Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Nu må du gerne smutte Ståle og tage dit lortebold med dig. INTET kan du tilføre dit hold og hvis du prøver at føre skylden over på spillerne ryger den tilbage til dig. Lort med lort på, du kan ikke tilføre FCK noget som helst, SKRID!!!!! 90 minutters antibold mod Malmø, ØV jeg håbede at vi røg ud af Europa og at der var nogle der fik åbnet øjnene, men nej vi er videre og mange står nu med hænderne over hovedet og hylder Ståle Pindsvin.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2019
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    At tabe til Sveriges svar på BØF i Parken er slemt nok i forvejen.

    Men når det hold så er fyldt op af mellemvare tidligere SL-spillere, og vi intet skaber i 90 min... Så er det rigtigt slemt!

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    men.... Malmø spillede decideret på at bremse alle opspil med frispark, mange endda grove at slagsen. Rieks burde havde haft to gule kort i første halvleg hvis dommeren havde haft bare et minimum af nosser og så havde kampen været en helt anden. Midtbanespilleren burde ligeledes have haft et gult mere (Inosent hedder han vist).
    Sidst redigeret af HansHansen : 13.12.19 kl. 07:08

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    FCK led en hård skæbne. Det var en 0-0 kamp som blev tabt på et selvmål. Rigtigt ærgerligt, men jeg havde faktisk regnet med at FCK ville blive straffet hårdere og dermed tabe større imod MFF, nu hvor hverken Zeca eller Stage var til rådighed.

    Jeg så en masse undren over at Mudra blev taget ud i pausen, men den logiske konklusion må være, at han ikke kunne holde til ret meget mere end 45 minutter på dette niveau. Skulle FCK have haft mere ud af højresiden, så kunne Bartolec have været sendt ind i stedet for Holse. Ståle ville dog gerne have en ekstra offensiv del i form af en dreng, som lige er kommet tilbage fra en skade.. Øhh..

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Man trænger til noget offensiv tilgang dvs noget andet end Ståle - de spiller sig ikke til chancer mod fucking Malmø på hjemmebane!!!

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    men.... Malmø spillede decideret på at bremse alle opspil med frispark, mange endda grove at slagsen. Rieks burde havde haft to gule kort i første halvleg hvis dommeren havde haft bare et minimum af nosser og så havde kampen været en helt anden. Ham den sorte/anden etnisk herkomst, burde ligeledes have haft et gult mere (Inosent hedder han vist).
    Ja men det betyder ikke at vi skal lade os presse tilbage på hjemmebane og ligne et amatørhold fra 3 division.

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Ham den sorte/anden etnisk herkomst.
    Really?


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Jeg sidder med en øv-følelse her bagefter, og det er godt nok ærgerligt, for vi er fucking videre i Europa!

    Overall en klassisk Ståle-Europa-kampagne, og at kalde det svineheld at vi er videre er en overdrivelse, men ja, vi er godt nok lidt heldige, for hvor er det bare idiotisk, at vi ikke tør spille for at vinde. Vi har jo godt styr på dem, så lad os da få tromlet dem ned og lave en kasse, for ellers sker det, som skete: Malmø får et fucking heldigt mål.

    Lige for tiden er det altså bare heller ikke specielt interessant at se os spille, og hvis vi i snit skal være over 20k i Parken (jaja, Ståle er ligeglad, det ved jeg), så skal folk altså ikke være ved at falde i søvn under sådan et brag her. Jeg håber altså, at vi får brugt en del af vinterpausen på at træne noget offensivt, og så kan det fandeme ikke passe at Holse er længere fremme end 30 millioners Biel, helt ærligt.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    For gud ved hvilken gang i denne sæson spillede vi en helt forfærdelig hjemmekamp foran en utrolig kulisse.. Jeg er med på at man ikke er forpligtet ud over egne evner, og guderne skal vide at det her hold indeholder et hav af spillere med begrænset talent, men hvor er det tyndt at der ikke bringes mere energi og vilje end tilfældet er.. Ståle har i en lang række kampe nu i den grad forsømt at få sat holdet ordentligt op rent mentalt.. Jeg forstår sgu ikke det udtryk vi kommer ud med, det må være det nemmeste job i verden at sætte sine spillere op til sådan en kamp.. At vi spiller den taktik vi gør er der ingen grund til at bruge energi på, det er som det er og bliver aldrig anderledes under Ståle..

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    4

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Tror problemet er at vi ikke KAN tromle dem. Vi halser jo efter der meste af kampen og ligner et hold der kun har overskud til at forsvar og losse væk. Malmø kørte os jo rundt på hjemmebane, minus de første 15 min.

    Z

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Mon ikke vi kommer til at spille næste runde uden folk på sektionen. En helt forfærdelig elendighed blev krydret med pyro endnu engang! Jeg synes i øvrigt enhver sanktion vil være ok - FCK er fuldstændige passive, medfans er fuldstændig passive.

    Hold kæft hvor var det lort med lort på imod et hold, som ikke kunne løbe efter 60 min

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    For mig var dakkedak musikken før kampen og i pausen det værste til aften. Spillet var kedeligt, ja, men den larm det blev disket op med, var forfærdelig..lad venligst være at lave mit nedre C om til et provinsdiskotek..
    Tak!

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Man trænger til noget offensiv tilgang dvs noget andet end Ståle - de spiller sig ikke til chancer mod fucking Malmø på hjemmebane!!!
    Man kan tilfører ligeså meget offensiv tilgang man vil, Men det ændre bare ikke ved det faktum at vi har en træner i Ståle, som vægter det defensiv/stram organisation langt højere.

    Javel vi kan jo altid forsøge at være heldige og hente en Robert skov 2.0 som høvler 29 mål ind.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #59
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Jeg er sgu' meget glad for, det endte som det endte, og begge hold gik videre; Rosenbergs fejring med Malmøs fans efter 4-3 scoringen mod Kiev er et af de fedeste ikke-FCK eller Danmark fodbold-øjeblikke, jeg nogensinden har set; det ville næsten være for ondt, hvis Malmø ikke gik videre efter det.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Jeg er sgu' meget glad for, det endte som det endte, og begge hold gik videre; Rosenbergs fejring med Malmøs fans efter 4-3 scoringen mod Kiev er et af de fedeste ikke-FCK eller Danmark fodbold-øjeblikke, jeg nogensinden har set; det ville næsten være for ondt, hvis Malmø ikke gik videre efter det.
    Say what


Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •