Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    I disse juletider, kunne det være interessant med en tråd, hvor I kære sideliniebruger, kan udfolde jeres afsky, irritation, eller blot manglende interesse, for diverse juletraditioner. Det er tænkt som en meta tråd, af, dagens Ilandsproblem, dpma-, jeg interesserer mig ikke for-, jeg kan ikke lide-trådene, med et kært julefokus.

    Jeg starte ud med organiseret julebag, hvor hele familien skal samles og strafbage småkager som man alligevel ikke for spist. Jeg kan ik ha’ det. Lad mig være fri.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    9

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Risalamande!

    Risengrød, flødeskum, mandler... toppet med varmt syltetøj - ellers tak!

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Julen helt generelt, aflys lortet!
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

  6. De følgende 17 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Tak!!

    Jeg nominerer straks den årlige seance med gang rundt om træet, hånd i hånd, mens man prøver at huske teksten til nogle forfærdelige sange om jul, og om en Jesus man ikke tror på.

    Jeg har aldrig mere lyst til at forsvinde ned i et musehul end når netop det står på. Eller bare blive til støv, Snapocalypse style. Jeg hader, hader, hader sang om juletræet.


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Klejner- hvordan kan tør dej kogt i fedt være så fedtet, tørt og ulækkert på een gang?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  9. #6
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Kolleger der ønsker glædelig bagjul i dagene efter jul.
    Fucking hvert år.
    ffs. Stop. Bare hold kæft.
    (Nogle med et 'harhar-jeg-er-så-sjov'-smirk malet over hele ansigtet, afhængig af hvor far-humor-agtige de er).
    Yikes.


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Jeg kan sådan generelt godt lide jul, og synes det meste er meget hyggeligt og dejligt

    Men der er 2 ting som bare må stoppe

    Julepynt på bilen, hvad fanden sker der for gevir og rød snude på bilen?? Da det startede for et par år siden, var det totalt smagsløse overvægtige kællinger og tøffelhelte, som kørte rundt med det, på deres Suzuki Ignis, Citroen Berlingo eller lign - men nu har det kraftedderme spredt sig til folk med nye ordentlige biler....

    Julesweaters WHAT THE FUCK, hvad sker der for det gyselige lort, og nu har de også indført en tag din grimmeste juletrøje på arbejde dag, så kører vi en vinder i smagsløshed :-(

    /Jesper
    cossie's Avatar


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Pisseirriterende gaveleg på kontoret, hvor alle skal tage en gave med til 50 kr., og hvor der er lodtrækning til frokost. Man sidder der og får rædderlig julepynt fra Tiger eller et glas hjemmebagte pebernødder, som kollegaens børn har været med til at bage slut november.

    Jeg hader det og har endelig taget mig sammen til at sige fra i år.


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Pakkeleg med terninger ("høhø det er så morsomt om og om igen").


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Nissevenner


  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Øvre C'er

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Julebryg, og den medfølgende forventning om, at man gider drikke det.


  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Folk der klæder sig ud som julemanden og så er jeg ligeglad med om om vi taler din Onkel Særling fra Jylland, en hyret person i det lokale storcenter, eller yndlingspædagogen til fritidshjemmets juletamtam, de er alle forfærdelige. Stop det. Og stop det nu.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I disse juletider, kunne det være interessant med en tråd, hvor I kære sideliniebruger, kan udfolde jeres afsky, irritation, eller blot manglende interesse, for diverse juletraditioner. Det er tænkt som en meta tråd, af, dagens Ilandsproblem, dpma-, jeg interesserer mig ikke for-, jeg kan ikke lide-trådene, med et kært julefokus.

    Jeg starte ud med organiseret julebag, hvor hele familien skal samles og strafbage småkager som man alligevel ikke for spist. Jeg kan ik ha’ det. Lad mig være fri.
    Jeg finder den evigt tilbagevendende tradition med, at folk skal udbasunere, hvor meget de hader julen, stærkt irriterende.

    Lad dog være med at holde jul, hvis I ikke gider. De fleste gider jo alligevel godt fridagene, og ellers er der rig mulighed for at score goodwill ved at tage vagter i juledagene eller nappe et par dage på kontoret uden at blive forstyrret.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Den store “Irriterende juletraditioner” - tråd

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I disse juletider, kunne det være interessant med en tråd, hvor I kære sideliniebruger, kan udfolde jeres afsky, irritation, eller blot manglende interesse, for diverse juletraditioner. Det er tænkt som en meta tråd, af, dagens Ilandsproblem, dpma-, jeg interesserer mig ikke for-, jeg kan ikke lide-trådene, med et kært julefokus.

    Jeg starte ud med organiseret julebag, hvor hele familien skal samles og strafbage småkager som man alligevel ikke for spist. Jeg kan ik ha’ det. Lad mig være fri.
    Jeg kan nu godt lide julen helt generelt. Dyrt som ind i helvede bevares, temmelig fjollet tradition med at danse rundt om træet (det går dog når der er små børn med - ellers er det endog rigtigt fjollet), men derudover en hyggelig tid med mange dage fri etc.

    Men der er nu en ting, som jeg simpelthen aldrig kommer til at lære. Gløgg. Jeg kan simpelthen ikke snuppe smagen af opvarmet rødvin med rosiner og mandler. Det er sødt og kvalmende. Det kan til nød klemmes ned, hvis det er spædet godt op med stærkere varer (læs dødsgløgg) men ellers er det for mig udrikkeligt. Guderne skal vide, hvor mange gange jeg til et eller andet julerelateret arrangement er blevet stukket et automatbæger med det sprøjt i. Så kan jeg stå der og tvinge mig selv til at nippe til stadset og desperat se mig om efter et sted jeg diskret kan stille det fra mig alt imens mine smagsløg skriger på nåde. Når det så endelig lykkedes at komme af med det eller i værste fald få drukket så meget, at det ikke er direkte fornærmende, så kommer der altid en velmenende torturbøddel med suppeske og fremsiger forbandelsen “Du skal da have lidt mere.” . I en fremskreden alder har jeg så besluttet, at jeg fra og med i år, så gør jeg oprør med den kulturelt betingede sociale kontrol og siger nej tak til al gløgg!
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  21. De følgende 11 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 14:40
  2. Den store Take Away-tråd
    By NewerNN in forum Mad
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 18.05.08, 10:45
  3. Juletraditioner
    By GoofyBAUER in forum Diverse
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 28.12.06, 03:08
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 26.12.03, 18:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •