Se afstemningsresultater: Hvem foretrækker du?

Stemmeafgivere
203. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ajax

    6 2.96%
  • Red Bull Salzburg

    1 0.49%
  • Inter

    4 1.97%
  • Benfica

    3 1.48%
  • Sevilla

    2 0.99%
  • Basel

    9 4.43%
  • LASK Linz

    63 31.03%
  • Celtic

    28 13.79%
  • Arsenal

    30 14.78%
  • Porto

    0 0%
  • Espanyol

    34 16.75%
  • Gent

    6 2.96%
  • Istanbul Basaksehir

    3 1.48%
  • Braga

    2 0.99%
  • Manchester United

    12 5.91%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 22

Emner: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Vi ved, at vi starter hjemme 20. februar, og spiller ude 27. februar.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Jeg har stemt på Arsenal ud fra præmissen, at vi får ekstremt svært ved at slå nogle hold ud overhovedet, og Arsenal er imo det mest spændende. Man U, Ajax mfl. har vi mødt før.

    Linz springer selvfølgelig i øjnene som et hold vi på papiret bør kunne slå, men deres resultater i Europa i år har været voldsomme. Det vil i så fald være et sandsynligt exit for os kombineret med en fanskare og en samlet presse, som vil kalde det en katastrofe. Skulle man stemme rent sportsligt, så hælder jeg måske mere til et hold som Celtic eller måske Braga.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har stemt på Arsenal ud fra præmissen, at vi får ekstremt svært ved at slå nogle hold ud overhovedet, og Arsenal er imo det mest spændende. Man U, Ajax mfl. har vi mødt før.

    Linz springer selvfølgelig i øjnene som et hold vi på papiret bør kunne slå, men deres resultater i Europa i år har været voldsomme. Det vil i så fald være et sandsynligt exit for os kombineret med en fanskare og en samlet presse, som vil kalde det en katastrofe. Skulle man stemme rent sportsligt, så hælder jeg måske mere til et hold som Celtic eller måske Braga.
    Jeg fatter simpelthen ikke den der lyst til at se os blive tværet ud af nogle superstjerner.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg fatter simpelthen ikke den der lyst til at se os blive tværet ud af nogle superstjerner.
    Jeg kan her berette mit ræsonnement - efteråret har tydeligt vist, at vi ikke magter at holde kontakten til FCM medens vi spiller EL sideløbende. Jeg tror derfor de mikroskopiske chancer for et mesterskab bliver en kende større, hvis vi kun har superligaen og pokalen at tænke på i foråret. Et tidligt exit mod en storklub ville derfor være helt fint i mine øjne.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Det er selvfølgelig sjovere at møde en attraktiv storklub end S. Donetsk (tænkt eksempel), hvis man alligevel har minimal chance for at gå videre mod begge, men for mig handler det kun om komme så langt som muligt i turneringen, så vi holder drømmen i live, optjener koefficientpoint, sætter præmiepenge ind på kontoen og får muligheden for at høre Ståle beklage sig over kampprogrammet i endnu en halvsæson :-)

    Der er mange svære modstandere i bowlen, men jeg vil dele dem op sådan her.

    Umulige - giv op på forhånd: Sevilla, Inter, Arsenal, Man U
    Næsten umulige - men Ståle er bedre som undertippet: Benfica, Ajax, RB Salzburg, Porto
    Svære, men chancen er der: Celtic, Braga, Istanbul, Espanyol
    Tæt på 50/50: Gent, Basel, Linz

    Giv os et hold fra nederste lag, og så kan vi ikke bede om mere.
    HIC SUNT LEONES


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Lad os få et så "nemt" hold som muligt så vi har mulighed for at gå videre...

    HVIS vi absolut skal trække et af de svære så vil jeg helt klart helst møde Arsenal - Har altid drømt om at se dem i Parken....

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg kan her berette mit ræsonnement - efteråret har tydeligt vist, at vi ikke magter at holde kontakten til FCM medens vi spiller EL sideløbende. Jeg tror derfor de mikroskopiske chancer for et mesterskab bliver en kende større, hvis vi kun har superligaen og pokalen at tænke på i foråret. Et tidligt exit mod en storklub ville derfor være helt fint i mine øjne.
    Haha, ja, hvis det er ræsonnementet, giver det selvfølgelig god mening. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Espanyol helt klart. Ligger sidst i LaLiga, og vi må formode, at de fokuserer 100% på ligaen, så vi bør altså have en ganske fin mulighed for at gå videre. Klubben ligger i Barcelona, så det er let og forholdsvis billigt at komme dertil, og så er det ikke hamrende koldt og pisser ned.

    Derudover vil jeg være fint tilfreds, hvis vi trækker enten LASK Linz, Salzburg, Braga eller Basel.

    Jeg har aldrig forstået ideen i at ville møde de store hold, som vi måske lige kan få en 0-0 eller 1-1 mod hjemme og så ellers bare bliver kørt over 3/4-0 på udebane uden nogen form for chance. Det bliver et nej tak her fra.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Jeg har stemt på LASK Linz, fordi de bør være til at tale med, især fordi den østrigske liga også rammes af en vinterpause, der er lige så lang som vores.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Helt klart Arsenal. Stort hold, udsolgt Parken og fed away - og så har de altså kun vundet 5 kampe ud af 16 mulige i PL og 3 kampe ud af 6 i EL.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Espanyol helt klart. Ligger sidst i LaLiga, og vi må formode, at de fokuserer 100% på ligaen, så vi bør altså have en ganske fin mulighed for at gå videre. Klubben ligger i Barcelona, så det er let og forholdsvis billigt at komme dertil, og så er det ikke hamrende koldt og pisser ned.
    Endda uden for Barcelona, i samme forstad som lufthavnen, så man kan formentlig spare på hoteludgift hvis man alligevel kun kommer ned for kampen, og flytte ind i et lufthavnshotel ;-)

    Jeg ville dog ikke tage afsted helt uden overtøj. Der kan sagtens være pænt køligt på kysten i februar, og regner det, så regner det dér.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Håber på Gent fordi jeg bor der :-)
    Hislen af TorbenØ.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    For mig er den naturlige præmis at vælge en modstander, der har direkte fly fra Los Angeles, hvor jeg bor. Så Ajax, Arsenal, Espanyol eller Basaksehir!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Kiwi : LASK rev Sporting rundt igår og så skræmmende ud .....;-(.... jeg har stemt på Espanyol fordi de ikke kommer til at gå all in på euro med deres placering in mente samt kampe mod Atlético Madrid og Sevilla rundt om 1/16 finalerne .....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Hvem vil du helst møde i 1/16 finalen?

    Har stemt Inter, så det endelig kan lade sig gøre at se mine to favorithold mødes, og ikke mindst få opfyldt en gammel, gammel aftale med min gode ven Alberto fra Milano om, at vi skal se kampene i både Milano og København sammen, hvis det en dag skulle lykkes.
    Mvh
    Jacob N

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst trække i 1/8-finalen i Europa League?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 09:47
  2. Hvem vil du helst møde i 1/8-finalen?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 24.02.17, 17:17
  3. Hvem vil du helst møde?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 13:24
  4. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 17.04.08, 11:20
  5. Hvem vil vi helst møde i dong-finalen?
    By crekke in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.03.05, 20:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •