Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 131 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Rössler har kun trænet Malmø siden 2018. Og han har slået FCK i europa, vundet sin EL-gruppe med 11 point (har Ståle nogensinde samlet 11 point i EL-gruppespil) og slutter kun 1 point bag guldvinderne fra Djurgaarden i ligaen..
    Så du gætter dig altså til, at Uwe Rössler kunne have fået mere ud af København end den mest vindende træner i klubbens historie? Altså den træner Malmö hentede i Fleetwood Town?

    Du siger simpelthen, at en træner der ikke har vundet noget som helst med Malmö ville have opnået bedre resultater i København?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    I det mindste er vi ikke Kiev, der lige er blevet slået ud af to tosse hold fra en fodboldmæssig udørk af Europa. Deres Jablonec kan man kalde det. Det fremhæves stadig som et sted ståle har fejlet, mens det samtidigt ikke konstateres at FCK er det hold i europa der har haft færrest Jablonec fuck ups, de sidste 14 år.
    Det er pisse irriterende at vi ikke vinder igår, men det bunder mest i at det er pisse irriterende at tabe til Malmø, nærmere end noget som helst andet. Det er røv irriterende at tabe et derby. I øvrigt understreger de 32000 mod malmø igår også at det ikke kun er det sportslige niveau / historik, som er relevant for at vurdere om en modstander er interessant.

    Men vi er videre i europa, og vi hænger stadig på i ligaen. Det kan altså ikke være dumpet, når man tager skaderne og salgene med i ligningen. Men man må undres over den ændring, som er i ståles-fck hold dette år i forhold til tidligere hold. Bundniveauet er dårligere, eller om ikke andet, mindre modstandsdygtigt. Tilgengæld er boldomgangen altså i en liga, når det køre, som er højere end tidligere set i fck, med undtagelse af 2010 holdet. Det så vi igen de første 15 min igår, indtil Malmø fandt ud af at de kunne slagte løs. Ligesom vi så det de første 20 min af anden halvleg i derby. Nu får ståle en lang pause, hvor der kan fokuseres på at køre denne (IMO) lidt nye meget boldbesidende form for fodbold ordentligt ind.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg orker ikke at forholde mig til om Ståle skal fyres eller ej.
    Jeg er ikke for fin til at vinde med klassiske dyder som godt forsvarspil og kynisme. Årsagen til at jeg er rasende efter i går er taberattituden vi udviser - vi skal spille hjemme i et fyldt Parken mod Malmø, hvor vi kun risikerer at ryge ud hvis vi taber. Til gengæld kan vi vinde gruppen hvis vi vinder kampen, og selv hvis vi taber kunne vi være heldige at Kiev ikke ville vinde. Med det i mente, så går vi gud hjælpe mig ud og spiller uden appetit på at score mål - I ET FYLDT PARKEN!!
    Det er så langt fra det jeg personligt sætter pris på i sport - man skal ÆDE alt og alle, uanset hvad der er på spil.

    SPIL NU FOR AT VINDE FOR HELVEDE - det er seriøst det ENESTE jeg beder om, og det var ikke tilfældet i går.

    Mvh
    En maks rasende fan
    Og bare lige for at være endnu mere rasende og udbygge mit indlæg, så er det ingen undskyldning at vi har spillet mange kampe når Falk, Thomsen, Mudrazija, N'Doye og Bjelland har siddet ude i mere eller mindre længere perioder med skader - dertil har de alle også haft landsholdspauser uden at være i landsholdstjeneste.
    Og hvis nogen faktatjekker hvor lang tid de har siddet ude osv., så er jeg ligeglad. Jeg er stadig rasende.

    Mvh
    En lidt mere rasende fan end før

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Nu endte vi med at gå videre alligevel, men med nederlaget fik jeg forstærket følelsen af, at vi har fået lidt af et europæisk hjemmebanekompleks.

    Vi har før tidligere talt om de her magiske "European Nights in Copenhagen", og at vi hjemme kan spille op mod de fleste hold.

    Men det er ved at være noget tid siden, at vi har haft sådan en fuldendt "European Night" hjemme i Telia Parken.

    Siden vi slog Atalanta ud, har vi præsenteret følgende hjemmebaneresultater i Europa:

    1-1 - Zenit
    0-1 - Slavia Prag
    0-1 - Bordeaux
    2-0 - The New Saints
    1-1 - Røde Stjerne (nederlag efter straffe)
    3-1 - Riga
    1-0 - Lugano
    1-1 - Dynamo Kiev
    0-1 - Malmø

    Tre sejre, tre uafgjorte (Røde Stjerne inklusiv), tre nederlag. Ikke ligefrem imponerende, når man ser på modstanden. De tre sejre kom endda med besvær mod hold, vi burde være overlegne.

    Endnu mere bekymrende er det med Malmø nu tredje gang i streg, at vi kikser og taber en afgørende Europa-kamp på hjemmebane: Bordeaux, Røde Stjerne og nu Malmø.

    Vi har altså lidt af et hjemmebaneproblem i Europa. Vi er hvert fald slet ikke så stærke og dominerende hjemme, som vi har set tidligere i Europa.

    Det vejes så op af, at vi har ramt et højt niveau på udebane i Europa, hvor vi kun har tabt få gange i de senere år.


  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Det er så grimt.

    Vores offensiv er stort set ikke eksisterende. Vi har vel to spillere på banen, hvor man kan håbe på mål (Fischer og N´doye) og når de så også flopper, så er bedste at kunne spille til nul.

    Kalle på mål har længe været vores bedste spiller på banen. Fedt med en god målmand, men det er jo for at undgå katastroferne og ikke at vinde kampen.

    Alt andet lige, så peger pilen på taktikken, som så peger på .........

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Så du gætter dig altså til, at Uwe Rössler kunne have fået mere ud af København end den mest vindende træner i klubbens historie? Altså den træner Malmö hentede i Fleetwood Town?

    Du siger simpelthen, at en træner der ikke har vundet noget som helst med Malmö ville have opnået bedre resultater i København?
    Nej, absolut ikke, det er din helt egen konklusion... Jeg siger bare, at andre trænere leverer lignende resultater, i klubber med mindre potentiale og muligheder end vores, og her falder man altså ikke nødvendigvis på halen over resultaterne. Og det er netop fordi fodbold er meget mere nuanceret end bare at kigge på resultater. Det handler også om udvikling og hvilken retning man som klub og hold ønsker at gå i.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor at man lukker Malmø fans ind med TYDELIG tegn på at holde med udeholdet? Der var folk der kom ind med Malmø trøjer OG Malmø halstørklæder og snakkede ret tydeligt svensk på øvre A.

    Er det fordi at man gerne ville slå tilskuerrekorden, sælge flere øl eller tør man bare ikke at konfrontere dem i døren?

    Det gjorde bare nederlaget endnu mere smerteligt at man skulle stå med 100-200 Malmø fans der hånede og skreg i de sidste 15 min. føj.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor at man lukker Malmø fans ind med TYDELIG tegn på at holde med udeholdet? Der var folk der kom ind med Malmø trøjer OG Malmø halstørklæder og snakkede ret tydeligt svensk på øvre A.

    Er det fordi at man gerne ville slå tilskuerrekorden, sælge flere øl eller tør man bare ikke at konfrontere dem i døren?

    Det gjorde bare nederlaget endnu mere smerteligt at man skulle stå med 100-200 Malmø fans der hånede og skreg i de sidste 15 min. føj.
    Præcis. og det samme var tilfældet på nedre A, hvor der flere gange var ved at opstå ballade.. Pinligt at man ikke formår at afvise dem i døren. På forhånd var der på hjemmesiden et flot skriv om, at det jo bestemt ikke havde noget med nationalitet at gøre, om man kan sidde på et fck-afsnit, da der jo er mange FCK-fans fra Sverige som havde købt billet til kampen.. Yeah right.. Og de fleste bærer Malmø-halstørklæder men holder selvfølgelig med FCK.. Selvfølgelig skulle klubben have lugtet lunten og mandet op på kontrollører ved indgangene.. Jeg blev selv voldsomt provokeret at Malmøs fans, som lod til at gå mere op i at håne alle andre på afsnittet end at fejre deres eget hold.. Heldigvis lykkedes det at holde temperamentet i ro for mit eget vedkommende, men det var tæt på at løbe af, og klubben bærer en stor del af ansvaret for at disse situationer opstod i går.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Fordi fuck uefa og deres interesse i at have en turnering for store hold med X antal fans fra USA og Asien.
    Er ikke uforstående. Er ikke engang egentlig uenig.

    Men det er måske en smule naivt at tro, man straffer UEFA ved så at lave nye store fyrværkeriopvisninger. Eller ved at blive ved med at flashe et flag som UEFA, fair eller ej, længe har associeret med fascister i Østeuropa.

    Man straffer i sidste ende først og fremmest sig selv. Den tribune, der bliver lukket, og den klub, der skal betale bøden, er éns egen.

    Men bevares, har man galgenhumoren på plads var det da skægt at se krudtshowet forsøgt standset med en hurtig besked på storskærmen ...



    – det faldt fint ind i resten af det tragikomiske shitshow, torsdag aften var.


  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg orker ikke at forholde mig til om Ståle skal fyres eller ej.
    Jeg er ikke for fin til at vinde med klassiske dyder som godt forsvarspil og kynisme. Årsagen til at jeg er rasende efter i går er taberattituden vi udviser - vi skal spille hjemme i et fyldt Parken mod Malmø, hvor vi kun risikerer at ryge ud hvis vi taber. Til gengæld kan vi vinde gruppen hvis vi vinder kampen, og selv hvis vi taber kunne vi være heldige at Kiev ikke ville vinde. Med det i mente, så går vi gud hjælpe mig ud og spiller uden appetit på at score mål - I ET FYLDT PARKEN!!
    Det er så langt fra det jeg personligt sætter pris på i sport - man skal ÆDE alt og alle, uanset hvad der er på spil.

    SPIL NU FOR AT VINDE FOR HELVEDE - det er seriøst det ENESTE jeg beder om, og det var ikke tilfældet i går.

    Mvh
    En maks rasende fan
    Dette opsummerer nok alle os der kritiserer Ståle, og har gjort det hele efteråret. Enten kan manden ikke gejle holdet op, eller også satser han bare decideret på pindsvine-fodbold.

    Vi skal desværre ikke længere tilbage end August, hvor vi foran et fyldt parken og med 60 min. i overtal, ikke skaber en reel chance foran mål.

    På den lange bane kan sidstnævnte virkelig blive et problem. En ting er at tabe, men at spille med den attitude vi har, lokker nok ikke flere i parken i fremtiden.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Man må tage hatten af for ståle's evner til at forudsige fremtiden. Ikke nok med at han opfanger at Lugano var en stor mundfuld for Kiev, så opfanger han også at vi som gruppe vindere, ville trække Wolfsburg, hvor vi på 2. pladsen istedet får Celtic. Klasse Ståle... Bare Klasse!


Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •