Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #61
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Say what
    Hvis det havde været på bekostning af os, så nej. Men jeg "hader" ikke Malmø eller har noget problem med dem, så under de her omstændigheder har jeg det fint med, at de gik videre i stedet Kiev, som jeg absolut intet forhold har til, andet end at de kommer fra et elendigt land.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    En pinlig affære er overstået og vi er heldige med alligevel at gå videre efter uventet hjælp fra Lugano. Det er selvfølgelig ganske fint at gå videre, men det efterlader en noget bitter smag i munden når det sker efter sådan en præstation mod et så middelmådigt hold.

    Der var ingen overraskelser fra Malmø mht. spillestil, da de stod noget nær identisk som i det første møde. De havde tre mand bagerst flankeret af de to wingbacker og så med en ganske tætpakket midtbane (der sideforskød en del), da deres ene angriber oftest trak med ned når vi forsøgte at bygge noget op, hvilket efterlod dem med en frontangriber.

    Vi fik ellers en god start på kampen og dominerede de første 15 minutter, men herefter kunne vi ingenting. Malmø lykkedes med at sparke vores opspil i stykker og dommeren tillod det. Det er ikke noget vi ikke har været vidne til før, men vi har stadig absolut ingen plan for hvad vi skal gøre i de situationer og bænken var handlingslammet. Vi havde ganske enkelt intet opspil herefter og måtte slå alt for mange upræcise, lange afleveringer op til N’Doye og Pieros der var tæt markerede og ikke kunne få nogen støtte, da resten af holdet stod for langt tilbage.

    Defensivt så vi ikke alt for gode ud. Når de første pres slog fejl, stillede vi os hurtigt langt tilbage, så vi igen fik for lang afstand på til angriberne og tillod Malmø alt for meget plads. Det kan selvfølgelig svare sig, når midtbanen leverer en så svag præstation defensivt og Pieros var med afstand vores bedste mand i presset – det hjælper bare ikke det store, når det kun er en angriber der lykkedes med noget i presset.
    Tabet af Zeca var ganske enkelt for stort og vi kunne slet ikke håndtere de mange nærkampe. Uafgjort var i virkeligheden det bedste vi kunne have håbet på, men sådan skulle det ikke være.

    Vores udskiftninger gjorde ikke den store forskel og kom alt alt for sent. Vi havde på ingen måde kontrol over kampen og rektionen var en nyttesløs udskiftning af Mudrazija for Holse. Først efter scoringen skete der en reel ændring, da Thomsen blev skiftet ud (en time for sent) til fordel for Santos. Det gav lidt mere fylde i front, men problemet var jo, at vi kæmpede med at få bolden frem til angriberne og en ekstra angriber afhjalp naturligvis ikke på dette. Den sidste udskiftning var at skifte ud på højrebacken, hvor Varela havde en særdeles svag kamp, men også denne ændrede ikke det store og faldt for sent.

    Jeg skal ikke sige, at jeg har facitlisten for hvad der var det rigtige at gøre og man kunne i princippet have gjort en del. Problemet er snarere, at der ikke blev gjort noget. Vi så passivt til, mens Malmø overtog spillet og så passivt til mans vores opspil blev reduceret til panikløsninger og lange bolde. Vi havde ingen gavn af vores kantspillere, mens vi næsten fik Rieks til at ligne Grønkjær til trods for, at han også havde betydelige defensive forpligtelser.

    Dommeren skal ikke have mange rosende ord med på vejen og jeg håber at Malmø sender ham en god vin, da han ender med at være kraftigt medvirkende til, at Malmøs plan lykkedes. Særligt Falk og Mudrazjia blev sparket ned og det var generelt en tydelig taktik fra Malmøs side, så man må bare undre sig over hvor advarslerne blev af. Vi kunne selvfølgelig bare have gjort det samme, men det formår vi i hvert fald på ingen måde. Det er bestemt ikke første gang at den taktik virker imod os og det er næppe den sidste.

    Kalle Johnsson havde ikke så meget at se til, men stod alligevel solidt og havde en god fodparade. Kan dog ikke nå at reagere ved selvmålet.

    Pierre leverede ikke en så god præstation. Offensivt smed han for mange bolde væk, når han endelig var med fremme og defensivt blev det vel aldrig til mere end middelmådigt.
    Papagiannopoulos så noget usikker ud i nogle situationer og igen var vi vidne til, at han tabte duellerne når han gik frem i banen for at tage en hovedstødsduel. Det blev ikke straffet i dag, men når han ellers er så god i duellerne, så skal han have meget mere ud af det når han går frem.
    Bjelland gjorde det ganske fint i dag og havde stort fokus på Rosenberg, ligesom han tog mange dueller.
    Varela havde en rigtig skidt kamp, hvor han særligt defensivt havde store problemer.

    Mudrazija var god i de første 10 minutters tid, men blev sparket i stykker og kom aldrig tilbage i kampen efter det. Holse gjorde ingen forskel.
    Falk led samme skæbne som Mudrazija og kunne ikke bidrage nok defensivt til at løfte Thomsen.
    Thomsen bidrog ikke med ret meget. Defensivt begik han et frispark til en advarsel og ellers stod han dybt og parerede. Offensivt var han god i få perioder når pladsen var der, men ender med at pisse to gode muligheder væk med nogle dårlige afslutninger.
    Fischer var tilbage i den anonyme rolle. Malmø sideforskød en del, så han modtog tit bolden i situationer, hvor vi var i undertal på kanten, men gjorde ikke ret meget for at hæve tempoet.

    Pieros var god i presspillet, men offensivt kom han ikke frem til noget andet end at få et par frispark.
    N’Doye var kun marginalt bedre end Pieros offensivt og bidrog mere på de defensive dødbolde. Han vil nok ærgre sig over sit dårlige hovedstød efter hjørnespark, hvor han var helt umarkeret.

    Alt i alt fik vi ikke meget ud af den her kamp, hvor midtbanen kollapsede og kanterne lige så godt kunne være blevet hjemme. Vi kan selvfølgelig se frem til en bøde fra UEFA, så noget får vi da med fra kampen.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Ingen kan være uenige i, at det var en rædsom kamp i dag. Bortset fra de første 10-15 min og de sidste 5, så blev præcis den alt for passive omgang, som man kunne frygte med den præmis inden, at vi kunne nøjes med uafgjort. Og det trods en forholdsvis frisk opstilling med 442 og kun offensive spillere på midtbanen.

    Anyway vi gik videre (hvilket var det primære mål for i dag), og jeg kommer ikke til at ligge søvnløs ovenpå et nederlag til Malmø. Dertil rager de mig absolut intet.

    Det der dog kan holde mig vågen i nat er opførslen blandt egne fans på B-tribunen og primært øvre B. At man i den grad synes man skal skide på klub og medfans er for mig helt uforståeligt. FFS, man stod endda i Capotårnet på øvre og fyrede lys af midt under kampen. Man så ild dryppe ned på folk iklædt plastic på nedre B. Er der ingen grænser for hvor lidt tankevirksomhed man kan have i visse fankredse?

    Jeg kan slet ikke se, at klubben har andet valg end at slå brutalt ned mod det her i en situation, hvor man er presset fra UEFA med trusler om gigantiske bøder og lukkede tribuner.


  6. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Set over 2 kampe er MFF klart bedre end os ... Hold kæft hvor pinligt - jeg kan ikke fejre noget som helst. Vi møder nu hårdere modstand i næste runde og slutter samtidig ude .. pinlig indsats.....


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    En af de største skuffelser i nyere tid. Vi har simpelthen ikke magtet, at nedbryde et yderst dårligt hold ned over to kampe. Ikke nok med det, så er det et hold, som (uagtet hvad vi end mener) virkelig er kommet i omdrejning (europæisk) de seneste par år, og som absolut byder os op til dans som nordens største hold. Skader og udskiftninger har været brugt som undskyldning i lang tid, men nu går den simpelthen ikke mere.

    Bør Ståle tage sit tøj og gå? Aner det ikke, men noget skal ske. Det, som har givet os mange fine resultater i europa, virker nu som en hæmsko, da alle andre hold end os virker til at have udviklet sig.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Når man lige får trukket lidt luft ind, kan man passende se tilbage på hvilket efterår vi har haft, og hvordan staben har arbejdet med holdet. Der er specielt følgende enkeltmandspræstationer fra vores dyrt indkøbte sommerindkøb jeg vil fremhæve:

    Grytebust som står en brandkamp mod Røde Stjerne, men af rent uheld tager han ikke et eneste af de 11 spark.

    Santos som nu står bag i køen på sideliniens hadeobjekt nummer ét - Pieros.

    Lord som aldrig rigtig fik chancen.

    Pep Biel som er blevet sat af Mudra, som egenligt ikke er højre kant. Holse som har været ude længe. Mo som er 12 år gammel.

    Oviedo som ikke engang kan slå af en gammel mand af på venstre back.

    Og Bartolec ej at forglemme. Selv Kvist var bedre på den back.

    Jeg sætter min fulde lid til at vi får et super transfervindue om lidt, og relationerne kommer i orden til foråret.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    En af de største skuffelser i nyere tid. Vi har simpelthen ikke magtet, at nedbryde et yderst dårligt hold ned over to kampe. Ikke nok med det, så er det et hold, som (uagtet hvad vi end mener) virkelig er kommet i omdrejning (europæisk) de seneste par år, og som absolut byder os op til dans som nordens største hold. Skader og udskiftninger har været brugt som undskyldning i lang tid, men nu går den simpelthen ikke mere.

    Bør Ståle tage sit tøj og gå? Aner det ikke, men noget skal ske. Det, som har givet os mange fine resultater i europa, virker nu som en hæmsko, da alle andre hold end os virker til at have udviklet sig.
    Nemlig. Udvikling af holdet er nøgleordet.

    Nuvel Ståle har meritterne i FCK, det kan ingen tage fra ham. Men hvis vi ser på den offensive del af udvikling af FCK over de sidste 10 år eller mere, så sker der sgu ikke meget på den front. Nu så jeg interviewet med Lars Seier i optakten til kampen og her nævnte han at han ville se FCK oftere i CL samt, at vi skulle tage skridte videre end bare at komme videre fra gruppespillet i EL. Hvis det virkelig er ambitionen så tror jeg ikke det sker med Ståle ved roret.

    Jeg er med på at vi med Ståle på posten så ca. hvert 2/3 år så vinder DM efter han har opbygget holdet på ny, for så derefter at sælge det halve hold for så at starte forfra. Hvis Lars Seier virkelig mente hvad han sagde så skal, man vist til at revidere FCKs transfer strategi fremover.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    En af de største skuffelser i nyere tid. Vi har simpelthen ikke magtet, at nedbryde et yderst dårligt hold ned over to kampe. Ikke nok med det, så er det et hold, som (uagtet hvad vi end mener) virkelig er kommet i omdrejning (europæisk) de seneste par år, og som absolut byder os op til dans som nordens største hold. Skader og udskiftninger har været brugt som undskyldning i lang tid, men nu går den simpelthen ikke mere.

    Bør Ståle tage sit tøj og gå? Aner det ikke, men noget skal ske. Det, som har givet os mange fine resultater i europa, virker nu som en hæmsko, da alle andre hold end os virker til at have udviklet sig.
    Jeg tror desværre ikke Ståle kommer til at tage sig tøj og gå. Han er floppet big time de to gange han har prøvet sig af i store klubber, og han får ikke bedre vilkår - både hvad angår løn og spillermateriele - end i FCK. Og så slår han mig ikke som typen der kaster håndklædet i ringen. Hvem der evt. ville skulle tage en snak med ståle til sommer, hvis DM glipper, ja, det er sgu et godt spørgsmål - Lange, Rygaard, Harit?
    Danmark til Valby Bakke

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Når man lige får trukket lidt luft ind, kan man passende se tilbage på hvilket efterår vi har haft, og hvordan staben har arbejdet med holdet. Der er specielt følgende enkeltmandspræstationer fra vores dyrt indkøbte sommerindkøb jeg vil fremhæve:

    Grytebust som står en brandkamp mod Røde Stjerne, men af rent uheld tager han ikke et eneste af de 11 spark.

    Santos som nu står bag i køen på sideliniens hadeobjekt nummer ét - Pieros.

    Lord som aldrig rigtig fik chancen.

    Pep Biel som er blevet sat af Mudra, som egenligt ikke er højre kant. Holse som har været ude længe. Mo som er 12 år gammel.

    Oviedo som ikke engang kan slå af en gammel mand af på venstre back.

    Og Bartolec ej at forglemme. Selv Kvist var bedre på den back.

    Jeg sætter min fulde lid til at vi får et super transfervindue om lidt, og relationerne kommer i orden til foråret.
    Victor Nelsson som har spillet en ret så overbevisende første halvsæson - endda uden den gamle læremester i defensiven ved sin side i ret så mange kampe.

    Karl-Johan Johnsson som i mine øjne er på højde - og endda med potentialet til at ende over - Wiland.

    Trods alt...

    Men ja - der er en del indkøb, der endnu mangler for alvor at stemple ind. Lord fik i øvrigt chancen. Tror bare ikke, nogen opdagede, han var på banen...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    En af de største skuffelser i nyere tid. Vi har simpelthen ikke magtet, at nedbryde et yderst dårligt hold ned over to kampe. Ikke nok med det, så er det et hold, som (uagtet hvad vi end mener) virkelig er kommet i omdrejning (europæisk) de seneste par år, og som absolut byder os op til dans som nordens største hold. Skader og udskiftninger har været brugt som undskyldning i lang tid, men nu går den simpelthen ikke mere.

    Bør Ståle tage sit tøj og gå? Aner det ikke, men noget skal ske. Det, som har givet os mange fine resultater i europa, virker nu som en hæmsko, da alle andre hold end os virker til at have udviklet sig.
    Præcis.. Jeg mener oprigtigt det er på sin plads at stille spørgsmål ved hvorvidt Ståle er den rette til at køre det her videre.. Det han har ydet for klubben er flot, men vi står i bedste fald i stampe med ham ved roret.. Hvis vi skal flytte os yderligere, hvilket jeg håber ambitionen er, så tror jeg ganske enkelt ikke Ståle er den rette.. Problemet er, at der absolut INGEN sportslig ledelse i klubben er, som kan udstikke retningen.. Der er kun Ståle.. Og en direktør for et badeland.. Og Ståles nikkedukke Johan Lange.. Hvor er den stærke og ambitiøse sportslige ledelse som skal udstikke retningen for fremtiden?

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Hvis det havde været på bekostning af os, så nej. Men jeg "hader" ikke Malmø eller har noget problem med dem, så under de her omstændigheder har jeg det fint med, at de gik videre i stedet Kiev, som jeg absolut intet forhold har til, andet end at de kommer fra et elendigt land.
    Der må jeg sige, at jeg har det mega stramt med at tabe til en flok bif kloner, der stiller sig op på at være mere ægte end os. At de føler sig berretiget til at stille sig op på den piedestal, giver mig i den grad lyst til at se FC stokkeprygle dem en anden gang. At de spillede som horsens, bare med bedre teknik, gør ingen mester, men nu skal jeg høre på det bavl med “bedste i Norden” de næste par år, hvilket giver mig noget kvalme.

    Derudover var det intet mindre end en sikkerhedsmæssig katastrofe, at man lod en stor gruppe mff fans stille sig op og hovere på nedre C.

    Jeg kommer aldrig til at finde nogensomhelst sympati for de knoldesparkere - og især deres fans - nogensinde.
    Sidst redigeret af Butch : 22.12.19 kl. 12:13


  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Hvor er Parkens håndtering af disse europakampe skandaløs!

    EFter kampen stod vel omkring 100 Malmø fans på Nedre C og jublede sammen med de andre fra udebaneafsnittet. Kontrollen er ringe og håndteringen endnu værre.

    Man skulle åbne jakkerne ved indgangen og hvem i alverden tror på at Malmø fans kommer i klubrelaterede trøjer, når man sidder på neutral tribune?

    Det er under al kritik og det er ikke førsta gang!
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott


  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Det er fandeme vildt at skrive, at Ståle skal afsted. Hvad sker der?! Han har lige sikret os et flot avancement; Europa efter nytår!
    Vi er stadig med i suppen. Især hvis vi holder FCM på syv. Foråret bliver vores, tror jeg. Altså, hyld og giv respekt til den mand, der har givet os så meget. Andet er sgu useriøst. Tak, Ståle. Og bliv gerne længe! For vi er FCK. Vi er København. Og du klær os. (synes jeg!)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Præcis.. Jeg mener oprigtigt det er på sin plads at stille spørgsmål ved hvorvidt Ståle er den rette til at køre det her videre.. Det han har ydet for klubben er flot, men vi står i bedste fald i stampe med ham ved roret.. Hvis vi skal flytte os yderligere, hvilket jeg håber ambitionen er, så tror jeg ganske enkelt ikke Ståle er den rette.. Problemet er, at der absolut INGEN sportslig ledelse i klubben er, som kan udstikke retningen.. Der er kun Ståle.. Og en direktør for et badeland.. Og Ståles nikkedukke Johan Lange.. Hvor er den stærke og ambitiøse sportslige ledelse som skal udstikke retningen for fremtiden?
    Helt enig. Som jeg nævner tidligere, så virker vores tilgang til europa at være yderst forældet. Så vil flere garanteret argumenterer med, at vi er europa endnu engang - men er det ikke hvad man kan forvente med et mastodontbudget, som vi nu engang opererer med? (nordisk/semiprof fodbold). Det vil jeg bestemt mene. Det må simpelthen være muligt, med vores budget, at få skabt et hold, som rent faktisk kan udfordre (og til tider dominere) hold som Lugano og Malmø - og samtidig kunne stå kompakt når vi så møder Kiev, Sheriff og Astana - og hvad ellers vi har mødt af mastodonter i europa de seneste par år.

    Tops nævner selv hierarkiet i klubben, eller mangel på samme. Hvem tager egentlig samtalen med Ståle efter et elendigt halvår (på trods af det fine pointsnit)? Lange er jo egentlig bare en forlængelse af Ståle, og står for det administrative. NCH er der heller ikke længere.

    Uanset om Ståle er der efter vinterpausen (hvilket jeg tror han er), så skal der ske noget. Man må kunne lave en vurdering af hele holdet, og få skibbet alle de spillere ud, som ikke har bevist sig (mange af dem på kæmpe kontrakter). Man får selvfølgelig købt ordentligt ind efterfølgende. Man sælger herefter foråret og får spillet truppen sammen, så man er klar til den uhyre vigtige 20/21 sæson, hvor der er to pladser til CL på spil.

    Jeg har tidligere været efter Fischer, og det vil jeg gerne være igen.

    edit: Hvis man lige har fået en advarsel fra UEFA angående pyro, hvordan fanden kan det så være, at 25% af stadion står i røde flammer?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er fandeme vildt at skrive, at Ståle skal afsted. Hvad sker der?! Han har lige sikret os et flot avancement; Europa efter nytår!
    Vi er stadig med i suppen. Især hvis vi holder FCM på syv. Foråret bliver vores, tror jeg. Altså, hyld og giv respekt til den mand, der har givet os så meget. Andet er sgu useriøst. Tak, Ståle. Og bliv gerne længe! For vi er FCK. Vi er København. Og du klær os. (synes jeg!)
    Jeg tror nu mere snakken går på om Ståle er manden som fremover kan rykke FCK offensivt skridt op og foretage en udvikling af spillet de næste mange år frem. Ingen betvivler Ståles evner for at kvalificere FCK til Europa, Men kan vi ikke tillade os at forvente bare en smuuuule mere udvikling på den offensive front. Og det er ikke kun baseret på aftens kamp.

    Når det så er sagt så vil Ståle ALDRIG nogensinde blive fyret i FCK. Det er hans meritter og resultater i klubben til for store. MEN jeg håber dog at når Ståle engang forlader FCK, at klubben har Nosser nok til at finde en træner med nye tanker og ikke bare satse på en Ståle klon, som ikke flytter klubben videre især "offensivt"

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •