Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 60.00%
  • Uafgjort

    10 12.50%
  • Brøndby vinder

    22 27.50%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 71

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Er det for meget forlangt at spørge efter en kavalkade af alt Mudrazija var involveret i? Fuck han har set hjernedødt spændende ud de gange han er kommet ind..
    Og en Kalle-kavalkade! Hold nu fast han har spillet fantastisk de sidste par kampe!


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    KALLE!!!!!111!!!!!!!!!

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Er det for meget forlangt at spørge efter en kavalkade af alt Mudrazija var involveret i? Fuck han har set hjernedødt spændende ud de gange han er kommet ind..

    Han så helt fantastisk ud.







    Desuden så Pep Biel også bedre ud end jeg nogensinde har set ham i fck.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Han så helt fantastisk ud.







    Desuden så Pep Biel også bedre ud end jeg nogensinde har set ham i fck.
    Du er en legende! Tak!
    Enig, Pep Biel så også rigtig god ud i dag!
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)


  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Kalle <3

    Som andre også nævner, ser Mudrazija hamrende spændende ud! Pep Biel spillede også en ganske god kamp, og så skal vi ikke glemme Varela og Bengtsson. Fischer kan vi selvfølgelig heller ikke komme uden om, mens både Pieros og Damen skuffede. Daramy lignede ikke en, der var klar til sådan en kamp.

    Alt i alt en skidt første halvleg, og god anden halvleg hvor vi dog lige havde 10 minutter, hvor vi sov og der burde brøndby have scoret. Tænker vi kan være meget glade for resultatet!

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Indtil 80 minutter en meget lige kamp med to-tre kæmpe chancer i begge ender. Men derefter vadede Brøndby i enorme chancer, så man stod og håbede på at redde et point med hjem. Og så vender Mudrazija og Fischer den pludselig på hovedet. Genialt! Om end ikke særligt fortjent.

    Håbløs dommer-præstation. Jeg synes ofte, der er for meget unuanceret brok over dommer-kritikken, men i dag virkede det absurd, som Kehlet var nærig med kortene. Om han snød Brøndby for et mål til sidst, ved jeg ikke, men hvis han gjorde, er det næsten poetisk retfærdighed.

    For lige at nævne en, som ikke har været oppe, så er det et skræmmende formdyk, Santos har haft de seneste kampe. Den måde, han formøbler to kæmpe muligheder for at lukke kampen til allersidst, er jo grotesk. Jeg håber virkelig, Ståle kan hive ham op igen, for Pieros er altså ikke svaret på vores angrebsproblemer, uanset at det er lykkedes ham at ramme målet nogle gange på det seneste.

    Og så håber jeg, Ståle anskaffer en midterforsvarer i vinterpausen, for den her situation er yderst sårbar. Bjelland kan man ikke regne med længere, lader det til, og Stage er et sats som backup dernede. Det efterlader os reelt med to midterforsvarere, som pinedød ikke må blive skadet, få karantæne eller opleve formdyk. Det går ikke.
    Sidst redigeret af Garneren : 01.12.19 kl. 15:11
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Og midt i den yderst velfortjente Fischer / Kalle / Mudrazia eufori, er jeg nødt til at bede jer om at tjekke Damens aktion ved 1-1 målet ud... Smadrer lige den ene BIF’er væk med en skulder, og et frækt lille skub på den anden. Farvel til dem. Det er så sindssygt rutineret og overskudsagtigt lavet. Han har altså nogle tricks der er i en anden liga.

    Dejlig dag!!!

    Zan


  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Hvor er Kehlet latterlig BIF liderlig igen i dag. Der manglede vel 3-4 gule kort til BIF. At Zeca skulle irettesættes af Kehlet efter det 4 grove firspark mod ham siger vel alt. 1-2 gule kort til BIF spillerne havde været mere retfærdigt. Men i stedet skulle man sidder og frygte et gult kort til en FCK'er for brok over manglende konsekvens. Pinlig dommerindsats (igen fra Kehlet)


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Indtil 80 minutter en meget lige kamp med to-tre kæmpe chancer i begge ender. Men derefter vadede Brøndby i enorme chancer, så man stod og håbede på at redde et point med hjem. Og så vender Mudrazija og Fischer den pludselig på hovedet. Genialt! Om end ikke særligt fortjent.

    Håbløs dommer-præstation. Jeg synes ofte, der er for meget unuanceret brok over dommer-kritikken, men i dag virkede det absurd, som Kehlet var nærig med kortene. Om han snød Brøndby for et mål til sidst, ved jeg ikke, men hvis han gjorde, er det næsten poetisk retfærdighed.

    For lige at nævne en, som ikke har været oppe, så er det et skræmmende formdyk, Santos har haft de seneste kampe. Den måde, han formøbler to kæmpe muligheder for at lukke kampen til allersidst, er jo grotesk. Jeg håber virkelig, Ståle kan hive ham op igen, for Pieros er altså ikke svaret på vores angrebsproblemer, uanset at det er lykkedes ham at ramme målet nogle gange på det seneste.

    Og så håber jeg, Ståle anskaffer en midterforsvarer i vinterpausen, for den her situation er yderst sårbar. Bjelland kan man ikke regne med længere, lader det til, og Stage er et sats som backup dernede. Det efterlader os reelt med to midterforsvarere, som pinedød ikke må blive skadet, få karantæne eller opleve formdyk. Det går ikke.
    Meget enig. Vores forsvar sejler p.t. Det er skræmmende at se, hvor enkelt modstanderne p.t. kan skabe chancer på os.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig. Vores forsvar sejler p.t. Det er skræmmende at se, hvor enkelt modstanderne p.t. kan skabe chancer på os.
    Men det handler måske knap så meget om midterforsvaret og mere om spillestil og typer på andre pladser, ligesom det f.eks. i dag også handler om kvalitet hos modstanderens angribere.

    I eftersnakken i tv gennemgik de flere af BIFs chancer og her analyserede man sig frem til, at skylden lå andre steder end hos Sotte og Nelsson. Ved målet lå den primært hos Pierre, ved Kaisers chance hos Falk osv. Og man må bare sige, at når vi stiller en midtbane med Falk, Daramy og Fischer og har to meget offensive backs (Pierre var f.eks. løbet meget tidligt frem ved Kaisers chance), så er man som midterforsvarer lidt mere udsat end ved andre opstillinger og end på andre hold, som feks Hobro og BIF i 2. halvleg som står ekstremt dybt og med mange mænd og dermed har nemmere ved at forsvare.

    Man kan selvfølgelig godt kigge på alternativer ud fra tesen, at Bjelland er for meget skadet, så vi har brug for en mere antalsmæssigt, men at konkludere at vores nuværende midterforsvarere er for dårlige, synes jeg er noget drastisk.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det handler måske knap så meget om midterforsvaret og mere om spillestil og typer på andre pladser, ligesom det f.eks. i dag også handler om kvalitet hos modstanderens angribere.

    I eftersnakken i tv gennemgik de flere af BIFs chancer og her analyserede man sig frem til, at skylden lå andre steder end hos Sotte og Nelsson. Ved målet lå den primært hos Pierre, ved Kaisers chance hos Falk osv. Og man må bare sige, at når vi stiller en midtbane med Falk, Daramy og Fischer og har to meget offensive backs (Pierre var f.eks. løbet meget tidligt frem ved Kaisers chance), så er man som midterforsvarer lidt mere udsat end ved andre opstillinger og end på andre hold, som feks Hobro og BIF i 2. halvleg som står ekstremt dybt og med mange mænd og dermed har nemmere ved at forsvare.

    Man kan selvfølgelig godt kigge på alternativer ud fra tesen, at Bjelland er for meget skadet, så vi har brug for en mere antalsmæssigt, men at konkludere at vores nuværende midterforsvarere er for dårlige, synes jeg er noget drastisk.
    Ja, min pointe handlede nu heller ikke så meget om i dag, for det er oplagt Bengtsson, der snorkbobler på Brøndbys to store hovedstødschancer i første halvleg. Det handler om, at vi jo virkelig ikke kan tåle, at enten Nelsson eller Papa er ude, som situationen ser ud nu. Jeg tror lige så godt, man kan forberede sig på tiden efter Bjelland nu, for han ligner ikke en, der kommer tilbage på et stabilt højt niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det handler måske knap så meget om midterforsvaret og mere om spillestil og typer på andre pladser, ligesom det f.eks. i dag også handler om kvalitet hos modstanderens angribere.

    I eftersnakken i tv gennemgik de flere af BIFs chancer og her analyserede man sig frem til, at skylden lå andre steder end hos Sotte og Nelsson. Ved målet lå den primært hos Pierre, ved Kaisers chance hos Falk osv. Og man må bare sige, at når vi stiller en midtbane med Falk, Daramy og Fischer og har to meget offensive backs (Pierre var f.eks. løbet meget tidligt frem ved Kaisers chance), så er man som midterforsvarer lidt mere udsat end ved andre opstillinger og end på andre hold, som feks Hobro og BIF i 2. halvleg som står ekstremt dybt og med mange mænd og dermed har nemmere ved at forsvare.

    Man kan selvfølgelig godt kigge på alternativer ud fra tesen, at Bjelland er for meget skadet, så vi har brug for en mere antalsmæssigt, men at konkludere at vores nuværende midterforsvarere er for dårlige, synes jeg er noget drastisk.
    Hvor skriver jeg at, vores midterforsvarer er for dårlige??. "vores" forsvar skal tolkes som en kombinations af de 4 forsvare samt selvfølgelig midtbanen. Det er ikke til diskussion vi tillader vores modstandere for meget plads/chancer og det er ikke kun bedømt ud fra dagens kamp. Det kan undre lidt da både Papa, Nilsson, bengtsson og Verela trods alt har en del kampe under beltet nu.

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor skriver jeg at, vores midterforsvarer er for dårlige??. "vores" forsvar skal tolkes som en kombinations af de 4 forsvare samt selvfølgelig midtbanen. Det er ikke til diskussion vi tillader vores modstandere for meget plads/chancer og det er ikke kun bedømt ud fra dagens kamp. Det kan undre lidt da både Papa, Nilsson, bengtsson og Verela trods alt har en del kampe under beltet nu.
    Du svarer, at du er "meget enig" på et indlæg, om at man håber på en ny midterforsvarer og du skriver bagefter, at forsvaret sejler. Det tolkede jeg som om, at det primært skyldes vores midterforsvar. Men ok, det var åbenbart en fejltolkning af dit indlæg. Jeg er enig i din betragtning om for meget plads. I dag synes jeg primært det handler om at være uopmærksom et par gange og at vi mister bolden i ubalance.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S (01/12 2019 kl. 11:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du svarer, at du er "meget enig" på et indlæg, om at man håber på en ny midterforsvarer og du skriver bagefter, at forsvaret sejler. Det tolkede jeg som om, at det primært skyldes vores midterforsvar. Men ok, det var åbenbart en fejltolkning af dit indlæg. Jeg er enig i din betragtning om for meget plads. I dag synes jeg primært det handler om at være uopmærksom et par gange og at vi mister bolden i ubalance.
    Ja så var du meget præcis i din fortolkning :). Som jeg også nævner er det ikke kun baseret på dagens kamp. Vi tillader simpelthen for meget plads og chancer til vores modstandere. tidligst set i hjemmekampene mod Kiev og Hobro. Og nej det er ikke kun vores midterforsvarsspillere skyld, men de spiller selvfølgelig en stor faktor. Både Nilson og Papa har haft en del hjerneblødninger denne sæson, selvom de selvfølgelig også har haft deres "gode" kampe.

    Når det så er sagt, så er det hellere ikke forkert at håbe på tilgang af en ny midterforsvarer til sommer formentlig. Jeg har desværre ikke den store tro på at Bjelland kan få styr på sine småskader. Vi har simpelthen ikke råd til endnu en halv/hel sæson med ham ude så ofte. Jeg håber jeg tager fejl og Bjelland kan vise en ligeså stabil sæson som hans første.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 09.05.19, 19:40
  3. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •