Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 89 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    I det hele taget er det lidt en skandale at vi på sidelinien, oven på lige præcis gårsdagens kamp, vil holde fast i en kritik af Pieros. Han spiller en glimrende kamp igår, og har mere eller mindre indflydelse på alle målene igår. At det så bliver til “der var offside på hans mål” i en kritisk tone, og, det er godt “bandet” til daramy, det er lidt et lavt niveau.

    Pieros virker til endelig at være kommet i form, hvillet 3 mål i fire kampe også viser. Men han skal, ligesom todi og damen m.fl., nok forsætte den stime i 10 kampe endnu før kritikken forstummer herinde.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg tror deres nr 4 ophæver den i pasningsøjeblikket. Det er jo tydeligt at Pieros er meget opmærksom på at ligge på grænsen.
    Pieros er (som sædvanligt i disse situationer) ikke opmærksom på en skid. Han er offside fra Zeca modtager bolden.

    EDIT:
    Og så mener jeg i øvrigt at Pieros gjorde det glimrende i går, uagtet at han laver den her slags fejl temmelig ofte.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Pieros er (som sædvanligt i disse situationer) ikke opmærksom på en skid. Han er offside fra Zeca modtager bolden.

    EDIT:
    Og så mener jeg i øvrigt at Pieros gjorde det glimrende i går, uagtet at han laver den her slags fejl temmelig ofte.
    I øvrigt er det sjovt at Pieros nu har rundet 30 mål i 101 kampe.
    Det er faktisk ikke et dårligt snit, og til dem der siger, at mange af dem er på straffe, kan jo kigge videoen igennem.
    At Pieros spillemæssigt ikke har været vores bedste mand, kan der vel ikke være to meninger om, men hans spidskompetence kan vel minde om Kamil Wilceks:
    Mange "nemme" mål, men ikke den store relationsspiller.

    https://www.youtube.com/watch?v=XL3nXBpZ700

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I det hele taget er det lidt en skandale at vi på sidelinien, oven på lige præcis gårsdagens kamp, vil holde fast i en kritik af Pieros. Han spiller en glimrende kamp igår, og har mere eller mindre indflydelse på alle målene igår. At det så bliver til “der var offside på hans mål” i en kritisk tone, og, det er godt “bandet” til daramy, det er lidt et lavt niveau.

    Pieros virker til endelig at være kommet i form, hvillet 3 mål i fire kampe også viser. Men han skal, ligesom todi og damen m.fl., nok forsætte den stime i 10 kampe endnu før kritikken forstummer herinde.
    Jeg så kun første halvleg og forholder mig bare til situationerne omkring målene i highlights. Jeg synes bestemt ikke, han brillerer i nogen af de 4 situationer - tvært imod. Står offside på nr. 1, står og slår ud med armene og kigger bold på nr. 2, står offside i hele sekvensen omkring nr. 3 og afslutter sløjt før nr. 4.

    Fint hvis han ellers spillede en god kamp.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    I øvrigt er det sjovt at Pieros nu har rundet 30 mål i 101 kampe.
    Det er faktisk ikke et dårligt snit, og til dem der siger, at mange af dem er på straffe, kan jo kigge videoen igennem.
    At Pieros spillemæssigt ikke har været vores bedste mand, kan der vel ikke være to meninger om, men hans spidskompetence kan vel minde om Kamil Wilceks:
    Mange "nemme" mål, men ikke den store relationsspiller.

    https://www.youtube.com/watch?v=XL3nXBpZ700
    Korrekt.. Og Wilcek, som trods alt scorer en del flere mål end Pieros, spiller på et hold hvis ypperste mål er at komme i den danske pokalfinale, hvilket måske forklarer hvorfor der er plads til en "tap-in" angriber der... Det gør Pieros ikke.. Pieros' præstationer de seneste 4 kampe har klart være med pil op, og lad ham endelig fortsætte sådan, men det ændrer bare ikke på, at hvad han hidtil har præsteret i sine 100 kampe for os, ikke har været godt nok.. Helhedsindtrykket af Pieros' præstationer for os ændres heller ikke af Linderoths, N'Doyes eller for den sags skyld Michael Manniches startvanskelligheder for samme klub. Intet ville gøre mig lykkeligere, end hvis Pieros pludselig bragede igennem som en international klasseangriber, meeeen, fremgangen skal fortsætte mange kampe endnu, før jeg er overbevist..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Dejlig sejr.

    Skønt med mål til vores angribere. Dejligt at se en kasse, og fine ting, fra Bendtner.
    Bendtners problem ift. en forlængelse bliver jo simpelthen, at Daramy er på vej frem med hastige skridt. N'doye er vores bedste angriber. Santos har været god. Og nu har Pieros sådan set spillet et par flotte kampe. Wind kommmer i øvrigt tilbage. Vi har ikke brug for den gode Bendtner, medmindre der kommer endnu en skade eller et salg.
    Daramy spillede godt igår, men på vej frem med hastige skrift er han på ingen måde, hvis du spørger mig.
    Der er masser af bold i knægten, men mod hold med mere fysik, er det meget tydeligt at han stadig kun er en knægt.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Korrekt.. Og Wilcek, som trods alt scorer en del flere mål end Pieros, spiller på et hold hvis ypperste mål er at komme i den danske pokalfinale, hvilket måske forklarer hvorfor der er plads til en "tap-in" angriber der... Det gør Pieros ikke.. Pieros' præstationer de seneste 4 kampe har klart være med pil op, og lad ham endelig fortsætte sådan, men det ændrer bare ikke på, at hvad han hidtil har præsteret i sine 100 kampe for os, ikke har været godt nok.. Helhedsindtrykket af Pieros' præstationer for os ændres heller ikke af Linderoths, N'Doyes eller for den sags skyld Michael Manniches startvanskelligheder for samme klub. Intet ville gøre mig lykkeligere, end hvis Pieros pludselig bragede igennem som en international klasseangriber, meeeen, fremgangen skal fortsætte mange kampe endnu, før jeg er overbevist..
    Uden at det skal være en Transfersnak håber jeg også mere på Bendtner på sigt.
    Den ubekendte med N'Doye efter sommerferien, er ikke rar at tænke på, men jeg håber, vi har råd til at holde på Bendtner som 3. angriber frem til sommer. Hvad fremtiden derefter bringer med Wind, N'Doye og hvor hurtig Daramy kan steppe op, er svær at blive klog på nu, men jeg håber, at vi efter sommerferien har disse angribere i truppen, men det afhænger vel af om vi får lov at spille CL.
    N'Doye, Santos, Wind, Bendtner og Daramy.
    Daramy kan jo også benyttes på kanterne, så jeg synes ikke at 5 er for mange. N'Doye skal nok også skånes mere i fremtiden, hvis han vil forlænge.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Pieros har leveret følgende statistik i klubben:
    Første sæson: 49 kampe, 16 mål og 8 assists. Sæsontopscorer for fck, og medvirkende til et mål i ca hver anden kamp.
    Sidste år: 31 kampe, 6 mål, 1 assist. Ingen kan betvivle at manden havde en dårlig sæson sidste år.
    Denne sæson: 21 kampe, 8 mål, 2 assists, dvs samligneligt snit med første sæson. Han er foreløbige pointtopscore for fck i denne sæson, med et point mere end fischer og N’doye.

    Jeg tillader mig at konkludere at statistikken siger at han er kommet ud af sin formnedgang fra sidste sæson, og at han nu leverer hvad vi kan, og skal forvente af ham. Og til det at han løber i et par offsides i hver kamp. Det er en del af hans spil at ligge på grænsen til offside.

    I min verden er pieros den eneste angriber af hans type “fox in the box”, der har haft bare tilnærmelsesvis succes i FCK.
    Så ja, jeg synes kritikken af ham, efterhånden bliver unuanceret, når han faktisk levere den statistik man kan forvente af en fck angriber i form.


    Tak til nipserstat for statstikken.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    4

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg så kun første halvleg og forholder mig bare til situationerne omkring målene i highlights. Jeg synes bestemt ikke, han brillerer i nogen af de 4 situationer - tvært imod. Står offside på nr. 1, står og slår ud med armene og kigger bold på nr. 2, står offside i hele sekvensen omkring nr. 3 og afslutter sløjt før nr. 4.

    Fint hvis han ellers spillede en god kamp.

    Ved mål nr. 1 står han vel kun offside, fordi Stage er så langsom til at aflevere. Pieros er i det mindste bevidst om, at han står offside, for ellers havde han ikke ladet bolden gå. Desuden er det vel nærmest en assist han laver ved netop at lade bolden køre. Synes faktisk den situation er dårlig af Stage, og viser hvor langsom en boldomgang han har. Altid et par berøringer før han kan aflevere.

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Pieros har leveret følgende statistik i klubben:
    Første sæson: 49 kampe, 16 mål og 8 assists. Sæsontopscorer for fck, og medvirkende til et mål i ca hver anden kamp.
    Sidste år: 31 kampe, 6 mål, 1 assist. Ingen kan betvivle at manden havde en dårlig sæson sidste år.
    Denne sæson: 21 kampe, 8 mål, 2 assists, dvs samligneligt snit med første sæson. Han er foreløbige pointtopscore for fck i denne sæson, med et point mere end fischer og N’doye.

    Jeg tillader mig at konkludere at statistikken siger at han er kommet ud af sin formnedgang fra sidste sæson, og at han nu leverer hvad vi kan, og skal forvente af ham. Og til det at han løber i et par offsides i hver kamp. Det er en del af hans spil at ligge på grænsen til offside.

    I min verden er pieros den eneste angriber af hans type “fox in the box”, der har haft bare tilnærmelsesvis succes i FCK.
    Så ja, jeg synes kritikken af ham, efterhånden bliver unuanceret, når han faktisk levere den statistik man kan forvente af en fck angriber i form.


    Tak til nipserstat for statstikken.
    Hvis målestokken er statistik, så er det svært at finde en FCK striker i arkiverne, der har skullet bruge flere spilleminutter pr. mål end Pieros. Cornelius er et eksempel - men jeg ved stadig godt, hvem jeg ville foretrække af de to.

    Santander, Alvaro, Berglund, Nordstrand, Vetokele har alle betydeligt bedre målstats pr. minut end Pieros. De to første er ubestridt 'foxes in the box' med betydeligt større succes og impact end Pieros nogensinde får.

    I øvrigt har Bendtner og Michael Santos foreløbigt flere mål pr. spilleminut end Pieros.

    Uanset statistik er det vigtigste i min bog dog stadig at se på spilleren og hans kompetencer. Og her er og bliver der bare nogle foruroligende mangler ved Pieros. Herunder to ret essentielle ting for en angriber: Orienteringsevne og teknik.

    Hvert mål fra hans fod eller hoved er selvfølgelig velkomment, så længe han er her. Men det er svært at se en spiller, som nogensinde kommer til at løfte vores hold over det middelmådige.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 01.11.19 kl. 15:03

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Her:
    Tak! Man føler sig jo lidt som ham her, når folk ikke kan se det:

    Mht. Sotiriou-diskussionen er det ikke, fordi jeg ikke gerne så ham folde sig ud som en klasseangriber, men målene i de tre seneste kampe gør ham altså ikke til noget i nærheden af en klasseangriber i min bog. Som sagt burde målet i går være blevet underkendt for offside; at han har en fod med i Daramys andet mål skyldes jo kun, at Sotiriou brænder en kæmpe chance; Og så kan man jo studere det sidste højdepunkt i videoen, hvor Sotiriou formøbler en stor chance, fordi han ikke kan lægge en aflevering til Santos over fire meter. Hans arbejdsindsats er beundringsværdi, men det er også det mest rosende, jeg kan sige om ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tak! Man føler sig jo lidt som ham her, når folk ikke kan se det:

    Mht. Sotiriou-diskussionen er det ikke, fordi jeg ikke gerne så ham folde sig ud som en klasseangriber, men målene i de tre seneste kampe gør ham altså ikke til noget i nærheden af en klasseangriber i min bog. Som sagt burde målet i går være blevet underkendt for offside; at han har en fod med i Daramys andet mål skyldes jo kun, at Sotiriou brænder en kæmpe chance; Og så kan man jo studere det sidste højdepunkt i videoen, hvor Sotiriou formøbler en stor chance, fordi han ikke kan lægge en aflevering til Santos over fire meter. Hans arbejdsindsats er beundringsværdi, men det er også det mest rosende, jeg kan sige om ham.
    Forholdsvis enig. Det virker til, at folk ønsker, at Pieros skal være noget som han slet ikke er: Targetmand/opspilstation og/eller kreatør. Han har (så vidt jeg kan se) to spidskompetencer; løbepensum og even til at komme til en del chancer (fox in the box). Jeg synes Pieros er god at have i truppen, men jeg forventer mig også en del mere af en (startende) angriber i FCK.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Pieros' største styrke er at organisere presspillet. Det kan man tydeligt se i går, hvor han dirigerer de øvrige spillere til at positionere sig bedst muligt, når modstanderen får bolden. Kombineret med hans store løbepensum er han derfor vigtigst, når vi ikke har bolden. På samme måde som Zeca, i øvrigt.

    Jeg kunne faktisk stadig godt tænke mig at se Pieros forsøgt på midtbanen i bare en enkelt kamp. Jeg tror, han kunne være en hæderlig central midt.

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Pieros' største styrke er at organisere presspillet. Det kan man tydeligt se i går, hvor han dirigerer de øvrige spillere til at positionere sig bedst muligt, når modstanderen får bolden. Kombineret med hans store løbepensum er han derfor vigtigst, når vi ikke har bolden. På samme måde som Zeca, i øvrigt.

    Jeg kunne faktisk stadig godt tænke mig at se Pieros forsøgt på midtbanen i bare en enkelt kamp. Jeg tror, han kunne være en hæderlig central midt.
    Du mener som en Zeca, bare uden de tekniske evner til at aflevere eller tackle? Nej tak.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •