Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dynamo Kiev vinder

    28 40.58%
  • Uafgjort

    37 53.62%
  • FCK vinder

    4 5.80%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Vi lukker generelt ret godt af i Europa. I de sidste 23 kampe i Europa, der har vi maksimalt indkasseret 1 enkelt mål. Det er faktisk - delt med AC Milan - den længste stime af kampe med maks 1 mål imod af noget hold i Europa all-time. Vi har dermed mulighed for, at tage rekorden på tordag, hvis vi ikke lukker mere end 1 mål ind.

    Dvs. rekorden blandt alle hold i Europa gennem samtlige 65 år med europæisk fodbold. Det er sgu da en vild rekord.

    Det kan godt være, at vi er RØV-kedelige at se på - og det er vi - men vi lukker AF :-)

    Listen ser sådan ud:

    Kode:
    +-----------+-----------+---------------------+-------+------+------+------+
    | fra       | til       | target              | kampe | V    | U    | T    |
    +-----------+-----------+---------------------+-------+------+------+------+
    | 1992/1993 | 1993/1994 | AC Milan            |    23 |   17 |    5 |    1 |
    | 2017/2018 | 2019/2020 | FC København        |    23 |   10 |    8 |    5 |
    | 1970/1971 | 1984/1985 | Everton             |    22 |   11 |    7 |    4 |
    | 1978/1979 | 1983/1984 | Nottingham Forest   |    22 |   15 |    3 |    4 |
    | 1993/1994 | 1997/1998 | Internazionale      |    21 |   13 |    3 |    5 |
    | 2009/2010 | 2012/2013 | Liverpool           |    21 |   12 |    7 |    2 |
    | 1970/1971 | 1972/1973 | Ajax                |    20 |   16 |    2 |    2 |
    | 1992/1993 | 1994/1995 | Paris Saint-Germain |    20 |   14 |    3 |    3 |
    | 1983/1984 | 1991/1992 | Liverpool           |    20 |   14 |    3 |    3 |
    | 1996/1997 | 1999/2000 | Helsingborg IF      |    19 |    6 |    9 |    4 |
    | 1984/1985 | 1988/1989 | Benfica             |    19 |   11 |    4 |    4 |
    | 2014/2015 | 2018/2019 | Spartak Trnava      |    18 |    8 |    7 |    3 |
    | 2016/2017 | 2017/2018 | Manchester United   |    18 |   13 |    4 |    1 |
    | 1986/1987 | 1990/1991 | Girondins Bordeaux  |    18 |   10 |    6 |    2 |
    | 1988/1989 | 1990/1991 | Dinamo Bucuresti    |    17 |    9 |    5 |    3 |
    | 2009/2010 | 2010/2011 | CSKA Moscow         |    17 |   11 |    3 |    3 |
    | 1974/1975 | 1976/1977 | Bayern München      |    17 |   12 |    3 |    2 |
    | 1991/1992 | 1993/1994 | AC Parma            |    17 |    9 |    6 |    2 |
    | 2013/2014 | 2014/2015 | Fiorentina          |    17 |   11 |    4 |    2 |
    | 2010/2011 | 2011/2012 | APOEL Nicosia       |    17 |   10 |    5 |    2 |
    +-----------+-----------+---------------------+-------+------+------+------+
    Fandt du selv ud af det, Ougar, og i så fald hvordan fanden fandt du ud af det?
    Danmark til Valby Bakke

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Ift kampprogrammet. Jeg synes tidligere, at Ståle har haft en pointe, og jeg er sgu egentlig næsten altid med på en DBU-sviner, men resten af året er der altså kamp i suppen søndag og så europæisk torsdag. Det kan man sgutte klage stort over. Han siger i interviewet også, at vi spiller tre kampe på 6 dage, og det passer simpelthen ikke. Det spiller vi ikke sådan som kampprogrammet er lagt de kommende måneder. Den der pokalkamp mod Farum falder mellem to suppekampe og påvirker ikke europa, og han kan for min skyld fint stille med et b-hold, hvis han er bekymret for at det koster i suppen. Men det koster altså ikke i Europa. Og han har lige haft en landskamppause, hvor flertallet har kunnet hvile sig. Men overordnet set er jeg enig. DBU er da nogle idioter.
    Sidst redigeret af Tops : 25.10.19 kl. 05:56
    Danmark til Valby Bakke

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Arh at kalde Dinamo for dybt ordinært er nok lige at stramme den, især hjemme...

    Et hold der ligger nummer 24 på koefficientlisten og som er kommet til 1/8 dels finalerne i Europa to år i træk. Javel, det er ikke Barcelona - men det er da mindst på niveau med Anderlecht, Club Brugge, Basel, PSV, Moskva-klubberne osv.
    Altså deres position på koefficient-listen siger vel mere noget om hvilken styrke de har haft og ikke nødvendigvis hvilken styrke de aktuelt har.. Hold som du nævner der, inkl os selv, oplever voldsomt store kvalitetsudsving fra sæson til sæson, og Kiev må være i noget af den ringeste forfatning længe.. Især offensivt havde de intet at true med.. Anderlecht er nok meget rammende for det niveau Kiev har pt, men de sejler også rundt i den Belgiske liga..

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Skal vi ikke også svinge os op til at rose Pieros for hans bedste kamp siden...
    Jo han var bedre i går end vanligt. Men det trækker kraftigt ned i min bog at han først laver et åndssvagt frispark, og derefter ophæver offsiden så Kiev scorer nemt. Han må da for helvede have lært taktikken i de mange år han har været i FCK.
    Sidst redigeret af HansHansen : 25.10.19 kl. 06:28

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tjoee lidt ros kan han da godt få, men hans overblik og teknik får han stadig ikke ros for :). Men jeg har altid rost Pieros for hans arbejdsindsats og presspil. Alt andet er middelmådigt for at sige det mildt :)

    Men flot mål af Pieros
    Pieros lignede, i min bog, en angriber der endelig har fået den selvtillid, han har savnet i 1,5 år. Nu er han på 2 mål i 2 kampe. Han var fremragende i pressspillet, hvor vi i første halvleg fanger dem på hælene.

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Pieros lignede, i min bog, en angriber der endelig har fået den selvtillid, han har savnet i 1,5 år. Nu er han på 2 mål i 2 kampe. Han var fremragende i pressspillet, hvor vi i første halvleg fanger dem på hælene.
    Hvis Pieros ophæver offsiden, så gør han det sammen med halvdelen af holdet. Den ukrainske målscorer er ham med den røde pil.

    Danmark til Valby Bakke


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hvis Pieros ophæver offsiden, så gør han det sammen med halvdelen af holdet. Den ukrainske målscorer er ham med den røde pil.

    Tjoo, meeeen, mon ikke der var vinket hvis både Bartolec og Pieros havde holdt linien.. Så havde en 3-4 Kiev spillere stået i offside i det område bolden bliver spillet over i og alle går efter bolden.. Uanset hvad, når man ser det billede der, så er det utilgiveligt dårligt forsvarsspil af både Pieros og Bartolec at de ikke formår at holde linien, det må bare ikke ske på det niveau.. Slet ikke mod et hold som kun er farlige på dødbolde.. Jeg tror Ståle bringer den der op på taktikken efter kampen og opfrisker Pieros’ og Bartolec’s hukommelse..

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Jo han var bedre i går end vanligt. Men det trækker kraftigt ned i min bog at han først laver et åndssvagt frispark, og derefter ophæver offsiden så Kiev scorer nemt. Han må da for helvede have lært taktikken i de mange år han har været i FCK.
    Det synes noget hårdt at give Pieros alene skylden for at ophæve offsiden, når man tænker på, hvilken spiller, der rent faktisk scorede.




    Over halvdelen af vores hold befinder sig mellem målet og den scorende angriber. ;-)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Hey Kenney,
    Tak for en altid grundig og detaljeret analyse, som er langt skarpere end et hvilket som helst nyhedsmedie leverer. Det er virkelig en gave for os, som forgæves forsøger at balancere opmærksomhed på kampen med fadøl og småsludder med fodboldhomies.
    Fortsæt endelig det gode arbejde.


  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Nu var jeg tidligere så fræk at kritisere Fischer for et par kampe siden. Der blev jeg selvfølgelig sablet ned (han havde vidst lige spillet en ok. kamp mod Silkeborg). Men hvad gør vi her? Hvor lang tid skal han have før vi prøver noget andet på kanten? Og hvilke implikationer vil det få for truppen. Alle gode spørgsmål, som jeg ikke selv kan besvare :-)
    Jamen, der er bestemt aaalt for langt mellem snapsene fra Fischers fødder for tiden. Inge tvivl. Men han topper altså assistlisten i ligaen. Og selv om statistik kan bruges til at skjule meget, siger det trods alt noget om, at det ikke er konstant håbløshed fra hans side.

    Men derudover står vi jo med det problem, at der ikke rigtigt er nogen gode alternativer til hans plads. Jeg fik hug i sommer for at argumentere for, at vi er tyndt besat på venstre kant. Dengang gik bekymringen mere på Fischers skade, men hans ustabile form er jo endnu en grund til at ønske sig, at vi havde flere muligheder der.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Mht. Fischer: i kampen mod Esbjerg var han involveret hver gang det blev farligt. Det starter ofte ved ham. At han så kvajer sig for meget, varmer den for meget etc. kan accepteres på et hold som generelt spiller med rimelig store livremme og seler. Der e langt til topniveau, men han er stadig blandt de første på holdkortet imo.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Enig. Og selvom Fischer igen-igen havde nogle tåbelige og farlige boldtab i går, viste han også i glimt nogle fremragende detaljer, der blandt andet førte til Santos' to store chancer. Dødboldene fra hans fødder var heller ikke så dårlige, som de tit har været i denne sæson.
    Men det er stadig ikke godt nok, og savnet af Falk og Boilesen som faste makkere i sammenspillet ses tydeligt. Nu håber jeg, at Falk efter overståede karantæner er permanent tilbage som centermidt, og så skal det nok fortsat gå fremad for Fischer, som det allerede gør.

    I mine øjne er problemerne større på højrekanten, hvor Pep må have været udtænkt en større rolle, end han indtil nu har spillet. Holse er ikke god nok, Stage har for dårlig teknik og er ikke kantspiller, Falk spiller ringe derude, og Daramy har defensive mangler mod stærkere modstandere. Pep Biel skal bare se at komme i gang, og man må gå ud fra, at han får mindst én startplads i den kommende uge, hvor vi må håbe, han griber chancen.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det synes noget hårdt at give Pieros alene skylden for at ophæve offsiden, når man tænker på, hvilken spiller, der rent faktisk scorede.




    Over halvdelen af vores hold befinder sig mellem målet og den scorende angriber. ;-)
    Alene at give Pieros skylden for målet er måske lige vel hårdt, men det kan vel ikke diskuteres at han laver en decideret og klokkeklar fejl ved ikke at holde linien? At Bartolec laver samme fejl, gør vel ikke Pieros' mindre? Når det så samtidig er Pieros som laver et fuldstændig unødvendigt firspark, gør vel kritikken berettiget. Ellers er jeg enig i, at han spiller en af sine bedste kampe i lang tid..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fandt du selv ud af det, Ougar, og i så fald hvordan fanden fandt du ud af det?
    Det fandt jeg skam helt selv ud af :-) Jeg tror faktisk ikke, at der er ret mange andre end mig, der ville kunne finde ud af det :-)

    Det kræver nemlig dels adgang til data, som ikke umiddelbart ligger og flyder - jeg har selv bygget min database fra bunden af, og så kræver det, at man enten kan sin SQL og kan slå sjove knuder på databasen eller at man koder det op i et eller andet andet, hvor det helt givet vil kræve mere tid og mere kode - og sidst og absolut vigtigst, så kræver det, at man gider at bruge en frygtelig masse tid på bare at kigge på data og helt manuelt opdage diverse "stimer", som f.eks. at "Det var sørme mange kampe i træk at vi ikke har lukket så mange mål ind i Europa. Gad vide hvad rekorden er".

    At jeg lige opdagede rekorden lige da vi havde tangeret den efter 1-1 i Malmø, det var så rent tilfældigt. Ofte opdager man rekorder, og så ser man, at den måske kan slås hvis stimen fortsætter x kampe endnu. Så laver jeg en lille note om, lige at checke igen om rekorden stadig lever, når vi er kommet lidt tættere på.

    Derudover så har jeg også en skovlfuld automatiske scripts, der checker alle mulige mere eller mindre mærkelige rekorder, men det har jeg kun lavet for Superligaen. Den kører så op til hver runde og spytter ting ud som f.eks. http://ougar.dk/filer/optakt_agf_fck.txt Der kan man jo se, at der er hele 4 superliga-rekorder på spil på søndag - men måske nogle lettere opskure nogle af slagsen :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Dynamo Kiev vs. F.C. København (24/10-2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det fandt jeg skam helt selv ud af :-) Jeg tror faktisk ikke, at der er ret mange andre end mig, der ville kunne finde ud af det :-)

    Det kræver nemlig dels adgang til data, som ikke umiddelbart ligger og flyder - jeg har selv bygget min database fra bunden af, og så kræver det, at man enten kan sin SQL og kan slå sjove knuder på databasen eller at man koder det op i et eller andet andet, hvor det helt givet vil kræve mere tid og mere kode - og sidst og absolut vigtigst, så kræver det, at man gider at bruge en frygtelig masse tid på bare at kigge på data og helt manuelt opdage diverse "stimer", som f.eks. at "Det var sørme mange kampe i træk at vi ikke har lukket så mange mål ind i Europa. Gad vide hvad rekorden er".

    At jeg lige opdagede rekorden lige da vi havde tangeret den efter 1-1 i Malmø, det var så rent tilfældigt. Ofte opdager man rekorder, og så ser man, at den måske kan slås hvis stimen fortsætter x kampe endnu. Så laver jeg en lille note om, lige at checke igen om rekorden stadig lever, når vi er kommet lidt tættere på.

    Derudover så har jeg også en skovlfuld automatiske scripts, der checker alle mulige mere eller mindre mærkelige rekorder, men det har jeg kun lavet for Superligaen. Den kører så op til hver runde og spytter ting ud som f.eks. http://ougar.dk/filer/optakt_agf_fck.txt Der kan man jo se, at der er hele 4 superliga-rekorder på spil på søndag - men måske nogle lettere opskure nogle af slagsen :-)
    Sejt! Du bør gøre mere for at få din velfortjente credit. Johan Lange har jo givetvis siddet og læst med her - eller er blevet gjort opmærksom på rekorden af en, der læser med herinde - og dit navn bør da retteligt fremgå af artiklerne: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dssygt/7846813
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 31.07.19, 20:04
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •