Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Ståle: "Uafgjort kan vi ikke spille efter." Årets joke. Bedste bud på en indskiftning: Carlo Holse.

    2007: Aberdeen-Kbh 4-0
    2019: Kbh-MFF 0-1

    Manden er jo ikke kommet videre i sin tilgang til fodbold, og jeg er bange for, at han aldrig kommer det.
    Når vi i en forhåbentlig ikke alt for fjern fremtid finder en kvalificeret afløser til trænerposten, håber jeg, det bliver en, der tør lade sit hold af teknisk dygtige spillere rent faktisk spille fodbold - især mod modstandere, der på alle parametre er ringere - og som whiner lidt mindre over de mange uretfærdigheder, der overgår klubben. Og måske også fabler lidt mindre om, hvor outstanding præstationen er, når man er kørt syv point bagud i ligaen, har leveret decideret elendigt spil i alt, alt for mange kampe, flunkede CL-kvalen og ender med at gå videre fra en temmelig svag EL-pulje på decideret held.
    Det kunne være rart med en, der ikke får mig til at miste lysten til at se fodbold. (Det sidste er bare mig. Alt det andet må alle vel kunne blive enige om hehe)

    Vi ses på mandag, hvor vi for en sikkerheds skyld lige kan takke Outstanding Ståle for alt det, han har præsteret for klubben.
    HIC SUNT LEONES


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Han har lige sikret os et flot avancement
    Et flot avancement alligevel? Hvis det her var et flot avancement, vil jeg nødigt se et grimt et af slagsen...

    Du er med på, at den eneste grund til, at vi avancerede, er, at vi var svineheldige, at Kiev ikke vandt en kamp mod Lugano, hvor afslutningsstatistikken hed 18-3 i Kievs favør?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 15 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er fandeme vildt at skrive, at Ståle skal afsted. Hvad sker der?! Han har lige sikret os et flot avancement; Europa efter nytår!
    Vi er stadig med i suppen. Især hvis vi holder FCM på syv. Foråret bliver vores, tror jeg. Altså, hyld og giv respekt til den mand, der har givet os så meget. Andet er sgu useriøst. Tak, Ståle. Og bliv gerne længe! For vi er FCK. Vi er København. Og du klær os. (synes jeg!)
    Jeg elsker ståle og han har givet os meget, men det begynder at være meget længe siden... Hvis vi glipper DM, så har han har også kun givet 3 DM på 7 sæsoner... Og så har vi lige tabt hjemme til fucking lorte Malmø, der i øvrigt har været 2 gange i CL i løbet af de sidste 7 år hvor ståle kun har kvalificeret os til 1. Og så snakker vi slet ikke om Jablonec...
    Danmark til Valby Bakke

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Man må bare konstaterer at uefa har en sag, med at ville skære EL ind, når de to hold der var på banen idag kan gå videre.


  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg elsker ståle og han har givet os meget, men det begynder at være meget længe siden... Hvis vi glipper DM, så har han har også kun givet 3 DM på 7 sæsoner... Og så har vi lige tabt hjemme til fucking lorte Malmø, der i øvrigt har været 2 gange i CL i løbet af de sidste 7 år hvor ståle kun har kvalificeret os til 1. Og så snakker vi slet ikke om Jablonec...
    Ja det er da ved at være hele 2 timer siden, at han gav os et avancement fra et gruppespil i Europa. :-)

    På Ekstra Bladet er dette kommentaren (udover at det var en ringe indsats i dag):
    "DET ÆNDRER BARE ikke på, at FC København bærer dansk klubfodbold internationalt i disse år.
    Det er ganske enkelt vanvittigt imponerende, at københavnerklubben og Ståle Solbakken kan være så stor garant for europæisk succes over så lang en årrække.
    Så let på hatten. Det er stor, større – Ståle!
    Nej, Morten Olsen og Ebbe Skovdahls bedrifter med Brøndby i 90’erne er ikke glemt, men i dette gruppespilsformat, så er der ingen Superliga-trænere, der bare når til anklerne på nordmanden."

    Det er fair at være uenig i indkøb, taktik osv og manden er bestemt ikke fejlfri. Men at respekten herinde for manden ikke er større blandt visse kredse tenderer til det absurde. De må eddermandme undre sig i andre klubber, hvis de læser med herinde.


  7. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Hold nu magle der er meget bitterhed.

    Vi er videre i Europa og har er super pointsnit i ligaen samt er videre i pokalen. Ovenpå alt det, så er det vel reelt “det værste skadeshelvede i 35 år”?

    På trods af alt succesen er der folk der råber på Ståles afgang?
    Er det nationen eller boldDK?

    Kan man i ramme alvor mene, at vi ovenpå de resultater vi har nået indtil nu, skal af med den træner der har skaffet dem?
    Jeg er målløs....

    Skuffet over at 50/50 kampen faldt ud til Malmø men mere skuffet over niveauet herinde.

    HURRA! Vi skal spille europæisk til foråret! ��

    /Jacob

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Helt enig. Som jeg nævner tidligere, så virker vores tilgang til europa at være yderst forældet. Så vil flere garanteret argumenterer med, at vi er europa endnu engang - men er det ikke hvad man kan forvente med et mastodontbudget, som vi nu engang opererer med? (nordisk/semiprof fodbold). Det vil jeg bestemt mene. Det må simpelthen være muligt, med vores budget, at få skabt et hold, som rent faktisk kan udfordre (og til tider dominere) hold som Lugano og Malmø - og samtidig kunne stå kompakt når vi så møder Kiev, Sheriff og Astana - og hvad ellers vi har mødt af mastodonter i europa de seneste par år.

    Tops nævner selv hierarkiet i klubben, eller mangel på samme. Hvem tager egentlig samtalen med Ståle efter et elendigt halvår (på trods af det fine pointsnit)? Lange er jo egentlig bare en forlængelse af Ståle, og står for det administrative. NCH er der heller ikke længere.

    Uanset om Ståle er der efter vinterpausen (hvilket jeg tror han er), så skal der ske noget. Man må kunne lave en vurdering af hele holdet, og få skibbet alle de spillere ud, som ikke har bevist sig (mange af dem på kæmpe kontrakter). Man får selvfølgelig købt ordentligt ind efterfølgende. Man sælger herefter foråret og får spillet truppen sammen, så man er klar til den uhyre vigtige 20/21 sæson, hvor der er to pladser til CL på spil.

    Jeg har tidligere været efter Fischer, og det vil jeg gerne være igen.

    edit: Hvis man lige har fået en advarsel fra UEFA angående pyro, hvordan fanden kan det så være, at 25% af stadion står i røde flammer?
    ....arrrrh - ro på!!! SÅ er vores tilgang sgu heller ikke mere forældet.

    Status i denne sæson p.t. er:

    - Vi var et mål (eller et selvmål færre) fra at vinde en europæisk pulje.

    - Defensivt har vi sat ny europæisk rekord på tværs af samtlige turneringer gennem 65 år ved kun at lukke max et mål ind per kamp i helt ufatteligt mange kampe (kan ikke huske det præcise antal). Og det endda med ny målmand og flere mere eller mindre nye i bagkæden.

    - Vi har for sjette gang i FCKs historie kvalificeret os til et europæisk slutspil. Ingen andre danske hold nåede som bekendt overhovedet gruppespillet i år. Så vi er stadig miles ahead europæisk herhjemme.

    - Havde det været hvilken som helst anden sæson, ville vores pointhøst have gjort, at vi lå nr. 1 (med mindre at vi indregner, at vi i tidligere sæsoner selv har gjort det lidt bedre). Sidste år scorede vi nærmest på decimalen lige så mange points, hvilket gjorde os til en klar guldvinder flere runder før tid.

    ...og al det med to topangribere skadet mere eller mindre halvdelen af sæsonen (Damen virker stadig lidt mærket), med vores absolutte topscorer solgt "før tid", ny målmand og en del nye profiler på holdet. Lidt flere end godt er. Synes sgu, det stadig er mere end godkendt!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops
    Jeg elsker ståle og han har givet os meget, men det begynder at være meget længe siden... Hvis vi glipper DM, så har han har også kun givet 3 DM på 7 sæsoner... Og så har vi lige tabt hjemme til fucking lorte Malmø, der i øvrigt har været 2 gange i CL i løbet af de sidste 7 år hvor ståle kun har kvalificeret os til 1. Og så snakker vi slet ikke om Jablonec...
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da ved at være hele 2 timer siden, at han gav os et avancement fra et gruppespil i Europa. :-)

    På Ekstra Bladet er dette kommentaren (udover at det var en ringe indsats i dag):
    "DET ÆNDRER BARE ikke på, at FC København bærer dansk klubfodbold internationalt i disse år.
    Det er ganske enkelt vanvittigt imponerende, at københavnerklubben og Ståle Solbakken kan være så stor garant for europæisk succes over så lang en årrække.
    Så let på hatten. Det er stor, større – Ståle!
    Nej, Morten Olsen og Ebbe Skovdahls bedrifter med Brøndby i 90’erne er ikke glemt, men i dette gruppespilsformat, så er der ingen Superliga-trænere, der bare når til anklerne på nordmanden."

    Det er fair at være uenig i indkøb, taktik osv og manden er bestemt ikke fejlfri. Men at respekten herinde for manden ikke er større blandt visse kredse tenderer til det absurde. De må eddermandme undre sig i andre klubber, hvis de læser med herinde.
    Jeg synes nu mit indlæg, som du citerer, er meget respektfuldt. Den første halvdel af indlæget handler om, at jeg holder meget af manden, og at han har givet os meget. I den anden halvdel af indlæget opremser jeg blot hans resultater for de seneste 7 år. Hvis hans resultater, efter din mening, ikke er respektfulde overfor manden, så beklager jeg på hans resulters vegne.
    Danmark til Valby Bakke

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    ....arrrrh - ro på!!! SÅ er vores tilgang sgu heller ikke mere forældet.

    Status i denne sæson p.t. er:

    - Vi var et mål (eller et selvmål færre) fra at vinde en europæisk pulje.

    - Defensivt har vi sat ny europæisk rekord på tværs af samtlige turneringer gennem 65 år ved kun at lukke max et mål ind per kamp i helt ufatteligt mange kampe (kan ikke huske det præcise antal). Og det endda med ny målmand og flere mere eller mindre nye i bagkæden.

    - Vi har for sjette gang i FCKs historie kvalificeret os til et europæisk slutspil. Ingen andre danske hold nåede overhovedet gruppespillet.

    - Havde det været hvilken som helst anden sæson, ville vores pointhøst have gjort, at vi lå nr. 1 (med mindre at vi indregner, at vi i tidligere sæsoner selv har gjort det lidt bedre). Sidste år scorede vi nærmest på decimalen lige så mange points, hvilket gjorde os til en klar guldvinder flere runder før tid.

    ...og al det med to topangribere skadet mere eller mindre halvdelen af sæsonen (Damen virker stadig lidt mærket), med vores absolutte topscorer solgt "før tid", ny målmand og en del nye profiler på holdet. Lidt flere end godt er. Synes sgu, det stadig er mere end godkendt!
    Jeg er uenig :-)

    1) Jeg er ikke videre imponeret over vores EL-kampagne, hvor vi kun magter at vinde mod Lugano, som ligger nummer 6 i Schweiz. Vi kunne ikke vinde over hverken Malmø eller Dynamo. Spillet i alle gruppekampene var derudover ringe.
    2) Her er jeg usikker, da jeg ikke ved hvilke hold ryger ind i statistikken - men kig lige på de hold vi har mødt. Sidste år og i år, har vi altså mødt Stjarnanx2, KuPSx2, Saints x2.. blandt andet.
    3) I forhold til vores budget, så mener jeg bestemt også, at det er minimum af hvad man kan forvente som nordens største hold og med dertilsvarende budget.
    4) Pointsnittet er glimrende, det skrev jeg også, men spillet har været elendigt i gennem en længere periode. Startede reelt set sidste sæson, og det er endnu ikke blevet bedre. Det tillader jeg bestemt at være kritisk overfor, nu da klubben gør sig i underholdningsbranchen
    Sidst redigeret af Sreq : 12.12.19 kl. 23:31

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg sidder med en øv-følelse her bagefter, og det er godt nok ærgerligt, for vi er fucking videre i Europa!



    Lige for tiden er det altså bare heller ikke specielt interessant at se os spille
    Det er well the story of our efterår... Håbløst, men tæt på perfekt ;-)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Helt enig. Som jeg nævner tidligere, så virker vores tilgang til europa at være yderst forældet. Så vil flere garanteret argumenterer med, at vi er europa endnu engang - men er det ikke hvad man kan forvente med et mastodontbudget, som vi nu engang opererer med? (nordisk/semiprof fodbold). Det vil jeg bestemt mene. Det må simpelthen være muligt, med vores budget, at få skabt et hold, som rent faktisk kan udfordre (og til tider dominere) hold som Lugano og Malmø - og samtidig kunne stå kompakt når vi så møder Kiev, Sheriff og Astana - og hvad ellers vi har mødt af mastodonter i europa de seneste par år.

    Tops nævner selv hierarkiet i klubben, eller mangel på samme. Hvem tager egentlig samtalen med Ståle efter et elendigt halvår (på trods af det fine pointsnit)? Lange er jo egentlig bare en forlængelse af Ståle, og står for det administrative. NCH er der heller ikke længere.

    Uanset om Ståle er der efter vinterpausen (hvilket jeg tror han er), så skal der ske noget. Man må kunne lave en vurdering af hele holdet, og få skibbet alle de spillere ud, som ikke har bevist sig (mange af dem på kæmpe kontrakter). Man får selvfølgelig købt ordentligt ind efterfølgende. Man sælger herefter foråret og får spillet truppen sammen, så man er klar til den uhyre vigtige 20/21 sæson, hvor der er to pladser til CL på spil.

    Jeg har tidligere været efter Fischer, og det vil jeg gerne være igen.

    edit: Hvis man lige har fået en advarsel fra UEFA angående pyro, hvordan fanden kan det så være, at 25% af stadion står i røde flammer?
    Hey!!! Rekorden ;-)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg synes nu mit indlæg, som du citerer, er meget respektfuldt. Den første halvdel af indlæget handler om, at jeg holder meget af manden, og at han har givet os meget. I den anden halvdel af indlæget opremser jeg blot hans resultater for de seneste 7 år. Hvis hans resultater, efter din mening, ikke er respektfulde overfor manden, så beklager jeg på hans resulters vegne.
    Kommentaren var nu heller ikke specielt tænkt på dig (beklager, at det ikke var tydeligt), omend jeg måske ikke synes at din gennemgang er helt fair. Med til historien hører jo også, at han næsten ene mand (på trænerposten) har rykket os hen i en position, hvor nogle herinde (igen ikke dig) er utilfredse med, at det er en grim måde vi går videre fra et Europæisk gruppespil på. Det er alligevel lidt vildt, at vi er kommet så langt som et dansk hold. Ligesom det er svært at bebrejde en træner et misset DM, hvis vi ender på så højt et pointtal som det ser ud til. Eller bebrejde ham for ikke at vinde de første år, hvor man har et reelt lortehold til rådighed pga dårlige beslutninger mht truppen og økonomi. Det virker heller ikke helt fair at tage det ene år frem, hvor vi misser gruppespillet pga at en freaky kamp med en Verbic udvisning og et Jablonec som scorer på alt uden at tage succeserne med også. Der er selvfølgelig flere negative ting at tage frem f.eks. nogle kritisable indkøbsstrategier og også perioder med manglende eller for langsom udvikling osv, men alt i alt så vil formentlig 99% af alle fodboldinteresserede udenfor Sidelinien tro, at vi er komplet vanvittige, når nogle herinde ønsker ham væk.
    Jeg ved godt, at nogle herinde (igen ikke dig) ynder at gøre ethvert godt resultat til en direkte konsekvens af held og individuelle præstationer hos spillerne, og ethvert skidt resultat som konsekvens af dårlige beslutninger hos Ståle. Til det må man jo bare konkludere, at Ståle igennem mange mange år har været virkelig virkelig heldig i Europa.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.12.19 kl. 23:27

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da ved at være hele 2 timer siden, at han gav os et avancement fra et gruppespil i Europa. :-)

    På Ekstra Bladet er dette kommentaren (udover at det var en ringe indsats i dag):
    "DET ÆNDRER BARE ikke på, at FC København bærer dansk klubfodbold internationalt i disse år.
    Det er ganske enkelt vanvittigt imponerende, at københavnerklubben og Ståle Solbakken kan være så stor garant for europæisk succes over så lang en årrække.
    Så let på hatten. Det er stor, større – Ståle!
    Nej, Morten Olsen og Ebbe Skovdahls bedrifter med Brøndby i 90’erne er ikke glemt, men i dette gruppespilsformat, så er der ingen Superliga-trænere, der bare når til anklerne på nordmanden."

    Det er fair at være uenig i indkøb, taktik osv og manden er bestemt ikke fejlfri. Men at respekten herinde for manden ikke er større blandt visse kredse tenderer til det absurde. De må eddermandme undre sig i andre klubber, hvis de læser med herinde.
    Javel bølgerne kan gå højt og nogle kommentar kan i ny og næ for "nogle" gå over stregen, MEN jeg læser også rigtig mange gode nuanceret indlæg om, hvorfor Ståle ikke er manden som skal flytte FCK til det næste niveau når vi taler den "offensive" del. Og netop det kritik punkt syntes jeg er helt på sin plads at kritisere Ståle for i den tid han har været i FCK. Og nej jeg mener ikke at FCK skal spille tiki taka fodbold.

    Jeg er helt overbevist om, at langt hovedparten af folk her på sidelinen har stor respekt for Ståle og de ting han har præsteret i klubben, men vi bliver altså også nød til at se det i et overordnet perspektiv og stille spørgsmålet om Ståle kan udvikle FCK når det kommer til en offensiv struktur på holdet og som magter at spille god kontra fodbold i Europa, og er langt mere dominerende på hjemmefronten når det kommer til spillet på banen. Og jeg mener ikke Ståles point gennemsnit, MEN selve "SPILLET" :).

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Der vil tydeligvis gå den sædvanlige "Ståle er gud" eller "Ståle er lort" i den i tråden, men én ting kunne jeg godt tænke mig, at man som fan af Ståle besluttede sig for.
    I ligaen bliver der talt for, at vi har et "flot" pointsnit (outstanding ifølge Ståle), men vi kan ikke gardere os mod, at FCM vinder alle deres kampe. Der er angiveligt ikke noget at komme efter, så vi må bare bukke og neje og ønske jyderne tillykke med mesterskabet og ae de ekstra flotte sølvmedaljer.
    Samtidig kan vi vel godt blive enige om, at det var et vanvittigt held, at vi gik videre fra puljen, idet Dynamos nedsmeltning mod Lugano stred mod al logik og alle odds.

    Så enten gør vi det vel godt i ligaen og er uheldige med ikke at føre, men var dårlige i EL og heldige med at gå videre - eller også har vi ikke været gode nok i ligaen, siden vi ikke fører, men præsteret flot i EL, eftersom vi er videre.

    Man kan vel ikke bare efter forgodtbefindende kigge på enten resultater eller præstationer.

    Hvis nogen skulle være i tvivl, har vi efter min mening præsteret nogenlunde som forventet i Europa - indtil i aften, hvor kæmpestore fejl fra trænerbænken var stærkt medvirkende til en håbløs præstation og et katastrofalt resultat, som dog viste sig at være betydningsløst, da vi svineheldigt alligevel gik videre. I ligaen har spillet og præstationerne været langtfra acceptabelt, og eftersom vi ligger syv point efter nummer et, har resultaterne heller ikke været gode nok. Vi skal vinde guld, og hvis et hold er godt kørende, skal vi være endnu bedre kørende. Det nytter ikke at tabe til Hobro og Brøndby og få ét point ud af de direkte dueller mod rivalen.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    edit: Hvis man lige har fået en advarsel fra UEFA angående pyro, hvordan fanden kan det så være, at 25% af stadion står i røde flammer?
    Fordi fuck uefa og deres interesse i at have en turnering for store hold med X antal fans fra USA og Asien.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •