Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 45.83%
  • Uafgjort

    28 38.89%
  • Dynamo Kiev vinder

    11 15.28%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er uenig i din vurdering af Stage. Han var imo blandt de bedre. Ligesom jeg er uenig i, at uafgjort i dag er en katastrofe eller at holdet er uden perspektiv. Jeg forstår ærlig talt ikke, hvordan man kan mene det.

    Mit oprindelige indlæg blev slettet (da jeg ved nærmere eftertanke egentlig ikke gad endnu en diskussion, om hvorvidt alt er lort eller ej), men åbenbart ikke hurtigere end du kunne nå at svare. Jeg er ude for i dag.

    God aften. Håber du klarer dig igennem natten og dagen i morgen ovenpå denne absurd deprimerende indsats.... :)
    Jeg er ked af hvis jeg sårer dig med min utilfredshed, men hvis du ikke orker at diskutere, er det måske ikke så smart at bevæge sig rundt på et debatforum..

    Nu er det så heller ikke så meget resultatet, men selve indsatsen jeg finder kritisabel.. Vi var dog heldige med uafgjort, som bestemt kan bruges, men indsatsen var ikke god nok når vi spiller hjemme i sådan en kulisse mod et forholdsvis overkommeligt hold.. Vores niveau med bolden er langt under hvad vi kan og skal forvente af et FCK-hold der trods alt har kostet mange mange millioner at bygge op.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af hvis jeg sårer dig med min utilfredshed, men hvis du ikke orker at diskutere, er det måske ikke så smart at bevæge sig rundt på et debatforum..

    Nu er det så heller ikke så meget resultatet, men selve indsatsen jeg finder kritisabel.. Vi var dog heldige med uafgjort, som bestemt kan bruges, men indsatsen var ikke god nok når vi spiller hjemme i sådan en kulisse mod et forholdsvis overkommeligt hold.. Vores niveau med bolden er langt under hvad vi kan og skal forvente af et FCK-hold der trods alt har kostet mange mange millioner at bygge op.
    Meget enig.

    med hensyn til Stage så syntes jeg han fik en relativ god start i klubben, men syntes hans niveau er blevet en smule lavere med tiden. Hans tekniske fodboldmæssige færdigheder på banen, især i presset situationer er hellere ikke særlige gode. Jeg tror Ståle nævnte det fint (Han skal blive langt bedre til at spille i "små" rum). Han bliver i ny og næ sammenlignet med Delaney. Det niveau er han slet ikke på :)

    Men igen så syntes jeg der over en længere periode, har manglet meget offensivt på vores hold og det selvfølgelig ikke kun Stages skyld. Selv da vi spillede med N'doye og Wind haltet vores offensiv. Jeg tror godt vi kan forberede os på en middelmådig spillemæssige sæson. Jeg tror først det bliver bedre næste år.

    Puha, mon vi tør håbe på et uafgjort resultat mod FCM :)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Tja, Dynamo Kyiv stillede op med en start-11'er med en samlet værdi på 52,3 mio. euro, mens vores start-11'er har en samlet værdi på 25 mio. euro.. Set i det lys er 1-1 et okay resultat, især med henblik på at vi ikke fik spillet til at køre for alvor.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ked af hvis jeg sårer dig med min utilfredshed, men hvis du ikke orker at diskutere, er det måske ikke så smart at bevæge sig rundt på et debatforum..

    Nu er det så heller ikke så meget resultatet, men selve indsatsen jeg finder kritisabel.. Vi var dog heldige med uafgjort, som bestemt kan bruges, men indsatsen var ikke god nok når vi spiller hjemme i sådan en kulisse mod et forholdsvis overkommeligt hold.. Vores niveau med bolden er langt under hvad vi kan og skal forvente af et FCK-hold der trods alt har kostet mange mange millioner at bygge op.
    Pænt af dig at tænke på mine følelser, men det sårer mig nu ikke. Jeg undrer mig bare over, hvordan dagens indsats med skader, slid osv i baghovedet kan få dig til at konkludere, at vores hold er perspektivløst som sjældent set. Det er alligevel en forholdsvis voldsom udtalelse efter uafgjort mod et bedre hold (også selvom eget spil var halvskidt) i en gruppe, hvor alt ting stadig ligger i vores egne hænder. Det må da være ualmindeligt hårdt at være fan for dig, hvis der ikke skal mere til. Jeg synes du skal se nogle videoer fra 90'erne, og når du så har set Carsten Hallum, Thomas Fløde, Morten B Nielsen osv i angrebet, så bliver Pieros og co pludselig kæmpe chefer og perspektivet ser enormt ud. :)
    Sidst redigeret af k@sper : 07.11.19 kl. 22:42

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Vil egentlig bare sende en kæmpe ros mod Varela. Efter han er kommet til klubben har han arbejdet stenhårdt for at komme i form, aldrig brokket sig over manglende spilletid eller lign og spiller en klasse kamp i dag


  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pænt af dig at tænke på mine følelser, men det sårer mig nu ikke. Jeg undrer mig bare over, hvordan dagens indsats med skader, slid osv i baghovedet kan få dig til at konkludere, at vores hold er perspektivløst som sjældent set. Det er alligevel en forholdsvis voldsom udtalelse efter uafgjort mod et bedre hold (også selvom eget spil var halvskidt) i en gruppe, hvor alt ting stadig ligger i vores egne hænder. Det må da være ualmindeligt hårdt at være fan for dig, hvis der ikke skal mere til. Jeg synes du skal se nogle videoer fra 90'erne, og når du så har set Carsten Hallum, Thomas Fløde, Morten B Nielsen osv i angrebet, så bliver Pieros og co pludselig kæmpe chefer og perspektivet ser enormt ud.
    Jeg troede du var ude for i dag :-)

    Jeg husker udmærket den tid, så jeg behøver ikke se videoer for at mindes den.. Men måske du skulle se noget video fra dengang vi spillede lige op med Barcelona hjemme i Parken, og se hvilke perspektiver der er for et godt FCK-hold.. Så ligner det nuværende pludselig en halvsløj kopi af Bo Henriksens Horsens...:-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pænt af dig at tænke på mine følelser, men det sårer mig nu ikke. Jeg undrer mig bare over, hvordan dagens indsats med skader, slid osv i baghovedet kan få dig til at konkludere, at vores hold er perspektivløst som sjældent set. Det er alligevel en forholdsvis voldsom udtalelse efter uafgjort mod et bedre hold (også selvom eget spil var halvskidt) i en gruppe, hvor alt ting stadig ligger i vores egne hænder. Det må da være ualmindeligt hårdt at være fan for dig, hvis der ikke skal mere til. Jeg synes du skal se nogle videoer fra 90'erne, og når du så har set Carsten Hallum, Thomas Fløde, Morten B Nielsen osv i angrebet, så bliver Pieros og co pludselig kæmpe chefer og perspektivet ser enormt ud. :)
    Personligt ser jeg da ikke noget galt i Jons udtalelser. Jeg syntes da også jeg var vidende til en perspektivløst kamp i hvert fald "offensivt". Jeg er med på Kiev har et dyre hold end vores målt i kroner og øre, men vi leveret trods alt en langt bedre præstation i Kiev med nogenlunde det samme hold. Og ikke at være i stand til at skabe en chance på hjemmebane ud over målet skal da være kritisabelt. Det er jo ikke Barcelona vi møder og så dårlig var vores Start 11 altså hellere ikke.

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg troede du var ude for i dag :-)

    Jeg husker udmærket den tid, så jeg behøver ikke se videoer for at mindes den.. Men måske du skulle se noget video fra dengang vi spillede lige op med Barcelona hjemme i Parken, og se hvilke perspektiver der er for et godt FCK-hold.. Så ligner det nuværende pludselig en halvsløj kopi af Bo Henriksens Horsens...:-)
    Jeg holder så meget af dig jons, at jeg ikke kan lade være med at svare :)

    Nu påstod jeg vist ikke, at vores hold var at sammenligne med 2010-holdet (eller andre af de aller bedste) ud fra kvalitet og perspektiv. Men derfor ser jeg nu stadig store perspektiver i holdet, især hvis vi en dag begynder at blive forskånet for alle de alvorlige skader. Også selvom vi har svært ved at kreere noget i dag eller i andre kampe i Europa. Det havde vi da vist også lidt i 2016 med vores kanonhold der - forøvrigt et hold som også blev kørt ud af banen i store dele mod Porto på hjemmebane i en sammenlignelig situation med nu, hvor folk er slidte og begge de to angribere er skadet.
    Sidst redigeret af k@sper : 07.11.19 kl. 23:07

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Personligt ser jeg da ikke noget galt i Jons udtalelser. Jeg syntes da også jeg var vidende til en perspektivløst kamp i hvert fald "offensivt". Jeg er med på Kiev har et dyre hold end vores målt i kroner og øre, men vi leveret trods alt en langt bedre præstation i Kiev med nogenlunde det samme hold. Og ikke at være i stand til at skabe en chance på hjemmebane ud over målet skal da være kritisabelt. Det er jo ikke Barcelona vi møder og så dårlig var vores Start 11 altså hellere ikke.
    Der er da ikke noget galt i Jons udtalelse, jeg er bare meget uenig. Jeg mener godt, at man kan have perspektiver i et hold, selvom de spiller dårligt i en eller flere kampe (og jo trods alt ikke dårligere, end vi får uafgjort og fører puljen). Især når flere at de bedste spillere er ude med skader eller i et formdyk. Så er der netop perspektiver til at blive endnu bedre end et allerede fornuftigt hold. Læg dertil udviklingsmulighederne i spillere som Daramy, Wind, Stage (selvom man ikke kan lide ham), Nelsson og Biel.

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Jeg drømmer til gengæld om at det hele er afgjort inden Malmø i Parken.
    Apropos mulige scenarier i gruppen, så er vi havnet i den situation nu, at hvis vi slår Lugano og Malmö samtidig slår Kiev med mere end et mål - Så er FCK og Malmö de 2 hold der går videre hvis vi spiller X i den indbyrdes kamp.

    Lidt som Danmark - Sverige dengang til EM ;-)

    (Det skyldes naturligvis at indbyrdes regnes før målscore i EL, hvorfor Kiev i så fald kan vinde 100-0 over Lugano uden at det har indflydelse på slutstillingen)
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er da ikke noget galt i Jons udtalelse, jeg er bare meget uenig. Jeg mener godt, at man kan have perspektiver i et hold, selvom de spiller dårligt i en eller flere kampe (og jo trods alt ikke dårligere, end vi får uafgjort og fører puljen). Især når flere at de bedste spillere er ude med skader eller i et formdyk. Så er der netop perspektiver til at blive endnu bedre end et allerede fornuftigt hold. Læg dertil udviklingsmulighederne i spillere som Daramy, Wind, Stage (selvom man ikke kan lide ham), Nelsson og Biel.
    Jojo bevares, men vi er jo ikke et serie 1 hold. IKKE 1 chance skabt udover målet ?. Selv med et hold med skader må vi sku da bare forvente et par chancer på hjemmebane enda. Ingen forventer champagne bold mod Kiev, men jeg syntes ikke det er urimeligt at forvente bare en smule mere. Vi er trodsalt en "Europæisk" klub med en vis europæisk erfaring.
    Sidst redigeret af EraZ : 07.11.19 kl. 23:27

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jojo bevares, men vi er jo ikke et serie 1 hold. IKKE 1 chance skabt udover målet ?. Selv med et hold med skader må vi sku da bare forvente et par chancer på hjemmebane enda
    Det er alle nok enige om. Men det betyder imo stadig ikke, at holdet er helt udtømt før perspektiv.

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Apropos mulige scenarier i gruppen, så er vi havnet i den situation nu, at hvis vi slår Lugano og Malmö samtidig slår Kiev med mere end et mål - Så er FCK og Malmö de 2 hold der går videre hvis vi spiller X i den indbyrdes kamp.

    Lidt som Danmark - Sverige dengang til EM ;-)
    Hvilket for alt i verden ikke må ske. Jeg ville nyde at vide, at de ikke har en skid at spille for når vi møder dem, eller at vi selv kan sende dem ud ville også være fremragende.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er alle nok enige om. Men det betyder imo stadig ikke, at holdet er helt udtømt før perspektiv.
    Det kommer vel an på i, hvor lang ind periode man ser det over. Perspektivet offensivt resten af sæsonen, måske frem til Sommer næste år syntes jeg da ser lidt dystert ud. Det offensive udtryk har haltet hele sæsonen indtil videre, selvom vi har hevet point ind.

    Og ud fra det svar du giver, så er jeg da glad for du er enig at det langt fra er godt nok ikke at skabe bare "par" chancer på hjemmebane. Det er egentlig min største anke omkring denne kampe.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Apropos mulige scenarier i gruppen, så er vi havnet i den situation nu, at hvis vi slår Lugano og Malmö samtidig slår Kiev med mere end et mål - Så er FCK og Malmö de 2 hold der går videre hvis vi spiller X i den indbyrdes kamp.

    Lidt som Danmark - Sverige dengang til EM ;-)

    (Det skyldes naturligvis at indbyrdes regnes før målscore i EL, hvorfor Kiev i så fald kan vinde 100-0 over Lugano uden at det har indflydelse på slutstillingen)
    Modsat Danmark - Sverige er jeg dog ikke sikker på, at man kan blive enige om den uafgjort. De babyblå vil gøre alt for at sende os ud. Det kræver deres fans og dere mindreværdskomplekser jo.
    ...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 28.10.19, 07:05
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •