Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder kampen

    18 22.50%
  • FC København vinder kampen

    41 51.25%
  • Kampen ender uafgjort

    21 26.25%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 131

Emner: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Det er interessant at se, hvor pessimistiske BIF'erne er mht denne kamp. De kan ikke have set mange af vores kampe for nyligt :-D

    Nå, men jeg vil da gå lidt samme stil - jeg har forøvrigt heller ikke set deres kampe. Kommer vi bagud, så tror jeg vi taber, da vi ikke kan score. Kommer vi foran, så ender den nok 1-1. Med vores temmelig tandløse angreb pt, så er det svært at se os vinde.
    Sidst redigeret af k@sper : 06.10.19 kl. 09:38

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Spåkonen Stig Tøfting mener, at vi taber 3-2 i dag: https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...famler/7819279
    Nu har jeg ikke en krystalkugle, men jeg kan ikke se den her kamp blive meget mere end uafgjort.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    32 med fra start.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Det blev

    Kalle
    Bartolec, Nelsson, Bjelland, Pierre
    Falk, Stage, Zeca, Fischer
    Bendtner, Santos.

    Tæt på forventet opstilling, men noget af en joker, som Ståle hiver op af hatten med Bendtner.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Hubert Se meddelelser
    Spåkonen Stig Tøfting mener, at vi taber 3-2 i dag: https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...famler/7819279
    Nu har jeg ikke en krystalkugle, men jeg kan ikke se den her kamp blive meget mere end uafgjort.
    Han skal da nok ende med at æde sin krystalkugle igen. Vi lukker helt sikkert ikke 3 mål ind. 1 eller måske 2 hvis BØF virkelig finder rytmen, men hvornår har de sidst lavet 3 mod os? Eller nogle andre hold for den sags skyld? Og så er BØF altså ikke bedre for tiden. Det bliver max en 2-0/1 sejr til et af holdene, men mon ikke det bliver 1-1 og rimelig lige.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi er, sammen med FCN, det hold der har lavet flest mål, så helt skidt er det vel ikke? :)
    Bevares - men en ting er antal mål, noget andet er spillet som en anden også nævner. 3 mål i 6 kampe inden vi mødte Silkeborg fortæller vel alt. :-)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Falk skal på midten og Zeca skal snøre støvlerne, så vinder vi anden halvleg.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.

    Spillere kan brænde chancer, kikse en aflevering eller tæmning der fører til mål, sparke forbi bolden etc. Den slags fejl kan jeg acceptere... Men når man leverer sådan et tilbageløb som flødebollen Bartolec gør ved 1-0, så bliver jeg flintrende rasende! Hvad fanden går der gennem hovedet på den mand, der er spillet f....ing 5 minutter og så har han ikke kræfter til at levere andet end et serie 4-lunt.. Selv efter bolden er spillet igennem til Hedlund fortsætter han sit ugidelige luntende tilbageløb.. Desværre blev det ikke sidste gang i 1. halvleg vi så sådan et tilbageløb fra ham.. Jeg håber Ståle flår ham ud i pausen, men det sker desværre ikke...

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Han skal da nok ende med at æde sin krystalkugle igen. Vi lukker helt sikkert ikke 3 mål ind. 1 eller måske 2 hvis BØF virkelig finder rytmen, men hvornår har de sidst lavet 3 mod os? Eller nogle andre hold for den sags skyld? Og så er BØF altså ikke bedre for tiden. Det bliver max en 2-0/1 sejr til et af holdene, men mon ikke det bliver 1-1 og rimelig lige.
    Vi fik da svinet Tøffe lidt for hurtigt til. Det lugter desværre af et tredje mål (hvis ikke værre) på en kontra.

    Ellers en alt for hektisk halvleg, hvor flere af vores spillere har svært ved at håndtere tempoet f.eks. Stage og Pierre. Forhåbentlig kan BIF ikke køre det tempo hele vejen. Og nogle lidt åndsvage mål. Ved 1-0 løber vi lige ind i en kontrakniv, hvor vi bliver lidt for offensive og hvor Nelsson ikke tænker sig helt om i forsvarsspillet. 2-0 er bare toplatterligt - Stage laver en dårlig aflevering, som dog kun er et problem fordi Zeca mangler en støvle og glider.

    Mon ikke vi forholdsvist hurtige ser Falk centralt (sikkert med Holse på kanten) eller alternativt at vi slår over i 352. Og mon ikke, at vi ser et rødt kort i dag. Bendtner (som dommeren har meget travlt med at markere sig overfor) og Stage ligger i den grad i farezonen.

    Øv en start - dumt at vi for tredje udebanekamp mod mindre hold fra provinsen kommer hurtigt bagud 1-0.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Yderligere 45 minutter uden en afslutning overhovedet ... delvis reddet af selvmål.

    Ualmindelig slap indsats, hvor det vel kun er Zeca og Bjelland der holder niveau.

    Bartoloc spiller mere eller mindre uden defensiv orientering og disciplin
    Kalle sparker konsekvent lange upræcise bolde ... hvornår kommer den første store redning fra ham.
    Fischer stort set usynlig og i hvert fald ufarlig
    Stage er en katastrofe med bolden. Arbejder hårdt, men han skal simpelt kunne spille inderside afleveringer. Han er en kæmpe begrænsning og bremse i vores fremadrettede spil. Nu også en defensiv liability.
    Nilsson spiller som en ungdomsspiller ved første scoring - manden er højrebenet han skal bare lukkes ud i banen ned af i banen. Det står på side 1.
    Bengtson sparker konsekvent langt eller skævt, som oftest en kombination.
    Bendtner fuldstændig ligegyldig - jeg siger ikke at pieros spiller bedre, men ... hold nu fast han er ligegyldig og uengageret
    Santos - løber mere end Bendtner, men truer ingen overhovedet.

    ... og vores dødbolde, jeg sidder og kalder dem hver gang. Jeg forstår dem simpelthen ikke - de dør konsekvent 1 meter foran forreste stolpe. Hvad er idéen?

    Vores opspil er lange bolde, som vi aldrig fanger eller småspil i små områder, uden fremdrift ind til taber bolden eller forærer den væk.

    Første halvleg har været gennemført elendig spillemæssigt og dybt kritisabel på indstillingen hos langt de fleste spillere. Lige nu kunne vi indskifte Messi uden at gøre en forskel, når de øvrige spilleres præstation og indstilling ligger så langt væk fra det, der kræves.

    Jeg håber at jeg om 45 minutter kan sige, at jeg tog fejl.
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Han skal da nok ende med at æde sin krystalkugle igen. Vi lukker helt sikkert ikke 3 mål ind. 1 eller måske 2 hvis BØF virkelig finder rytmen, men hvornår har de sidst lavet 3 mod os? Eller nogle andre hold for den sags skyld? Og så er BØF altså ikke bedre for tiden. Det bliver max en 2-0/1 sejr til et af holdene, men mon ikke det bliver 1-1 og rimelig lige.
    Lige nu ser det ud til at gode gamle Tøffe måske havde fat i noget...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Jeg kan ikke forstå at vi ikke tør spille mere og ikke skaber flere chancer. Det kan ikke være rigtigt, at bare fordi vi mangler 2 angribere så kan vi intet offensivt.
    Derudover spiller Stage en ualmindelig dårlig kamp, med mange fejlafleveringer og manglende tempo.

    Og til sidst til vores dødbolde. Træner vi ikke det? Det er så komplet ufarligt og rammer konsekvent første forsvarsspiller.der må være en anden end Bengtsson der kan sparke de bolde.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Suk.

    Der mangler .......... (fyld selv ud)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Jeg kan ikke forstå at vi ikke tør spille mere og ikke skaber flere chancer. Det kan ikke være rigtigt, at bare fordi vi mangler 2 angribere så kan vi intet offensivt.
    Derudover spiller Stage en ualmindelig dårlig kamp, med mange fejlafleveringer og manglende tempo.

    Og til sidst til vores dødbolde. Træner vi ikke det? Det er så komplet ufarligt og rammer konsekvent første forsvarsspiller.der må være en anden end Bengtsson der kan sparke de bolde.
    Nej dødbolde tror jeg ikke FCK træner. Det virker alt for random. Ellers er jeg enig med dig. Der mangler angrebs mønstre offensivt. Swaebe har 1 redning fra Santos, hvor kampen er afgjort, ellers er vi igen total ufarlige.

    Javel vi mangler N'doye og Wind, men at vi generelt er så ringe offensivt, undre mig. Det nytter ikke noget at vi er gode til at spille den til side og tilbage i banen …..

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Indsatsen i dag var overordnet fuldstændig som forventet, lige bortset fra en række defensive hjerneblødninger som er årsagen til at vi ikke kommer afsted med et point.. Så havde vi siddet her og snakket om at vi skulle have skabt noget mere, men at det er positivt med point i en svær udekamp på ryggen af en EL-kamp.. Vi må bare vænne os til at det her er niveauet pt.. Selvfølgelig har vi været uheldige med skader, men de mange mange millioner der er kastet efter erstatningerne er blevet forvaltet ufatteligt dårligt og vi har heller ikke formået at omstille os rent spillemæssigt i forhold til de typer der er kommet ind.. Gud hvor bliver det her et langt efterår.. Jeg spår at vi tidligst om en 8-9 måneder igen har et hold man tror på..

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  4. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  5. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 09:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •