Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    11 22.45%
  • Uafgjort

    12 24.49%
  • FCK vinder

    26 53.06%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Sæsonens første mandagskamp og årets næstsidste tur til Jylland byder på en rejse til Århus, hvor Stages gamle hold AGF venter. En sejr er nødvendig efter gårsdagens FCMs sejr i det vestjyske, hvis ikke 1. pladsen skal være for langt væk.

    Mudrazija er stadig i gang med genoptræning efter sin skade. Derudover er Boilesen og Wind også stadig ude med skader, mens N'Doye, Holse og Bjelland er tvivlsomme til den første af ugens tre kampe, der udover udekampen i det jyske også byder på to hjemmekampe; en pokalkamp mod FCN og en ligakamp mod SønderjyskE.

    Rasmus Falk afsoner sin sidste karantænedag mod Århus efter det røde kort i derbyet, mens Jens Stage står til en karantænedag ved næste gule kort, hvis forseelsen er til 4 strafpoint eller derover.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Mon ikke at start-11eren, bliver den samme som mod Esbjerg. Det lød dog på Ståle i Dynamo kampen at Pierre var ved at være lidt slidt, så måske Oviedo tager 2 kampe i træk?

    Johnsson

    Varela Nelsson Bjelland Bengtsson

    Daramy Zeca Stage Fischer

    Bendtner Santos

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Mon ikke at start-11eren, bliver den samme som mod Esbjerg. Det lød dog på Ståle i Dynamo kampen at Pierre var ved at være lidt slidt, så måske Oviedo tager 2 kampe i træk?

    Johnsson

    Varela Nelsson Bjelland Bengtsson

    Daramy Zeca Stage Fischer

    Bendtner Santos
    Jeg er nu ret sikker på, at Ståle starter med det cypriotiske watt-monster efter torsdagens indsats. Ellers virker opstillingen ganske realistisk.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    N’Doye, Bendtner, Pieros, Santos, Biel, Fischer, Daramy - vi har i hvert fald udtaget en del offensive kræfter. Jeg ved ikke om Santos har brug for et hvil, ellers håber jeg på Bendtner-Santos og så N’Doye i stedet for Bendtner sidste 30 minutter. Pieros gjorde det fint og har fået scoret nogle mål, men stadig...

    Af en eller anden grund, så håber jeg også at se Biel fra start. Det giver næppe mening at have det håb, så det er svært at forklare frem imod en pokalkamp, hvor reserverne kan få spilletid, men jeg vil nu bare gerne se lidt til ham.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Af en eller anden grund, så håber jeg også at se Biel fra start. Det giver næppe mening at have det håb, så det er svært at forklare frem imod en pokalkamp, hvor reserverne kan få spilletid, men jeg vil nu bare gerne se lidt til ham.
    Jep, Biel skal op på hesten igen, før det bliver for svært at hive ham op af det mentale hængedynd. Ikke kun fordi vi savner en god højre kant - og det skulle gerne være ham - men også fordi det forhåbentlig vil smitte af på hele resten af midtbanen, når Falk kan komme tilbage centralt, som så bliver farligere offensivt, og Fischer samtidig som en følge heraf formentlig også bliver bedre.

    Man kan ikke sætte en finger på Stages indsats, og han har også gjort det udmærket, men han er som type simpelthen for begrænset, så hans rolle bør være backup for Zeca - og som hans makker, når vi er oppe mod overmagten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Helt enig Garneren.

    At Biel indtil nu har haft sine problemer og er blevet "sidelined" og udsat for vis berettiget kritik må Ståle efter min mening tage på sin kappe.
    Ståle har endda fornylig udtalt på TV at han ikke var tilfreds med Biels første tid i klubben (men også at Biel dog har været med i ét mål mere end Skovs første tid i FCK).

    Problemet har jo primært været Biels defensive kvaliteter, som Ståle m.fl. åbenbart ikke havde afdækket før købet.
    Så er det altså lidt svært bagefter at klandre spilleren for ikke at mestre det bedre (anden rolle da han spillede i segunda division).

    Er der nogen der har nyt fra træningsbanen mht. Biel?

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Dejligt at N'doye er tilbage i truppen. Lad os håbe han når at komme i form til de fremtidige vigtige kampe mod FCM, BIF samt kampene i Europa league. De næste par kampe skal han vel have 20-30 min for at komme nogenlunde i gang igen. Spørgsmålet er dog bare om han kommer 100 % op i gear igen, det er trods alt 2 måneder han har været ude.

    Jeg tror desværre ikke vi ser N'doye i topform til før i det nye år, men vi kan jo håbe.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Husker ikke lige, mener mandagskamp+jylland = 0 point? Håber at jeg er gal på den. bundbæ er nu ved at hente os :-(

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Husker ikke lige, mener mandagskamp+jylland = 0 point? Håber at jeg er gal på den. bundbæ er nu ved at hente os :-(
    Min fornemmelse er, at FCK generelt er lort om mandagen, men det kan Ougar vel hurtigt opklare?

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min fornemmelse er, at FCK generelt er lort om mandagen, men det kan Ougar vel hurtigt opklare?
    Jeg er ikke ougar, men nipserstat.dk henter data fra superliga kampe

    64 mandagskampe. 30 vundet. 15 uafgjort. 19 tabt.

    Hvis vi tager fra år 2000. 11 tabt. 12 uafgjort. 25 vundne.

    Og så må det blive et andet tidspunkt hvis det skal splittes op med resultater, træner m.v.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg er ikke ougar, men nipserstat.dk henter data fra superliga kampe

    64 mandagskampe. 30 vundet. 15 uafgjort. 19 tabt.

    Hvis vi tager fra år 2000. 11 tabt. 12 uafgjort. 25 vundne.

    Og så må det blive et andet tidspunkt hvis det skal splittes op med resultater, træner m.v.
    Har du taget højde for helligdage?
    Øvre C'er

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Her er en løs ufuldstændig liste over de sidste par mandagskampe.

    Fcn-fck (2. Påskedag) 0-3
    Fck - vensyssel 1-1, kampen efter at vi havde kørt ob over 6-0
    Fck- horsen 1-2 , sæsonåbneren sidste år
    Fck - helsingør 4-3, köteles fc’s pragtkamp.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Har du taget højde for helligdage?
    De tal er er ren mandage i superligaen? Hvad har det med helligdage at gøre?

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    De tal er er ren mandage i superligaen? Hvad har det med helligdage at gøre?
    Der menes vel, at helligdags-mandage ikke nødvendigvis opfører sig som andre mandage (f. eks. antallet af medrejsende fans)?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (mandag 28/10 2019 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min fornemmelse er, at FCK generelt er lort om mandagen, men det kan Ougar vel hurtigt opklare?
    FC+mandag+jylland+regnvejr=Lor t.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •