Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Viser resultater 1 til 15 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nej jeg syntes ikke vi er imponerende/dominerende spillemæssigt. Javel der har været enkelte sæsoner over de seneste 10 år, hvor det har været rigtige godt, men der har også været mange sæsoner, hvor vi har været dygtige til at hive små sejre hjem uden at være prangende. Det er selvfølgelig en god kvalitet at have, men jeg føler helt klart at med FCKs økonomiske muskler og status i Norden, så skal vi forvente mere på den spillemæssige front.

    Jeg vil anbefale dig at se Lars Seiers interview i optakten til kampen i aftes. Der skal jeg ellers love for at den kære Seier har ambitioner ofte CL deltagelse samt at nå længere end bare "Gruppespillet". Hvis det er ambitionen så kommer vi ikke langt med Ståles tilgang til det offensive spil i fremtiden. Der skal vi turde vise mere.

    Igen det er min personlige holdning og jeg ved du har din :)
    Med vores setup pt, så vil det formentlig oftere være reglen end undtagelsen, at vi i efteråret får et pænt pointantal men er hakkende i spillet grundet et hårdt Europæisk program. Det har vi set sæson efter sæson og det vil også ske i fremtiden. Jeg tvivler ærlig talt på, at en anden træner vil kunne løse det problem. Det handler ofte om dosering af spillere og rotation, og vi er som klub pt. nok ikke større og rigere end at halve B-hold vil spille hakkende og have udfordringer mod mange danske modstandere i Superligaen. Om foråret er vi ofte bedre spillende, og det forventer jeg da bestemt også denne sæson.

    Jeg er da ked af, at du er uenig eller at det ikke er nok til at imponere dig generelt, men i så fald tror jeg måske, at dine forventninger kontra vores reelle økonomiske forspring er lidt ude af sync. Og nej, det betyder ikke at jeg er tilfreds med spilet i år. Men jeg er bestemt af den opfattelse, at vi i langt de fleste sæsoner er dominerende i ligaen (også spillemæssigt), især i foråret.

    Mht Seiers interview, så er det da fint, at der er ambitioner. Alt andet vil da også være underligt. Men så skal han og bestyrelsen også være klar til at lægge et budget derefter for så skal der helt andre beløb på bordet i fremtiden. Her ser jeg slet ikke Ståles tilgang til det offensive spil som et problem, men nærmere at vi splitter holdet i atomer lige inden den sæson, hvor vi skulle høste frugterne i Europa. Ståles taktik i Europa i år (og også andre tidspunkter) ser jeg mere som et billede på, at han er 100% fokuseret på resultater. Det er så i år resulteret i et meget defensivt udtryk i Europa, men også et avancement fra et gruppespil uanset hvor grimt det har været. Jeg er ikke sikker på, at en mere frisk tilgang i denne sæson med denne udskiftning havde båret os lige så langt. Man kan selvfølgelig være uenig i dene kyniske tilgang, men det er nok i høj grad den som har gjort os så gode resultatmæssigt i Europa i så mange år. Og den modsatte (noget naive) tilgang som år efter år giver den ene fiasko efter den anden i andre danske klubber.

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •