Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Hvordan ser I FC i fjernsynet?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    124

    Hvordan ser I FC i fjernsynet?

    Jeg sidder, og har lidt brug for inspiration fra folket.

    Jeg er kunde hos Yousee, hvor jeg har valgt mine TV-kanaler efter alle potentielle fremvisere af FCs kampe. Nu blæser der nye vinde, hvorfor jeg ikke gider at være kunde hos yousee længere.

    Som jeg ser det, fremviser følgende kanaler FCs kampe:
    - 3+
    - 5eren
    - 6eren
    - 9eren
    - Eurosport 2
    - Viasport 2
    - TV2 sport
    (absurd mange kanaler...)

    Det gælder superliga og deres europæiske kampe.

    Hvilken løsning har I valgt i den forbindelse?

    Jeg vil da lige for en god ordens skyld indskyde at jeg ikke gider ulovlig streaming.

    Butch

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    God tråd, jeg står i samme situation. Men bliver 99% af Københavns kampe ikke vist på 3+, 6’eren og Canal 9? og det er uagtet hvilken af de to europæiske turneringer vi skulle havne i.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Kan eks dækkes 100 pct ind med streaming vha Viaplay og Eurosport der jo deler rettighederne til SL.
    Så har man i øvrigt også CL, EL, PL, FA cup, Carabao cup og meget andet.
    Viaplay (NTG) total: CL, SL Sydbank pokalen, BL, ligue 1, Euro2020 (med DR), UFC, F1 mv. Nyt at man også kan få eks DR,TV2 mfl.
    Eurosport (ejet af Discovery): SL, EL

    Læs mere om hvem der ejer hvilke tv rettigheder og hvor længe her:
    https://digitalt.tv/sportsrettigheder/

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Kan eks dækkes 100 pct ind med streaming vha Viaplay og Eurosport der jo deler rettighederne til SL.
    Så har man i øvrigt også CL, EL, PL, FA cup, Carabao cup og meget andet.
    Her kan lige suppleres med nogle priser, som er følgende -
    Viaplay Sport: 309 kr/md.
    Eurosport: 129 kr/md.

    Altså 438 kr/md for at få fuld fodboldplade.
    Jeg tror nok det er (lidt?) billigere end den store Youseepakke (som jeg aldrig selv har haft).

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Viaplay Sport: 309 kr/md.
    Eurosport: 129 kr/md.

    Jeg tror nok det er (lidt?) billigere end den store Youseepakke (som jeg aldrig selv har haft).
    Hos Yousee kunne man indtil 1/1/20 klare sig med Bland Selv med Grundpakken + 10 kanaler til 479 kr. Efter 1. januar har man stadig brug for Bland Selv for at se Viasats kampe - "heldigvis" er det (max) 3 kanaler der skal vælges til, så jeg napper Netflix 4K for de resterende 7 bland selv-point indtil Discovery giver sig, som de kommer til på den ene eller anden måde.

    Eurosport kan fås lidt billigere pr. måned hvis du forpligter dig for et år (999 kr).

    Ægte fuld plade (m. spansk/italiensk bold) kræver så at man investerer i Strive til 79 kr./måned oveni.
    Mvh,
    Bopa

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    God tråd, jeg står i samme situation. Men bliver 99% af Københavns kampe ikke vist på 3+, 6’eren og Canal 9? og det er uagtet hvilken af de to europæiske turneringer vi skulle havne i.
    Joh, og så er Boxer Flex vel et ok valg? https://www.boxer.dk/tv-streaming/ TV3+ koster dog nogle knapper pga. Premier Leagues alt for høje lønninger og Formula 1.

    Og så er der jo lige det med luft-antennen :-)

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet


  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    Joh, og så er Boxer Flex vel et ok valg? https://www.boxer.dk/tv-streaming/ TV3+ koster dog nogle knapper pga. Premier Leagues alt for høje lønninger og Formula 1.

    Og så er der jo lige det med luft-antennen :-)
    Plus at tilsyneladende er der hverken arkiv, optagelsesfunktion eller noget – enten ser du med live, eller også går du glip af det. Formentlig kan der indkøbes ekstra isenkram til at klare den sag.

    Læg dog også mærke til, hvis man er en af dem der vil have hele udvalget, at i første omgang får man Xee med, der har Premier League søndag, bl.a. Men den er ikke længere bonus fra nytår. Så skal man sortere en af de andre fodboldkanaler fra. Der er ni i alt.

    Vil man i øvrigt vide hvilke kanaler, der viser vores kampe, så check https://superstats.dk/tv for ligaens vedkommende.
    Den afslører, at vores superligakampe ender nogenlunde lige ofte på TV3s og Discoverys kanaler. I år kun på tre af dem – og vi skal faktisk helt tilbage til 15/16 for at finde ligakampe, der ikke var på enten 3+, Canal 9 eller TV3 Sport.
    Europa og pokal er så naturligvis en anden historie.

    For at vende tilbage til spørgsmålet, i øvrigt: Ser YouSee Bland Selv, og kommer (efter al sandsynlighed) til at sige det op og gå til Eurosportplayer og *kæmper mod kvalme* Viaplay Sport.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Hvordan ser i FC i fjernsynet

    Som jeg før har skrevet, Jeg har undersøgt hvordan jeg stadig kan se mit bold samtidig med at konen og barnet også kan se deres ting, vi har nu den store pakke hos yousee, men jeg nedgradere til bland selv + 20 samt køber europlayer for 1 år af gangen, det kommer så til at koste kr. 507 pr måned, samtidig har jeg opsagt bredbånd hos yousee og købt hos Kviknet kr. 219 pr md. så alt i alt spare jeg lidt penge og får hurtigere net.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvordan er der på C2 nu?
    By Leander in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.10.06, 06:09
  2. Stamværtshuset tænder for fjernsynet!
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 22.06.06, 07:03
  3. Royal League i fjernsynet?
    By Álvaro den 2. in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.02.06, 19:10
  4. God film i fjernsynet i aften
    By Martin CX in forum Kultur
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.02.06, 22:41
  5. Vises Skive-FCK i fjernsynet???
    By Smed in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 07.04.04, 22:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •