Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder kampen

    18 22.50%
  • FC København vinder kampen

    41 51.25%
  • Kampen ender uafgjort

    21 26.25%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 131

Emner: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Han skal da nok ende med at æde sin krystalkugle igen. Vi lukker helt sikkert ikke 3 mål ind.
    Helt sikkert ikke... alt er lort!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Yderligere 45 minutter uden en afslutning overhovedet ... delvis reddet af selvmål.

    Ualmindelig slap indsats, hvor det vel kun er Zeca og Bjelland der holder niveau.

    Bartoloc spiller mere eller mindre uden defensiv orientering og disciplin
    Kalle sparker konsekvent lange upræcise bolde ... hvornår kommer den første store redning fra ham.
    Fischer stort set usynlig og i hvert fald ufarlig
    Stage er en katastrofe med bolden. Arbejder hårdt, men han skal simpelt kunne spille inderside afleveringer. Han er en kæmpe begrænsning og bremse i vores fremadrettede spil. Nu også en defensiv liability.
    Nilsson spiller som en ungdomsspiller ved første scoring - manden er højrebenet han skal bare lukkes ud i banen ned af i banen. Det står på side 1.
    Bengtson sparker konsekvent langt eller skævt, som oftest en kombination.
    Bendtner fuldstændig ligegyldig - jeg siger ikke at pieros spiller bedre, men ... hold nu fast han er ligegyldig og uengageret
    Santos - løber mere end Bendtner, men truer ingen overhovedet.

    ... og vores dødbolde, jeg sidder og kalder dem hver gang. Jeg forstår dem simpelthen ikke - de dør konsekvent 1 meter foran forreste stolpe. Hvad er idéen?

    Vores opspil er lange bolde, som vi aldrig fanger eller småspil i små områder, uden fremdrift ind til taber bolden eller forærer den væk.

    Første halvleg har været gennemført elendig spillemæssigt og dybt kritisabel på indstillingen hos langt de fleste spillere. Lige nu kunne vi indskifte Messi uden at gøre en forskel, når de øvrige spilleres præstation og indstilling ligger så langt væk fra det, der kræves.

    Jeg håber at jeg om 45 minutter kan sige, at jeg tog fejl.
    Det kan jeg så ikke ... tværtimod er vi heldige at slippe med 1-3 i den ringeste kamp, jeg kan huske vi har spillet mod Brøndby i mange, mange år.

    En 2. halvleg hvor Zeca, Bjelland og Falk i en god kollektiv loyalitet sprang ned i elendighedens gryde, hvor de øvrige spillere allerede lå og rygcrawlede på livet løs.

    Vi har længe spillet under niveau, men det har fungeret fordi spillerne har haft en fantastisk indstilling til hele tiden at være 1 cm foran og bedre end modstanderen. De spillere slog op i banen i dag, og så har de ingen berettigelse i en startopstilling. De spillere, der skulle have styrke og klasse til at levere, gjorde det ikke ... Fischer og Bendtner uha uha.

    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt. Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret. Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.

    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien. Først da Falk bliver udvist kommer Pieros ind og Varela for Bengtsson - vor herre til hest, var det alt hvad der var at hente fra bænken. Den sidste der giver op er træneren. I dag lignede det, at han var den første.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Lerby Se meddelelser
    Jeg kan ikke forstå at vi ikke tør spille mere og ikke skaber flere chancer.
    Det "sjove" er vel egentligt, at vi netop i denne kamp straffes i starten for at være for offensive, ligesom vi faktisk har flere store chancer især ved Santos. Han har selv to afslutninger på kæmpe chancer som målmanden redder / header forbi, han har en hvor Fischer spiller ham helt blank med han ikke får styr på bolden og han har en hvor han skal spille Fischer i himlen ved at spille den på tværs, men laver i stedet en høj bold. Til sammenligning sparkede BIF angribere alt ind indtil 3-1.

    Ellers er det selvfølgelig en skidt kamp, hvor vi falder i samme fælde som i tiden med den tyske træner, nemlig at vi ikke kan håndtere deres hårde pres. Vi smider alt for meget væk og får ikke ro til at spille os frem. I anden halvleg får vi egentlig mere ro på bolden med Falk centralt, men udvisningen ødelægger et muligt comeback.
    Er det forøvrigt til et rødt kort? Falk har kun øje på bolden og rammer også denne inden Kaiser kommer farene. Jeg er med på, at foden er meget højt oppe, men er det virkelig nok til rødt?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Hvad var positivt idag?

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det kan jeg så ikke ... tværtimod er vi heldige at slippe med 1-3 i den ringeste kamp, jeg kan huske vi har spillet mod Brøndby i mange, mange år.

    En 2. halvleg hvor Zeca, Bjelland og Falk i en god kollektiv loyalitet sprang ned i elendighedens gryde, hvor de øvrige spillere allerede lå og rygcrawlede på livet løs.

    Vi har længe spillet under niveau, men det har fungeret fordi spillerne har haft en fantastisk indstilling til hele tiden at være 1 cm foran og bedre end modstanderen. De spillere slog op i banen i dag, og så har de ingen berettigelse i en startopstilling. De spillere, der skulle have styrke og klasse til at levere, gjorde det ikke ... Fischer og Bendtner uha uha.

    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt. Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret. Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.

    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien. Først da Falk bliver udvist kommer Pieros ind og Varela for Bengtsson - vor herre til hest, var det alt hvad der var at hente fra bænken. Den sidste der giver op er træneren. I dag lignede det, at han var den første.
    Svært at være uenig :)

    Hvor fanden er vores offensiv henne ?. Hvor er vores indkøb til 37 mill henne :D ?

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Pierre og Stage er i mine øjne meget svage især i første halvleg. Pierre bliver alt for ofte presset, selv i situationer hvor en simpel skudfinte kunne give ham ekstra tid vælger han i stedet at tonse bolden hovedløst frem af banen. Han viser også gang på gang at han ikke er en pasningsstærk spiller og jeg savner virkelig Boilesen i en kamp som idag. Stage er for tung og langsom og laver mange fejl på midten, hvilket Ståle også indser i anden halvleg og bytter plads på ham og Falk, hvilket virker lidt mere effektivt indtil Falks uheldige udvisning.

    Bartolec er også en klar nedgradering i forhold til Varela og jeg håber godt nok at vi kan få Varela i gang fysisk, så han bliver et mere klart førstevalg end han er pt. Jeg er ikke rigtig enig i Ståles vurdering om at Bartolec er stærkere offensivt, mens Varela er stærkest defensivt. Bartolec minder for meget om Pierre og kan ikke meget andet end at løbe, også han har et langsomt blik for spillet og hans tekniske niveau har skuffet mig i hans første tid i klubben.

    Bendter spiller en fin kamp og taber nærmest ikke en hovestødsduel og ligger bolden fint af mange gange. Han får ikke rigtigt noget at arbejde med i feltet, da vi stadig ikke magter at lægge et ordentligt indlæg til bagerste stolpe. Santos er også godkendt i dag og jeg er vild med hans vildskab og så har han god fart og fin teknik. I mine øjne virker det som en meget mere oplagt løsning med de to i angrebet fremfor Pieros, som ikke magter andet end at lave frispark og løbe offside - også i de minutter han er inde i dag.

    Resten af holdet spiller vel en ok kamp, men jeg synes dog det er en smule ærgerligt at Nelsson igen i dag ser usikker ud og koster et mål. Selvfølgelig er han ikke i ligeså høj grad skurk, som han var det i torsdags, men han ser godt nok en anelse tung ud ved Bifs første mål.

    Jeg synes kampen i dag med alt tydelighed viser at Stage fremfor Falk på CM er en forkert beslutning, når vi skal være spilstyrende. Jeg er ikke efter Stage som spiller, jeg synes egentlig han har gjort det fint i sin opstart i klubben, men at han kan skubbe Falk ud af position synes jeg virker helt hen i vejret, især når Stage også selv kan spille hm. Ståle virker en smule bange i hans generelle tilgang til kampene i øjeblikket, måske pga. vores skadesituation, og hans valg af Stage på CM og Pieros i angrebet i de øvrige kampe er et ret godt tegn på at han har et ret defensivt udgangspunkt.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det "sjove" er vel egentligt, at vi netop i denne kamp straffes i starten for at være for offensive, ligesom vi faktisk har flere store chancer især ved Santos. Han har selv to afslutninger på kæmpe chancer som målmanden redder / header forbi, han har en hvor Fischer spiller ham helt blank med han ikke får styr på bolden og han har en hvor han skal spille Fischer i himlen ved at spille den på tværs, men laver i stedet en høj bold. Til sammenligning sparkede BIF angribere alt ind indtil 3-1.

    Ellers er det selvfølgelig en skidt kamp, hvor vi falder i samme fælde som i tiden med den tyske træner, nemlig at vi ikke kan håndtere deres hårde pres. Vi smider alt for meget væk og får ikke ro til at spille os frem. I anden halvleg får vi egentlig mere ro på bolden med Falk centralt, men udvisningen ødelægger et muligt comeback.
    Er det forøvrigt til et rødt kort? Falk har kun øje på bolden og rammer også denne inden Kaiser kommer farene. Jeg er med på, at foden er meget højt oppe, men er det virkelig nok til rødt?
    Jeg syntes egentlig det røde kort var i orden. Lidt for energisk der Falck :)

    Målet i denne halvsæson må være at håbe på at FCM fejler og at vi slipper helskindet igennem frem til vinterpause.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Fischer og Bendtner uha uha.
    Hmm...virkelig? Jeg synes faktisk, at Fischer var en af de få som virkelig prøvede, ligesom Bendtner egentlig fungerer fornuftigt som opspilsstation. Han lykkedes med meget af det, som Pieros kritiseres for.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der er også store kritikpunkter til Ståle. En startopstilling, hvor Han vælger Bartolec foran Varela er uforståeligt.
    Det er vel kun uforståeligt, hvis du ikke tror på klubbens udmeldinger omkring Varela og en kamp om ugen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Der er en markant defensiv kvalitet til forskel og Brøndby havde gennemskuet det fra start, hvor de tog motorvejen i vores højreside hver gang. VN i stedet for Sotte - VN har kostet en del mål allerede, fordi han særligt når det går stærkt træffer forkerte beslutninger, hvor Sotte omvendt er vokset ind i efteråret.
    Ja Nelsson har været dyr i år (Røde stjerne, Malmø, Bif)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Bendtner for Pieros - så forsvandt hele vores første pres og spillet gennem eller over vores midtbane var alt for let og uforstyrret for Brøndby. Deres skarpe aflevering op i banen gjorde det farligt når de kom op på vores halvdel.
    Tænk at skulle læse herinde, at Pieros var savnet.....altså fra andre end mig selv :-D

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det største kritikpunkt er dog, at Ståle intet foretager sig på sidelinien.
    Nu lavede han jo en ændring på midten (Stage <-> Falk) som også ændrede kampbilledet. Man kunne garanteret have gjort andet og mere, men noget skete der.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Rolig nu med at savne Pieros lol. Jeg lagde slet ikke mærke til ham efter han kom på banen :)

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvad var positivt idag?
    At vi kun tabte 3-1 og kun fik en mand udvist.

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes egentlig det røde kort var i orden. Lidt for energisk der Falck :)

    Målet i denne halvsæson må være at håbe på at FCM fejler og at vi slipper helskindet igennem frem til vinterpause.
    Ja selvfølgelig var det røde kort til Falk ok. Han springer med stor kraft og støvlen i hovedhøjde med knopperne forrest. Det er sådan set lige meget, om han ser Kaiser eller ej.

    Og målet i den næste tid må være at få løst den åbenbart meget vanskelige problemstilling med at få skabt afslutningsmuligheder og rent faktisk få afsluttet. Det har - bortset fra mod SIF - set ualmindeligt sløjt ud, siden Wind og Damen blev skadede. Selvom det er voldsomt at måtte undvære de to, så kan det simpelthen ikke være rigtigt, at det gør hele vores offensiv så tandløs. BIF var jo langtfra dirkefri idag; der var masser af plads til at bliver farlige, men vi er pt. helt åndssvagt ringe til få skabt muligheder. At vi så mere eller mindre forærer to mål væk og siden får Falk smidt ud er skidt på dagen, men det er den manglende chanceproduktion, der er og bliver problemet.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Det er vel kun uforståeligt, hvis du ikke tror på klubbens udmeldinger omkring Varela og en kamp om ugen?
    Så firkantet en forståelse tror jeg ikke på. Jeg tror hverken, at det er skal forstås som du udlægger det eller, at det er sådan klubben ser det.

    Hvis Varela uge efter uge spiller to kampe, kan det muligvis være en udfordring, men fordi han enkelt uge spiller to kampe, oven i købet, når der er to ugers landskampe efterfølgende, det betyder ingenting. Det kan han sagtens, han er blevet genoptrænet i ti mdr. Han kom også ind 30 minutter før tid ... hvilket vel er en af de mere underlige indskiftninger.
    Goldbæks Højrefod

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At vi kun tabte 3-1 og kun fik en mand udvist.
    Og at Niels frederiksen får året ud ved roret derude?
    Sidst redigeret af djurlander : 06.10.19 kl. 15:45

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Så firkantet en forståelse tror jeg ikke på. Jeg tror hverken, at det er skal forstås som du udlægger det eller, at det er sådan klubben ser det.

    Hvis Varela uge efter uge spiller to kampe, kan det muligvis være en udfordring, men fordi han enkelt uge spiller to kampe, oven i købet, når der er to ugers landskampe efterfølgende, det betyder ingenting. Det kan han sagtens, han er blevet genoptrænet i ti mdr. Han kom også ind 30 minutter før tid ... hvilket vel er en af de mere underlige indskiftninger.
    Ståle blev spurgt om det før kampen og sagde ordret at "han (Varela) er ikke vant til at spille så tætte kampe (forstået som i kampe med kort mellemrum), så det var en nem beslutning, at Bartolec skal spille".

    Du kan sagtens have ret, men det er trods alt udmeldingen fra Ståle og co.

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakst- og kamptråd: Brøndby IF - FC København 06.10.19

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og at Niels christian frederiksen får året ud ved roret derude?
    Ham kommentatoren? :)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  3. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  4. Svar: 90
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 12:26
  5. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 23.08.11, 09:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •