Se afstemningsresultater: Hvad bliver resultatet?

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC Nordsjælland-sejr

    10 29.41%
  • Uafgjort

    5 14.71%
  • FCK-sejr

    19 55.88%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Så er det tid til sidste udekamp i efteråret.

    18 spillere er udtaget til kampen:


    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Pieros Sotiriou
    10 Carlos Zeca
    13 Sten Grytebust
    14 Dame N'Doye
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    18 Michael Santos
    21 Karl-Johan Johnsson
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    26 Carlo Holse
    33 Rasmus Falk

    Skader: Nicolai Boilesen, Jonas Wind, Jens Stage og Nicklas Bendtner.

    FC Nordsjælland mangler deres topscorer og vel nok største profil, Mohammed Kudus, som er ude med karantæne.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Vi skal have en sejr i denne kamp. Det tror jeg nu også vi får. Og for første gang nogensinde, ville det ikke genere mig, at brøndby også nappede tre point.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi skal have en sejr i denne kamp. Det tror jeg nu også vi får. Og for første gang nogensinde, ville det ikke genere mig, at brøndby også nappede tre point.
    Jeg er altid hunderæd for de skide Farum-kampe. Det burde ikke være sådan. Men de unge hurtige knægte overrumpler os altid, synes jeg...

    Lur mig om den ikke ender 1-1. I har hørt det her først;-)

    Og det er så dumt og irrationelt, men min krop kan simpelthen ikke glædes over en BIF-sejr. Det er så åndssvagt, men hvis BIF taber, sidder jeg nok alligevel med et lille smil i skægget (selvom jeg gør hvad jeg kan for at stivne det). Fodbold er sgu noget mærkeligt noget.

    Men bevares, lidt nemmere at leve med en eventuel BIF-sejr, bliver det nok...

    Zan

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Er der meldt noget ud om, hvorfor Daramy ikke er med i truppen?

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Er der meldt noget ud om, hvorfor Daramy ikke er med i truppen?
    Tror egentlig bare at Ståle mener at Daramy har brug for en pause og vil skåne ham lidt.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tror egentlig bare at Ståle mener at Daramy har brug for en pause og vil skåne ham lidt.
    Ja det må være grunden, hvis der ikke er en lille skade et sted - måske er han tiltænkt en rolle fra start på torsdag. Han ville ellers være ret oplagt at have i truppen, da han passer glimrende til underlaget i morgen.

    Jeg er (som en anden nævner) også ganske utryg ved kampene i Farum, og jeg forventer egentlig heller ikke en sejr. Vi har det svært mod så hurtige spillere på en bane, hvor de har en kæmpe fordel. Vi vil nok som sædvanlig se et FCN-hold der har helt styr på den mærkelige bane med lynhurtige omstillinger og skabelonkombinationer, og et FCK-hold fuld af spillere som lige skal have et ekstra touch på bolden hver gang, fordi bolden hopper og danser (som spillede man med en hoppebold i skolegården) unaturligt i forhold til græs.

    Det er en fordel, at Kudus ikke er med. Og kan vi tage en sejr, så bliver det helt rart at sætte sig foran skærmen og se BIF-FCM (hvis man ellers kan nå hjem til noget af kampen) og vide, at der er noget at lune sig over uanset resultatet. Tager BIF point, så er det fint for stillingen i superligaen. Taber BIF, så er det selvfølgelig som altid mægtig morsomt.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Er der meldt noget ud om, hvorfor Daramy ikke er med i truppen?
    Vores højreside var jo ikke eksisterende med ham på kanten mod bif.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er altid hunderæd for de skide Farum-kampe. Det burde ikke være sådan. Men de unge hurtige knægte overrumpler os altid, synes jeg...

    Lur mig om den ikke ender 1-1. I har hørt det her først;-)

    Og det er så dumt og irrationelt, men min krop kan simpelthen ikke glædes over en BIF-sejr. Det er så åndssvagt, men hvis BIF taber, sidder jeg nok alligevel med et lille smil i skægget (selvom jeg gør hvad jeg kan for at stivne det). Fodbold er sgu noget mærkeligt noget.

    Men bevares, lidt nemmere at leve med en eventuel BIF-sejr, bliver det nok...

    Zan
    Nu skriver jeg at det ikke vil genere, ikke at jeg ligefrem vil glædes. Under alle omstændigheder vil jeg ikke se kampen, da alle udfald vil irritere mig at overvære. Men en brøndby sejr er da til at leve med. Håbet om at de ikke kommer i top 6 har jeg droppet. Det betyder at de vil tage point i ny og næ, og lad det da endeligt være mod midtjylland. Omvendt har en midtjylland sejr det perspektiv at brøndby så har mødt GF, os og Fcm, og taget præcis 0 point i tre kampe. Så kan krisesnakken måske begynde at rumle derude. Jeg ser dog en fordel i at en eventuel krisesnak først kommer efter vinterpausen, frem for op til. Så en brøndby sejr over midtjylland, der fortæller Oscar at alt er ok, er til at leve med.
    Værste udfald vil være kryds. Brøndby får stoppet deres taberstime, og midtjylland vil stadig være mellem 5 og 8 point foran.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Jamen lad os få en hurtig “amatør” afstemning. Jeg skriver nu 3 opslag

    - BIF skal vinde
    - jydenbøffen skal steges medium og ende uafgjort
    - bØF skal altid tabe, fuck det mesterskab

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Bøf skal slå FCM

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    FCM og Bøf skal spille uafgjort

    Jeg kan åbenbart ikke “like” mit eget indlæg, men jeg hælder nok mest til denne løsning... selvom bøf sejr ville være bedst

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jamen lad os få en hurtig “amatør” afstemning. Jeg skriver nu 3 opslag

    - BIF skal vinde
    - jydenbøffen skal steges medium og ende uafgjort
    - bØF skal altid tabe, fuck det mesterskab
    Feje tricks...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    BØF skal tabe - de skal altid tabe

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Vores højreside var jo ikke eksisterende med ham på kanten mod bif.
    Så du ser det som en logisk konsekvens af dét? Eller hvordan skal jeg forstå dit svar?

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland vs. F.C. København (07/12 2019 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM og Bøf skal spille uafgjort

    Jeg kan åbenbart ikke “like” mit eget indlæg, men jeg hælder nok mest til denne løsning... selvom bøf sejr ville være bedst
    Er der julefrokost eller turboladet Farumopvarmning i gang? ;-)

    Herfra er det som det plejer: Holder Brøndbys egne fans med Brøndby, kan jeg ikke. Så undtagelsen var da de mødte Farum i 2012, og støttede udeholdet. Da holdt jeg med dem. Lige meget hjalp det ...

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.11.19, 19:31
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •