Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Jeg synes, hovedproblemet mht. Bjelland er, at man har satset på, at tre centrale forsvarere var nok, når han var en af dem. Netop fordi man kendte til hans skrøbelighed, virker det utroligt letsindigt. Så vil nogen sikkert sige, "men vi har jo også Stage, der kan spille dernede," og til det må man jo bare sige, at hvis Stage skal ned i forsvaret, bliver vores centrale midtbane lige så tyndt besat.

    Det er selvfølgelig svært at vide, hvad der er sket i kulisserne, men jeg undrer mig enormt over, at det ikke var os, der gaflede Maxsø på en fri transfer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Med både Bif, FCM og enten OB eller AGF ude af turneringen, er der jo efterhånden en "billig" pokal "up for graps".

    Man kunne jo også hævde, at det ikke ville være til fordel for dansk fodbold, hvis et lavere rangerende hold skaffede sig en nem adgang til Europa, men med den pinlige indsats, alle andre end os, lægger for dagen på den europæiske scene, falder det argument jo tungt til jorden.
    Gør jo ingen forskel i den forbindelse om det er FCM eller sønderjydske der bliver skampulet ud af første runde.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Hvis vi tager det europæiske perspektiv i brug, så er det en god ide at vinde pokalturneringen. Hvis vi ikke skulle formå at vinde DM-guld, så er det altså ok, at vi så kun skal igennem 2 kvalrunder og 4 kampe for at nå til et europæisk gruppespil. Det giver lidt mere ro i opstarten, plads til mere taktisk træning og mindre slid på truppen i perioden.
    Og altså, som det ser ud lige nu, hvis vi vinder mod FCN, skal vi "bare" undgå at trække AaB på udebane i kvart- og semifinalen, før en motorvej mod pokaltitlen åbner sig for os.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi tager det europæiske perspektiv i brug, så er det en god ide at vinde pokalturneringen. Hvis vi ikke skulle formå at vinde DM-guld, så er det altså ok, at vi så kun skal igennem 2 kvalrunder og 4 kampe for at nå til et europæisk gruppespil. Det giver lidt mere ro i opstarten, plads til mere taktisk træning og mindre slid på truppen i perioden.
    Og altså, som det ser ud lige nu, hvis vi vinder mod FCN, skal vi "bare" undgå at trække AaB på udebane i kvart- og semifinalen, før en motorvej mod pokaltitlen åbner sig for os.

    Især fordi at der altid er et par useeded hold som faktisk holder udmærket niveau og som potentielt kan give problemer.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Danske spil giver odds 2,7 på at fcn går samlet videre.
    Det er en god forsikring, hvis man som jeg, tror vi stiller med rene reserver idag.

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, hovedproblemet mht. Bjelland er, at man har satset på, at tre centrale forsvarere var nok, når han var en af dem. Netop fordi man kendte til hans skrøbelighed, virker det utroligt letsindigt. Så vil nogen sikkert sige, "men vi har jo også Stage, der kan spille dernede," og til det må man jo bare sige, at hvis Stage skal ned i forsvaret, bliver vores centrale midtbane lige så tyndt besat.

    Det er selvfølgelig svært at vide, hvad der er sket i kulisserne, men jeg undrer mig enormt over, at det ikke var os, der gaflede Maxsø på en fri transfer.
    Fordi han er en ægte klebmand:

    "Nu spillede jeg her, fra jeg var fem til 16 år, så jeg har været her på stadion mange gange og se Superliga-holdet. Så det bliver sjovt at træde ind på banen med Sydsiden i ryggen og trække den gule trøje over hovedet, fortæller den nu 25-årige forsvarsspiller."

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Tænker det ville være mærkeligt - når vi stiller med noget nær stærkeste trup... både ståle og flere spillere taler turneringen op og at de ikke har prøvet en pokalfinale før, samt at det er i parken...
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...rdsjaelland-49

    Håber vi stiller som følgende:

    Grytebust
    Bartolec - Papa - Nelsson - Oviedo
    Pep - Zeca - Stage - Fischer
    Bendtner - Pieros

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Tænker det ville være mærkeligt - når vi stiller med noget nær stærkeste trup... både ståle og flere spillere taler turneringen op og at de ikke har prøvet en pokalfinale før, samt at det er i parken...
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...rdsjaelland-49

    Håber vi stiller som følgende:

    Grytebust
    Bartolec - Papa - Nelsson - Oviedo
    Pep - Zeca - Stage - Fischer
    Bendtner - Pieros
    At de taler den op i medierne betyder ikke nødvendigvis at man internt prioriterer turnieringen højt - eller det gør man jo nok, men der er heller ingen tvivl om at superligaen og EL prioriteres højere. Og derfor giver det selvfølgelig mening at spare spillere i aften, hvor dette er muligt.. Derfor håber jeg ved gud at Zeca får en pause, for hans fysiske overskud får vi i den grad brug for i kampe som er vigtigere end denne og som venter lige om hjørnet.. Jeg tror og håber derfor at det bliver noget der ligner ovenstående men med Thomsen og Daramy for Zeca og Fischer.

    Edit: I øvrigt er det vel langt fra sikkert finalen bliver i Parken, slet ikke hvis vi selv er med?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lil_stamp Se meddelelser
    Fordi han er en ægte klebmand:

    "Nu spillede jeg her, fra jeg var fem til 16 år, så jeg har været her på stadion mange gange og se Superliga-holdet. Så det bliver sjovt at træde ind på banen med Sydsiden i ryggen og trække den gule trøje over hovedet, fortæller den nu 25-årige forsvarsspiller."
    Ja, måske. Eller også er det bare det rigtige at sige, når nu man er endt i Brøndby. Spørgsmålet er, om han ikke havde glemt alt om sin Brøndby-barndom, hvis Ståle havde ringet. Who knows. :-)

    Uanset hvad ændrer det ikke på min undren over, at Ståle har valgt at køre højt spil med kun tre midterforsvarere, hvoraf den ene er lavet af glas.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Er ikke sikker på at en pause til Zeca er så nødvendig som flere af jer påpeger. Ståle blev efter kampen mod AGF spurgt ind til Zecas mange kampe, hvortil han svarede at ikke var bekymret, fordi at Zeca var en såkaldt "bevægelsesøkonom" til træning og en af dem som løb absolut mindst under de forskellige træninger.

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Edit: I øvrigt er det vel langt fra sikkert finalen bliver i Parken, slet ikke hvis vi selv er med?
    Det er faktisk helt sikkert, at den ikke bliver spillet i Parken: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/po...-parken-i-2020

    Jeg håber nu stadig, at der bliver satset på den turnering. Tænk, hvor ekstra nederen, det vil være for alle Bifferne at se os skulle spille den på Brøndby Stadion.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Ståle har alle dage snakket pokalturneringen op, men sammensat truppen på en måde, der indikerer, at han prioriterer den under de andre turneringer. En helt korrekt tilgang IMO Jeg håber personligt at der bliver sparet på en masse pladser. Også for at holde hoved og form oppe blandt reserverne.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Synes Biel gjorde det fornuftigt mod AGF, han var klart bedre defensivt end tidligere og løb tydeligvis mere og hurtigere retur for at dække af.
    Ved opspil gjorde han sig ofte spilbar i højresiden og ind mod midten (ofte blev han dog ikke spillet). Som andre har skrevet havde han et flot forsøg tæt på trekanten.
    Teknisk er der vist ingen af os der peger fingre. I hans tidligere kampe viste han i øvrigt fine hjørnespark (som mange herinde har kritiseret holdet generelt for ikke at mestre).

    Ny artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-med-pep-biel

    "Pep Biel er i fuld gang med at lære engelsk, så han kan kommunikere med alle sine holdkammerater, og også inde på banen er der fremskridt.
    ....
    Det går bedre med Pep, det gør det helt klart. Jeg synes, han spiller en fin anden halvleg i Aarhus i mandags, og det har set godt ud på træningsbanen i de seneste 14 dage. Han har fået en lidt anden fysisk fremtoning, og det var først og fremmest der, han skulle bygge på, siger Ståle Solbakken til tipsbladet.dk.


    FCK-manageren er ikke i tvivl om, hvor Pep Biel er mest udfordret i sit spil.
    - Han har slidt med det defensive, men det er han ikke den første spiller, der har gjort. Jeg vil sige, det er ret normalt. Det har vi tålmodighed til, fastslår Ståle Solbakken."

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Synes Biel gjorde det fornuftigt mod AGF, han var klart bedre defensivt end tidligere og løb tydeligvis mere og hurtigere retur for at dække af.
    Ved opspil gjorde han sig ofte spilbar i højresiden og ind mod midten (ofte blev han dog ikke spillet). Som andre har skrevet havde han et flot forsøg tæt på trekanten.
    Teknisk er der vist ingen af os der peger fingre. I hans tidligere kampe viste han i øvrigt fine hjørnespark (som mange herinde har kritiseret holdet generelt for ikke at mestre).

    Ny artikel: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-med-pep-biel

    "Pep Biel er i fuld gang med at lære engelsk, så han kan kommunikere med alle sine holdkammerater, og også inde på banen er der fremskridt.
    ....
    Det går bedre med Pep, det gør det helt klart. Jeg synes, han spiller en fin anden halvleg i Aarhus i mandags, og det har set godt ud på træningsbanen i de seneste 14 dage. Han har fået en lidt anden fysisk fremtoning, og det var først og fremmest der, han skulle bygge på, siger Ståle Solbakken til tipsbladet.dk.


    FCK-manageren er ikke i tvivl om, hvor Pep Biel er mest udfordret i sit spil.
    - Han har slidt med det defensive, men det er han ikke den første spiller, der har gjort. Jeg vil sige, det er ret normalt. Det har vi tålmodighed til, fastslår Ståle Solbakken."
    Det lugter meget af de berømte 6-12 måneder, og en lang vinteropstart, før vi skal forvente at se hans reelle potentiale. Ikke at det kommer som en overraskelse.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Kan Ståle ikke bruge denne tidlige scoring til FCN, til at få de skide spillere til at fatte, at når kampen starter er vi i gang!!

    Det er simpelthen ufatteligt at vi så ofte starter med hovedet så langt oppe i røven at man tror det er løgn.

    Fjolser!!! Uprofessionelt og patetisk.

    Zan

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •