Viser resultater 1 til 15 af 57

Emner: Kanonslag er ikke legetøj!

  1. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Kanonslag er ikke legetøj!

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nå, jeg troede egentlig, det var ment som en joke, men altså... mener du, at man ved at sætte billetpriserne op for alle IKKE straffer samlet?
    Det kommer an på, hvordan du spinner det. Jeg ville se det som et 10 kr tilskud til tifokassen pr kamp. Det sparer mig sikkert penge i længden :-)
    Men klubben kunne da også lade være med at sætte prisen op eller lade være med at fortælle hvorfor. De kunne bare sige, her er XXX beløb - de går fratrukket fans'nes ballade til tifokassen (eller lignende)

    Anyway så kan det da godt være, at det er verdens dårligste forslag - så glemmer vi det bare. Det var blot et forslag for at være lidt mere konstruktiv end ødelæggende. Jeg kan sagtens finde på forslag i den anden retning, som:
    Er der noget som ligner et organiseret lysshow til en udekamp, så er der intet capotårn til de næste hjemmekampe.
    Kastes der med kanonslag stiller vi ikke men fans næste gang
    Kastes der med øl serveres der ikke øl på den tribune næste uge.
    Benyttes der pyroteknink så skal alle smide bukserne til næste udekamp og visiteres i måsen....osv :-) - nogen forslag er mere realistiske end andre - ingen af dem rigtig gode

    Intet i den dur virker ret tiltalende hverken for klub eller fans. Men fortsætter vi denne stil, så vil klubben være nødt til at reagere voldsomt, hvis der en dag (gud forbyde det) skulle ske noget alvorligt.
    Sidst redigeret af k@sper : 10.10.19 kl. 11:03


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kanonslag på Nedre C - tænk dig dog om!
    By FCTorben in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 10.08.10, 20:33
  2. FCN-FCK: kanonslag mm.
    By MarBaar in forum De korte linier
    Svar: 195
    Sidste Meddelelse: 22.04.07, 10:15
  3. Kanonslag på A?
    By Flerbizky in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 22.12.05, 14:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •