Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 60.00%
  • Uafgjort

    10 12.50%
  • Brøndby vinder

    22 27.50%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 71 af 71

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Nej han gør ikke. Læs artiklen. Han taler udelukkende om fysiske forudsætninger fordi det er det han ved noget om.
    Jeg har læst artiklen. Skal man tage diskussionen seriøst, så skal man også se på hvorfor det er et problem med så mange kampe i en udviklingsliga som suppen. Han var da ret i det fysiske, men nu skal der mere til en superform, når der kommer en kæmpe udskiftning og man skal igennem FCK program (hvor mange flere kampe har vi spillet and Atalanta og med hvor mange nye spillere i forhold til dem).

    Formen er mega vigtig og vi skal være så professionelle som muligt, men jeg synes hans udtalelser bærer præg af “stop brokkeriet og træn bedre” og hans fodboldviden burde strække længere end det (og fodboldfagligt er han naturligvis også langt foran mig). Vores problem i pr har været sammenspillet og at holdet går ned imod ligaens fysisk stærkeste kort tid efter en Europa kamp og lidt i et vanvittig presset program, det kan altså ske

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Pointen i Bangsbo artiklen er vel netop at det ikke er det afgørende, han citeres for at sige det netop ikke er problemet, når blot spillerne går ind til de 7 kampe på 3 uger i god form.
    Nu har jeg læst artiklen og studser ved at spillerne "opholder sig i et iskoldt kryokammer - 150 grader op til et minut", som en del af restitueringen :-S.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Efter at have genset kampen igår, så glæder jeg mig til den dag, hvor fck hiver 90 min ud, på det niveau der vises de sidste 10 min af første halvleg og de første 30 min af anden halvleg.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Jeg læste et sted i tråden (nu kan jeg ikke finde det), at en bruger ikke stoler på Papa i forsvaret. Det forstår jeg ikke en dyt af. Brøndbykampen var måske ikke hans bedste, men ellers har hans formkurve da kun peget opad, og i flere kampe har han været et decideret bæst i min optik?

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #65
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Efter at have genset kampen igår, så glæder jeg mig til den dag, hvor fck hiver 90 min ud, på det niveau der vises de sidste 10 min af første halvleg og de første 30 min af anden halvleg.
    Kommer aldrig til at ske, men tænker vi er mange der glæder os og ser frem til at man spiller fodbold i alle 90 min.

    Men ville da være rart hvis holdet gad folde sig sådan ud hver eneste kamp.

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Kommer aldrig til at ske, men tænker vi er mange der glæder os og ser frem til at man spiller fodbold i alle 90 min.

    Men ville da være rart hvis holdet gad folde sig sådan ud hver eneste kamp.
    Ståle 3.0 skal vel peake på et tidspunkt

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det handler ikke om den dagsorden. Sammenligner du med sidst, vi havde 61 timer mellem to kampe (derby i februar '17), spiller vi også middelmådigt, hvilket man også diskuterer i nedtaktstråden dengang. Og der var Ståle ikke ude og bringe det på dagsordnen.
    Det er helt rigtigt, der var ikke samme reaktion. Tværtimod masser af gå-på-mod:
    - Vi restituerer hurtigt, og vi skal ikke bruge det som en undskyldning, for vi har været vant til noget lignende i efteråret, siger Rasmus Falk.
    - Vi arbejdede hårdt mod Ludogorets, men man kan roligt regne med, jeg er klar til at spille 90 minutter på søndag, siger William Kvist. Uros Matic supplerer:
    - Vi har rigtige dygtige trænere til at tage sig af det fysiske, og arbejder vi sammen med dem, så skal vi nok blive klar til kampen, så vi kan give den fuld gas igen, siger han.
    De har forhåbentlig husket at indkalde de rigtig dygtige trænere i denne korte pause, så ;-)

    Nu, med tre kampe igen og fire dage mellem hver, er det så forhåbentlig slut med klager, og i stedet fuld fart frem for løsninger. Så bliver det spændende at se Ståle sælge mandagskampe som en god idé til tv-stationer og fans, hvis vi skulle ende med at gå langt i Europa League :-)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg læste et sted i tråden (nu kan jeg ikke finde det), at en bruger ikke stoler på Papa i forsvaret. Det forstår jeg ikke en dyt af. Brøndbykampen var måske ikke hans bedste, men ellers har hans formkurve da kun peget opad, og i flere kampe har han været et decideret bæst i min optik?
    Jeg må også erkende, at jeg ofte får det dårligt, når bolden kommer nær ham. Hans hjerneblødninger fra sidste sæson fylder stadig en del i min hukommelse, og så ser han altså bare unødvendigt stresset ud til tider. Jeg er helt enig, han har virkelig rykket sig meget og været god, men derfor stoler jeg stadig ikke på, at han ikke pludselig roder sig ud i noget skidt.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Jeg stoler 100 procent på vores allesammens Papa. Synes han har været forrygende, og jeg er fint tilfreds med Nelsson / Papa konstellationen. Foretrækker det bliver den faste duo, da Bjelland er skadet hele tiden. Hellere noget kontinuitet.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har læst artiklen. Skal man tage diskussionen seriøst, så skal man også se på hvorfor det er et problem med så mange kampe i en udviklingsliga som suppen. Han var da ret i det fysiske, men nu skal der mere til en superform, når der kommer en kæmpe udskiftning og man skal igennem FCK program (hvor mange flere kampe har vi spillet and Atalanta og med hvor mange nye spillere i forhold til dem).
    Vi kan kigge på kampantallet. Atalanta har spillet 19 i denne sæson. Vores mod Brøndby var nr. 31.

    Da Atalanta tog hul på deres sæson 25. august hos SPAL, spillede vi samme dag vores 12. i sæsonen, hjemme mod Farum.

    Alejandro Gomez fra Atalanta har som den eneste spillet i alle 19 kampe. Daramy har også spillet i 19. Vi har så hele 11, der har spillet flere, fra Santos med 20 op til Zeca, som har været på banen i alle 31.

    Så al respekt for at Bangsbo har holdt sine spillere sprøde og friske, men der er også lidt forskellige arbejdsbetingelser.


  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nu, med tre kampe igen og fire dage mellem hver, er det så forhåbentlig slut med klager, og i stedet fuld fart frem for løsninger.
    Det håb var forgæves, i begge henseender ;-)
    - Det handler om sund fornuft. Programmet og antallet af kampe har vi det egentligt fint med, så længe der er en vis struktur og plan for det. Det har vi aldrig haft problemer med.
    - Jeg siger ikke, at vi skal have fordel af det. Men det skal ikke være sådan, at man skal have en ulempe i Superligaen, når man kæmper på mange fronter, siger Ståle Solbakken til Ritzau og tilføjer, at kampprogrammet i år er blevet skævt.
    Så dit forslag er ...?

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •