Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    FCK tager imod Malmø (og deres frådende "ægte" fans) i årets sidste europæiske kamp, hvor alt andet end et FCK-nederlag vil sikre ikke bare avancement til 1/16 finalen for 5. gang i klubbens historie, men også for første gang nogensinde med et dansk hold som gruppevinder.

    FCK kan i teorien også avancere på trods af et nederlag, men det vil kræve enten:

    1) Pointtab til Dynamo Kiev hjemme mod Lugano.

    eller

    2) At FCK taber med max. 1 mål OG at Dynamo Kiev vinder med max. 1 mål OG at FCK scorer mindst 2 mål mere end Dynamo Kiev. Altså 3 mål, hvis Dynamo Kiev vinder med 1-0, 4 mål hvis Kiev scorer 2, osv.

    Begge scenarier vil betyde, at FCK går videre via en 2. plads, og vil derfor spille første kamp i 1/16 finalen hjemme.

    FCK har Zeca i karantæne, og Boilesen og Wind er skadede. Stage, Bendtner og Johnsson er tvivlsomme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCK har Zeca i karantæne, og Boilesen og Wind er skadede. Stage, Bendtner og Johnsson er tvivlsomme.
    Hvornår har vi sidst spillet en god kamp uden Zeca på banen? Det gør mig virkelig nervøs, at vores ubetinget vigtigste spiller er ude til årets vigtigste kamp.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvornår har vi sidst spillet en god kamp uden Zeca på banen? Det gør mig virkelig nervøs, at vores ubetinget vigtigste spiller er ude til årets vigtigste kamp.
    Jeg kan ikke huske om vi spillede godt, men vi vandt 2-1 ude over BØF i foråret..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske om vi spillede godt, men vi vandt 2-1 ude over BØF i foråret..
    Med thomsen / falk på midt midt. Jeg husker at vi var voldsomt effektive, ved at score på to halve chancer. Skov hakker den ind udefra og fischer scorer med hælen.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Med thomsen / falk på midt midt. Jeg husker at vi var voldsomt effektive, ved at score på to halve chancer. Skov hakker den ind udefra og fischer scorer med hælen.
    Den her kamp? I følge fck.dk's højdepunkter var vi voldsomt overlegne, og begge mål byggede på høj klasse i opspil såvel som afslutning (efter min mening). Jeg synes faktisk snarere at vi var ineffektive i og med, at vi kunne have scoret i hvert fald fire mål.

  8. #6
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Kunne godt forestille mig, at vi kørte PapaG eller Bjelland frem som defensiv midt, hvis der fastholdes 4-4-2. Tror dog mere vi kører den ind med en 5-3-2 (3-5-2) med Bartolec, Falk og Fischer på midten.

    Altså under forudsætning af at Stage ikke er klar. Ellers så nupper han jo nok pladsen.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Tror vi stiller op som mod FCN men med 2/3 ændringer

    Kalle
    Karlo - Victor - Papa - Pierre
    Pep/Varela - Falk - Thomsen/Varela - Fischer
    Doye - Pieros

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Jeg ville til enhver tid spille Thomsen i så vigtig en kamp. Han har været her længe og har stort løbepensum. Falk / Thomsen på midten er måske en smule sårbart, men tror det er bedste alternativ.Så kan man som phillipo nævner eventuelt tage en Varela på kant.

    Håber under alle omstændigheder at Pieros får lov at spille. Vi har behov for et stærkt pres oppe foran, og det er han garant for.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCK har Zeca i karantæne, og Boilesen og Wind er skadede. Stage, Bendtner og Johnsson er tvivlsomme.
    Hvor ved du fra, at Johnsson er tvivlsom?

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Bjelland udtalte i går efter kampen, at Kalle havde noget med lysken, så det var derfor, Bjelland tog målsparkene.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bjelland udtalte i går efter kampen, at Kalle havde noget med lysken, så det var derfor, Bjelland tog målsparkene.
    Kan han spille, men igen ikke tage målspark, har vi en pragtfuld måde at drive MFF'erne til vanvid på lige fra starten ved at bruge oceaner af tid.

    Bare en skam, at det ødelægger al offsidetaktik ...

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror vi stiller op som mod FCN men med 2/3 ændringer

    Kalle
    Karlo - Victor - Papa - Pierre
    Pep/Varela - Falk - Thomsen/Varela - Fischer
    Doye - Pieros
    Må vi bytte? Skal vi bruge en back på midtbanen, vil jeg trods alt langt hellere have den defensivt suspekte, men temmelig hurtige Bartolec foran Varela end bag ham ...

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Thomsen har spillet i stedet for Zeca både mod Brøndby i april, Lyngby i august og Nordsjælland i pokalen i oktober. Jeg er dog overrasket over, at Mudrazija ikke kom ind mod Nordsjælland i går, da han virker mere løbestærk end Thomsen. Måske er planen at smide ham ind, når Thomsen bliver træt. Jeg tror også helt klart Bjelland spiller. Der er langt mere ro med ham på banen, og mon ikke Malmø kommer bragende fra startfløjtet.

    Doye-Pieros
    Fischer-Thomsen-Falk-Biel
    Bengtsson-Bjelland-Nelsson-Varela
    Johnsson

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Thomsen har spillet i stedet for Zeca både mod Brøndby i april, Lyngby i august og Nordsjælland i pokalen i oktober. Jeg er dog overrasket over, at Mudrazija ikke kom ind mod Nordsjælland i går, da han virker mere løbestærk end Thomsen. Måske er planen at smide ham ind, når Thomsen bliver træt. Jeg tror også helt klart Bjelland spiller. Der er langt mere ro med ham på banen, og mon ikke Malmø kommer bragende fra startfløjtet.

    Doye-Pieros
    Fischer-Thomsen-Falk-Biel
    Bengtsson-Bjelland-Nelsson-Varela
    Johnsson
    Jeg er bestemt ikke overrasket over at Ståle lod Mudrazija blive på bænken, taget i betragtning hvilket underlag der blev spillet på. Han har været ude næsten siden han kom, det ville være bittert og altødelæggende for hans tid i København, var han blevet skadet på deres lortebane.
    Sidst redigeret af Devil : 09.12.19 kl. 19:06

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Bartolec har endnu ikke været overbevisende i min bog, og i går var han direkte ringe!!! Man kan da håbe han løfter sit niveau i foråret :-)

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •