Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 67.82%
  • Uafgjort

    11 12.64%
  • Hobro vinder

    17 19.54%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Jeg tror Bjelland starter. Han skal spilles klar, men ikke på plastic mod Lugano.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    ...og taber til et bif hold, der er inde i en god stime og derfor overgår os på gejst, tempo og opfindsomhed.
    Jeg tager meget gerne fejl i overstående "profeti"
    BIFs udebanestatistik er elendig. De har et point i snit efter tre sejre i syv udekampe (mod Hobro, Lyngby, Silkeborg). Omvendt har FCK en uovertruffet hjemmebanestatistik med seks sejre og en uafgjort.

    Mon dog at BIF gør FCK?
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ja, spillerne plejer jo at se mindst lige så trætte ud efter en landskampspause som normalt.
    Lad os se, hvor hårdt truppen har været belastet af landsholdsminutter i denne omgang:

    Bartolec - 45 min
    Bengtsson - 68 min, 90 min
    Nelsson - 90 min, 76 min
    Daghim - 25 min, 13 min, 65 min
    Pieros - 90 min, 90 min

    Ikke videre voldsomt og kun spilletid til to fra den formodede startopstilling.
    Mon ikke vi kommer tidligt bagud, bruger en hulens masse kræfter på at kæmpe os tilbage og kommer foran 2-1, hvorefter vi totalt flade bliver presset i bund i det sidste kvarter? Vi slipper dog med skrækken, da Julian i helt fri position header på overliggeren i 89. minut.
    Der er også den mulighed, at vi for en gangs skyld vinder med nogle mål, og så skal vi alligevel høre på sangen om kampprogrammet, og hvor godt man kan spille, når ikke man har spillet en kamp i midtugen...
    Danmark til Valby Bakke

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Jaaa.... Kønt er det ikke for tiden.. Der er bare ikke rigtig nogen der rammer niveau pt, det er nærmest lige fra fysisk stab, til trænere, spillere og greenkeeper.. Håber der kommer andre boller på suppen i 2. halvleg, men nemt bliver det ikke at skulle åbne Hobros forsvar på den bane.. Ikke at det skal være en undskyldning dog hvis de 3 point kikser...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Synes faktisk det var en fin halvleg fra vores side. De første 35 minutter er rigtig gode. Vi kommer frem til en del. Der var fokus og generelt god bevægelse. At Hobro vinder første halvleg er helt skørt..

    Sætter pengene på en 3-1 sejr
    Men kan se på skakten at jeg er ret alene med den holdning :)
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Synes faktisk det var en fin halvleg fra vores side. De første 35 minutter er rigtig gode. Vi kommer frem til en del. Der var fokus og generelt god bevægelse. At Hobro vinder første halvleg er helt skørt..

    Sætter pengene på en 3-1 sejr
    Men kan se på skakten at jeg er ret alene med den holdning :)
    Har du to brugere k@sper?

    Pinligt over hele linien. Selv hvis vi vinder....

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Haha. Ok, Ace kom tættere på med sin forudsigelse. Men jeg holder fast i at første halvleg var god. Anden halvleg var derimod helt utroligt migræne-ramt


    edit: Og tak, Kalle! De redninger kan blive guld værd
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Haha. Ok, Ace kom tættere på med sin forudsigelse. Men jeg holder fast i at første halvleg var god. Anden halvleg var derimod helt utroligt migræne-ramt


    edit: Og tak, Kalle! De redninger kan blive guld værd
    Første halvleg var god. Masser af bevægelse, gode afleveringer og et par gode chancer. Anden halvleg var dårlig. Men 3 point og OB vinder i morgen, så kun 4 point op.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Banen er så urimelig ringe og det er pinligt, at vi ikke har styr på det til de sidste 6-7 kampe. Man har længe ser, at det var en helt forfærdelig omgang græs og så må man altså bide i det sure æble og skifte ud - kassen er jo ikke BØF-tom.

    Dommeren laver mange fejl og det er ikke for at tude over straffet, men hele sekvensen er ringe. Der er offside, godt dømt med fordel og straffet er ok, men en Hobro spiller står statisk med et ben i feltet under hele tilløbet... indløb kan være svære, men det er fanme nemt at se en som står med er ben inde i feltet. Ud over det var der masser af fejl mht offside, gule kort osv.

    Johansson er virkelig god for tiden og så er Pieros ualmindelig farlig for tiden... han bør nærmest starte inde.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Så må kritikken af Pieros ophøre.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Pieros

    Superliga:
    14 kampe
    7 mål

    Total:
    24 kampe
    11 mål

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Har du to brugere k@sper?

    Pinligt over hele linien. Selv hvis vi vinder....
    Næ. Og hvis du ellers fulgte med (når du åbenbart interesserer dig for min person), så ville du vide, at jeg altid er enorm pessimistisk, når det kommer til at forudsige resultatet.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Synes vi fremadrettet skal spille den 4-3-3 formation vi spillede da vi scorede. Vi skaber meget lidt pt i 442

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Det blev på et hængende hår og jeg må indrømme, at jeg allerede havde Hobro som klar vinder, da vi begyndte på kaosudskiftningerne. Men der skulle åbenbart lidt kaos til før Hobros defensiv blev åbnet op og så endte Pieros som super-sub.

    Hobros gameplan var ganske tydelig. Hvis man ikke selv kunne se det, så var tv-seerne så heldige, at de havde skrevet det på et whiteboard i deres omklædning. De ville gerne stå velorganiseret (læs kompakt), have et aggressivt pres og satse på kontraer og så tage de dødbolde de nu kunne få. Der var på forhånd lagt op til pindsvinefodbold og på det område skuffede Hobro ikke. De lagde ud med en flad femmandsmidtbane og jeg tvivler på at de fik det ud af den, som de havde håbet på. Man kunne ellers godt se, at de gerne ville frem i presset, men det lykkedes slet ikke i første halvleg og kun delvist i anden halvleg (og udelukkende grundet vores opspilsfejl). Imponerende var det i hvert fald ikke og efter et lille kvarter var boldbesiddelsen 90-10 i vores favør. Hobro bød ikke ind med noget som helst andet end det der stod på whiteboardet.

    Det var dog også tæt på at være tilstrækkeligt. De fik tilkæmpet sig et noget billigt straffespark og vi kunne ikke skabe chancer i første halvleg. Ikke et eneste skud på mål i hele første halvleg kunne det blive til. Man kan vel ikke engang sige, at det var lige ved og næsten, men snarere lige ved at være lige ved og næsten. Vi manglede i den grad at få bolden frem til angriberne og det var på trods af, at jeg ikke ligefrem sad med følelsen af, at vi spillede dårligt. Opspillet var mere varieret end længe set, men lige lidt betød det. Derfor kan man ikke ligefrem sige, at vi lige manglende det sidste – vi manglede mere end det. Offensiven var ganske enkelt bare tandløs og Hobro havde alt for mange spillere bag bolden.

    Anden halvleg bød på mere boldbesiddelse til Hobro, selvom vi startede halvlegen ganske fornuftigt. Vi brugte forsvarerne mere i opspillet, hvilket medførte at Hobros defensiv blev strukket noget mere og efterlod mere plads. Der sneg sig dog flere fejl ind og Hobro fik næsten overtaget på et tidspunkt (omkring kaosudskiftningerne) – hvilket tydeligvis ikke er deres force og bestemt ikke en del af taktikken.

    Stik imod mine forventninger gjorde det dog en stor forskel at få tre mand i feltet. Hobro fik sværere ved at lukke ned for N’Doye og han begyndte hurtigt at vinde sine dueller. Det var dermed først da vi begyndte at spille mere primitivt, at vi kom frem til noget. Det betød da også, at vi på den måde spillede forbi Hobros brede midtbane, der nu ikke kunne nå med tilbage og når Hobro i forvejen stod dybt, gav det hurtigt afkast.

    Kalle Johnsson gjorde sit arbejde i dag. Han reddede straffesparket, men desværre var hans holdkammerater for dovne til at følge op og så har han en stor redning i anden halvleg. Mere kan vi vidst ikke bede om.
    Varela så vi ikke så meget til. Defensivt havde han ikke alverdens at se til og han kom da frem til enkelte indlæg (særligt et særdeles vigtigt et af slagsen i 82. minut). Ham og Daramy fandt aldrig rigtigt hinanden.
    Nelsson så igen noget usikker ud, især i anden halvleg var han alt andet end overbevisende. Det gavnede ellers vores opspil, da han blev mere involveret, men efter et par fejlafleveringer skulle han ikke nyde mere af det.
    Papagiannopoulos var heller ikke så overbevisende i duellerne – igen når han træder frem i banen for at tage en duel længere fremme. Hans afleveringer til N’Doye var dog gode og blev pointgivende i dag.
    Bartolec så ganske fornuftig ud i første halvleg, men faldt totalt igennem i anden halvleg. Han havde ellers et fint samarbejde med Fischer, hvilket der dog aldrig kom noget produktivt ud af.

    Daramy havde enkelte gode aktioner og skulle i dag ikke fokusere så meget defensivt, men der er stadig nogle store mangler og han må især blive bedre til at inddrage backen og tage bedre løb.
    Falk gjorde det rigtig godt i første halvleg, hvor han fordelte bolden fint og var god til at vende på Hobros pres, så vi kunne spille mere fremadrettet. Han bidrog dog ikke med så meget i anden halvleg og han kom aldrig rigtigt med i feltet.
    Zeca havde ikke så meget defensivt at se til, men vandt alligevel et par dueller og en del andenbolde (sammen med Falk). Han så ikke så heldig ud i forbindelse med straffesparket og generelt må jeg sige, at jeg havde større forventninger.
    Fischer havde endnu en af de dage. Der var ellers lidt forbedring at spore i dele af første halvleg, hvor han også kom til baglinjen, men det forsvandt hurtigt. Daramy imponerede bestemt ikke, men ender alligevel med at efterlade et mere positivt indtryk end Fischer. Han havde en god aktion, hvor han dog mistede bolden hurtigt efter i anden halvleg og ellers virkede han for bange for at udfordre.

    N’Doye vågnede først for alvor op, da vi fik tre mand fremme og han fik mere plads. Ellers var det en ganske anonym præstation.
    Santos var banens dårligste. Han havde slet ikke succes med sine aktioner og tog nogle forkerte løb i forhold til N’Doye og fik aldrig rigtigt et samarbejde op at køre.

    Af alle de kampe Mads Kristoffersen har dømt, var det her en af de bedre. Stadig fejlbehæftet og hans kendelser virker stadig tilfældige, men trods alt bedre end vi tidligere har været vidne til. Hobro begik næsten 5x flere frispark end os, men alligevel modtager de kun en enkelt advarsel. Det var da heller ikke fordi de ikke begik forseelser til advarsel. Særligt kan man hæfte sig ved, at N’Doye fik en advarsel for en forseelse der næsten var identisk med en forseelse der blev begået mod Falk kort tid forinden. Derudover tyvstartede Hobrospillerne en smule i forbindelse med straffesparket (men den slags dømmer man jo ikke).

    Alt i alt var det ikke ligefrem en kamp til historiebøgerne og selvom vores spil ikke var elendigt skabte vi alt for få chancer.

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Kaosudskiftninger? Noget skulle der ske og jeg kan ikke rigtig se, hvordan Ståle skulle skifte meget anderledes ud for at ændre det offensive udtryk med dagens bænk. At sætte Pieros ind med hans sidste kampe in mente er vel ikke at betegne som kaos?
    Ellers helt enig i dit indlæg.
    Sidst redigeret af MarBaar : 25.11.19 kl. 23:12

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 21.03.19, 10:14
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  3. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •