Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 67.82%
  • Uafgjort

    11 12.64%
  • Hobro vinder

    17 19.54%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Den sidste landskamppause inden gruppespillets afslutning er hermed ovre, og der er 6 kampe tilbage for FCK inden jule/vinterferien (valgfrit begreb, alt afhængigt af hvor meget man har lyst til at pisse en DF'er af i disse tider..).

    Tre kampe på 8 dage venter fra på søndag, hvor Hobro kommer forbi, hvorefter den står på en europæisk kamp i St. Gallen mod Lugano, efterfulgt af et derby på hjemmebane. Derfor bliver det interessant at se, hvordan der doseres med kræfterne i den forbindelse i kampene.

    Truppen er ikke offentliggjort endnu, dog vides det, at Jens Stage ikke spiller søndag, da han har karantæne mod Hobro. Ingen andre spillere er i umiddelbar karantænefare i Superligaen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Overskriften for resten af efteråret må vel være noget i stil med; forsøg desperat ikke at komme længere bagud, end vi allerede er, mens vi håber på, at FCM rager uklar med fru Fortuna.
    Jeg føler mig ikke særligt optimistisk, lige nu, men den slags kan selvfølgelig hurtigt vende, med to-tre resultater. der falder ud til vores fordel.

    Umiddelbart tror jeg, at vi vinder snævert over Hobro, spiller uafgjort i Schweiz og taber til et bif hold, der er inde i en god stime og derfor overgår os på gejst, tempo og opfindsomhed.
    Jeg tager meget gerne fejl i overstående "profeti"

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Jeg synes, vi skal stille med nogenlunde stærkest muligt hold mod Hobro, for derefter at spare så mange spillere som muligt i kampen mod Lugano, uden at gå på kompromis med jagten på en udesejr. Så vi kan stille med flg. på søndag:

    Johnsson
    Varela-Papagiannopoulos-Nelsson-Bengtsson
    Pep Biel-Zeca-Falk-Fischer
    N'Doye-Santos

    og flg. på torsdag:

    Johnsson
    Bartolec-Nelsson-Bjelland-Bengtsson (Oviedo hvis han er klar)
    Daramy-Zeca-Stage-Thomsen
    Bendtner-Pieros

    Så sparer vi flest mulige, som bør være i spil til start-11'eren mod BØF, såsom Falk, Fischer, N'Doye, Varela og Pep Biel. Hvis vi skal spille med Daramy på kanten mod BØF, kan Pep Biel spille både mod Hobro og Lugano, så vi sparer Mo torsdag i stedet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Uanset hvad, så har pausen givet mulighed (og dermed medfølgende skyhøje forventninger!) for at have en passende træningsmængde, blive hjemme på fast grund i Hovedstaden, få det offensive til at flyde og alt det andet, som træneren så brændende har savnet mulighed for. Samtidig er spillerne sluppet for alt den dejlige kamptræning, spænding og læring mod dygtige modstandere, så det skal nok blive rigtig dejligt, nu hvor vi blot skal udradere stakkels Hobro.

  8. #5
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Uanset hvad, så har pausen givet mulighed (og dermed medfølgende skyhøje forventninger!) for at have en passende træningsmængde, blive hjemme på fast grund i Hovedstaden, få det offensive til at flyde og alt det andet, som træneren så brændende har savnet mulighed for. Samtidig er spillerne sluppet for alt den dejlige kamptræning, spænding og læring mod dygtige modstandere, så det skal nok blive rigtig dejligt, nu hvor vi blot skal udradere stakkels Hobro.
    Bliver spændende med en klub, der har alt at vinde og intet at tabe.
    Hvor vi er presset til at vinde, for ikke at ryge længere bagud ift., FCM samt man har bøf lige i røven med 3 point op til os.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Efter de sidste par landshold pauser er vi jo kommet ud med vilje og gejst, glæder mig........................... ......... eller noget.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Ja, spillerne plejer jo at se mindst lige så trætte ud efter en landskampspause som normalt.
    Lad os se, hvor hårdt truppen har været belastet af landsholdsminutter i denne omgang:

    Bartolec - 45 min
    Bengtsson - 68 min, 90 min
    Nelsson - 90 min, 76 min
    Daghim - 25 min, 13 min, 65 min
    Pieros - 90 min, 90 min

    Ikke videre voldsomt og kun spilletid til to fra den formodede startopstilling.
    Mon ikke vi kommer tidligt bagud, bruger en hulens masse kræfter på at kæmpe os tilbage og kommer foran 2-1, hvorefter vi totalt flade bliver presset i bund i det sidste kvarter? Vi slipper dog med skrækken, da Julian i helt fri position header på overliggeren i 89. minut.
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Mon ikke vi kommer tidligt bagud, bruger en hulens masse kræfter på at kæmpe os tilbage og kommer foran 2-1, hvorefter vi totalt flade bliver presset i bund i det sidste kvarter? Vi slipper dog med skrækken, da Julian i helt fri position header på overliggeren i 89. minut.
    Herefter står Ståle og taler om alle vores to chancer ud over målene, og at han er stolt over, at vi nu har et hold, der kan stå for presset.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Herefter står Ståle og taler om alle vores to chancer ud over målene, og at han er stolt over, at vi nu har et hold, der kan stå for presset.
    Og at kampprogrammet er uretfærdigt

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    "to chancer" tror at du overdriver nu. Et mål og så ned og spark væk.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    6

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    inden jule/vinterferien (valgfrit begreb, alt afhængigt af hvor meget man har lyst til at pisse en DF'er af i disse tider..).
    Uden at være DF'er så lige denne info: Vinterferien falder i uge 8 de fleste steder. Juleferie gi'r vist sig selv :)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #12
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ibm96 Se meddelelser
    Uden at være DF'er så lige denne info: Vinterferien falder i uge 8 de fleste steder. Juleferie gi'r vist sig selv :)
    Jeg tror Kiwi mente "nytårsferien" ;)

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    1 voksen og 1 børne billet til familietribunen gives væk da mig og junior desværre er blevet forhindret. Man kan evt smide en lille skilling i tifo kassen. Send PM.

    Update - de er nu afsat. God kamp :)
    Sidst redigeret af DiscoTango : 23.11.19 kl. 13:03

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Bookmakerne har selvfølgelig FC København som store favoritter til opgøret, ligesom FCM desværre også (men heller ikke overraskende) er favoritter i Odense. Derimod er BIF ikke bookmakernes favoritter i Aarhus, så måske ud fra det at man kan håbe på at lægge lidt afstand dér – uden selvfølgelig at jinxe. Jeg husker godt at statistikken ikke siger at København altid har fået 3 point mod Hobro i Parken.

    Truppen er offentliggjort – desværre med et par ekstra skader:
    13. Sten Grytebust
    21. Karl-Johan Johnsson

    02. Guillermo Varela
    04. Sotirios Papagiannopoulos
    05. Andreas Bjelland
    17. Karlo Bartolec
    25. Victor Nelsson

    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    10. Carlos Zeca
    16. Pep Biel
    24. Robert Mudražija
    26. Carlo Holse
    33. Rasmus Falk

    09. Pieros Sotiriou
    11. Mohamed Daramy
    14. Dame N'Doye
    18. Michael Santos

    Skader: Nicolai Boilesen, Jonas Wind, Jens Stage, Bryan Oviedo, Pierre Bengtsson og Nicklas Bendtner

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Med skader til både Bryan Oviedo og Pierre Bengtsson vil mit bud på startopstillingen være:
    Karl-Johan Johnsson
    Karlo Bartolec – Sotirios Papagiannopoulos – Victor Nelsson – Guillermo Varela
    Pep Biel – Carlos Zeca – Rasmus Falk – Viktor Fischer
    Dame N'Doye – Michael Santos

    God kamp – fodbold skal ses fra tribunen!!!

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 21.03.19, 10:14
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  3. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •