Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    58 76.32%
  • Uafgjort

    8 10.53%
  • EfB vinder

    10 13.16%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Landskamppausen er endelig ovre, og såvidt vides blev truppen ikke ramt af flere skader imens. Dog træner Nicolaj Thomsen fuldt med, og både Grytebust, Andersen og Mudrazija er så småt tilbage på træningsbanen, omend førstnævnte ikke er klar til kamp endnu, og de to sidstnævnte næppe får spilletid på denne side af vinterpausen. Nu venter 7 kampe på 21 dage (4 ligakampe, 1 pokalkamp og 2 europæiske kampe), med 4 hjemmekampe og 3 udekampe i hhv. Kiev, Århus og Herning.

    Første kamp er mod fiskerne fra Esbjerg, som har den tidligere Brøndby-spiller/dørmand Rodolph Austin i karantæne, mens vores egen Rasmus Falk også må sidde udenfor i denne kamp og den næste med karantæne efter sit røde kort i derbyet. Falks to røde kort i hhv. pokal og liga betyder, at han kun er spilleberettiget i udekampen mod Dynamo Kiev i resten af oktober.

    Truppen er endnu ikke udtaget. Karantænelisten udgøres som nævnt af Falk, mens skadeslisten består af:
    - Grytebust
    - Andersen
    - Boilesen
    - Wind

    N'Doye er fortsat tvivlsom, og Mudrazija er ikke kampklar endnu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Lad os håbe at de ikke er lige så ringe som efter sidste landsholds pause.
    Jeg kan ihvertfald ikke blive overrasket hvis de kommer ud og spiller som ****

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Stephan og Grytebust er begge tilbage på træningsbanen, så det varer nok ikke længe, før vi har dem begge i spil i det mindste til en bænkplads.

    Hvad mon er status på Doye? Skal han mon sidde over mod Esbjerg så han kan spille 90 minutter mod Kiev? Eller kan han spille begge kampe?

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Stephan og Grytebust er begge tilbage på træningsbanen, så det varer nok ikke længe, før vi har dem begge i spil i det mindste til en bænkplads.

    Hvad mon er status på Doye? Skal han mon sidde over mod Esbjerg så han kan spille 90 minutter mod Kiev? Eller kan han spille begge kampe?
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-at-spille/

    Lyder ikke som om han er klar!

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Start-11’er søndag:

    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela - Victor Nelsson - Andreas Bjelland - Pierre Bengtsson
    Pep Biel - Jens Stage - Carlos Zeca - Viktor Fischer
    Michael Santos - Nicklas Bendtner
    #1


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Jeg har kigget dybt i krystalkuglen og set, at følgende kommentar dukker op i denne tråd efter kampen: "Spillet var lort, tre point, videre!".
    Jeg håber inderligt, at der er fremgang at spore i det offensive spil - men jeg har absolut ingen tiltro til det. En sejr skal vi nu nok få alligevel.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Jeg håber at denne pause, har gjort noget positivt ved Fischer. Jeg orker ikke at svine ham til længere, med hans dårlige præstationer.

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Jeg håber at denne pause, har gjort noget positivt ved Fischer. Jeg orker ikke at svine ham til længere, med hans dårlige præstationer.
    Problemet med Fischer er jo snarere, at hans form er voldsomt ustabil. Det ene øjeblik tror man, han er tilbage 'for good', og så følger der en ringe kamp bagefter. Men han ligger altså stadig på en delt andenplads på assistlisten i Suppen - bare for at sige, at det ikke kun er lort.

    Spørgsmålet er, hvor meget Fischers ustabile spil påvirkes af resten af holdet og Ståles dispositioner. Jeg tror ikke, det gavner hans spil, at Stage ligger centralt i stedet for Falk. Men den konstellation har Falk jo med sine røde kort sørget for, at der ikke bliver pillet ved i de kommende hjemlige kampe. Ikke at der formentlig var blevet det alligevel...

    Men i det mindste får vi nu en højre kant at se på højre kant. Så må vi bare håbe, Biel eller Holse griber chancen og tvinger Ståle til at smide Falk tilbage på den centrale midtbane, når hans karantæner er udstået.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Start-11’er søndag:

    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela - Victor Nelsson - Andreas Bjelland - Pierre Bengtsson
    Pep Biel - Jens Stage - Carlos Zeca - Viktor Fischer
    Michael Santos - Nicklas Bendtner
    Carlo viste god form med U21 landsholdet, så mon ikke han starter i stedet for Pep. Og Pieros kan jo ikke bare sådan sættes på bænken - han skal jo lige have en chance for at bevise sit værd.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg har kigget dybt i krystalkuglen og set, at følgende kommentar dukker op i denne tråd efter kampen: "Spillet var lort, tre point, videre!".
    Jeg håber inderligt, at der er fremgang at spore i det offensive spil - men jeg har absolut ingen tiltro til det. En sejr skal vi nu nok få alligevel.
    Har allerede skrevet den, og lagt den klar i udbakken.

    For du har helt ret; det er meget oplagt det er sådan det ender.

    Spørgsmålet er hvordan man har det med det. En sejr dækker mange negative følelser, men nøøøj, hvor ville man dog gerne snart se en eller anden fremgang i spillet.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Carlo viste god form med U21 landsholdet, så mon ikke han starter i stedet for Pep. Og Pieros kan jo ikke bare sådan sættes på bænken - han skal jo lige have en chance for at bevise sit værd.
    Enig - Det lugter af et snarligt gennembrud til den gode Pieros.....

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig - Det lugter af et snarligt gennembrud til den gode Pieros.....
    Tålmodighed - det kan jo meget vel kræve 150 kampe mere fra start. Men der må man lade tvivlen komme ham til gode og give ham dem.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Carlo viste god form med U21 landsholdet, så mon ikke han starter i stedet for Pep. Og Pieros kan jo ikke bare sådan sættes på bænken - han skal jo lige have en chance for at bevise sit værd.
    Hvis man skal tage landsholdet, så scorede Pieros altså også et mål, så det må være en sikker starter.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Pieros er jo første mand på holdkortet, og Thomsen er ved at være klar, så kan det vel ikke blive meget mere langsomt og kedeligt, lige i Ståles ånd. Men Ståle er jo tilfreds med en sikker 1-0 på straffe. Nå nej på et selvmål.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Esbjerg fB (20/10-2019 kl. 16:00)

    Tror Pep får chancen.. tror Bendtner og Pieros starter på top... tror at vi vinder 4-1... plejer at tage fejl ;-)

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •