Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    43 53.09%
  • Uafgjort

    16 19.75%
  • FCK vinder

    22 27.16%
Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 178

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Topopgøret mellem nr. 1 og nr. 2 i ligaen spilles søndag aften i udkanten af Herning. Uanset kampens udfald vil midtjyderne stadig være foran de københavnske løver inden landsholdspausen, spørgsmålet er bare, om det er med 1 point (FCK-sejr), 4 point (uafgjort) eller 7 point (FCM-sejr).

    Kampen er FCK's 7. i denne blok mellem landskampterminerne, og de 6 foregående er endt med 4 sejre (liga & pokal) og 2 uafgjorte (EL-gruppespil). Modsat har FCM kun spillet 3 kampe i samme periode, hvor de dog har gjort rent bord med 3 sejre.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Jens Stage får karantæne ved næste gule kort med 4+ strafpoint, mens Sviatchenko og Cajuste får karantæne ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, og Mikael Anderson får en ufrivillig fridag ved et gult kort for en grov forseelse.

    Dame N'Doye er stadig tvivlsom, mens Bjelland, Boilesen, Wind, Holse og Oviedo er skadede, og Mudrazija er stadig ikke kampklar endnu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Tror vi skal satse 100% på 0-0. Vi har pt. meget lidt at komme med. Spiller vi "FC Nordsjællandsk" (fremad), så bliver vi slagtet...

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    6 nederlag i træk i Herning giver bange anelser - Jeg er bange for at hvis vi først kommer bagud så får vi det rigtig svært....

    Mon ikke det bliver et "Europæisk" FCK vi får at se til kampen hvor vi går benhårdt efter det ene point hvilket jeg mere end gerne sælger den for...

    Og Ståle, hvis du læser med herinde - HVIS vi taber, så lad for guds skyld være med at trække "Vi spiller i Europa og har derfor har vi et presset kampprogram" kortet. Du vil gerne tale os op om sommeren når vi klarer os igennem kval runderne, så må du også tage det som en mand når vi står midt i det..!!!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser

    Og Ståle, hvis du læser med herinde - HVIS vi taber, så lad for guds skyld være med at trække "Vi spiller i Europa og har derfor har vi et presset kampprogram" kortet. Du vil gerne tale os op om sommeren når vi klarer os igennem kval runderne, så må du også tage det som en mand når vi står midt i det..!!!
    Helt enig! Hvis vi taber, så er det nok fordi de er et bedre hold pt :-) Træt af hans klynken over kampprogram. Vi spiller europæisk hvert år - så man han sørge for den rette trup. Skader er heller ingen undskyldning, men selvfølgelig frustrerende!

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Mon ikke Falk har brug for at hvile hovedet på søndag: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-udgaa/7865706
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Helt hovedløst så tror jeg at vi vinder. FCM får meget ro imellem kampene og de har en god trup, men de har faktisk ikke været gode offensivt og jeg tror snart problemerne også går deres vej. Vores spillere skal lægge pres på dommeren, så FCM ikke slipper afsted med at gøre det til en “hård” kamp.

    N’Doye er formentlig klar til at spille og Fischer får mere plads på kanten - så skal forsvaret stå godt, som det ligner der er kommet styr på. Please lad os nakke FC Mindreværdskompleks

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt hovedløst så tror jeg at vi vinder. FCM får meget ro imellem kampene og de har en god trup, men de har faktisk ikke været gode offensivt og jeg tror snart problemerne også går deres vej. Vores spillere skal lægge pres på dommeren, så FCM ikke slipper afsted med at gøre det til en “hård” kamp.
    Enig, det er hovedløst! Jeg tror, at din implicitte, bagvedliggende analyse - at FCM går stenhårdt ud til kampen - er korrekt og jeg stoler ikke på dommeren i den anledning.

    Vores offensiv er (også) helt til hest for tiden grundet taktiske hensyn, slid, skader og vekslende opstillinger og vores kanter er skudt. Det bliver ikke kønt og FCM er klar favorit i min optik. Vi kommer til at stå taktisk som i Parken torsdag og håbe på et fluke mål efter en lang bold op på...N'Doye, og hvis han ikke er med, så bliver det meget svært at få noget ud af, tror jeg.
    Mvh,
    Bopa

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    6 nederlag i træk i Herning giver bange anelser - Jeg er bange for at hvis vi først kommer bagud så får vi det rigtig svært....
    Det lyder rigtige, for de er gode til at lukke af bagude, så der er kun gået 6 mål ind på dem. Til gengæld har de også kun lavet 21 mål - og man skal ned til Lyngby på 9. pladsen for at finde et hold der laver færre mål end FCM.

    Så mon ikke Ståle satser på, at holde dem fra at score og at N'doye laver en genialitet, og hvis det sidste kikser, så er der fortsat kun 4 point op til dem. Det kan være svært nok, men er ingen katastrofe.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt hovedløst så tror jeg at vi vinder. FCM får meget ro imellem kampene og de har en god trup, men de har faktisk ikke været gode offensivt og jeg tror snart problemerne også går deres vej. Vores spillere skal lægge pres på dommeren, så FCM ikke slipper afsted med at gøre det til en “hård” kamp.

    N’Doye er formentlig klar til at spille og Fischer får mere plads på kanten - så skal forsvaret stå godt, som det ligner der er kommet styr på. Please lad os nakke FC Mindreværdskompleks
    Jeg har lidt sammen fornemmelse, holdet har set bedre ud de sidste 3 uger end det gjorde sidst vi mødte dem. Uden at kunne bakke det op med noget konkret data (ougar?) er det min mistanke at vi generelt er bedre kørende i November end i September.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Vi skal bare spille "europæisk" imod FCMuh. Der vinder de nemlig aldrig :-)


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Vi skal bare spille "europæisk" imod FCMuh. Der vinder de nemlig aldrig :-)
    Jeg tror det bliver en meget kedelig kamp med masser dueller og frispark. Da det er 2 stærke defensive hold uden de store offensive idéer der møder hinanden...

    Ståle udtaler at vi skal matche dem fysisk. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ikke-soendag/

    Så tror vi stiller med følgende
    Kalle
    Karlo - Nelsson - Papa - Varela
    Thomsen - Zeca - Stage - Fischer
    Doye (Pieros) - Santos

    Hvis Falk og Pierre bliver klar så spiller de.
    Sidst redigeret af phillipo : 08.11.19 kl. 19:52

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg tror det bliver en meget kedelig kamp med masser dueller og frispark. Da det er 2 stærke defensive hold uden de store offensive idéer der møder hinanden...

    Ståle udtaler at vi skal matche dem fysisk. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ikke-soendag/

    Så tror vi stiller med følgende
    Kalle
    Karlo - Nelsson - Papa - Varela
    Thomsen - Zeca - Stage - Fischer
    Doye (Pieros) - Santos

    Hvis Falk og Pierre bliver de klar så spiller de.
    Opstillingen er nok ikke helt skæv. Vi kommer til at spille med den internationale taktik (som set i Kiev og Malmø) med en kontrolleret offensiv (også kaldet kujontaktikken blandt nogen herinde), hvor vi skal kunne matche FCM på fysik i åbent spil og på dødbolde, og hvor vi under ingen omstændigheder skal fanges i kontraer. Kommer vi bagud, så bliver det svært. Kommer vi foran, så er der muligheder. Under alle omstændigheder får vi nok ikke mange målchancer i denne kamp, så vi skal være effektive i begge felter.

    Det er meget vigtigt, at NDoye er klar, så vi har en af spille op på og som kan holde i bolden. Og som kan heade dødbolde væk. Alternativt skal man måske overveje at bruge Bendtner i netop denne kamp.

    Jeg kan ikke forestille mig , at kampen bliver kedelig på nogen måde. Fcm vil komme fra start med fuld knald i pres og dueller og vil gå all in på kontrachancer. Vi skal for alt i verden kunne stå imod og i perioder få overtag og initiativ. Jeg kan desværre godt være bange for, at de mange kampe kommer til at have en afgørende betydning. Kampen bliver meget fysisk betonet og vores spillere kan dårligt undgå, at være slidt til sidst i kampen med 90 hårde minutter i benene fra torsdag. Jeg tipper 3-0 til FCM på et mål i første halvleg (på straffe eller en dødbold) og på to omstillinger i anden halvleg, når vores trætte helte satser offensivt for at komme tilbage i kampen. Og jeg forudser en alt for smart Marcondes komme med latterlige udtalelser efter kampen efter hans mål og sejr. Han har allerede i vanlig intelligent stil udtalt, at FCM jo har haft lige så mange skader som FCK, men blot er bedre til at håndtere det....
    Sidst redigeret af k@sper : 08.11.19 kl. 21:41

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Er det en skør idé at spille Doye og Bendtner samtidig? Maksimal fysik på de lange bolde. Og bedre muligheder på dødbolde.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Er det en skør idé at spille Doye og Bendtner samtidig? Maksimal fysik på de lange bolde. Og bedre muligheder på dødbolde.
    Ja det er det, for doye er stadig skadet, og sidst Bendtner havde et kondital over 40 var i 2009. Så vores forreste pres ville ryge fuldstændig hvis ikke enten santos eller peiros spiller.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ja det er det, for doye er stadig skadet, og sidst Bendtner havde et kondital over 40 var i 2009. Så vores forreste pres ville ryge fuldstændig hvis ikke enten santos eller peiros spiller.
    Lige netop imod FCM er det forreste pres vel ikke vigtigt. De er ikke super gode til at dominere kampene og i mine øjne kan man sagtens stille sig dybere ned og afvente. Faktisk fungerede det offensive pres overhovedet ikke imod Kiev hellere.

    Jeg synes omstilling er det vigtigste imod FCM. De spiller med en 3 back kæde, så vores fløje skal udnytte pladsen og så skal der komme løb i feltet fra angriberne (så gerne Doye og/eller Bendtner), modsatte fløj skal ligge sig bagerst i feltet og en central midtbane spiller skal komme i kanten af feltet til en flad bold bagud.... det skal lykkedes 2 gange og så skal vi holde dem på 1 mål. Bam 1-2

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 12 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 24.09.19, 19:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •