Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    58 76.32%
  • Uafgjort

    8 10.53%
  • EfB vinder

    10 13.16%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Håber virkelig vi starter med Bendtner og Santos på toppen. En stor targetmand der kan true på bagerste og som også har et fint overblik, og en aggressiv dybdeløber. Det bør være ideelt. Og lad os så få fanden få noget sukker
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Hmm N'doye stadig skadet. Skal man til at være bekymret?.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hmm N'doye stadig skadet. Skal man til at være bekymret?.

    Det er jeg. !! De sidste to kampe har han vist ikke stået som skadet, men man vurderede at han ikke var klar. Nu er der gået yderligere 14 dage og han er stadig ikke klar. !! Spørgsmålet er om vi kommer til at se ham spille igen... hvis han ikke spiller torsdag, så siger jeg at han ikke kommer tilbage på niveau igen.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hmm N'doye stadig skadet. Skal man til at være bekymret?.
    Hvad fejler han, mere præcist? (Vil gerne vide det, for har selv haft mange fodboldskader gennem tiderne)

  6. #20
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Hvad fejler han, mere præcist? (Vil gerne vide det, for har selv haft mange fodboldskader gennem tiderne)
    Lettere off-topic, men:
    Der er jo det hersens GDPR i forhold til dengang det tydeligvis ikke fandtes. De oplysninger vi har fået om Winds og de andres skader er jo kommet fra interviews eller direkte udtalelser fra hovedpersonerne selv.
    (For god ordens skyld var der dengang også en del berettiget harme herinde over udmeldingen omkring N'Doyes skade fra klubben).

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hmm N'doye stadig skadet. Skal man til at være bekymret?.
    Muligvis ... det er i hvert fald spøjst at Ståle i forbindelse med nedtakten fra Brøndby-kampen fortæller at landskamppausen kommer på et godt tidspunkt, fordi vi så vil have flere spillere tilbage fra skader og dermed en intensiveret konkurrence om pladserne.

    Det eneste, der er sket, er, at NT har erstattet Falk. Der skal man alligevel være glad for NT for at kunne se, at den situation understøtter Ståles udsagn. Det virker som om Ståle selv forsøger at skabe lidt spin på et tyndt halmstrå, som han burde være den første til at vide ikke er der ... alternativet kan han selvfølgelig ikke sige højt, men det ville da være rart, hvis han undlod at sige noget, der er så gennemskueligt og blot understreger, hvor pressede vi er, når vi finder på opdigtede situationer, der skal hjælpe os.

    Jeg krydser fingre for at Esbjerg er harmløse i morgen - jeg tror vi får brug for det.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Der er et relativt friskt interview med Ståle Solbakken, hvor han fortæller om N'Doyes situation: https://twitter.com/KasperMarker/sta...76049606369281

    Primært budskab: ingen ved, hvornår han er tilbage, men Ståle håber at se ham i fulde omdrejninger inden jul.


    '

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Muligvis ... det er i hvert fald spøjst at Ståle i forbindelse med nedtakten fra Brøndby-kampen fortæller at landskamppausen kommer på et godt tidspunkt, fordi vi så vil have flere spillere tilbage fra skader og dermed en intensiveret konkurrence om pladserne.

    Det eneste, der er sket, er, at NT har erstattet Falk. Der skal man alligevel være glad for NT for at kunne se, at den situation understøtter Ståles udsagn. Det virker som om Ståle selv forsøger at skabe lidt spin på et tyndt halmstrå, som han burde være den første til at vide ikke er der ... alternativet kan han selvfølgelig ikke sige højt, men det ville da være rart, hvis han undlod at sige noget, der er så gennemskueligt og blot understreger, hvor pressede vi er, når vi finder på opdigtede situationer, der skal hjælpe os.

    Jeg krydser fingre for at Esbjerg er harmløse i morgen - jeg tror vi får brug for det.
    Det kan vel også bar være fordi, han dengang regnede med, at nogle ville være klar?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Det kan vel også bar være fordi, han dengang regnede med, at nogle ville være klar?
    Det kan det selvfølgelig, hvis man gerne vil godskrive ham noget troværdighed i den udtalelse.

    Men han sidder på forreste parket til at have indsigt, og jeg har svært ved at se de store overraskelser. Var det Mudri, der skulle have været klar, N'Doye? Ingen af dem har været i stand til at deltage i træningen eller spille reserveholdskampe i pausen, så for mig at se ligner det, at Ståle godt vidste hvor langt de havde igen ift. at kunne spille SL, da det må være en forudsætning at man kan komme i betragtning til at blive udtaget til truppen.

    Det er jo rimeligt gerne at ville forsvare Ståle, men når jeg ser den kontekst han opererer i, så ligner han unægtelig en, der har svært ved at finde løsningen på vores problemer i øjeblikket. Og så er min pointe, at når han begynder at spinne historier om en bredere trup, spillere tilbage fra skader osv. i en kontekst, hvor man sidder med en grim lurende fornemmelsen af, at han taler mod bedrevidende, så ligner det for mig mere svaghedstegn end godt gennemtænkt spin.

    Som minimum forventer jeg et mere synligt engagement fra hans side i dag, end der var i Brøndby for 14 dage siden. Det står stadig helt uforklarligt for mig, den passivitet han udviste - og jeg tror den smittede af på holdet.
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Lige for at tage Ståle lidt i forsvar med skader, og den udtalelse, det er meget sandsynligt det bar forventet Doye var tilbage, men har set en ny tilbagegang. Han var jo sådan set forventet at være klar omkring Hillerød kampen. Og måske så det ud til at han var ved at være klar igen, men fået et nyt slag eller lign.

    Det er imo en lidt for latterlig kritik af nogen, hvor det næsten er helt udenfor hans egen magt.

    Dog helt enig i at det ikke skal ende op i så passiv engagement fra ham igen.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Kommer “Ståle raus” til råbet i dag når vi 10 min før tid er bagud 1-0 og har spillet med en fejlberøring pr mand hele kampen..

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lige for at tage Ståle lidt i forsvar med skader, og den udtalelse, det er meget sandsynligt det bar forventet Doye var tilbage, men har set en ny tilbagegang. Han var jo sådan set forventet at være klar omkring Hillerød kampen. Og måske så det ud til at han var ved at være klar igen, men fået et nyt slag eller lign.

    Det er imo en lidt for latterlig kritik af nogen, hvor det næsten er helt udenfor hans egen magt.

    Dog helt enig i at det ikke skal ende op i så passiv engagement fra ham igen.
    'Latterlig kritik' ... det er ærgerligt sprogligt niveau at bringe debatten hen på.

    Ståle er ikke herre over skaderne eller deres forløb, men han har dog fuld indsigt i status og forløb. Hillerød kampen, som du refererer til, ligger forud for Brøndby-kampen, så der har han i hvert fald 10 dages fuld indsigt i forløbet omkring skaderne. Og på det tidspunkt ved han, at ingen af spillerne deltager i træningen eller klar til at spille på reserveholdet i landskamppausen, ligesom han ved, at Falk er i karantæne. På det tidspunkt falder hans udtalelse.

    Og det spin, han foretager, venter jo bare på at blive kaldt 13 dage senere, når truppen bliver udtaget, hvilket jeg tænker, at STåle har vidst eller som minimum vidst, at der skulle små mirakler til, for at spillerne nåede at blive klar. Der er vel ingen der er voldsomt overraskede over, at hverken Mudri eller N'Doye er i truppen. Så set i det lys er der absolut belæg for at kritisere Ståle, og jeg debatterer gerne, men ram gerne sproglig tone, der er respektfuld.
    Goldbæks Højrefod

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    'Latterlig kritik' ... det er ærgerligt sprogligt niveau at bringe debatten hen på.

    Ståle er ikke herre over skaderne eller deres forløb, men han har dog fuld indsigt i status og forløb. Hillerød kampen, som du refererer til, ligger forud for Brøndby-kampen, så der har han i hvert fald 10 dages fuld indsigt i forløbet omkring skaderne. Og på det tidspunkt ved han, at ingen af spillerne deltager i træningen eller klar til at spille på reserveholdet i landskamppausen, ligesom han ved, at Falk er i karantæne. På det tidspunkt falder hans udtalelse.

    Og det spin, han foretager, venter jo bare på at blive kaldt 13 dage senere, når truppen bliver udtaget, hvilket jeg tænker, at STåle har vidst eller som minimum vidst, at der skulle små mirakler til, for at spillerne nåede at blive klar. Der er vel ingen der er voldsomt overraskede over, at hverken Mudri eller N'Doye er i truppen. Så set i det lys er der absolut belæg for at kritisere Ståle, og jeg debatterer gerne, men ram gerne sproglig tone, der er respektfuld.
    Det er ikke for at forsvare Ståle, men jeg tror alligevel, man skal huske på, at virkeligheden desværre ikke er som Football Manager, hvor man næsten med sikkerhed ved, hvornår en spiller er tilbage. Kroppen er kompleks størrelse. Hvornår man er "over en skade" er desværre ikke en eksakt videnskab. Det er også spørgsmål om håb, og om hvad der er bedste mands bedste bud..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    'Latterlig kritik' ... det er ærgerligt sprogligt niveau at bringe debatten hen på.

    Ståle er ikke herre over skaderne eller deres forløb, men han har dog fuld indsigt i status og forløb. Hillerød kampen, som du refererer til, ligger forud for Brøndby-kampen, så der har han i hvert fald 10 dages fuld indsigt i forløbet omkring skaderne. Og på det tidspunkt ved han, at ingen af spillerne deltager i træningen eller klar til at spille på reserveholdet i landskamppausen, ligesom han ved, at Falk er i karantæne. På det tidspunkt falder hans udtalelse.

    Og det spin, han foretager, venter jo bare på at blive kaldt 13 dage senere, når truppen bliver udtaget, hvilket jeg tænker, at STåle har vidst eller som minimum vidst, at der skulle små mirakler til, for at spillerne nåede at blive klar. Der er vel ingen der er voldsomt overraskede over, at hverken Mudri eller N'Doye er i truppen. Så set i det lys er der absolut belæg for at kritisere Ståle, og jeg debatterer gerne, men ram gerne sproglig tone, der er respektfuld.
    Det vil være en så komplet latterlig “spin” at lave, om en spiller “måske” er klar, specielt når det ikke er top hold man møder. Det giver absolut ingen mening at skulle lave et “spin” om han måske eller måske ikke er klar.

    Og specielt med skader, hvor man måske er 99% sikker på det går godt, så er der chancen det går tilbage. Deraf mit sprog om det er en latterlig kritik, fordi det synes jeg det er. Medmindre Ståle altså er en komplet idiot, og skal prøve at køre noget op som ingen indflydelse har på nogen ting. Hvis det skulle være for at vise i transferperiode at man ikke er desperat, eller mod et tophold, som kan skabe lidt spørgsmål for deres taktik.

    Men der er jo absolut intet formål med at skulle gøre det du foreslår her. Andet end du mener Ståle er en komplet idiot.

    Skader er så ekstremt variabelt, og meget sandsynligt man går i tilbagegang, måske har den fysiske stab sagt at Doye er næsten på toppen, og kan nok spille en halvleg i landsholdpausen?

    Men fint nok hvis du ikke ønsker em debat om det, når jeg siger min holdning om det. Altså latterlig kritik. Hvis det dog bare havde været en kritik om han er for defensiv, eller bruger forkerte spillere, så har det da noget grundlag, andet en omgang konspiration teori.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mceppe Se meddelelser
    Det er ikke for at forsvare Ståle, men jeg tror alligevel, man skal huske på, at virkeligheden desværre ikke er som Football Manager, hvor man næsten med sikkerhed ved, hvornår en spiller er tilbage. Kroppen er kompleks størrelse. Hvornår man er "over en skade" er desværre ikke en eksakt videnskab. Det er også spørgsmål om håb, og om hvad der er bedste mands bedste bud..
    Det jeg fremfører er såmænd meget konkret og forudsætter ikke lineære forløb for skadernes omfang eller forløb.

    1. Begge spillere er så skadet, at de ikke træner med truppen

    2. Begge spillere er et stykke fra at kunne spille med på reserveholdet

    3. En betingelse for at kunne indgå i SL-truppen på kampdagen er
    - Man træner med den øvrige trup i en periode
    - har fået erfaring med sit skadeforløb gennem kampe på reserveholdet

    Helt nøgternt er det forhold, som Ståle er bekendt med på det tidspunkt, hvor han kommer med sin udtalelse. Resten er forklaret i de øvrige indlæg.

    Jeg insisterer ikke på at have ret, men jeg be'r om, at selvom man repræsenterer andre synspunkter end dem jeg fremlægger så gør det i en ordentlig tone. For et par indlæg siden blev jeg kaldt 'latterlig' nu refererer du til min forståelse, som noget der hører hjemme i Football Manager.

    Fair nok man er uenige, men argumenter gerne underbygget og sagligt, den anden form er undergravende for den gode debat. Jeg tænker, at det med en lille opmærksom på dette, vil være muligt at holde fokus på debatten og ikke agere nedsættende overfor med-debattører,
    Goldbæks Højrefod

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •