Se afstemningsresultater: Hvordan ender kampen?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • København vinder

    34 82.93%
  • Uafgjort

    3 7.32%
  • Sønderjylland vinder

    4 9.76%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 55

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Fischer for f.....

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Gud hvor er det her holds bundniveau dog bare ufattelig lavt.. Jeg skulle til at skrive, at det er sjældent man er decideret utilfreds efter en sejr, men det er jo ikke engang tilfældet med det her hold.. Vi spiller hjemme mod Haderslev, og så går det altså bare slet slet ikke at levere sådan en slap indsats.. Uanset at der er 3 kampe om ugen på programmet, så skal der leveres mere end tilfældet var i dag, hvor vi skal være lykkelige for en dommer der havde spillet sin pension på 1-tallet.. Jeg må desværre fremhæve Bartolec igen igen, som udover at mangle en masse rent fodboldmæssigt også har en udstråling og attitude som er helt forfærdelig at se på..

    Skulle man tage ja-hatten på, så synes jeg Kalle leverer rigtig fint mellem stængerne, hvor han i modsætning til Grytebust er meget vågen på dybe bolde frem i banen, mens han også gør det fint i feltet.. Santos leverer også fint, ligesom det var dejligt at se Falk tilbage ved siden af Zeca, som også leverer nogenlunde fornuftigt.. Vores to centrale forsvarer leverer egentlig også fint, men vores kanter og backs leverer katastrofalt ringe, særligt frem af banen...
    Enig vores bundniveau er virkelig lavt. Det kan godt være at der stadig er et slutspil, men vinder FCM på Søndag så tror jeg guldet er ved at være tabt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig vores bundniveau er virkelig lavt. Det kan godt være at der stadig er et slutspil, men vinder FCM på Søndag så tror jeg guldet er ved at være tabt.
    Nå men vi vandt med de solide cifre 3-0, hvor Biel, Santos og ikke mindst Pieros scorede. Pieros er inde en i en dejlig stime og det er fedt. Papa er virkelig vild og vi stiller ret offensivt op - skønt. Fischer spillede under niveau og jeg tror virkelig han kunne få gavn af en pause eller i det mindste ikke 90 min.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig vores bundniveau er virkelig lavt. Det kan godt være at der stadig er et slutspil, men vinder FCM på Søndag så tror jeg guldet er ved at være tabt.
    Det er nok lige voldsomt nok, selvom FCM ikke ser ud til at tabe mange point.

    Under alle omstændigheder, så var det åbenlyst ikke en ret god kamp fra vores side. Alligevel vinder vi 3-0. SønderjyskE presser os rigtigt godt, spiller godt ude på banen, har en del "lige ved og næsten" men har vel dårligt et forsøg på mål. Og det har vi sådan set heller.

    Jeg synes egentlig vi starter godt med højt pres og hurtig boldomgang men med 1-0 fiser det ud, og vi får aldrig presset til at sidde igen. Dette krydret med dårlig boldomgang især blandt de offensive spillere (NDoye og især Fischer var dårlige) så halsede vi hele tiden efter.

    Positivt er, at vi vinder selvom vi er dårlige, at Kalle virker sikker og så synes jeg egentlig, at Biel kommer bedre og bedre med i spillet.

    Det dårlige spil bekymrer mig egentlig ikke så vildt meget (det tror jeg skyldes noget mentalt "cruise control" efter 1-0), men det bekymrer mig at Zeca/Falk duoen igen viser sig at være for tynd, når kanterne hedder Fischer og Biel (eller en anden af de offensive) Midtbanen har bortset fra de første 20-25 min. slet ikke fat i kampen som den skal have.

    Edit:
    Og hold nu op en ringe dommerpræstation. Denne gang var vi på den rigtige side af de afgørende (og forkerte) kendelser (nu kan jyderne se, hvordan det var at være FCK-fan på udebane i Jylland med Michael Svendsen som dommer), men han sejler jo rundt hele kampen begge veje og misser adskillige kæmpe advarsler. At Bah går hjem uden mindst et gult kort er jo en gåde.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er nok lige voldsomt nok, selvom FCM ikke ser ud til at tabe mange point.

    Under alle omstændigheder, så var det åbenlyst ikke en ret god kamp fra vores side. Alligevel vinder vi 3-0. SønderjyskE presser os rigtigt godt, spiller godt ude på banen, har en del "lige ved og næsten" men har vel dårligt et forsøg på mål. Og det har vi sådan set heller.

    Jeg synes egentlig vi starter godt med højt pres og hurtig boldomgang men med 1-0 fiser det ud, og vi får aldrig presset til at sidde igen. Dette krydret med dårlig boldomgang især blandt de offensive spillere (NDoye og især Fischer var dårlige) så halsede vi hele tiden efter.

    Positivt er, at vi vinder selvom vi er dårlige, at Kalle virker sikker og så synes jeg egentlig, at Biel kommer bedre og bedre med i spillet.

    Det dårlige spil bekymrer mig egentlig ikke så vildt meget (det tror jeg skyldes noget mentalt "cruise control" efter 1-0), men det bekymrer mig at Zeca/Falk duoen igen viser sig at være for tynd, når kanterne hedder Fischer og Biel (eller en anden af de offensive) Midtbanen har bortset fra de første 20-25 min. slet ikke fat i kampen som den skal have.

    Edit:
    Og hold nu op en ringe dommerpræstation. Denne gang var vi på den rigtige side af de afgørende (og forkerte) kendelser (nu kan jyderne se, hvordan det var at være FCK-fan på udebane i Jylland med Michael Svendsen som dommer), men han sejler jo rundt hele kampen begge veje og misser adskillige kæmpe advarsler. At Bah går hjem uden mindst et gult kort er jo en gåde.
    måske, men FCMs pointsnit har været ekstremt og deres udtryk på banen oser bare af at de føler de ikke kan tabe. Det er ikke fordi de spiller champagne fodbold, men de har bare en evne lige for tiden.

    Derudover oser vores eget spil jo hellere ikke af klasse selvom vi får hevet point hjem og det er ikke kun bedømt på dagens kamp. Vi er alt for ustabille "spillemæssigt" af det jeg har set denne sæson

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Ja det var røvsygt, men var det ikke bare “cruise control” til 3-0, og så gemme lidt energi til torsdag og næste søndag?
    Det var ikke den smukkeste kamp på cruise control vi har spillet, men 3-0 gik jo hjem.
    Alt over det er spildt arbejde mod sønderjyske.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    måske, men FCMs pointsnit har været ekstremt og deres udtryk på banen oser bare af at de føler de ikke kan tabe. Det er ikke fordi de spiller champagne fodbold, men de har bare en evne lige for tiden.

    Derudover oser vores eget spil jo hellere ikke af klasse selvom vi får hevet point hjem og det er ikke kun bedømt på dagens kamp. Vi er alt for ustabille "spillemæssigt" af det jeg har set denne sæson
    FCM har scoret 1,4 mål i snit (Silkeborg har scoret et mål mindre...) og endt med 12 sejre, 2 uafgjorte og er nederlag. Det er nærmest en umulig præstation. Heraf er 8 ud af 12 sejr vel hentet i de døende minutter. Det er så vanvittigt hvad de har gang i og man kan undres at de kan blive ved - men det er jo bare det vi lå kæmpe imod.

    Forsvaret kan som sagt vinde mesterskaber og det har de virkelig styr på hos FCM og det er vel den største trussel. Danske hold er for dårlige til at åbne FCM op - det virker noget nemmere for andre europæiske hold!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM har scoret 1,4 mål i snit (Silkeborg har scoret et mål mindre...) og endt med 12 sejre, 2 uafgjorte og er nederlag. Det er nærmest en umulig præstation. Heraf er 8 ud af 12 sejr vel hentet i de døende minutter. Det er så vanvittigt hvad de har gang i og man kan undres at de kan blive ved - men det er jo bare det vi lå kæmpe imod.

    Forsvaret kan som sagt vinde mesterskaber og det har de virkelig styr på hos FCM og det er vel den største trussel. Danske hold er for dårlige til at åbne FCM op - det virker noget nemmere for andre europæiske hold!
    Var det Ougar eller måske Kiwi, der lavede noget statistik for et par runder siden, der viste at vi pt. har gang i vores tredje bedste sæson(start) indtil nu? Hvad har FCM gang i? Jeg antager det er deres bedste, men er det også SL all time bedste, eller hvad er det vi er oppe imod?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Efter en god start på kampen, der indebar en foræring fra dommeren, faldt vi hurtigt i niveau og kom aldrig rigtigt tilbage. At vi vinder 3-0 kan vel bedst betegnes som misvisende, men Sønderjyske skabte trods alt ikke nogen store chancer.
    Defensivt havde vi fint styr på deres angriber og Sønderjyske kom primært frem til indlæg, så det var ikke den store trussel. De var at slæbte dog en del spillere med frem, hvilket gjorde dem sårbare defensivt, men vi formåede ikke at gennemføre nogle gode omstillinger.
    Spillemæssigt var det endnu en omgang dårlig fodbold på trods af, at vi faktisk spillede ganske fornuftigt den første halve times tid, hvor Sønderjyske blev presset meget dybt og deres midtbane nærmest var kollapset. På papiret stillede Sønderjyske op i en 4141, men når de blev presset, endte de hurtigt med fem mand i bagkæden, mens Jakobsen lå og pressede sammen med deres angriber. Det var også en stor medvirkende faktor i deres dårlige start, da det virkede totalt usammenhængende.
    Som jeg ser det kommer Sønderjyske tilbage i kampen, da vi letter trykket en smule og trækker midtbanen længere tilbage og så lykkedes det os aldrig, at få den skubbet frem igen. Falk og Zeca startede ellers stærkt både i presspillet og i opspillet, ligesom især Zeca vandt mange andenbolde. Det så vi dog intet til i anden halvleg og slet ikke efter Falk røg ud på kanten (og senere blev skadet).
    Det er selvfølgelig nemt igen at sige ”tre point og så videre”, men der er tydeligvis en del der ikke fungerer for os i øjeblikket og vi er ikke for alvor i nærheden af at få det løst og når Midtjylland skraber så mange point sammen, så håber jeg i hvert fald ikke, at staben har samme ’skidt pyt’ attitude. Til trods for den gode start er der ikke meget vi kan tage med fra dagens kamp. Selv de tre scoringer var uimponerende. Hvis vi ikke får noget mere ud af vores kanter, så skal der virkelig ikke meget til at vælte korthuset.

    Johnsson stod en fornuftig kamp og han har i et par kampe nu vist, at han er god i feltet, hvilket ikke kan siges om Grytebust og der kan ikke være meget tvivl om hvem der er førstevalget nu.

    Bartolec fortsatte formen fra seneste kamp og er igen ret dårlig. Ikke meget der lykkedes, en del fejlaktioner og lette boldtab.
    Papagiannopoulos ser mere og mere sikker ud både i sit spil og i duellerne, mens Nelsson stadig ser en smule usikker ud og halter lidt med markeringerne. Jeg tror dog ikke Bjelland hverken kan eller skal komme tilbage i forsvaret, men vi skal nok indstille os på, at forsvarsduoen fremadrettet består af Nelsson og Papagiannopoulos.
    Pierre var fornuftigt med i vores gode periode, hvor han faktisk havde et par bolderobringer langt fremme og han var slet ikke så tilbageholdende. Præstationen i den første halve time mindede en del om Oviedos præstation i seneste kamp, men i takt med at opspillet faldt fra hinanden kunne Pierre ikke bidrage med det store fremadrettet.

    Biel viste sig igen frem offensivt, selvom der stadig er store mangler. Han tabte sine direkte udfordringer, men havde trods alt et par gode aktioner (så længe pladsen var der). Defensivt var han ret dårlig og kunne ikke følge med. Det var blandt andet tydeligt i en situation, hvor forsvaret (og backen) står kompakt og hvor Biel ikke følger med sin direkte modstander, der løber i dybden og kommer frem til et godt indlæg. Det kan selvfølgelig blive bedre i takt med at kommunikationen forbedres og han får en større forståelse. Indtil videre har jeg ikke rigtigt set noget der adskiller ham væsentligt fra Kusk.

    Zeca var ikke lige så toneangivende som vanligt. Han havde svært ved at komme i duellerne og han var ofte nødsaget til at bakke. Han var ellers virkelig stærk den første halve time, men som følge af at vi slet ikke kunne fastholde bolden, blev han nødt til at stå dybere.
    Falk var utrolig stærk den første halve time og det lignede virkelig at han var tilbage. Efter scoringen faldt han dog i niveau og blev mindre udfordrende.
    Fischers præstation kan sagtens forsvares når man kigger på statistikken. Han lægger op til N’Doyes skud der giver straffespark og slår dødbolden til Pieros’ scoring. Det vil dog på ingen måde være retvisende for præstationen, der godt nok ikke var særlig god. Han deltog fint i opspillet og jeg har da bestemt set ham spille mere anonyme kampe, men stort set alle hans aktioner mislykkedes i dag. Hvad enten det var udfordringer eller simple afleveringer, så slog de som regel fejl.

    N’Doye spiller ikke ligefrem sit livs kamp. Han har stor andel i vores gode start, hvor han også deltog i opspillet og har afslutningen der fører til straffesparket. Jeg ved ikke om han blev skadet eller om han bare ikke var fysisk klar til i dag, men allerede i første halvleg begyndte han at halte og senere gennemførte han ikke en omstilling umiddelbart fordi han ikke kunne tage sprinten. Hvis N’Doye er skadet igen, så må der rulle nogle hoveder i den fysiske stab.
    Santos var ikke særlig farlig, men kom dog frem til enkelte gode muligheden. Han leverer en meget Pierosk præstation med et fint løbearbejde, men han leverede ikke så meget i presset, men var til gengæld aktiv med løb i dybden (dog primært på kanterne).

    Dommeren gav os en stor gave og han skal måske have opfrisket, at man kun dømmer det man ser – eller også skal hans linjedommer det, da det vist var ham der kaldte den. Den andet straffespark er dog fint dømt og på trods af den store fejl synes jeg han slipper fint fra kampen. Man kan dog snildt argumentere for, at Sønderjyske modtog for få advarsler (på trods af, at de modtager fem plus to til trænerne). Det er i hvert fald imponerende, at Hassan ikke modtog sin anden advarsel og endnu mere imponerende at Mpindi slet ikke modtog en advarsel. Derudover så burde han have smidt Riddersholm ud. Han advarer trods alt Riddersholm for hans evindelige brokkeri og selvom dette aftog umiddelbart efter advarslen, så genoptog han det hurtigt. Det blev så slemt, at han stod og hylede selv da hans egen spiller lossede bolden direkte ud over sidelinjen. Helt specifikt kunne man snildt have givet ham den anden advarsel, da han følte sig snydt over at Lieder ikke fik straffespark i anden halvleg.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  19. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Det kan godt være Fischer og Ståle underpræsterer på det fodboldmæssige plan lige pt, men uden for banen er de sgu i topform:

    https://politiken.dk/sport/fodbold/s...Bendtner-bogen

    Det fylder dog ikke det store i truppen, siger profilen Viktor Fischer, der ikke ligefrem tripper for at læse bogen, der udkommer tirsdag.

    »Jeg skal lige være færdig med Johannes V. Jensens samlede digte først«, siger Fischer.
    Ståle Solbakken har fået et eksempler af Bendtner-bogen, men det er ikke meget, han har læst i den.

    »Jeg har skimmet den lidt, og det lidt sådan. Side 10, der er damerne, og så er der noget andet på side 50 og så videre. Jeg kan se, at den ikke handler om sidepasninger og 4-4-2, det tager vi helt stille og roligt«, siger en let grinende Solbakken,

    En dag vil Ståle Solbakken gerne læse Nicklas Bendtners selvbiografi ordentligt, men det bliver ikke nu. En anden bog står langt foran i køen.

    Den historisk interesserede og politisk bevidste nordmand skal først lige have læst om den afdøde norske politiker Reiulf Steen, der i mange år var leder af Arbejderpartiet, men aldrig blev statsminister i Norge. En usædvanlighed i det store socialdemokratiske parti.

    »Den er rigtig god. Reiulf Steen havde et fantastisk forhold til pressen, men havde lidt problemer med alkohol – jævnfør den anden bog her«, siger Solbakken med endnu et smil og en slet skjult henvisning til Bendtner-bogen.
    Danmark til Valby Bakke


  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Ingen tvivl om, at dommeren ikke var god i går, men jeg er ikke sikker på, at hans fejldomme gik så entydigt vores vej. Når jeg ser det første straffespark i langsom gengivelse, kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra dommerne, om det i virkeligheden er den forkerte spiller, alle fokuserer på. Det er svært at se endegyldigt fra den ene vinkel, men det kunne godt se ud, som om Sønderjyskes Luijckx' (nummer 5) ganske let tæmmer bolden med sin højre arm.

    Det ser også ud, som om at samme Luijckx begår endnu et straffespark i sidste minut på Sotirious hovedstød. Sotiriou er da også tilpas utilfreds, til at han får et gult kort for brok over situationen. Og apropos gule kort er jeg vist ikke den eneste, der på trods af Sønderjyskes fem af slagsen stod med en følelse af, at de var heldige med ikke at få flere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og apropos gule kort er jeg vist ikke den eneste, der på trods af Sønderjyskes fem af slagsen stod med en følelse af, at de var heldige med ikke at få flere.
    Så enig!

    Sjoveste gennemgående SoMe tema i går:”Hvis straffe nr.2 skal dømmes, så vil der blive straffesparksfest i de kommende kampe!”
    Til det kan jeg kun sige: JA TAK!
    Jeg betaler ikke for at se hverken brydning eller håndbold, - og jeg har ALDRIG forstået, hvorfor det at hive en mand ned uden for feltet, som altid giver et frispark og oftest et gult kort, - skal være fuldstændigt gratis inde i feltet?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Var det Ougar eller måske Kiwi, der lavede noget statistik for et par runder siden, der viste at vi pt. har gang i vores tredje bedste sæson(start) indtil nu? Hvad har FCM gang i? Jeg antager det er deres bedste, men er det også SL all time bedste, eller hvad er det vi er oppe imod?
    Det er FCMs bedste sæson - et point bedre end 14/15 - men markant (6 point) bedre end deres 3. og 4. bedste sæson-"starter", som var sidste og forrige sæson.

    Vi har været bedre 2 gange - og Midtjylland skal stramme sig an for at blive bedst. De kan lave det bedste pointsnit nogen sinde efter 20 runder, hvis de vinder 5 kampe mere i streg.

    Vores egen sæsonstart er ganske fornuftig. Ikke exceptionel på nogen måde, men ret god. 5 gange har vi haft flere point (2 af gangene kun 1 point mere), 2 gange samme antal point og 20 gange har vi haft færre point. Bedste sæson var 2010/2011 med 41 point.

    Man kan i øvrigt se bedste sæsoner efter X runder her: https://superstats.dk/rekorder-xx-ru...vis=flestpoint

    Som en lille ekstra statistik: Ud af de i alt 28 tidligere sæsoner, som vi har spillet, så har vi haft mindst 30 point efter 15 runder i alt 12 gange. 11 af de år har vi vundet guld. Kun CVs fantastiske præstation i 2012 endte uden guld. I de resterende 20 sæsoner med under 30 point, der har vi vundet guld 2 gange - i 2001 (25 point) og i 2010 (28 point).
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Nu var jeg ikke i Parken, men det var faktisk temmelig underholdende at høre kommentatorerne på 3+, de herrer Werge og Kenneth Emil Petersen. I øvrigt kun på 3+ at man kan sætte TO kommentatorer med FCK antipati på. De fleste steder vælger man to neutrale eller en med sympati for hver deres hold.

    Nå, men deres evindelige patetiske klynk over en dommerfejl ovenpå en 3-0 sejr er priceless. Werge udnyttede enhver chance for at tale FCK ned og satte prikken over i'et med at foreslå dommeren som FCK's bedste spiller i dag. Kenneth Emil fik erklæret, at det kun er i Parken, at sådanne straffespark bliver dømt. Ja, Kenneth Emil herovre betaler vi dommerne for at dømme til vores fordel. Det så indebrændt, hahaha!, og det vidner om, hvor stor smerte det er for dem at se FCK vinde kamp efter kamp, mesterskab efter mesterskab. Jeg elsker simpelten deres infantile ynk og deres fralæggelse af de journalistiske principper, som i hvert fald Werge må være blevet kørt igennem i tidernes morgen på journalisthøjskolen. Men ok, der er vel en grund til at man bliver sportsjournalist. På ViaShit.
    Danmark til Valby Bakke

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København -Sønderjyske 03/11 2019 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ingen tvivl om, at dommeren ikke var god i går, men jeg er ikke sikker på, at hans fejldomme gik så entydigt vores vej. Når jeg ser det første straffespark i langsom gengivelse, kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre fra dommerne, om det i virkeligheden er den forkerte spiller, alle fokuserer på. Det er svært at se endegyldigt fra den ene vinkel, men det kunne godt se ud, som om Sønderjyskes Luijckx' (nummer 5) ganske let tæmmer bolden med sin højre arm.
    Det er virkelig godt set af dig - det havde jeg ikke lagt mærke til. Men du har da helt ret, for det ser nemlig ud til at Luijckx snitter den med armen, og så fald er den nok strafbar omend måske stadig i den tynde ende. Er det den de dømmer, så passer det faktisk også godt med dommerens forsinkelse med fløjten. Endvidere kigger dommeren på linjevogteren (som nok er den der melder straffe), og der er Luijckx arm også mere naturlig i synsvinklen, end den anden arm.

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 18.08.19, 17:53
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •