Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder kampen

    18 22.50%
  • FC København vinder kampen

    41 51.25%
  • Kampen ender uafgjort

    21 26.25%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 131

Emner: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Hvis man ser på start 11-eren mod Brøndby, så synes jeg det er *ekstremt* gode spillere på papiret. Også sammenlignet med andre FCK-hold.
    Fischer, Bendtner og Bjelland i den danske superliga er jo ret vildt. Det havde man ikke troet på for 2-3 år siden. Så har vi Falk, Stage, Kalle, Bartolec og Nelsson som har været superligaprofiler i andre gode klubber. Zeca er vel den bedste spiller i DK. Bengtsson vil nok spille de fleste steder i Danmark. Santos ser også god ud.

    Det ER jo en virkelig god start 11. Jeg synes ikke, at man kan brokke sig over transfersituationen. At vi så spiller som våde posepopcorn er lidt af en gåde. Men truppen er jo faktisk enormt god. At den så er endnu stærkere uden skader, er jo ubestrideligt. Men det burde være alt rigeligt at have den startformation.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  2. #107
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Hvis man ser på start 11-eren mod Brøndby, så synes jeg det er *ekstremt* gode spillere på papiret. Også sammenlignet med andre FCK-hold.
    Fischer, Bendtner og Bjelland i den danske superliga er jo ret vildt. Det havde man ikke troet på for 2-3 år siden. Så har vi Falk, Stage, Kalle, Bartolec og Nelsson som har været superligaprofiler i andre gode klubber. Zeca er vel den bedste spiller i DK. Bengtsson vil nok spille de fleste steder i Danmark. Santos ser også god ud.

    Det ER jo en virkelig god start 11. Jeg synes ikke, at man kan brokke sig over transfersituationen. At vi så spiller som våde posepopcorn er lidt af en gåde. Men truppen er jo faktisk enormt god. At den så er endnu stærkere uden skader, er jo ubestrideligt. Men det burde være alt rigeligt at have den startformation.
    Problemet er vel man forsøger at tvinge kagerne ned i en dåse de ikke matcher, frem for at matche dåsen til kagerne


  3. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Problemet er vel man forsøger at tvinge kagerne ned i en dåse de ikke matcher, frem for at matche dåsen til kagerne
    Kagerne passer fint i dåserne, når de ellers er rørt tilpas sammen og færdigbagt. Hvilket forøvrigt er svært at nå med kort tid i køkkenet :-)

    Og så hjælper det heller ikke, at nogle af nøgleingridienserne mangler (er skadet). Kagerne smager bare ikke af det samme med kartoffelmel i stedet for almindelig mel.

    Edit:
    Nå men det åbenlyse comeback må være noget med den svenske kok (muppet show) eller den skaldede kok eller lignende :)
    Sidst redigeret af k@sper : 07.10.19 kl. 14:48

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #109
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kagerne passer fint i dåserne, når de ellers er færdigbagt :-)
    Men med ganske lidt tid i køkkenet, så er det svært at give dem nok tid i ovnen..... :)

    Og så hjælper det heller ikke, at nogle af nøgleingridienserne mangler (er skadet). Kagerne smager bare ikke af det samme med kartoffelmel i stedet for almindelig mel.
    Vi er vel ikke uenige Kasper, men det skal ikke tage et halvt eller helt år at skabe en kage så at sige.
    Det har alle dage været det største problem i FCK, der skal sgu præsteres konstant og der mener jeg at Ståle kvajer gang på gang. Så svært kan det sgu hellere ikke være at spille fodbold i FCK.

    Så mange nye er der trods alt heller ikke, det er vel kun bartolec, stage og pep der skal skabe noget frem af banen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Vi er vel ikke uenige Kasper, men det skal ikke tage et halvt eller helt år at skabe en kage så at sige.
    Det har alle dage været det største problem i FCK, der skal sgu præsteres konstant og der mener jeg at Ståle kvajer gang på gang. Så svært kan det sgu hellere ikke være at spille fodbold i FCK.

    Så mange nye er der trods alt heller ikke, det er vel kun bartolec, stage og pep der skal skabe noget frem af banen.
    Nej det skal det ikke. Men det mener jeg sådan set heller ikke at det har gjort denne gang i forhold til f.eks. 17/18. Forsvaret kom på plads nærmest rekordhurtigt og indtil skaderne kom, så angrebet også fornuftigt ud uden at være fantastisk. Men jeg er enig i, at den krise angrebet er i lige nu har varet for længe. Og da man så på Hjalte Park prøver at gå friskere til kampen, så får man kontrakniven to gange i starten af kampen og hænger derefter dårligt sammen.

    Nå men vil egentlig ikke starte en længere diskussion lige nu (jeg er ikke helt enig i krisens størrelse). Dit indlæg var bare for morsomt til ikke at svare på. :)

  8. #111
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det skal det ikke. Men det mener jeg sådan set heller ikke at det har gjort denne gang i forhold til f.eks. 17/18. Forsvaret kom på plads nærmest rekordhurtigt og indtil skaderne kom, så angrebet også fornuftigt ud uden at være fantastisk. Men jeg er enig i, at den krise angrebet er i lige nu har varet for længe. Og da man så på Hjalte Park prøver at gå friskere til kampen, så får man kontrakniven to gange i starten af kampen og hænger derefter dårligt sammen.

    Nå men vil egentlig ikke starte en længere diskussion lige nu (jeg er ikke helt enig i krisens størrelse). Dit indlæg var bare for morsomt til ikke at svare på. :)
    Hehe det er helt i orden, vil dog mene at krisen er ret stor.
    9 kampe, 2 sejre, en offensiv der ikke fungere, vores spil hænger ikke sammen.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Efter landskampspausen er N'Doye klar igen, Bendtner er i endnu bedre form, der er tid til at arbejde videre med relationerne og at få Biel arbejdet ind i systemet. Det er tydeligt, at Fischer er totalt blottet for selvtillid, men alle ved jo, hvor højt et niveau han har, når tingene kører for ham.

    Første kamp er mod et tandløst Esbjerg-hold i krise, og derefter en relativ 'gratis' kamp ude mod Kiev.

    Det burde altså være muligt at vende denne krise ganske hurtigt.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kagerne passer fint i dåserne, når de ellers er rørt tilpas sammen og færdigbagt. Hvilket forøvrigt er svært at nå med kort tid i køkkenet :-)

    Og så hjælper det heller ikke, at nogle af nøgleingridienserne mangler (er skadet). Kagerne smager bare ikke af det samme med kartoffelmel i stedet for almindelig mel.

    Edit:
    Nå men det åbenlyse comeback må være noget med den svenske kok (muppet show) eller den skaldede kok eller lignende :)
    Det der kan virke lidt underligt ved det hele er, at når kagerne pludselig mislykkes, en time før gæsterne skal komme, så render man ud og køber ind til en kringle, der skal hæve i to timer og have tre timer i ovnen. Og det står oven i købet højt og tydeligt udenpå pakken (at Pep ikke kan et ord engelsk og løfter 45 kg. i bænkpres, samt at Bendtners kondital er det samme som hans nye rygnummer).
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 07.10.19 kl. 16:22

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det, der kan virke lidt underligt ved det hele er, at når kagerne pludselig mislykkes, en time før gæsterne skal komme, så render man ud og køber ind til en kringle, der skal hæve i to timer og have tre timer i ovnen. Og det står oven i købet højt og tydeligt udenpå pakken (at Pep ikke kan et ord engelsk og løfter 45 kg. i bænkpres, samt at Bendtners kondital er det samme som hans nye rygnummer).
    Nej men nu var man meget sent ude (hvorfor prisen for kringlen blev ekstra høj) og de fleste færdiglavede kager var udsolgt. Endvidere manglede man på daværende tidspunkt kun drysset på kagen - ikke hovedingredienserne. Dem tabte man først på gulvet bagefter.

    Nå ja, en kringle er desuden en kage overlegen. Det ved alle :-)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #115
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej men nu var man meget sent ude (hvorfor prisen for kringlen blev ekstra høj) og de fleste færdiglavede kager var udsolgt. Endvidere manglede man på daværende tidspunkt kun drysset på kagen - ikke hovedingredienserne. Dem tabte man først på gulvet bagefter.

    Nå ja, en kringle er desuden en kage overlegen. Det ved alle :-)

    Kun sidelinien kan omdanne en krisediskussion til, hvilket bagværk, der er bedst��

    Anyway- synes egentligt at ‘vilkåret’ for FCC er, at man netop ikke har kunnet købe klar-parat spillere, men har måttet købe en, der er lidt billigere (men med et potentiale). Bygge vedkommende op, lade potentialet blive forløst, og forhåbentligt sælge til højere pris end indkøbt (og måske endda få resten af holdet op i værdi samtidigt). Rimelig enkel forretningsmodel, der ofte (ikke altid) har virket.

    Grunden til at jeg er irriteret denne gang er, at jeg egentligt havde håbet, at Sejermillionerne kunne have betalt for en klar-parat spiller, men at det jo slet ikke blev tilfældet.

    MCN (der afholdt sig fra bageanalogien og afstod fra st skrive klar-parat-bag)

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Grunden til at jeg er irriteret denne gang er, at jeg egentligt havde håbet, at Sejermillionerne kunne have betalt for en klar-parat spiller, men at det jo slet ikke blev tilfældet.

    MCN (der afholdt sig fra bageanalogien og afstod fra st skrive klar-parat-bag)
    Skal vi ikke lige rette en udbredt misforståelse: Seier har ikke pumpet en kvart milliard ind på FCK’s konto. Han har (sammen med Skjærbæk) købt 22,55 % af aktierne i PSE af LD. De penge ser PSE/FCK ikke skyggen af.
    Hejsa
    Elver's Avatar


  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Skal vi ikke lige rette en udbredt misforståelse: Seier har ikke pumpet en kvart milliard ind på FCK’s konto. Han har (sammen med Skjærbæk) købt 22,55 % af aktierne i PSE af LD. De penge ser PSE/FCK ikke skyggen af.
    Vi får ikke en bid af kagen?

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Jeg synes også, at diskussionen ikke må ende med at blive udelukkende om Pep Biel. Forestil jer Lucas Andersen, som mange håbede, vi ville signe. Hans mentale styrke var netop nævnt som hans største svaghed. Jeg tvivler stærkt på, at han havde gået forrest i den nuværende krise. Eller Andreas Skov Olsen på 19 år. Det sene Skov-salg var en massiv bét, primært fordi der ikke var en oplagt erstatning hverken i truppen eller på transfermarkedet.

  20. #119
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg synes også, at diskussionen ikke må ende med at blive udelukkende om Pep Biel. Forestil jer Lucas Andersen, som mange håbede, vi ville signe. Hans mentale styrke var netop nævnt som hans største svaghed. Jeg tvivler stærkt på, at han havde gået forrest i den nuværende krise. Eller Andreas Skov Olsen på 19 år. Det sene Skov-salg var en massiv bét, primært fordi der ikke var en oplagt erstatning hverken i truppen eller på transfermarkedet.
    I det mindste ville trænerstaben nok kunne kommunikere med de to nævnte. Jeg synes virkelig, det er mystisk, at man gør en forholdsvis stor investering i en spiller, som skal dække et akut hul efter Skov, og så står man to måneder efter og undskylder sig med, at han desværre ikke kan hjælpe holdet, fordi han ikke kan engelsk. Det var vel nemt at konstatere, før kontrakten blev underskrevet?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Elsker også at følge sideliniens bagedyst <3 <3 <3

    Men når det er sagt er det jo tydeligt at vi har et offensivt problem. Vores offesiv er total tandløst og vores offensive spillere fejler totalt lige pt.

    Fischer er bedst i medierne, for han levere ingenting på banen. Ingen assist eller mål. Det sjove er han bliver rost (til skyerne) for hans arbejdsindsats og at han prøver.... Vi ved han har et højt topniveau i superligaen men synes nu også at han viser at han har et meget lavt bundniveau. Minder lidt om det vi ser fra PS9. Jeg er i hvert fald ikke imponeret lige nu!

    Falk har vist alle (forhåbenlig også Ståle) om han ikke er kant spiller. Lige som Fischer er der ikke noget slutprodukt udover en flot skade til Kaiser.oO
    Han er klart bedst centralt hvor han kan styre spillet. Han søger for meget ind når han ligger på kanten og truer aldrig bagrummet. Så hans spil bliver ret forudsigeligt medmindre han kan sætte sin direkte modstander. Han har heller ikke fået opbygget en relation til Varela/Bartolec ala Skov/Ankersen der truede baglinjen hver gang. Ved godt det er svært at opbygge en relation til en spiller når han kun må/kan spille hver 2 kamp. Men faktum er at Falk stort ikke slår et indlæg. Han søger den korte variant næsten hver gang.

    Stage gjorde det i mine øjne bedre på kanten end Falk da der kom noget mere dynamik derude. Han er ikke nogen tryllekunstner med bolden med bringer noget power ala Skov som sjældent lavet lækkert på kanten.
    Stage og Zeca er gode sammen defensivt men offensivt bringer de ikke meget. Om det er spillernes evner eller det taktiske oplæg der hæmmer dem skal være usagt

    Bliver spændende at se om Pep kommer ind og spiller eller om Holse kommer ind. Pt synes jeg ikke Holse har vist han har kvaliteterne til at være en København spiller. Det eneste pt der taler for ham er at han er af egen avl, hvis han spillede i en anden klub som sidste sæson i EfB ville jeg aldrig sig KØØØØØØØØØØØBBBBBBBBBBBBB. Synes han ligner en ordinær superligaspiller der kan få en fin karriere ala Absalonsen et al. Pep synes jeg stadig viser i (for få) glimt at han har noget spidskompetancer og kvaliteter vi kan bruge. Bliver dog spændende og se om Ståle kan udvikle de 2 spillere ala Delaney.

    #32 skal nok blive god tror jeg. Mangler bare noget matchfitness også skal holdet lære at spille på hans kvaliteter i stedet for at spille uden om ham. Synes ikke de har været gode til at spille ham god.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  4. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  5. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 09:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •