Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    43 53.09%
  • Uafgjort

    16 19.75%
  • FCK vinder

    22 27.16%
Side 2 af 12 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 178

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lige netop imod FCM er det forreste pres vel ikke vigtigt. De er ikke super gode til at dominere kampene og i mine øjne kan man sagtens stille sig dybere ned og afvente. Faktisk fungerede det offensive pres overhovedet ikke imod Kiev hellere.

    Jeg synes omstilling er det vigtigste imod FCM. De spiller med en 3 back kæde, så vores fløje skal udnytte pladsen og så skal der komme løb i feltet fra angriberne (så gerne Doye og/eller Bendtner), modsatte fløj skal ligge sig bagerst i feltet og en central midtbane spiller skal komme i kanten af feltet til en flad bold bagud.... det skal lykkedes 2 gange og så skal vi holde dem på 1 mål. Bam 1-2
    enig. Omstillingsspillet, hvis vi har kvaliteten tror jeg også er nøglen til at slå FCM.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lige netop imod FCM er det forreste pres vel ikke vigtigt. De er ikke super gode til at dominere kampene og i mine øjne kan man sagtens stille sig dybere ned og afvente. Faktisk fungerede det offensive pres overhovedet ikke imod Kiev hellere.

    Jeg synes omstilling er det vigtigste imod FCM. De spiller med en 3 back kæde, så vores fløje skal udnytte pladsen og så skal der komme løb i feltet fra angriberne (så gerne Doye og/eller Bendtner), modsatte fløj skal ligge sig bagerst i feltet og en central midtbane spiller skal komme i kanten af feltet til en flad bold bagud.... det skal lykkedes 2 gange og så skal vi holde dem på 1 mål. Bam 1-2
    Det manglende pres mod Kiev kan jo skyldes at ståle lod falk løbe rundt med hjernerystelse i 60 min, og vi derfor reelt spille 10,5 mand mod 11.

    Det giver ikke mening at bænke santos hvis man vil spille på omstillinger. Det er fint at starte med N’doye og Santos, men både N’doye og Bendter, så tror jeg vi svinger kampen for meget over på deres præmisser, og vil totalt mangle løb rundt om deres forsvarer. Spørgsmålet er også hvor frisk N’doye egentlig er. Jeg synes han skræntede meget mod sønderjyske.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det manglende pres mod Kiev kan jo skyldes at ståle lod falk løbe rundt med hjernerystelse i 60 min, og vi derfor reelt spille 10,5 mand mod 11.

    Det giver ikke mening at bænke santos hvis man vil spille på omstillinger. Det er fint at starte med N’doye og Santos, men både N’doye og Bendter, så tror jeg vi svinger kampen for meget over på deres præmisser, og vil totalt mangle løb rundt om deres forsvarer. Spørgsmålet er også hvor frisk N’doye egentlig er. Jeg synes han skræntede meget mod sønderjyske.
    I virkeligheden med de skader vi har, så er 4-3-3 eller 4-5-1 om man vil vel muligt. Fischer og Santos ude i siderne helt fremme med N’Doye på midten og ellers 3 centrale midtbane folk

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    enig. Omstillingsspillet, hvis vi har kvaliteten tror jeg også er nøglen til at slå FCM.
    Problemet er bare at vores omstillingsspil er en stor gang lort. Undskyld mig for at være ligefrem.

    Husker ikke hvornår jeg har set en gennemført omstilling fra FCKs side. Er så med på det i 8 af 10 kampe ikke er hvad vi bygger vores spil på - overhovedet - men det er hovedårsagen til vi har det SÅ svært imod gode hold på udebane.

    Derfor tror jeg også FCM vinder sikkert 2-0. Håber dog virkelig vi klarer en 0-0.

    Zan

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Problemet er bare at vores omstillingsspil er en stor gang lort. Undskyld mig for at være ligefrem.

    Husker ikke hvornår jeg har set en gennemført omstilling fra FCKs side. Er så med på det i 8 af 10 kampe ikke er hvad vi bygger vores spil på - overhovedet - men det er hovedårsagen til vi har det SÅ svært imod gode hold på udebane.

    Derfor tror jeg også FCM vinder sikkert 2-0. Håber dog virkelig vi klarer en 0-0.

    Zan
    Ja du har desværre nok ret. Omstillingsspillet er ikke ligefrem vores stærke side, men har vel love at håbe :). Vores offensiv generelt denne sæson har ikke været noget at håbe hurra over, så jeg er hellere ikke super optimistisk.Læg dertil at FCM nærmest bare suser derudaf uden dog at spille champagne fodbold, men de har bare den tro på at de ikke kan tabe.

    Men lad os nu se, måske føler de en vis form for overmod. Jeg håber vi kan overraske.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I virkeligheden med de skader vi har, så er 4-3-3 eller 4-5-1 om man vil vel muligt. Fischer og Santos ude i siderne helt fremme med N’Doye på midten og ellers 3 centrale midtbane folk
    Det kunne da være super forfriskende at se om man kunne overrumple FCM en smule, med en stærk central midtbane samt fart over kanterne.

    Men skulle CM så bestå af Zeca, Stage og Thomsen? Hvor man har Zeca og Stage som de mest defensive og så Thomsen lidt foran til at fodre de offensive med sukkerballer? Dét lyder lækkert i mine ører, men defensivt tror jeg vi bliver lidt tynde på kanterne.

    Og så er det givet vis slet ikke blevet trænet overhovedet, så det er vel fuldstændigt utopisk at se det spille sig ud. Men en anden gang under en anden træner.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det manglende pres mod Kiev kan jo skyldes at ståle lod falk løbe rundt med hjernerystelse i 60 min, og vi derfor reelt spille 10,5 mand mod 11.

    Det giver ikke mening at bænke santos hvis man vil spille på omstillinger. Det er fint at starte med N’doye og Santos, men både N’doye og Bendter, så tror jeg vi svinger kampen for meget over på deres præmisser, og vil totalt mangle løb rundt om deres forsvarer. Spørgsmålet er også hvor frisk N’doye egentlig er. Jeg synes han skræntede meget mod sønderjyske.
    I forlængelse af det her, undrer jeg mig over, at Ståle de seneste kampe har virket lidt letsindig med at smide spillere for hurtigt i kamp. Med alle de forbehold, der kan tages for, at jeg selvfølgelig ikke ved, hvad der reelt er foregået, så virkede det mærkeligt, at N'Doye spillede mod Sønderjyske i stedet for eksempelvis Bendtner, der ellers lige havde fået hul på bylden. N'Doye er tilsyneladende ikke ordentligt klar endnu, hvis han skal bruge to kampes pause efter hver kamp - og han spillede jo også langt under vanlig standard.

    Med mindre Falk pludselig har fået ondt i nakken af helt andre årsager, var det oplagt også en fejl at smide ham i kamp så hurtigt efter skallen i Sønderjyske-kampen. Det er jo potentielt ret alvorligt ikke at få tilstrækkelig ro efter en hjernerystelse, så det virker virkelig letsindigt. Hvis det altså er det, der er årsagen til hans udskiftning mod Kiev.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Pierre og Falk er ikke med, men det er Bjelland og N'doye derimod. Alt efter hvor klar spillerne er, kunne jeg godt tænke mig en 3-5-2. Vi må simpelthen ikke tabe den her kamp, og jeg synes vores 4-4-2 havde store problemer mod Midtjyllands overtal på midten sidst. Samtidig er jeg ikke så bange for at give dem plads på siden, for de har én mand, der kan heade, og det er Kaba, såfremt han starter inde, og det skal Nelsson og Bjelland kunne håndtere. Midtjylland vil gerne kombinere sig igennem, så jo mere kompakt vi er mod midten, jo bedre.
    Johnson
    Papa - Bjelland - Nelsson
    Karlo - Stage - Zeca - Fischer - Varela
    Santos - N'doye

    Jeg kunne godt tænke mig Fischer snart fik en tænkepause, og så kunne Biel godt overtage hans plads og være den lidt offensive på midten. Alternativt gad jeg godt se Fischer på toppen, for der er et eller andet i relationen mellem ham og N'doye, men det tvivler jeg på kommer til at ske, når vi er så tyndt besat på midtbanen.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Pierre og Falk er ikke med, men det er Bjelland og N'doye derimod. Alt efter hvor klar spillerne er, kunne jeg godt tænke mig en 3-5-2. Vi må simpelthen ikke tabe den her kamp, og jeg synes vores 4-4-2 havde store problemer mod Midtjyllands overtal på midten sidst. Samtidig er jeg ikke så bange for at give dem plads på siden, for de har én mand, der kan heade, og det er Kaba, såfremt han starter inde, og det skal Nelsson og Bjelland kunne håndtere. Midtjylland vil gerne kombinere sig igennem, så jo mere kompakt vi er mod midten, jo bedre.
    Johnson
    Papa - Bjelland - Nelsson
    Karlo - Stage - Zeca - Fischer - Varela
    Santos - N'doye

    Jeg kunne godt tænke mig Fischer snart fik en tænkepause, og så kunne Biel godt overtage hans plads og være den lidt offensive på midten. Alternativt gad jeg godt se Fischer på toppen, for der er et eller andet i relationen mellem ham og N'doye, men det tvivler jeg på kommer til at ske, når vi er så tyndt besat på midtbanen.
    Det er sgu et mysterium med Fischer, Det er tydeligt at han er i super god form, og har gode assists i ny og næ. Men hold da kæft, hvor laver han mange underlige fejlafleveringer i løbet af en kamp og efterfølgende broker sig. Det er godt nok vildt at se den transformation fra de første 6 månederne han var her op til han fik sin skade.

    Jeg som alle andre håber det bedste for Fischer, men det er noget underligt noget. Når man hører ham snakke efter kampe etc. så virker han jo ikke som en spiller som er total blottet for selvtillid, hmmm.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er sgu et mysterium med Fischer, Det er tydeligt at han er i super god form, og har gode assists i ny og næ. Men hold da kæft, hvor laver han mange underlige fejlafleveringer i løbet af en kamp og efterfølgende broker sig. Det er godt nok vildt at se den transformation fra de første 6 månederne han var her op til han fik sin skade.

    Jeg som alle andre håber det bedste for Fischer, men det er noget underligt noget. Når man hører ham snakke efter kampe etc. så virker han jo ikke som en spiller som er total blottet for selvtillid, hmmm.
    Jeg har forsøgt at holde ekstra øje med ham de sidste par kampe, og for mig ser det ud som om, at han vil være for meget med. Han spiller aldrig første gang eller simpelt, han skal altid havde 4-5 berøringer og gerne lige sætte en mand, inden den kan spilles. Og det lykkes så ikke, så han ødelægger simpelthen bare alt for mange fine angreb og muligheder. Men ja, jeg ved heller ikke hvad det skyldes, men at Ståle freder ham grundet antal assists pisser mig lidt af, for som tidligere skrevet ødelægger han alt for meget pt.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg har forsøgt at holde ekstra øje med ham de sidste par kampe, og for mig ser det ud som om, at han vil være for meget med. Han spiller aldrig første gang eller simpelt, han skal altid havde 4-5 berøringer og gerne lige sætte en mand, inden den kan spilles. Og det lykkes så ikke, så han ødelægger simpelthen bare alt for mange fine angreb og muligheder. Men ja, jeg ved heller ikke hvad det skyldes, men at Ståle freder ham grundet antal assists pisser mig lidt af, for som tidligere skrevet ødelægger han alt for meget pt.
    Jeg er enig i din betragtning. Han vil så gerne lykkes og vil så gerne være afgørende for os, at han holder for lang tid på bolden og tager for mange driblinger, som han ikke behøver. Han bør nok spille en smule mere simpelt, tro lidt mere på sit instinkt og så skal bøtten nok pludselig vende. Ifølge Ståle og ham selv er fysikken helt på plads - det må hovedsaglig være en mental ting.

    Mht at frede ham, så handler det vel primært om, at man ønsker at få ham i gang (og at sætte ham på bænken, vil ikke være godt for Fischers selvtilled) og at han trods skidt spil stadig er kampafgørende med assists. Endvidere må modstanderne stadig holde et ekstra øje på ham (hvilket hjælper andre på holdet med at skabe plads), hvilket næppe i samme grad er tilfældet med en Thomsen, Daramy eller lignende, som kunne spille i stedet.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I forlængelse af det her, undrer jeg mig over, at Ståle de seneste kampe har virket lidt letsindig med at smide spillere for hurtigt i kamp. Med alle de forbehold, der kan tages for, at jeg selvfølgelig ikke ved, hvad der reelt er foregået, så virkede det mærkeligt, at N'Doye spillede mod Sønderjyske i stedet for eksempelvis Bendtner, der ellers lige havde fået hul på bylden. N'Doye er tilsyneladende ikke ordentligt klar endnu, hvis han skal bruge to kampes pause efter hver kamp - og han spillede jo også langt under vanlig standard.

    Med mindre Falk pludselig har fået ondt i nakken af helt andre årsager, var det oplagt også en fejl at smide ham i kamp så hurtigt efter skallen i Sønderjyske-kampen. Det er jo potentielt ret alvorligt ikke at få tilstrækkelig ro efter en hjernerystelse, så det virker virkelig letsindigt. Hvis det altså er det, der er årsagen til hans udskiftning mod Kiev.
    Man må gå ud fra, at Ståle får en tommelfinger op (eller ned) fra sundhedsstab og spiller før han bringer dem i spil. Jeg tror NDoye er så klar, som han fysisk kan blive pt.. Indsatsen mod SønderjyskE tror jeg mere handlede om manglende kampform (det var nok AGF-kampen som var overraskende god - Fischer nævnte det bl.a. i interviewet efter AGF-kampen, at vi skal holde forventningerne nede) og måske lidt manglende motivation. Han er bedst i de store kampe.

    Mht Falk, så er det en underlig sag. Man må gå ud fra, at han er blevet testet på kryds og tværs for hjernerystelse i ugen op til, ligesom han må have været på træningsbanen. Der må meldingen have lydt på, at han var klar. Man ville nok heller ikke have givet ham 5 min på banen fra start i 2. halvleg, hvis årsagen rent faktisk er hjernerystelse.
    Han kan sagtens have slået nakken (eller hovedet igen) i kampens hede, omend jeg ikke lagde mærke til noget.

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    En af mine studiekammerater er fys hos FCM. Han nævnte i går, at de også døjer med lidt småskader, bare ikke rigtig i start-11'eren. desværre.

    Men vi er ret hårdt ramt, og det er bekymrende at vi har en fjerdedel af truppen ude til så vigtig en kamp, og at både normalt startende, reserve OG back-up på venstre back er ude.

    Enten er vi ude i en 3-5-2, hvor vi bruger en indadvendt højrebenet venstre wingback, så der ikke kommer mange indlæg derfra, men hvor Fischer måske frigøres en smule fra de defensive pligter ved at være placeret foran Zeca og Stage, men bag de to angribere, som han bedre kan kombinere med. Alternativt med Fischer som venstre wingback, med Thomsen ved siden af sig, der så søger ned i rummet og dækker af som back, mens Fischer trækker mere centralt i banen.
    Eller også er vi ude i en 4-4-2, hvor der er færrest forskydninger i positionerne, men der ikke kommer overlap fra venstre back, hvilket vil gøre det svært for Fischer i sine direkte udfordringer.

    Men vi skal vel bare parkere bussen så godt som muligt, og satse på en heldig omstilling eller dødbold.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Vi kan vel godt glemme Varela, han spiller 1 kamp pr uge.

    så en
    Kalle
    Barlo-Papa-Nelson-Stage
    Biel-Zeca-Thomsen-Fischer
    Doye-Santos

    evt
    Kalle
    Barlo-Bjelland-Nelson-Papa(eller skift Papa og Nelson)
    Biel-Stage-Zeca-Fischer
    Doye-Santos

    Hvis Doye ikke er klar så nok Pieros.

    Hvad er der egentlig sket med Oviedo?

    Det skal lige siges det er ikke den opstilling jeg håber på, men hvad jeg tror. uden at have set træninger.

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (10/11-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Vi kan vel godt glemme Varela, han spiller 1 kamp pr uge.

    så en
    Kalle
    Barlo-Papa-Nelson-Stage
    Biel-Zeca-Thomsen-Fischer
    Doye-Santos

    evt
    Kalle
    Barlo-Bjelland-Nelson-Papa(eller skift Papa og Nelson)
    Biel-Stage-Zeca-Fischer
    Doye-Santos

    Hvis Doye ikke er klar så nok Pieros.

    Hvad er der egentlig sket med Oviedo?

    Det skal lige siges det er ikke den opstilling jeg håber på, men hvad jeg tror. uden at have set træninger.
    ¨

    Godt spørgsmål med Oviedo. Han spillede en helt fantastisk kamp mod FCN. Håber han er tilbage snart.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 12 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 24.09.19, 19:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •