Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 67.82%
  • Uafgjort

    11 12.64%
  • Hobro vinder

    17 19.54%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Santos

    Sikke en movember !!!!!


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Santos

    Sikke en movember !!!!!
    Styrken ligger IKKE i overskægget, må man konkludere.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Hvor er det befriende at vi igen har en målmand der redder point for os, tak Kalle! Der var ikke meget at gøre i Herning, men både mod Kiev og Hobro i dag har han været uhyre kamp afgørende. Vi har stor succes med at sætte svenskere på mål må man sige.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Kaosudskiftninger? Noget skulle der ske og jeg kan ikke rigtig se, hvordan Ståle skulle skifte meget anderledes ud for at ændre det offensive udtryk med dagens bænk. At sætte Pieros ind med hans sidste kampe in mente er vel at betegne som kaos?
    Ellers helt enig i dit indlæg.
    Måske panik er mere passende end kaos. I situationen opfattede jeg det dog mest af alt som kaotisk. Vi lavede en dobbeltudskiftning, der ændrede vores spil væsentligt og bragte tre angribere på banen, mens vi blot havde en central midtbanespiller flankeret af to kantspillere - det kan man ikke påstå sker ret ofte (selvom Santos lå en del forskudt mod højre, så opfattede jeg ham ikke som kantspiller).

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    "Jeg hverken brokker mig, syder eller klager"

    Meeeen...:

    "Det her er vildt uretfærdigt" ... "det er helt godnat" ... "helt sort"

    Hehe. Ståle tager lige en tur mere ovenpå en kamp, hvor vi med næb og klør hiver en sejr hjem over mægtige Hobro efter 10 dages landsholdspause. Men så kan det jo være man slipper for at tale om, hvor elendigt vi spiller, hvor elendig en bane vi har, og at vi ikke selv har bedt om at få flyttet en eneste kamp. Jeg tror, at det er en syret form for norsk selvironi. Ståle tager pis på os.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...erdigt/7886881
    Danmark til Valby Bakke

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    "Jeg hverken brokker mig, syder eller klager"

    Meeeen...:

    "Det her er vildt uretfærdigt" ... "det er helt godnat" ... "helt sort"

    Hehe. Ståle tager lige en tur mere ovenpå en kamp, hvor vi med næb og klør hiver en sejr hjem over mægtige Hobro efter 10 dages landsholdspause. Men så kan det jo være man slipper for at tale om, hvor elendigt vi spiller, hvor elendig en bane vi har, og at vi ikke selv har bedt om at få flyttet en eneste kamp. Jeg tror, at det er en syret form for norsk selvironi. Ståle tager pis på os.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...erdigt/7886881
    Programudvalget kunne jo godt tage hensyn til, at vores spillere har så presset et program med at søsætte vinimportfirmaer i landsholdspauserne, at de bliver skadet af det. De vil jo ikke dansk fodbolds bedste så! ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    "Jeg hverken brokker mig, syder eller klager"

    Meeeen...:

    "Det her er vildt uretfærdigt" ... "det er helt godnat" ... "helt sort"

    Hehe. Ståle tager lige en tur mere ovenpå en kamp, hvor vi med næb og klør hiver en sejr hjem over mægtige Hobro efter 10 dages landsholdspause. Men så kan det jo være man slipper for at tale om, hvor elendigt vi spiller, hvor elendig en bane vi har, og at vi ikke selv har bedt om at få flyttet en eneste kamp. Jeg tror, at det er en syret form for norsk selvironi. Ståle tager pis på os.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...erdigt/7886881
    Jeg synes, Ståle har en pointe. Det havde været mere fair, hvis kampen mod Hobro og kampen mod Bif, var byttet om. Det er vel det, han mener? 4 kampe mod FCM og BIF tre dage efter en kamp i Europa. Det er ikke optimale forhold, og koster måske i Europa, fordi vi bliver nødt til at kigge kraftigt på kampen tre dage efter.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg synes, Ståle har en pointe. Det havde været mere fair, hvis kampen mod Hobro og kampen mod Bif, var byttet om. Det er vel det, han mener? 4 kampe mod FCM og BIF tre dage efter en kamp i Europa. Det er ikke optimale forhold, og koster måske i Europa, fordi vi bliver nødt til at kigge kraftigt på kampen tre dage efter.
    Det her handler om, at Ståle gerne vil ha vi allesammen diskuterer programlægningen, så vi ikke snakker om, hvorvidt han får nok ud af de resourcer, han har til rådighed.

    Har en en mikropointe ift at europakampe tærer på kræfternee og at kampene kunne have ligget mere opportunt for os? Ja. Men sådan har det jo været de sidste 13 år. Det er der absolut intet nyt. Det er vilkårene ved at være i Europa, og vi kunne selv have rettet henvendelse for måneder siden, om at få flyttet rundt på et par kampe. Så havde de sgu nok flyttet dem, men selv det havde sgu ikke gjort programmet meget mindre presset. Der er nu engang de kampe der er. Hvis de havde modsat sig at flytte dem, så havde Ståle måske en sag. Nu er det bare klynk.

    I artiklen klager Ståle over udekampen mod Aab, udekampen mod FCM, udekampen mod BIF, og derbyet mod BIF på søndag. Tidligere har han også klaget over pokalkampen mod FCN. Det er sgu komisk. Hvor er det han vil have placeret alle de kampe, og skulle de andre klubber bare hoppe og danse, når vi lige pludselig vil have flyttet 5 kampe? Alle de andre år har vi sgu da spillet mod de samme modstandere på ligeså dårlige tidspunkter. Og så hans voldsomme ordvalg: "det er helt godnat" ... "helt sort": Hvis jeg skulle vælge om de ord passer mindst på: spillet på banen, selve banen, hans egen opførsel eller på programudvalget, hehe, så vælger jeg sgu det sidste.
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det her handler om, at Ståle gerne vil ha vi allesammen diskuterer programlægningen, så vi ikke snakker om, hvorvidt han får nok ud af de resourcer, han har til rådighed.

    Har en en mikropointe ift at europakampe tærer på kræfternee og at kampene kunne have ligget mere opportunt for os? Ja. Men sådan har det jo været de sidste 13 år. Det er der absolut intet nyt. Det er vilkårene ved at være i Europa, og vi kunne selv have rettet henvendelse for måneder siden, om at få flyttet rundt på et par kampe. Så havde de sgu nok flyttet dem, men selv det havde sgu ikke gjort programmet meget mindre presset. Der er nu engang de kampe der er. Hvis de havde modsat sig at flytte dem, så havde Ståle måske en sag. Nu er det bare klynk.

    I artiklen klager Ståle over udekampen mod Aab, udekampen mod FCM, udekampen mod BIF, og derbyet mod BIF på søndag. Tidligere har han også klaget over pokalkampen mod FCN. Det er sgu komisk. Hvor er det han vil have placeret alle de kampe, og skulle de andre klubber bare hoppe og danse, når vi lige pludselig vil have flyttet 5 kampe? Alle de andre år har vi sgu da spillet mod de samme modstandere på ligeså dårlige tidspunkter. Og så hans voldsomme ordvalg: "det er helt godnat" ... "helt sort": Hvis jeg skulle vælge om de ord passer mindst på: spillet på banen, selve banen, hans egen opførsel eller på programudvalget, hehe, så vælger jeg sgu det sidste.
    Hvis man vil opfatte udtalelserne fra i går som klynk, så kan man selvfølgelig det. Men Ståle siger jo også, at han ikke ønsker at udsætte kampe. Blot at der blev kigget bare lidt til modstander. Men fair nok, hvis du ikke synes FCM og BIF har en stor fordel af programmet i kampene mod os. Der er vi så bare uenige.
    Ja, vi er vant til Europa. Men kan ærlig talt ikke huske, der har været så skidt et program i ligaen før. Og jeg tror ikke, det skal høres som klynk i forhold til ligaen. Mere at det ikke er optimalt i forhold til at levere på 100% i Europa. Noget som alle er enige om, er vigtigt for DK.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Men fair nok, hvis du ikke synes FCM og BIF har en stor fordel af programmet i kampene mod os. Der er vi så bare uenige.
    Øh, læs lige min post igen. Det er vi da ikke uenige om. Min pointe er jo, at det er der ikke noget nyt i.
    Danmark til Valby Bakke

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Men kan ærlig talt ikke huske, der har været så skidt et program i ligaen før.
    Det kunne oprigtigt være spændende, hvis du ville underbygge den påstand med gennemgang af programmet i europa for de år, hvor vi er blevet danske mestre og har spillet europæisk. Jeg orker ikke selv at gøre det, men det er jo heller ikke min påstand. Mit bud er, at det er nogenlunde potato-potato. Selvfølglig vil nogle år være bedre end andre, men det skulle nordens største klub kunne tackle på en anden måde end at kalde programmet "uretfærdigt" og programudvalget "helt sort".

    Det er at skyde skylden for egen performance på andre. Det kan være nyttigt, hvis man selv og spillerne tror på det. Det tror jeg bare hverken ståle eller spillerne selv i virkeligheden gør. Fischer spiller af lort. Bjelland, wind, ndoye er skadet. Superligaens dyreste spiller nogensinde er ikke god nok til start-11 og spillet mangler offensiv struktur. Det er kampprogrammets skyld hehe.
    Danmark til Valby Bakke

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det her handler om, at Ståle gerne vil ha vi allesammen diskuterer programlægningen, så vi ikke snakker om, hvorvidt han får nok ud af de resourcer, han har til rådighed.

    Har en en mikropointe ift at europakampe tærer på kræfternee og at kampene kunne have ligget mere opportunt for os? Ja. Men sådan har det jo været de sidste 13 år. Det er der absolut intet nyt. Det er vilkårene ved at være i Europa, og vi kunne selv have rettet henvendelse for måneder siden, om at få flyttet rundt på et par kampe. Så havde de sgu nok flyttet dem, men selv det havde sgu ikke gjort programmet meget mindre presset. Der er nu engang de kampe der er. Hvis de havde modsat sig at flytte dem, så havde Ståle måske en sag. Nu er det bare klynk.

    I artiklen klager Ståle over udekampen mod Aab, udekampen mod FCM, udekampen mod BIF, og derbyet mod BIF på søndag. Tidligere har han også klaget over pokalkampen mod FCN. Det er sgu komisk. Hvor er det han vil have placeret alle de kampe, og skulle de andre klubber bare hoppe og danse, når vi lige pludselig vil have flyttet 5 kampe? Alle de andre år har vi sgu da spillet mod de samme modstandere på ligeså dårlige tidspunkter. Og så hans voldsomme ordvalg: "det er helt godnat" ... "helt sort": Hvis jeg skulle vælge om de ord passer mindst på: spillet på banen, selve banen, hans egen opførsel eller på programudvalget, hehe, så vælger jeg sgu det sidste.
    Jeg synes, det ville være helt fint/på sin plads, hvis man i den initale, såvel som løbende, programlægning tog hensyn til kampene i Europa. Ikke bare for os, men naturligvis også for de øvrige danske hold. Sidstnævnte er, som de præsterer i Europa pt., ikke det store problem.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det kunne oprigtigt være spændende, hvis du ville underbygge den påstand med gennemgang af programmet i europa for de år, hvor vi er blevet danske mestre og har spillet europæisk. Jeg orker ikke selv at gøre det, men det er jo heller ikke min påstand. Mit bud er, at det er nogenlunde potato-potato. Selvfølglig vil nogle år være bedre end andre, men det skulle nordens største klub kunne tackle på en anden måde end at kalde programmet "uretfærdigt" og programudvalget "helt sort".

    Det er at skyde skylden for egen performance på andre. Det kan være nyttigt, hvis man selv og spillerne tror på det. Det tror jeg bare hverken ståle eller spillerne selv i virkeligheden gør. Fischer spiller af lort. Bjelland, wind, ndoye er skadet. Superligaens dyreste spiller nogensinde er ikke god nok til start-11 og spillet mangler offensiv struktur. Det er kampprogrammets skyld hehe.
    Jeg har svaret på et indlæg på et fanforum. Det må være tilladt at gøre det uden større gennemgang af kampprogrammet for de sidste 13 år. Men du har da ret. Jeg kan huske forkert, så måske har vi rent faktisk spillet 4 gange mod vores to største rivaler tre dage efter Europa før. Og jeg mener stadig, dit fokus er forkert. Det drejer sig mere om kampene i Europa end kampene i ligaen.

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    I 19/20:
    Uafgjort vs. FCM (h) efter EL-gruppekamp
    Nederlag vs. BØF (u) efter EL-gruppekamp
    Nederlag vs. FCM (u) efter EL-gruppekamp
    Forhåbentlig sejr vs. BØF (h) efter EL-gruppekamp

    I 18/19:
    sejr vs. BØF (h) efter EL-kvalkamp ude mod CSKA Sofia
    nederlag vs. FCM (u) efter landskamppause
    sejr vs. BØF (u) efter pokalkamp ude mod FCM, hvor vi sparede halvdelen af 1. holdstruppen
    sejr vs. FCM (h) efter landskamppause

    I 17/18:
    nederlag vs. BØF (u) efter CL-kvalkamp mod Vardar
    sejr vs. FCM (h) efter landskamppause
    nederlag vs. BØF (h) efter EL-gruppekamp mod Zlin
    nederlag vs. FCM (u) efter EL-knock out kamp mod Atletico Madrid

    I 16/17:
    Sejr vs. FCM (h), ingen midtugekamp
    Uafgjort vs. BØF (u) efter CL-kvalkamp ude mod APOEL
    Sejr vs. FCM (u) efter pokalkamp med reserverne vs. Jammerbugt
    Uafgjort vs. BØF (h) efter EL-knockout kamp ude mod Ludogorets

    Vi har mødt FCM eller BØF 9 gange efter en CL/EL-kamp inden for de sidste 4 sæsoner, med kamp nr. 10 på søndag. Vi har indtil videre vundet 1, spillet 3 uafgjort, og tabt 5.
    Til sammenligning har vi mødt holdene 3 gange efter en landskamppause. Vi har vundet 2 og tabt 1.
    Efter en pokalkamp eller ingenting forinden, har vi mødt holdene 3 gange, med 3 sejre til os.

    Det er ikke det stærkeste statistiske grundlag, men der virker altså til at være en signifikant forskel på en sejrsprocent på 100 når vi ikke spiller, eller vælger at spare alle profilerne, og en sejrsprocent på 67 efter en landskamppause, og så en sejrsprocent på 11 efter at have spillet CL eller EL...
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 13 brugere er enige:

  23. #45
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Hobro I. K. (24/11-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I 19/20:
    Uafgjort vs. FCM (h) efter EL-gruppekamp
    Nederlag vs. BØF (u) efter EL-gruppekamp
    Nederlag vs. FCM (u) efter EL-gruppekamp
    Forhåbentlig sejr vs. BØF (h) efter EL-gruppekamp

    I 18/19:
    sejr vs. BØF (h) efter EL-kvalkamp ude mod CSKA Sofia
    nederlag vs. FCM (u) efter landskamppause
    sejr vs. BØF (u) efter pokalkamp ude mod FCM, hvor vi sparede halvdelen af 1. holdstruppen
    sejr vs. FCM (h) efter landskamppause

    I 17/18:
    nederlag vs. BØF (u) efter CL-kvalkamp mod Vardar
    sejr vs. FCM (h) efter landskamppause
    nederlag vs. BØF (h) efter EL-gruppekamp mod Zlin
    nederlag vs. FCM (u) efter EL-knock out kamp mod Atletico Madrid

    I 16/17:
    Sejr vs. FCM (h), ingen midtugekamp
    Uafgjort vs. BØF (u) efter CL-kvalkamp ude mod APOEL
    Sejr vs. FCM (u) efter pokalkamp med reserverne vs. Jammerbugt
    Uafgjort vs. BØF (h) efter EL-knockout kamp ude mod Ludogorets

    Vi har mødt FCM eller BØF 9 gange efter en CL/EL-kamp inden for de sidste 4 sæsoner, med kamp nr. 10 på søndag. Vi har indtil videre vundet 1, spillet 3 uafgjort, og tabt 5.
    Til sammenligning har vi mødt holdene 3 gange efter en landskamppause. Vi har vundet 2 og tabt 1.
    Efter en pokalkamp eller ingenting forinden, har vi mødt holdene 3 gange, med 3 sejre til os.

    Det er ikke det stærkeste statistiske grundlag, men der virker altså til at være en signifikant forskel på en sejrsprocent på 100 når vi ikke spiller, eller vælger at spare alle profilerne, og en sejrsprocent på 67 efter en landskamppause, og så en sejrsprocent på 11 efter at have spillet CL eller EL...
    Det mest pudsige er vel, at det altid er FCM samt BIF vi møder efter euro kampene..
    Hvad er chancen for det reelt set

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (17.03.19 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 21.03.19, 10:14
  2. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  3. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •