mindst EM/OL.

Det reelle tab opgør jeg især til en håndfuld FCK udekampe i foråret og lydbøger til fruen (ebib to the rescue). Der kommer lidt til internationalt i foråret, spansk/italiensk, og der går lidt fra i det engelske. OL? Det bliver ikke et issue, da det vises alle mulige andre steder og ikke vægter for mig.

Nettoregnestykket for at ændre telefon+tv+services bliver 269-(99+50) = 120 kr/md til snold (samlet betaling 628/md). Varer konflikten ved og ser slutspillet spændende ud, er jeg ikke for fin til at nappe en måned med Eurosport på et strategisk tidspunkt. Oveni kommer også en ikke helt lille strømbesparelse, da nyt tv+lyd samlet bruger 300 watt mindre i drift!
    Mvh,
    Bopa

4. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2010

Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser

Så håber jeg at min fodbold-sult bliver stillet gennem mit årskort til Parken, dertil overvejer jeg også at købe et årskort til noget lokal divisions-bold, eks B93. Så er fodbold-behovet forhåbentligt dækket. Jeg elsker premier league og champions league, men hader også den udvikling fodbold på det niveau er ved at tage, bl.a. med økonomi, ejerskaber, skattely mv.

Jeg skal ikke lyde frelst, kan sagtens være jeg om 1/2 år gen-tegner og atter sidder klistret til skærmen i timevis hver weekend, men håber hele den her sag får tvunget mig til mere live fodbold og mindre tv generelt.
    Jeg er nu uden Yousee. De har lavet en fejl, så vi er ikke opsagt pr. 31/12, men fra 4/12 i stedet. Vi ville egentlig prøve at overleve uden, men da vi skifter til internet fra Fastspeed, har vi nu fået Dplay gratis i tre måneder. Deres app er helt og aldeles håbløs, så det bliver helt sikkert ikke løsningen, når de tre måneder er gået.

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Regler for meddelelser