Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Det lader i hvert fald ikke til, at det bliver i dag, at spillere som Bartolec, Stage og Thomsen viser sig værdige til mere end en bænkplads - i en ideel verden. FCN er virkelig til at tale med, men så skal der altså mere tempo i spillet og løbes langt mere for boldholderen. Come on... vind, tak.
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan Ståle ikke bruge denne tidlige scoring til FCN, til at få de skide spillere til at fatte, at når kampen starter er vi i gang!!

    Det er simpelthen ufatteligt at vi så ofte starter med hovedet så langt oppe i røven at man tror det er løgn.

    Fjolser!!! Uprofessionelt og patetisk.

    Zan
    Så er jeg ikke sur mere.

    Zan


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Dejlig kamp

    Jeg er imponeret over Oviedo. Ser ud til han er kommet i form. Han virker bare teknisk og hurtigere end Bengtsson

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Jeg er ret imponeret over Pieros. Måske er det lettere for ham at imponere, med tanke på hvor lavt det niveau han har vist har været. Men igen i dag synes jeg, at han virker som en god opstilsstation, og samtidig - og ja, jeg mener det - samtidig så skiller han sig jo næsten helt fornuftigt af med bolden. Han laver endda et mål i dag. Det - sammensat med arbejdsraseriet - gør at jeg begynder at blive helt imponeret over manden. Har han virkeligt dette niveau? Eller har han bare skuffet så længe, at jeg pludseligt imponeres af det rene ingenting?
    Nå, jeg var imponeret over Pieros, og synes generelt at mange af de nye havde gode momenter. Oviedo kommer godt frem og får i dag endda et fornuftigt samspil med Fischer. Thomsen gør det også godt centralt da vi endelig får styr på midten og han får plads. Thomsen er en dygtig pasningsspiller, og det synes jeg at han får vist i dag.
    Bartolec skuffer. Meget. Han mister mange bolde - endda en del uden pres på ham. Det er sløjt, og han mangler nok rytme i spillet. Jeg synes at Varela står stærkere pt.
    Stage har det svært uden Zeca. Men han får også mange bolde, som han skal administere; det er altså ikke Stages force :(

    Så alt i alt synes jeg der er plusser. Overvejende positive tendenser. Og fik slet ikke nævnt Bendter; han virker i dag til at spille med mere overskud - fysisk og mentalt. Dejligt!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Dejlig sejr.

    Skønt med mål til vores angribere. Dejligt at se en kasse, og fine ting, fra Bendtner.
    Bendtners problem ift. en forlængelse bliver jo simpelthen, at Daramy er på vej frem med hastige skridt. N'doye er vores bedste angriber. Santos har været god. Og nu har Pieros sådan set spillet et par flotte kampe. Wind kommmer i øvrigt tilbage. Vi har ikke brug for den gode Bendtner, medmindre der kommer endnu en skade eller et salg.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Fortsætter Bendtner med at lægge på er han velkommen, i rollen som nr 32. Daramy kan også spille kant, Wind bliver skadet og Damen er gammel. 5 angribere kan i den situation godt give mening.


  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Daramy er solgt om 6måneder hvis han bliver ved...

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Daramy er solgt om 6måneder hvis han bliver ved...
    Oviedo, Bendtner og Daramy var de helt store lyspunkter i dag.. Bendtner gør det fremragende som opspilspunkt og laver en kasse.. 17-årige Daramy med to pinde og masser af involvering selvom alt ikke lykkes.. Oviedo spiller bare en super kamp og gør venstresiden mere levende end når Bengtsson spiller den og samtidig gør Oviedo det fremragende defensivt.. Det er virkelig tydeligt, hvad Bengtsson har af begrænsninger, når man ser en præstation som Oviedos i dag.. Fischer får bare nemmere arbejdsbetingelser med en back bag sig som ikke er så ufattelig forudsigelig og et-benet som Bengtsson.. Håber virkelig Oviedo banker på til a-kæden, for han klæder altså det her hold og med noget mere kontinuerlig spilletid kan det blive rigtig godt..

    På negativ-siden må nævnes Stage og Bartolec.. Sidstnævnte gør det nærmest lige skidt hver gang, så det kan ikke overraske, men Stages præstation i dag samt i søndags mod AGF har været med pil nedad.. Alt for mange nemme bolde smides væk, hvilket bare ikke er godt nok.. Jeg sad endnu engang og blev imponeret af Damsgaard.. Han bør være i kikkerten som supplement til og på sigt afløser for Falk på den centrale plads ved siden af Zeca.. Håber vi går all in på at sende Thomsen væk til vinter og hente Damsgaard ind.. Der er stor risiko for at han allerede til sommer er uden for vores rækkevidde, som jeg formoder Kudus, der også er spændende, allerede er...

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Oviedo, Bendtner og Daramy var de helt store lyspunkter i dag.. Bendtner gør det fremragende som opspilspunkt og laver en kasse.. 17-årige Daramy med to pinde og masser af involvering selvom alt ikke lykkes.. Oviedo spiller bare en super kamp og gør venstresiden mere levende end når Bengtsson spiller den og samtidig gør Oviedo det fremragende defensivt.. Det er virkelig tydeligt, hvad Bengtsson har af begrænsninger, når man ser en præstation som Oviedos i dag.. Fischer får bare nemmere arbejdsbetingelser med en back bag sig som ikke er så ufattelig forudsigelig og et-benet som Bengtsson.. Håber virkelig Oviedo banker på til a-kæden, for han klæder altså det her hold og med noget mere kontinuerlig spilletid kan det blive rigtig godt..

    På negativ-siden må nævnes Stage og Bartolec.. Sidstnævnte gør det nærmest lige skidt hver gang, så det kan ikke overraske, men Stages præstation i dag samt i søndags mod AGF har været med pil nedad.. Alt for mange nemme bolde smides væk, hvilket bare ikke er godt nok.. Jeg sad endnu engang og blev imponeret af Damsgaard.. Han bør være i kikkerten som supplement til og på sigt afløser for Falk på den centrale plads ved siden af Zeca.. Håber vi går all in på at sende Thomsen væk til vinter og hente Damsgaard ind.. Der er stor risiko for at han allerede til sommer er uden for vores rækkevidde, som jeg formoder Kudus, der også er spændende, allerede er...
    Jeg er meget enig, især når det kommer til Oviedo. Selvom Bengtsson har steppet lidt op så ser jeg hellere en Oviedo i form på den plads. Den energi han udviste i dag var fremragende.

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Endnu engang fremragende takter for Papa-diana-pawlas (takker 3+ for input).........

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #56
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Er Pieros teknisk set ikke offside på Bendtners mål? Det ser virkelig drevent ud at han stopper sit løb og strækker armene i vejret, men man kan vel godt forsvare, at han får indflydelse på spillet, og derfor er i offside?


  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Er Pieros teknisk set ikke offside på Bendtners mål? Det ser virkelig drevent ud at han stopper sit løb og strækker armene i vejret, men man kan vel godt forsvare, at han får indflydelse på spillet, og derfor er i offside?

    Synes ikke han påvirker spillet.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Er Pieros teknisk set ikke offside på Bendtners mål? Det ser virkelig drevent ud at han stopper sit løb og strækker armene i vejret, men man kan vel godt forsvare, at han får indflydelse på spillet, og derfor er i offside?

    Han står i offside position, ja, men den måde som reglerne fortolkes idag er han ikke i strafbar offside
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Synes ikke han påvirker spillet.
    Jeg er enig! Der er ikke offside. FCN spillerne bliver jo ikke forstyret på nogen måde og deres forsvarsspillere har ingen grund til at stoppe deres løb før de hører en fløjte.

    Det er dårligt forsvarsspil, ikke offside i min bog

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Til gengæld var Pieros' egen scoring til 3-1 klart offside.

  25. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •