Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Opstillingen kommer helt sikkert til at bære præg af det tætte kampprogram, men samtidig skulle vi jo gerne gå videre i turneringen - og helst uden at skulle i forlænget spilletid.
    Ståle har mere eller mindre bekræftet, at N'Doye sidder over. P.t. er det ukendt, om Varela er skadet efter AGF-kampen. Rasmus Falk er i karantæne efter udvisningen mod Hillerød.

    Et bud på opstillingen kunne være:

    Grytebust
    Bartolec - Papa - Bjelland - Oviedo
    Holse - Stage - Zeca - Thomsen
    Bendtner - Pieros
    HIC SUNT LEONES

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Grundlæggende enig med forbehold for, at skader fortsat holder Holse og Bjelland ude som mod AGF.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Tror helt klart Daramy får en startplads. Nok i stedet for Holse.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Grytebust
    Bartolec - Papa - Haahr - Oviedo
    Daghim - Stage - Daramy - Thomsen
    Bendtner - Pieros

    Og så gerne lidt u19 på bænken.
    Evt lidt af dem ind på holdet fra start af, kunne være istedet for Papa eller Stage.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Hvis Ståle virkelig mener at kampprogrammet er så stort et problem så må han for min skyld gerne kører fuld u19 på denne kamp. Både af pragmatiske årsager men også for at sende et signal.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Hvis Ståle virkelig mener at kampprogrammet er så stort et problem så må han for min skyld gerne kører fuld u19 på denne kamp. Både af pragmatiske årsager men også for at sende et signal.
    Jeg er helt enig. - jeg så faktisk gerne at man gik skridtet videre og stillede med old-boys. Turneringen er komplet ligegyldig, og hvis den er i vejen for EL og suppen, så ser jeg ingen grund til at bruge energi på den.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt enig. - jeg så faktisk gerne at man gik skridtet videre og stillede med old-boys. Turneringen er komplet ligegyldig, og hvis den er i vejen for EL og suppen, så ser jeg ingen grund til at bruge energi på den.
    Det er jeg slet ikke enig i.

    For det første er det en fin turnering til at få afprøvet de spillere, der ellers ikke får så mange minutter i betydende kampe. For det andet er kampen på torsdag den sidste pokalkamp i efteråret, så hvis vi vinder den, sker der absolut intet på den front før i foråret, hvor kampprogrammet er langt mindre presset. For det tredie kæmpes der om en rigtig pokal, adgang til Europa (hvilket vi nok klarer alligevel) og turneringsvinderen skrives ind i historiebøgerne. Og sidst, men ikke mindst, så er pokalfinalen da en festdag for størsteparten af vores fans, hvis FC København deltager.

    Jeg synes, det er superærgerligt, hvis vi stiller umotiveret op og bare er ligeglad.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Vi har et par spillere, som godt kunne bruge 90 minutters spilletid for at komme i kampform. Bendtner, Pep Biel, Thomsen og Oviedo, og så er det oplagt at en af vores 3 (!) reservemålmænd får spilletid. Jeg tror dog ikke på at Stephan får spilletid før måske OB-kampen i december. Så nok Grytebust eller Ibsen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har et par spillere, som godt kunne bruge 90 minutters spilletid for at komme i kampform. Bendtner, Pep Biel, Thomsen og Oviedo, og så er det oplagt at en af vores 3 (!) reservemålmænd får spilletid. Jeg tror dog ikke på at Stephan får spilletid før måske OB-kampen i december. Så nok Grytebust eller Ibsen.
    Eh, what? Hvorfor skulle vores fjerdemålmand, hvis kontrakt udløber til nytår, som lige har været skadet i næsten et halvt år, dog få spilletid, når vi har både Kalle Johnsson og Grytebust klar?

  16. De følgende 14 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har et par spillere, som godt kunne bruge 90 minutters spilletid for at komme i kampform. Bendtner, Pep Biel, Thomsen og Oviedo, og så er det oplagt at en af vores 3 (!) reservemålmænd får spilletid. Jeg tror dog ikke på at Stephan får spilletid før måske OB-kampen i december. Så nok Grytebust eller Ibsen.
    Enig i alt du skriver, bortset fra det ville være ret hjernedødt IKKE at give Grytebust den kamp.

    Zan

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Eh, what? Hvorfor skulle vores fjerdemålmand, hvis kontrakt udløber til nytår, som lige har været skadet i næsten et halvt år, dog få spilletid, når vi har både Kalle Johnsson og Grytebust klar?
    Læs hvad jeg skriver. Stephan får ikke spilletid torsdag. Men jeg er overbevist om at han spiller mod OB i årets sidste kamp, og får en værdig afsked på den måde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Læs hvad jeg skriver. Stephan får ikke spilletid torsdag. Men jeg er overbevist om at han spiller mod OB i årets sidste kamp, og får en værdig afsked på den måde.
    Jeg misforstod dig nok mht torsdag, til gengæld forstår jeg intet af, at du vil have ham på banen i en kamp om point :-)

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Læs hvad jeg skriver. Stephan får ikke spilletid torsdag. Men jeg er overbevist om at han spiller mod OB i årets sidste kamp, og får en værdig afsked på den måde.
    Jeg har ikke noget imod Stephan og under ham en god afslutning her. Men medmindre Kalle og Grytebust begge bliver skadet samtidig eller sidste kamp mod Malmø er uden betydning, så ser jeg chancen for at Stephan får mere spilletid i FCK som værende ca. 0%. Vi er alt for presset til at kunne give afskedsgaver i form af spilletid til en gammel målmand ude af kampform.


  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg misforstod dig nok mht torsdag, til gengæld forstår jeg intet af, at du vil have ham på banen i en kamp om point :-)
    Tjah ... Man kunne vil give ham de sidste tre minutter, hvis vi ikke har brugt alle udskiftninger?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Tjah ... Man kunne vil give ham de sidste tre minutter, hvis vi ikke har brugt alle udskiftninger?
    Jeg forstår det stadig ikke. Hvorfor overhovedet have ham i truppen, hvis Johnsson og Grytebust er klar? Vi spiller altså om at vinde det danske mesterskab, ikke for at please en fjerdemålmand hvis kontrakt løber ud.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •