Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    43 53.09%
  • Uafgjort

    16 19.75%
  • FCK vinder

    22 27.16%
Viser resultater 1 til 15 af 178

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Pierre og Falk er ikke med, men det er Bjelland og N'doye derimod. Alt efter hvor klar spillerne er, kunne jeg godt tænke mig en 3-5-2. Vi må simpelthen ikke tabe den her kamp, og jeg synes vores 4-4-2 havde store problemer mod Midtjyllands overtal på midten sidst. Samtidig er jeg ikke så bange for at give dem plads på siden, for de har én mand, der kan heade, og det er Kaba, såfremt han starter inde, og det skal Nelsson og Bjelland kunne håndtere. Midtjylland vil gerne kombinere sig igennem, så jo mere kompakt vi er mod midten, jo bedre.
    Johnson
    Papa - Bjelland - Nelsson
    Karlo - Stage - Zeca - Fischer - Varela
    Santos - N'doye

    Jeg kunne godt tænke mig Fischer snart fik en tænkepause, og så kunne Biel godt overtage hans plads og være den lidt offensive på midten. Alternativt gad jeg godt se Fischer på toppen, for der er et eller andet i relationen mellem ham og N'doye, men det tvivler jeg på kommer til at ske, når vi er så tyndt besat på midtbanen.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Pierre og Falk er ikke med, men det er Bjelland og N'doye derimod. Alt efter hvor klar spillerne er, kunne jeg godt tænke mig en 3-5-2. Vi må simpelthen ikke tabe den her kamp, og jeg synes vores 4-4-2 havde store problemer mod Midtjyllands overtal på midten sidst. Samtidig er jeg ikke så bange for at give dem plads på siden, for de har én mand, der kan heade, og det er Kaba, såfremt han starter inde, og det skal Nelsson og Bjelland kunne håndtere. Midtjylland vil gerne kombinere sig igennem, så jo mere kompakt vi er mod midten, jo bedre.
    Johnson
    Papa - Bjelland - Nelsson
    Karlo - Stage - Zeca - Fischer - Varela
    Santos - N'doye

    Jeg kunne godt tænke mig Fischer snart fik en tænkepause, og så kunne Biel godt overtage hans plads og være den lidt offensive på midten. Alternativt gad jeg godt se Fischer på toppen, for der er et eller andet i relationen mellem ham og N'doye, men det tvivler jeg på kommer til at ske, når vi er så tyndt besat på midtbanen.
    Det er sgu et mysterium med Fischer, Det er tydeligt at han er i super god form, og har gode assists i ny og næ. Men hold da kæft, hvor laver han mange underlige fejlafleveringer i løbet af en kamp og efterfølgende broker sig. Det er godt nok vildt at se den transformation fra de første 6 månederne han var her op til han fik sin skade.

    Jeg som alle andre håber det bedste for Fischer, men det er noget underligt noget. Når man hører ham snakke efter kampe etc. så virker han jo ikke som en spiller som er total blottet for selvtillid, hmmm.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er sgu et mysterium med Fischer, Det er tydeligt at han er i super god form, og har gode assists i ny og næ. Men hold da kæft, hvor laver han mange underlige fejlafleveringer i løbet af en kamp og efterfølgende broker sig. Det er godt nok vildt at se den transformation fra de første 6 månederne han var her op til han fik sin skade.

    Jeg som alle andre håber det bedste for Fischer, men det er noget underligt noget. Når man hører ham snakke efter kampe etc. så virker han jo ikke som en spiller som er total blottet for selvtillid, hmmm.
    Jeg har forsøgt at holde ekstra øje med ham de sidste par kampe, og for mig ser det ud som om, at han vil være for meget med. Han spiller aldrig første gang eller simpelt, han skal altid havde 4-5 berøringer og gerne lige sætte en mand, inden den kan spilles. Og det lykkes så ikke, så han ødelægger simpelthen bare alt for mange fine angreb og muligheder. Men ja, jeg ved heller ikke hvad det skyldes, men at Ståle freder ham grundet antal assists pisser mig lidt af, for som tidligere skrevet ødelægger han alt for meget pt.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,256

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg har forsøgt at holde ekstra øje med ham de sidste par kampe, og for mig ser det ud som om, at han vil være for meget med. Han spiller aldrig første gang eller simpelt, han skal altid havde 4-5 berøringer og gerne lige sætte en mand, inden den kan spilles. Og det lykkes så ikke, så han ødelægger simpelthen bare alt for mange fine angreb og muligheder. Men ja, jeg ved heller ikke hvad det skyldes, men at Ståle freder ham grundet antal assists pisser mig lidt af, for som tidligere skrevet ødelægger han alt for meget pt.
    Jeg er enig i din betragtning. Han vil så gerne lykkes og vil så gerne være afgørende for os, at han holder for lang tid på bolden og tager for mange driblinger, som han ikke behøver. Han bør nok spille en smule mere simpelt, tro lidt mere på sit instinkt og så skal bøtten nok pludselig vende. Ifølge Ståle og ham selv er fysikken helt på plads - det må hovedsaglig være en mental ting.

    Mht at frede ham, så handler det vel primært om, at man ønsker at få ham i gang (og at sætte ham på bænken, vil ikke være godt for Fischers selvtilled) og at han trods skidt spil stadig er kampafgørende med assists. Endvidere må modstanderne stadig holde et ekstra øje på ham (hvilket hjælper andre på holdet med at skabe plads), hvilket næppe i samme grad er tilfældet med en Thomsen, Daramy eller lignende, som kunne spille i stedet.

  8. De følgende 5 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 24.09.19, 19:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •