Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder kampen

    18 22.50%
  • FC København vinder kampen

    41 51.25%
  • Kampen ender uafgjort

    21 26.25%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 131

Emner: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Efter et point i Malmø er det tid til derby! Hvordan går det søndag. Kampen spilles kl. 14 i betonen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Som FCK.dk skriver idag, er vi på en 4 sejrs streak mod brøndby i øjeblikket. Det er kun lykkedes en gang tidligere for hver af klubberne at vinde 5 i rap, og det er tilbage i 90erne.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Tror Ståle kommer med samme opstilling og "taktik" som i torsdags. Stensikker 0-0 ;-) Skulle vi komme bagud, så skiftes der nok en back ind og Bente med 10 tilbage...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Jeg vil gerne se os i en 3-5-2 / 3-4-1-2, med Fischer i en fri rolle bag angrebet

    Santos - Pieros
    Bengtson - Stage - Fischer - Zeca - varela
    Nelson - bjelland - Papa G
    Kalle

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Tipsbladet.dk har som altid en optakt til kampen og analyserer sig dér frem til, at fordi vi i de seneste 11 kampe i SL har scoret 20 mål, og dermed er det mest scorende hold, så er vores force pt det offensive, hvorimod defensiven er vores aktuelle svaghed pga. skader.

    Dét er da et glimrende eksempel på at lave en analyse pbga. af tal på papir og ikke aktuel form.

    Lige nu ser vores defensiv skarp ud og der er reel kamp om 3 ud af 4 pladser i forsvaret. Men offensiven kæmper med at få dét til at fungere og vi er nødt til at spille Falk ude af position fordi alternativerne på kanten ikke har slået til for alvor. Dét krydret med rasende uskarp Fischer (og Pieros) samt Santos, der skal finde sin rolle på holdet (der er dog gode antrit), gør at vores offensiv er det svageste led imorgen.

    Link: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebenhavn-11

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tipsbladet.dk har som altid en optakt til kampen og analyserer sig dér frem til, at fordi vi i de seneste 11 kampe i SL har scoret 20 mål, og dermed er det mest scorende hold, så er vores force pt det offensive, hvorimod defensiven er vores aktuelle svaghed pga. skader.

    Dét er da et glimrende eksempel på at lave en analyse pbga. af tal på papir og ikke aktuel form.

    Lige nu ser vores defensiv skarp ud og der er reel kamp om 3 ud af 4 pladser i forsvaret. Men offensiven kæmper med at få dét til at fungere og vi er nødt til at spille Falk ude af position fordi alternativerne på kanten ikke har slået til for alvor. Dét krydret med rasende uskarp Fischer (og Pieros) samt Santos, der skal finde sin rolle på holdet (der er dog gode antrit), gør at vores offensiv er det svageste led imorgen.

    Link: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebenhavn-11
    Ja den artikel er da helt sort. Tænk at det skal forestille det mest seriøse fodboldblad i landet. Det eneste fornuftige i den artikel er måske buddet på uafgjort som resultat, idet jeg godt kan forestille mig, at begge hold langt hen af vejen vil være tilfredse med dette.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Tipsbladet.dk har som altid en optakt til kampen og analyserer sig dér frem til, at fordi vi i de seneste 11 kampe i SL har scoret 20 mål, og dermed er det mest scorende hold, så er vores force pt det offensive, hvorimod defensiven er vores aktuelle svaghed pga. skader.

    Dét er da et glimrende eksempel på at lave en analyse pbga. af tal på papir og ikke aktuel form.

    Lige nu ser vores defensiv skarp ud og der er reel kamp om 3 ud af 4 pladser i forsvaret. Men offensiven kæmper med at få dét til at fungere og vi er nødt til at spille Falk ude af position fordi alternativerne på kanten ikke har slået til for alvor. Dét krydret med rasende uskarp Fischer (og Pieros) samt Santos, der skal finde sin rolle på holdet (der er dog gode antrit), gør at vores offensiv er det svageste led imorgen.

    Link: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-koebenhavn-11
    Det er simpelthen useriøst journalistik at mene vores offensiv er godt kørende. Jeg mindes ikke den har været mere tandløs i mange år.

    Denne kamp lugter virkelig af et x - jeg tipper 0-0 kombineret med gult til Zeca

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er simpelthen useriøst journalistik at mene vores offensiv er godt kørende. Jeg mindes ikke den har været mere tandløs i mange år.

    Denne kamp lugter virkelig af et x - jeg tipper 0-0 kombineret med gult til Zeca
    Vi er, sammen med FCN, det hold der har lavet flest mål, så helt skidt er det vel ikke? :)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi er, sammen med FCN, det hold der har lavet flest mål, så helt skidt er det vel ikke? :)
    Bevares - men en ting er antal mål, noget andet er spillet som en anden også nævner. 3 mål i 6 kampe inden vi mødte Silkeborg fortæller vel alt. :-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Falk skal på midten og Zeca skal snøre støvlerne, så vinder vi anden halvleg.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.

    Spillere kan brænde chancer, kikse en aflevering eller tæmning der fører til mål, sparke forbi bolden etc. Den slags fejl kan jeg acceptere... Men når man leverer sådan et tilbageløb som flødebollen Bartolec gør ved 1-0, så bliver jeg flintrende rasende! Hvad fanden går der gennem hovedet på den mand, der er spillet f....ing 5 minutter og så har han ikke kræfter til at levere andet end et serie 4-lunt.. Selv efter bolden er spillet igennem til Hedlund fortsætter han sit ugidelige luntende tilbageløb.. Desværre blev det ikke sidste gang i 1. halvleg vi så sådan et tilbageløb fra ham.. Jeg håber Ståle flår ham ud i pausen, men det sker desværre ikke...

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Yderligere 45 minutter uden en afslutning overhovedet ... delvis reddet af selvmål.

    Ualmindelig slap indsats, hvor det vel kun er Zeca og Bjelland der holder niveau.

    Bartoloc spiller mere eller mindre uden defensiv orientering og disciplin
    Kalle sparker konsekvent lange upræcise bolde ... hvornår kommer den første store redning fra ham.
    Fischer stort set usynlig og i hvert fald ufarlig
    Stage er en katastrofe med bolden. Arbejder hårdt, men han skal simpelt kunne spille inderside afleveringer. Han er en kæmpe begrænsning og bremse i vores fremadrettede spil. Nu også en defensiv liability.
    Nilsson spiller som en ungdomsspiller ved første scoring - manden er højrebenet han skal bare lukkes ud i banen ned af i banen. Det står på side 1.
    Bengtson sparker konsekvent langt eller skævt, som oftest en kombination.
    Bendtner fuldstændig ligegyldig - jeg siger ikke at pieros spiller bedre, men ... hold nu fast han er ligegyldig og uengageret
    Santos - løber mere end Bendtner, men truer ingen overhovedet.

    ... og vores dødbolde, jeg sidder og kalder dem hver gang. Jeg forstår dem simpelthen ikke - de dør konsekvent 1 meter foran forreste stolpe. Hvad er idéen?

    Vores opspil er lange bolde, som vi aldrig fanger eller småspil i små områder, uden fremdrift ind til taber bolden eller forærer den væk.

    Første halvleg har været gennemført elendig spillemæssigt og dybt kritisabel på indstillingen hos langt de fleste spillere. Lige nu kunne vi indskifte Messi uden at gøre en forskel, når de øvrige spilleres præstation og indstilling ligger så langt væk fra det, der kræves.

    Jeg håber at jeg om 45 minutter kan sige, at jeg tog fejl.
    Goldbæks Højrefod

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Yderligere 45 minutter uden en afslutning overhovedet ... delvis reddet af selvmål.

    Ualmindelig slap indsats, hvor det vel kun er Zeca og Bjelland der holder niveau.

    Bartoloc spiller mere eller mindre uden defensiv orientering og disciplin
    Kalle sparker konsekvent lange upræcise bolde ... hvornår kommer den første store redning fra ham.
    Fischer stort set usynlig og i hvert fald ufarlig
    Stage er en katastrofe med bolden. Arbejder hårdt, men han skal simpelt kunne spille inderside afleveringer. Han er en kæmpe begrænsning og bremse i vores fremadrettede spil. Nu også en defensiv liability.
    Nilsson spiller som en ungdomsspiller ved første scoring - manden er højrebenet han skal bare lukkes ud i banen ned af i banen. Det står på side 1.
    Bengtson sparker konsekvent langt eller skævt, som oftest en kombination.
    Bendtner fuldstændig ligegyldig - jeg siger ikke at pieros spiller bedre, men ... hold nu fast han er ligegyldig og uengageret
    Santos - løber mere end Bendtner, men truer ingen overhovedet.

    ... og vores dødbolde, jeg sidder og kalder dem hver gang. Jeg forstår dem simpelthen ikke - de dør konsekvent 1 meter foran forreste stolpe. Hvad er idéen?

    Vores opspil er lange bolde, som vi aldrig fanger eller småspil i små områder, uden fremdrift ind til taber bolden eller forærer den væk.

    Første halvleg har været gennemført elendig spillemæssigt og dybt kritisabel på indstillingen hos langt de fleste spillere. Lige nu kunne vi indskifte Messi uden at gøre en forskel, når de øvrige spilleres præstation og indstilling ligger så langt væk fra det, der kræves.

    Jeg håber at jeg om 45 minutter kan sige, at jeg tog fejl.
    Det kan jeg så ikke ... tværtimod er vi heldige at slippe med 1-3 i den ringeste kamp, jeg kan huske vi har spillet mod Brøndby i mange, mange år.

    En 2. halvleg hvor Zeca, Bjelland og Falk i en god kollektiv loyalitet sprang ned i elendighedens gryde, hvor de øvrige spillere allerede lå og rygcrawlede på livet løs.

    Vi har længe spillet under niveau, men det har fungeret fordi spillerne har haft en fantastisk indstilling til hele tiden at være 1 cm foran og bedre end modstanderen. De spillere slog op i banen i dag, og så har de ingen berettigelse i en startopstilling. De spillere, der skulle have styrke og klasse til at levere, gjorde det ikke ... Fischer og Bendtner uha uha.

    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt. Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret. Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.

    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien. Først da Falk bliver udvist kommer Pieros ind og Varela for Bengtsson - vor herre til hest, var det alt hvad der var at hente fra bænken. Den sidste der giver op er træneren. I dag lignede det, at han var den første.
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det kan jeg så ikke ... tværtimod er vi heldige at slippe med 1-3 i den ringeste kamp, jeg kan huske vi har spillet mod Brøndby i mange, mange år.

    En 2. halvleg hvor Zeca, Bjelland og Falk i en god kollektiv loyalitet sprang ned i elendighedens gryde, hvor de øvrige spillere allerede lå og rygcrawlede på livet løs.

    Vi har længe spillet under niveau, men det har fungeret fordi spillerne har haft en fantastisk indstilling til hele tiden at være 1 cm foran og bedre end modstanderen. De spillere slog op i banen i dag, og så har de ingen berettigelse i en startopstilling. De spillere, der skulle have styrke og klasse til at levere, gjorde det ikke ... Fischer og Bendtner uha uha.

    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt. Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret. Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.

    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien. Først da Falk bliver udvist kommer Pieros ind og Varela for Bengtsson - vor herre til hest, var det alt hvad der var at hente fra bænken. Den sidste der giver op er træneren. I dag lignede det, at han var den første.
    Svært at være uenig :)

    Hvor fanden er vores offensiv henne ?. Hvor er vores indkøb til 37 mill henne :D ?

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Fischer og Bendtner uha uha.
    Hmm...virkelig? Jeg synes faktisk, at Fischer var en af de få som virkelig prøvede, ligesom Bendtner egentlig fungerer fornuftigt som opspilsstation. Han lykkedes med meget af det, som Pieros kritiseres for.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt.
    Det er vel kun uforståeligt, hvis du ikke tror på klubbens udmeldinger omkring Varela og en kamp om ugen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret.
    Ja Nelsson har været dyr i år (Røde stjerne, Malmø, Bif)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.
    Tænk at skulle læse herinde, at Pieros var savnet.....altså fra andre end mig selv :-D

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien.
    Nu lavede han jo en ændring på midten (Stage <-> Falk) som også ændrede kampbilledet. Man kunne garanteret have gjort andet og mere, men noget skete der.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  4. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  5. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 09:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •