Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
140. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer som nr. 1)

    65 46.43%
  • Uafgjort (FCK avancerer som nr. 1)

    39 27.86%
  • Malmø vinder (FCK avancerer som nr. 2)

    12 8.57%
  • Malmø vinder (FCK ryger ud)

    24 17.14%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 131

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Javel bølgerne kan gå højt og nogle kommentar kan i ny og næ for "nogle" gå over stregen, MEN jeg læser også rigtig mange gode nuanceret indlæg om, hvorfor Ståle ikke er manden som skal flytte FCK til det næste niveau når vi taler den "offensive" del. Og netop det kritik punkt syntes jeg er helt på sin plads at kritisere Ståle for i den tid han har været i FCK. Og nej jeg mener ikke at FCK skal spille tiki taka fodbold.

    Jeg er helt overbevist om, at langt hovedparten af folk her på sidelinen har stor respekt for Ståle og de ting han har præsteret i klubben, men vi bliver altså også nød til at se det i et overordnet perspektiv og stille spørgsmålet om Ståle kan udvikle FCK når det kommer til en offensiv struktur på holdet og som magter at spille god kontra fodbold i Europa, og er langt mere dominerende på hjemmefronten når det kommer til spillet på banen. Og jeg mener ikke Ståles point gennemsnit, MEN selve "SPILLET" :).
    Der er bestemt gode indlæg. Jeg forstår ikke helt grunden til bekymringerne, da jeg synes, at vi tidligere under Ståle har spillet ganske glimrende fodbold og da der i efteråret er helt åbenlyse årsager til de offensive udfordringer. (manglende tid på træningsbanen, absurd mange skader, en hel forsvarskæde som skulle udskiftes,...). Det er klart, at hvis man er uenig i det, så kan man selvfølgelig være bekymret. Samtidig vil resultaterne i min verden altid være det vigtigste, og jeg kan stadig ikke rigtig se, hvordan det på nogen måde skulle gavne os på den bane at skifte træner.

    Men det er klart, at der er visse ting man er nødt til at analysere såsom:

    - hvorfor har profiler som Fischer og Falk ikke været bedre i efetråret
    - har man valgt rigtigt med indkøb (især de offensive) og hvor gik det eventuelt galt i processen
    - har man den rigtige strategi mht indkøb (her har Ståle allerede nævnt, at vi må holde længere på spillerne)
    og sikkert flere.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Kampen er en ting, den gider jeg slet ikke komme ind på..

    En anden ting er hvordan kan 200 (?) Malmø fans få adgang nede i hjørnet på Nedre C, det er simpelthen en skandale. Det er ikke bare rundt omkring hvor de har købt billet, her er det koordineret at de stod samlet. Når det er så koordineret burde det kunne opdages at disse billetter er købt af svenske fans. Jeg skuffes over jer - min klub - og vagter over hvordan den situation blev håndteret. ( Vagterne som for øvrigt var nogle frådende aggressive se mig, jeg tror jeg er noget fordi jeg har en vest på-typer) Det er ikke i orden.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 12.12.19 kl. 23:56


  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Der vil tydeligvis gå den sædvanlige "Ståle er gud" eller "Ståle er lort" i den i tråden, men én ting kunne jeg godt tænke mig, at man som fan af Ståle besluttede sig for.
    I ligaen bliver der talt for, at vi har et "flot" pointsnit (outstanding ifølge Ståle), men vi kan ikke gardere os mod, at FCM vinder alle deres kampe. Der er angiveligt ikke noget at komme efter, så vi må bare bukke og neje og ønske jyderne tillykke med mesterskabet og ae de ekstra flotte sølvmedaljer.
    Samtidig kan vi vel godt blive enige om, at det var et vanvittigt held, at vi gik videre fra puljen, idet Dynamos nedsmeltning mod Lugano stred mod al logik og alle odds.

    Så enten gør vi det vel godt i ligaen og er uheldige med ikke at føre, men var dårlige i EL og heldige med at gå videre - eller også har vi ikke været gode nok i ligaen, siden vi ikke fører, men præsteret flot i EL, eftersom vi er videre.
    Jeg forstår ærlig talt ikke dit spørgsmål. Med vores program i efteråret, så er vores pointsnit i ligaen godt. Det kan dårlig diskuteres. Spillet har bestemt haltet, men der har trods alt været kvalitet nok til at skrabe rigtig mange point sammen. Mht Europa, så kan vi da godt være enige i, at det er heldigt at Kiev ikke vinder. Men vi har trods alt fået 9 point og kun tabt 1 kamp, hvilket vel oftest (ikke at jeg har undersøgt nærmere) er nok til at gå videre fra puljen. Er det så heldigt, at vi får 9 point - tja noget held er der nok i det, da vi har fået point i kampe, hvor vi ikke producerer ret mange chancer. Men vores defensive statistik borger vel også for noget kvalitet og ikke blot ren held, som det af og til gøres til herinde.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Fordi fuck uefa og deres interesse i at have en turnering for store hold med X antal fans fra USA og Asien.
    Og det hjælper os som klub hvordan??????

    Tænker vi, at det gavner med flere bøder og tomme tribuner?
    Tænker vi, at det gavner os i den politiske kamp for at få flere pladser i de fine selskab, når vores fans er i krig med dem som bestemmer?

    Hjælp mig lige med at forstå?


  7. #95
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ståle: "Uafgjort kan vi ikke spille efter." Årets joke. Bedste bud på en indskiftning: Carlo Holse.

    2007: Aberdeen-Kbh 4-0
    2019: Kbh-MFF 0-1

    Manden er jo ikke kommet videre i sin tilgang til fodbold, og jeg er bange for, at han aldrig kommer det.
    Når vi i en forhåbentlig ikke alt for fjern fremtid finder en kvalificeret afløser til trænerposten, håber jeg, det bliver en, der tør lade sit hold af teknisk dygtige spillere rent faktisk spille fodbold - især mod modstandere, der på alle parametre er ringere - og som whiner lidt mindre over de mange uretfærdigheder, der overgår klubben. Og måske også fabler lidt mindre om, hvor outstanding præstationen er, når man er kørt syv point bagud i ligaen, har leveret decideret elendigt spil i alt, alt for mange kampe, flunkede CL-kvalen og ender med at gå videre fra en temmelig svag EL-pulje på decideret held.
    Det kunne være rart med en, der ikke får mig til at miste lysten til at se fodbold. (Det sidste er bare mig. Alt det andet må alle vel kunne blive enige om hehe)

    Vi ses på mandag, hvor vi for en sikkerheds skyld lige kan takke Outstanding Ståle for alt det, han har præsteret for klubben.
    Den kunne lukkes hurtigt her https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-om-fremtiden/

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er bestemt gode indlæg. Jeg forstår ikke helt grunden til bekymringerne, da jeg synes, at vi tidligere under Ståle har spillet ganske glimrende fodbold og da der i efteråret er helt åbenlyse årsager til de offensive udfordringer. (manglende tid på træningsbanen, absurd mange skader, en hel forsvarskæde som skulle udskiftes,...). Det er klart, at hvis man er uenig i det, så kan man selvfølgelig være bekymret. Samtidig vil resultaterne i min verden altid være det vigtigste, og jeg kan stadig ikke rigtig se, hvordan det på nogen måde skulle gavne os på den bane at skifte træner.

    Men det er klart, at der er visse ting man er nødt til at analysere såsom:

    - hvorfor har profiler som Fischer og Falk ikke været bedre i efetråret
    - har man valgt rigtigt med indkøb (især de offensive) og hvor gik det eventuelt galt i processen
    - har man den rigtige strategi mht indkøb (her har Ståle allerede nævnt, at vi må holde længere på spillerne)
    og sikkert flere.
    Som jeg også har nævnt tidligere så Ståle jo en Mester i at bygge hold op over tid, så det er ikke der min bekymring er. Hans evne til at stå defensivt er også fint, men Ståle har i min bog aldrig været en mester i at udvikle vores offensiv. Jeg syntes sagtens man kan forlange mere i en klub som FCK at vi skal være langt mere dominerende spilmæssigt i den hjemmelige andedam. På den Europæiske scene har Ståle ikke formået at udvikle vores evne til at være gode på "omstillinger" og hellere ikke i Suppen, hvis vi skal være helt ærlig.

    Ja du kan argumentere for de mange skader, men vi skal jo stadig have en offensiv base at falde tilbage på som er nogenlunde respektabelt. Det har virkelig været horribelt offensivt i rigtige mange kampe, selvom vores point gennemsnit er fint.

    Det er ikke hvert år vi trækker en Robert Skov kanin frem som scorer 29 mål (Nok mere talent end Ståles offensiv evner der var skyld i den opblomstring sagt med respekt)

    Igen vil jeg understrege, at Ståle selvfølgelig ikke skal fyres :), men jeg håber bare virkelig, at når der engang skal findes en ny træner at det ikke bliver en Ståle 2.0, men at man tør at tænke nyt (Selvom Roland Nilson tiden stadig var lidt skræmmende:)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I ligaen bliver der talt for, at vi har et "flot" pointsnit (outstanding ifølge Ståle), men vi kan ikke gardere os mod, at FCM vinder alle deres kampe.
    Et ydmygt bud på, hvordan vi kunne gardere os mod FCMs åh så flotte snit: Havde vi vundet de to indbyrdes kampe mod FCM, så havde vi været 2 point foran FCM.
    Danmark til Valby Bakke

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Et ydmygt bud på, hvordan vi kunne gardere sig mod FCMs åh så flotte snit: Havde vi vundet de to indbyrdes kampe mod FCM, så havde vi været 2 point foran FCM.
    Og et ydmygt svar er, at FCM henter et rutineret X på udebane og maltraktere os på hjemmebane. Den slags gør at man vinder mesterskaber.

    Sagt på en anden måde, kan man ikke rigtigt forsvarer sig imod at vi pt må tørre røv på FCM i Superligaen. Og nu også må tørre røv på Malmø i Europa.

    Drop jubeloptimismen.

    Zan

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Det er en skammens dag!

    Vi får ikke mange muligheder for at "sætte Norden på plads" - i et udsolgt Parken!

    At vi ikke kommer med mere - er skandaløst!

    Det er muligt at Ståle kan føje et avancement på sit CV, men for helvede; det var jo rent held. Et fucking mirakel i Kiev.

    Jeg ved ikke hvornår vi kommer til at møde Malmø igen (i en afgørende kamp) - formentlig ikke i min levetid. Så det er bare skidesurt at gå videre på sådan en gang kujon-lort, og den håneret kan vi mere eller mindre godt sige farvel til. I lang tid.

    Ståle tabte BIG TIME idag! Malmø har spillere som Rieks og Lasse Nielsen i starteren. Manglede Lewicki. Jeg kunne blive ved.

    Siger jeg Ståle Raus? Personligt trækker jeg vejret og siger ikke endnu... Men i aften var simpelthen en kæmpe streg i regningen ift Ståle. Og jeg håber virkelig vi fans får nogle gaver i forårssæsonen. Mesterskabet har jeg opgivet. Men håb tæller også... Med det mener jeg fornemmelsen af opbygning. Det ser jeg ikke pt - bla. statueret i 40 mio der sidder på bænken...

    Anyways. Han kan starte med en sejr mandag.

    Men i aften er simpelthen under AL kritik!

    Zan


  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes sagtens man kan forlange mere i en klub som FCK at vi skal være langt mere dominerende spilmæssigt i den hjemmelige andedam. På den Europæiske scene har Ståle ikke formået at udvikle vores evne til at være gode på "omstillinger" og hellere ikke i Suppen, hvis vi skal være helt ærlig.
    Synes du ikke, at vi i langt de fleste sæsoner dominerer spilmæssigt i Superligaen? Dertil er jeg i så fald meget uenig. Vi har ikke gjort det i tilstrækkelig grad i år, men det gør næsten kun pointsnittet til en endnu større præstation, når det andet ikke har kørt på skinner.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Synes du ikke, at vi i langt de fleste sæsoner dominerer spilmæssigt i Superligaen? Dertil er jeg i så fald meget uenig. Vi har ikke gjort det i tilstrækkelig grad i år, men det gør næsten kun pointsnittet til en endnu større præstation, når det andet ikke har kørt på skinner.
    Kan fortælle dig at vi (såfremt FCM vinder i år) har vundet 5 af 10 mesterskaber de sidste 10 sæsoner.

    Det vidner vel ikke ligefrem om KLAR dominans?

    Zan


  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Synes du ikke, at vi i langt de fleste sæsoner dominerer spilmæssigt i Superligaen? Dertil er jeg i så fald meget uenig. Vi har ikke gjort det i tilstrækkelig grad i år, men det gør næsten kun pointsnittet til en endnu større præstation, når det andet ikke har kørt på skinner.
    Nej jeg syntes ikke vi er imponerende/dominerende spillemæssigt. Javel der har været enkelte sæsoner over de seneste 10 år, hvor det har været rigtige godt, men der har også været mange sæsoner, hvor vi har været dygtige til at hive små sejre hjem uden at være prangende. Det er selvfølgelig en god kvalitet at have, men jeg føler helt klart at med FCKs økonomiske muskler og status i Norden, så skal vi forvente mere på den spillemæssige front.

    Jeg vil anbefale dig at se Lars Seiers interview i optakten til kampen i aftes. Der skal jeg ellers love for at den kære Seier har ambitioner ofte CL deltagelse samt at nå længere end bare "Gruppespillet". Hvis det er ambitionen så kommer vi ikke langt med Ståles tilgang til det offensive spil i fremtiden. Der skal vi turde vise mere.

    Igen det er min personlige holdning og jeg ved du har din :)


  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Kampen er en ting, den gider jeg slet ikke komme ind på..

    En anden ting er hvordan kan 200 (?) Malmø fans få adgang nede i hjørnet på Nedre C, det er simpelthen en skandale. Det er ikke bare rundt omkring hvor de har købt billet, her er det koordineret at de stod samlet. Når det er så koordineret burde det kunne opdages at disse billetter er købt af svenske fans. Jeg skuffes over jer - min klub - og vagter over hvordan den situation blev håndteret. ( Vagterne som for øvrigt var nogle frådende aggressive se mig, jeg tror jeg er noget fordi jeg har en vest på-typer) Det er ikke i orden.
    Samme scenarie, bare med en 100-150ish Malmøfans var tilfældet oppe på Øvre A. De sad stort set i en klynge. Desuden var der sporadiske grupper, så i alt har der vel nok været en 200ish også, som jeg kunne se det fra A8 bagerst.
    Men jeg kunne slet ikke spotte nogle vagter deroppe, og der var da nogle mindre pæne ordudvekslinger og lidt kasteskyts i mellem klyngen og FCK-fans som gav en smule betændt stemning.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Det er jo helt vildt at påstå at vi styrer kampene. Mod hold som Esbjerg, Hobro og andre styrer vi kampen indtil vi fører med 1-0. Derefter går der totalt Ståle i den og vi skal kæmpe for at holde føringen i resten af kampen. Og dette er ikke blot på udebane, jeg er simpelhent holdt op med at se kampene færdige, jeg kan ikke holde det ud. Samtidig er jeg ude af diskutionen på mit arbejde når de siger: Hold op hvor spiller FCK kedeligt, nååå jeg så det ikke, er mit svar. Tænk at jeg må lyve ved at sige at jeg ikke ser det lort FCK leverer.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Malmö F.F. (12/12 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Det er jo helt vildt at påstå at vi styrer kampene. Mod hold som Esbjerg, Hobro og andre styrer vi kampen indtil vi fører med 1-0. Derefter går der totalt Ståle i den og vi skal kæmpe for at holde føringen i resten af kampen. Og dette er ikke blot på udebane, jeg er simpelhent holdt op med at se kampene færdige, jeg kan ikke holde det ud. Samtidig er jeg ude af diskutionen på mit arbejde når de siger: Hold op hvor spiller FCK kedeligt, nååå jeg så det ikke, er mit svar. Tænk at jeg må lyve ved at sige at jeg ikke ser det lort FCK leverer.
    Hvis det er mit indlæg du henviser til, så skriver jeg netop, at vi har haft problemer med dette i år især til sidst i kampene.

    Og det er da ærgerligt for dig, at vi åbenbart er så ringe, at du ikke vil stå ved holdet.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 12.12.19, 07:17
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •