Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #61
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og altså, som det ser ud lige nu, hvis vi vinder mod FCN, skal vi "bare" undgå at trække AaB på udebane i kvart- og semifinalen, før en motorvej mod pokaltitlen åbner sig for os.
    Tak for jinx.... :/

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Godt resultat i en kamp, hvor vi ikke er vildt gode med bolden de første 60 min. Til gengæld har vi hele tiden rimelig kontrol på kampen og vores nøglespillere bruger ikke vildt mange kræfter. Også fint at Daramy, Bendtner og Oviedo spiller fornuftigt og får lidt succesoplevelser. Jeg synes også, at Biel laver et godt indhop, og han ligner en helt anden (og meget bedre) spiller mht fysik og tro på egne evner nu end for bare få uger siden. Det lover meget godt. Jeg er spændt på, om Ståle bruger Biel eller Daramy på højre kant søndag - jeg er overbevist om, at de tre andre på midten bliver Fischer, Falk og Zeca.
    Største skuffelse i dag må være Bartolec. Jeg har været fint tilfreds med ham i de fleste andre kampe (jeg ved at mange er uenige i dette), men i dag var han i store perioder deciceret dårlig med bolden. Også Stage havde det vanskeligt med afleveringerne i dag, men han havde en vigtig rolle i at lukke huller og løb ned defensivt, hvilket han klarede godt. Men Stage/Thomsen manglede noget dynamik og fart med bolden, også selvom jeg synes Thomsen gjorde det fint.

    Lodtrækning gav os Køge/AAB ude i næste runde. Bliver det Køge, så er det på papiret en drømmelodtrækning. Bliver det som forventet AAB, så er det formentlig værst tænkelige lodtrækning :-(

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Tak for jinx.... :/
    Oh, please...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Kasper skrev: Største skuffelse i dag må være Bartolec. Jeg har været fint tilfreds med ham i de fleste andre kampe (jeg ved at mange er uenige i dette), men i dag var han i store perioder deciceret dårlig med bolden.


    I min bog ser Bartolec desværre komplet tåbelig ud ved målet til 0-1: Han forlader jo både mand og zone på højre back pladsen og suser på tværs forbi begge CB`ere for at kaste sig ned i et muligt skud.
    Derefter får den "forladte" modspiller bolden: Han står jo helt fri og udækket og scorer nemt...mens Bartolec står ovre ved siden af venstre back...

    https://www.youtube.com/watch?v=aMKXW6mlVSU
    Sidst redigeret af Ezen : 01.11.19 kl. 00:09

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Godt resultat i en kamp, hvor vi ikke er vildt gode med bolden de første 60 min. Til gengæld har vi hele tiden rimelig kontrol på kampen og vores nøglespillere bruger ikke vildt mange kræfter. Også fint at Daramy, Bendtner og Oviedo spiller fornuftigt og får lidt succesoplevelser. Jeg synes også, at Biel laver et godt indhop, og han ligner en helt anden (og meget bedre) spiller mht fysik og tro på egne evner nu end for bare få uger siden. Det lover meget godt. Jeg er spændt på, om Ståle bruger Biel eller Daramy på højre kant søndag - jeg er overbevist om, at de tre andre på midten bliver Fischer, Falk og Zeca.
    Største skuffelse i dag må være Bartolec. Jeg har været fint tilfreds med ham i de fleste andre kampe (jeg ved at mange er uenige i dette), men i dag var han i store perioder deciceret dårlig med bolden. Også Stage havde det vanskeligt med afleveringerne i dag, men han havde en vigtig rolle i at lukke huller og løb ned defensivt, hvilket han klarede godt. Men Stage/Thomsen manglede noget dynamik og fart med bolden, også selvom jeg synes Thomsen gjorde det fint.

    Lodtrækning gav os Køge/AAB ude i næste runde. Bliver det Køge, så er det på papiret en drømmelodtrækning. Bliver det som forventet AAB, så er det formentlig værst tænkelige lodtrækning :-(
    Rimelig kontrol kan nok diskuteres. Vi startede rystende usikkert og FCN kom hurtigt godt fra start med deres hurtige scoring, efter et totalt forsvarskiks, hvor Bartolec i en kort stund glemte at vi har et zoneforsvar. FCN spillede hurtigt og afmonterede vores pres ret let og ellers slog de nogle voldsomt imponerende diagnoalafleveringer eller bolde i dybden. Særligt midtbanen havde svært ved at få fat og Bendtners scoring falder egentligt ikke i en periode, hvor vi havde styr på noget som helst. FCN stod ellers ikke særlig godt organiseret defensivt og kom hurtigt til at stå med fem mand i bagkæden, selvom de ikke var synderligt pressede. De stod også højt med bagkæden og angriberne prøvede i flere omgange, at stikke afsted i dybden, men afleveringen kom bare ikke.
    Efter udligningen fik vi mere og mere styr på FCNs pres, ligesom vi fik lukket ned for deres lange afleveringer og undlod at efterlade en fri motorvej, når de forsøgte at spille i dybden. Dermed fik vi først nogenlunde kontrol efter scoringen og først da Zeca kom ind, fik vi for alvor kontrol over kampen, hvor vores opspil begyndte at flyde bedre og FCN blev kørt over. Zecas betydning for vores spil i øjeblikket kan vist ikke lovprises højt nok. Når det er sagt, så er det rigtig stærkt at komme tilbage efter at FCN kom så hurtigt foran og faktisk spillede flot i starten af kampen og vores anden halvleg var særdeles god.

    Mads Kristoffer Kristoffersen havde ikke en særlig besværlig kamp at dømme, men formår alligevel ikke at levere på et særlig højt niveau. Særligt Bendtners tackling, som han ikke engang dømmer frispark på, trækker gevaldigt ned i vurderingen. Han er uden tvivl den dårligste dommer vi har herhjemme på nuværende tidspunkt.

    Jeg har ikke fulgt så meget med i hele Aab-Køge sagen, men bliver Aab ikke taberdømt, da de nægtede at stille op? Eller hvordan?

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke fulgt så meget med i hele Aab-Køge sagen, men bliver Aab ikke taberdømt, da de nægtede at stille op? Eller hvordan?
    Kampen skal spilles den 27. november i følge DR.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Rimelig kontrol kan nok diskuteres. Vi startede rystende usikkert og FCN kom hurtigt godt fra start med deres hurtige scoring, efter et totalt forsvarskiks, hvor Bartolec i en kort stund glemte at vi har et zoneforsvar.
    Lad mig omformulere: Efter FCN's scoring (jeg kom først 10 min inde kampen grundet trafik) havde vi rimelig kontrol forstået på den måde, at FCN udover et langskud på overligggeren stort set ikke producerer en chance. Og det er alligevel lidt atypisk mod netop FCN, især når vi stiller med et halvt reservehold.

    Mht målet til FCN så er jeg sgu lidt i tvivl mht Bartolec. Det er muligt at det er en klokkeklar fejl (jeg er ikke speciel klog på zoneforsvarsteorier) da han forlader sin plads og dermed sin mand. På den anden side, så er han super opmærksom på, at ingen andre FCK'ere har set den frie FCN mand, hvis skud han blokerer. Var den gået til hjørne, så havde vi alle siddet og rost ham for at være kvik i opfattelsen, og t han havde reddet de andres røv. Han er lidt uheldig med, at blokeringen ryger hen hvor den gør, samt at Damsgaard så vælger at lave en genial aflevering. Forøvrigt kunne Daramy måske også godt have været opmærksom og dækket målscoren op.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Jeg så kun første halvleg, men var glad for at se, at Daramy kom godt igen i anden med to kasser. For Herre Jemini hvor var han dog katastrofalt ringe i den del af kampen. Han satte vel dårligt nok et ben rigtigt i første halvleg. Boldtab på boldtab, krydret med boldkiggeri på første parket. Men som sagt: Fedt det vendte for ham - for han kan jo godt.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Til gengæld var Pieros' egen scoring til 3-1 klart offside.
    På tv mener jeg ikke at vinklen er entydig. Jeg synes faktisk det er umuligt at afgøre ud fra tv vinklen.
    Tilgengæld ser det ud til at liniedommeren faktisk står godt placeret, på offsidelinien, og dermed må have haft godt udsyn.
    Men ingen tvivl om at den er tæt.

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    På tv mener jeg ikke at vinklen er entydig. Jeg synes faktisk det er umuligt at afgøre ud fra tv vinklen.
    Tilgengæld ser det ud til at liniedommeren faktisk står godt placeret, på offsidelinien, og dermed må have haft godt udsyn.
    Men ingen tvivl om at den er tæt.
    Der er da ingen tvivl om, at han er offside:



    EDIT: AARGH! Hvorfor kan jeg ikke poste et billede. Nå, men hvis du pauser på 4:16 her, er det tydeligt: https://www.fck.dk/nyhed/highlights-...ydbank-pokalen
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er da ingen tvivl om, at han er offside:



    EDIT: AARGH! Hvorfor kan jeg ikke poste et billede. Nå, men hvis du pauser på 4:16 her, er det tydeligt: https://www.fck.dk/nyhed/highlights-...ydbank-pokalen
    Spørgsmålet er om han står på samme linje med Zeca? Kan ikke være offside hvis du er bag manden.

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Spørgsmålet er om han står på samme linje med Zeca? Kan ikke være offside hvis du er bag manden.
    Det spørgsmål bliver besvaret, hvis du pauser videoen på 4:16. Sotiriou træder som den eneste spiller på linjen til det lille felt i afleveringsøjeblikket. Zeca er en halv meter bag ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det spørgsmål bliver besvaret, hvis du pauser videoen på 4:16. Sotiriou træder som den eneste spiller på linjen til det lille felt i afleveringsøjeblikket. Zeca er en halv meter bag ham.
    Jeg tror deres nr 4 ophæver den i pasningsøjeblikket. Det er jo tydeligt at Pieros er meget opmærksom på at ligge på grænsen.

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det spørgsmål bliver besvaret, hvis du pauser videoen på 4:16. Sotiriou træder som den eneste spiller på linjen til det lille felt i afleveringsøjeblikket. Zeca er en halv meter bag ham.
    Jep den er tydelig. Og faktisk ret skidt, for Bendtner ligger rigtigt og kan uden problemer ankomme til tiden og tappe den ind. Så i praksis fratager Pieros Bendtner en scoring, hvis linjevogteren er vågen. Der er altså et eller andet helt galt med cypriotens orienteringsevne.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Her:

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •