Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder kampen

    18 22.50%
  • FC København vinder kampen

    41 51.25%
  • Kampen ender uafgjort

    21 26.25%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 131

Emner: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Bare rolig. Helten N'doye vender tilbage efter landskamp pausen. Sæsonen vender der :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Så firkantet en forståelse tror jeg ikke på. Jeg tror hverken, at det er skal forstås som du udlægger det eller, at det er sådan klubben ser det.

    Hvis Varela uge efter uge spiller to kampe, kan det muligvis være en udfordring, men fordi han enkelt uge spiller to kampe, oven i købet, når der er to ugers landskampe efterfølgende, det betyder ingenting. Det kan han sagtens, han er blevet genoptrænet i ti mdr. Han kom også ind 30 minutter før tid ... hvilket vel er en af de mere underlige indskiftninger.
    Præcis, det andet er en meget søgt fortolkning af klubbens og Ståles udlægning.. Men det er en belejlig undskyldning når den besynderlige disposition skal forklares..

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Præcis, det andet er en meget søgt fortolkning af klubbens og Ståles udlægning.. Men det er en belejlig undskyldning når den besynderlige disposition skal forklares..
    Undskyldning fra mig eller Ståle?

    Hvis du tænker på mig, så kan du jo kigge interviewet med Ståle inden kampen igennem. Der siger han helt præcist, at beslutningen er nem, fordi Varela ikke er vant til at spille to kampe så tæt på hinanden.

    Hvis du tænker på Ståle, så undrer jeg mig lidt over, at du har grund til at tvivle på udmeldingerne.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.10.19 kl. 16:10

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hmm...virkelig? ... ligesom Bendtner egentlig fungerer fornuftigt som opspilsstation. Han lykkedes med meget af det, som Pieros kritiseres for.
    Du skal også lige have en på denne her.

    Bendtner fanger nogle bolde, når han falder ned i banen og væk fra forsvarslinien, hvor han slipper bolden første gang. Men han har ingen markante aktioner overhovedet, ingen afslutninger, ingen frispilninger. Men man kan naturligvis tillægge hans aktioner den værdi, man ønsker.

    Undervejs havde jeg et deja vu til Mannes comeback i foråret '96 mod Brøndby, da vi desperat manglede angribere. Det var på samme måder uskarpt og han lykkedes også kun med aktioner, hvor han søgte ned i de fredelige områder af banen.

    Jeg foretrækker så langt at læse om Bendtner i historiebøgerne fremfor i optakten til næste kamp.
    Goldbæks Højrefod

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Du skal også lige have en på denne her.

    Bendtner fanger nogle bolde, når han falder ned i banen og væk fra forsvarslinien, hvor han slipper bolden første gang. Men han har ingen markante aktioner overhovedet, ingen afslutninger, ingen frispilninger. Men man kan naturligvis tillægge hans aktioner den værdi, man ønsker.

    Undervejs havde jeg et deja vu til Mannes comeback i foråret '96 mod Brøndby, da vi desperat manglede angribere. Det var på samme måder uskarpt og han lykkedes også kun med aktioner, hvor han søgte ned i de fredelige områder af banen.

    Jeg foretrækker så langt at læse om Bendtner i historiebøgerne fremfor i optakten til næste kamp.
    Det er jo heldigvis tilladt at være uenig. Jeg håber derimod, at Santos/Bendtner får genvalg i næste kamp, såfremt NDoye ikke er klar til en startplads.


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle blev spurgt om det før kampen og sagde ordret at "han (Varela) er ikke vant til at spille så tætte kampe (forstået som i kampe med kort mellemrum), så det var en nem beslutning, at Bartolec skal spille".

    Du kan sagtens have ret, men det er trods alt udmeldingen fra Ståle og co.
    https://www.transfermarkt.com/guille...s=&trainer_id=

    1 april. 5 april 9 april. 14 april 19 april 22 april, og der er sikkert flere eksempler.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    https://www.transfermarkt.com/guille...s=&trainer_id=

    1 april. 5 april 9 april. 14 april 19 april 22 april, og der er sikkert flere eksempler.
    Som alle er før hans skade i hver fald dem du henviser til. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi skal tage sølvpapirshatten frem og tro, at der er nogen grund til, man ikke melder korrekt ud, når det kommer til Varela.

    Selvom han nu har trænet længe og er i god form fysisk, så kan der stadig stå nogle i lægestablen og påpege, at hans krop efter skaden har svært ved at håndtere at blive hårdt belastet med korte mellemrum.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.10.19 kl. 16:24

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo heldigvis tilladt at være uenig. Jeg håber derimod, at Santos/Bendtner får genvalg i næste kamp, såfremt NDoye ikke er klar til en startplads.
    Jeg er ikke Bendtner fan, men vi er trodsalt enige her. Hvis jeg skulle vælge mellem Ham og Pieros.

    Javel han bliver ikke farlig foran mål, men han viser trodsalt at han kan holde på bolden og spille bolden fint rundt i presset situationer, Noget Pieros mangler. Tilgengæld løber Bendtner som et sløvt Æsel i forhold til Pieros. Argghh Jeg er splittet :)

    Jeg vil bare have N'doye tilbage i topform så snakke vi forhåbentligt mindre om Bendtner og Pieros :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som alle er før hans skade i hver fald dem du henviser til.
    https://www.fck.dk/kamp/03-08-19/son...e-fc-kobenhavn

    https://www.fck.dk/kamp/06-08-19/fk-...a-fc-kobenhavn

    efter din redigeret post, jeg skal ikke kunne sige grunden, og har ikke set det interview du snakker om, men at han ikke er vant til at spille 2 kampe så tæt på hinanden? Hvorfor ikke sige man er bange for evt ny skade eller lign? Det er ordvalget jeg har fokus på.
    Sidst redigeret af engulf : 06.10.19 kl. 16:33

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2016
    Indlæg
    8

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Så kampen gennem net, røg og flag på øvre afsnit. Var der virkelig ikke offside på nogle af bøf’s mål? :(

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ikke Bendtner fan, men vi er trodsalt enige her. Hvis jeg skulle vælge mellem Ham og Pieros.

    Javel han bliver ikke farlig foran mål, men han viser trodsalt at han kan holde på bolden og spille bolden fint rundt i presset situationer, Noget Pieros mangler. Tilgengæld løber Bendtner som et sløvt Æsel i forhold til Pieros. Argghh Jeg er splittet :)

    Jeg vil bare have N'doye tilbage i topform så snakke vi forhåbentligt mindre om Bendtner og Pieros :)
    Der kommer jo heller ikke noget som helst han kan arbejde med. Når nu han er med, hvorfor øses så bolden ikke ind i feltet ved enhver given lejlighed? Og gerne indlæg der ikke rammer første forsvarsspiller eller ligge helt bagerst i feltet.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Synes egentligt Bendtner gjorde det langt bedre end de tidligere kæmpe han har spillet. Der var sekvenser hvor man tydeligt så hans flødefod i pasningsspillet, og hvor han råbte og skreg på en aflevering fordi han stod helt fri inde på midten. Problemet var at det oftere var Bartolec der førte bolden og pissede boldene væk på de tidspunkter. Afslutningerne og målfarligheden sidder der ikke endnu, granted, men jeg synes det var tydeligt man så glimt af hans kvaliteter, specielt som opspilsstation. Det så i hvert fald langt bedre ud i starten, inden Bartolecs arrogante tilbageløb ved første scoring, hvor chokket manifesterer sig i holdet.

    Også begriber jeg simpelthen ikke at man kan have en mand på Bendtners højde, også smider man konsekvent indlæg i hovedet på første forsvarsspiller.. Men når den Cypriotiske Kipketer får lov til at komme på toppen, ryger der ballonbolde i feltet.

    Også er jeg i øvrigt sindssygt rasende og deprimeret over derbynederlag, vi blev, bundærligt, udspillet af et hold i krise, med en manager der aldrig har vundet over os før. Det virkede helt og aldeles som om, ligesom Fischer sagde, at nogle ikke helt fattede hvad den kamp betød.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rikkewa Se meddelelser
    Så kampen gennem net, røg og flag på øvre afsnit. Var der virkelig ikke offside på nogle af bøf’s mål? :(
    Næ desværre ikke.

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    https://www.fck.dk/kamp/03-08-19/son...e-fc-kobenhavn

    https://www.fck.dk/kamp/06-08-19/fk-...a-fc-kobenhavn

    efter din redigeret post, jeg skal ikke kunne sige grunden, og har ikke set det interview du snakker om, men at han ikke er vant til at spille 2 kampe så tæt på hinanden? Hvorfor ikke sige man er bange for evt ny skade eller lign? Det er ordvalget jeg har fokus på.
    Næ det kan jeg jo ikke svare dig på. Jeg kan bare ikke se nogen grund til, at Ståle i så lang en periode skulle bruge det som en undskyldning, hvis der ikke er noget sandhed i det. Og da slet ikke inden en kamp.

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Der kommer jo heller ikke noget som helst han kan arbejde med. Når nu han er med, hvorfor øses så bolden ikke ind i feltet ved enhver given lejlighed? Og gerne indlæg der ikke rammer første forsvarsspiller eller ligge helt bagerst i feltet.
    Enig. Taget i betragtning, hvad han havde og arbejde med. Så ingen kritik af Bendtner fra mig "indtil" videre :)

    Men altså det er jo hele vores Offensiv der er til rotterne P.t. Vi taler angrebs mønstre, relationer etc. Det må falde tilbage på Ståle. Og nej jeg mener ikke ståle skal RAUZ :). Vores dødbolde er også total bovlame. Jeg undre mig over at ståle ikke prioritere at træne dødbolde/hjørnespark noget mere. Det virker som om det slet ikke er et tema på træningsbanen. Underligt.

    Utroligt, hvad N'doye og Wind betød for vores offensiv inden de gik i stykker.


Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  4. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  5. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 09:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •