Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    58 76.32%
  • Uafgjort

    8 10.53%
  • EfB vinder

    10 13.16%
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

  1. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det jeg fremfører er såmænd meget konkret og forudsætter ikke lineære forløb for skadernes omfang eller forløb.

    1. Begge spillere er så skadet, at de ikke træner med truppen

    2. Begge spillere er et stykke fra at kunne spille med på reserveholdet

    3. En betingelse for at kunne indgå i SL-truppen på kampdagen er
    - Man træner med den øvrige trup i en periode
    - har fået erfaring med sit skadeforløb gennem kampe på reserveholdet

    Helt nøgternt er det forhold, som Ståle er bekendt med på det tidspunkt, hvor han kommer med sin udtalelse. Resten er forklaret i de øvrige indlæg.

    Jeg insisterer ikke på at have ret, men jeg be'r om, at selvom man repræsenterer andre synspunkter end dem jeg fremlægger så gør det i en ordentlig tone. For et par indlæg siden blev jeg kaldt 'latterlig' nu refererer du til min forståelse, som noget der hører hjemme i Football Manager.

    Fair nok man er uenige, men argumenter gerne underbygget og sagligt, den anden form er undergravende for den gode debat. Jeg tænker, at det med en lille opmærksom på dette, vil være muligt at holde fokus på debatten og ikke agere nedsættende overfor med-debattører,
    Så den tager vi lige her.

    1. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-at-spille/
    Hva fanden, han træner mere og mere med truppen? Nå det må være spin..
    2. Hvor har du det fra? Bare egen fantastiske viden om hvordan de er? Du er fast mand i alle vores træninger?
    3. Helt enig man træner med i en periode, som Mudri også gør ifølge Ståle.
    3.2 Erfaring for skaden på reserve holdet? Shit det holder Ståle fandme ikke ret godt med, utrolig mange som er kommet direkte tilbage.

    Jeg respektere gerne seriøse indlæg, men jeg kan ikke se en eneste forklaring på det du siger som er fornuftigt.

    Så hvis du rent faktisk har noget belæg for at sige hvad du siger, så kom meget gerne med kilder der beviser det istedet for bare at have en fin holdning, om at både Ståle, og hele vores fysiske stab er så inkompetente at de ikke har nogen ide om hvornår man er tilbage efter en skade. For jeg tror virkelig ikke fores fysiske stab er så elendigt som du siger.

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •