Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    49 68.06%
  • Uafgjort

    10 13.89%
  • OB vinder

    13 18.06%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 55

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Årets sidste kamp byder på en hjemmekamp mod fynske OB, inden vinterpausen sætter ind.
    Med en sejr over fynboerne og et pointtab til Randers kan FCK matematisk sikre sig en plads i slutspillet inden vinterpausen.

    N'Doye og Nelsson står til karantæne ved næste gule kort.

    Boilesen og Wind er skadede, mens Bendtner er tvivlsom.

    Udover selve kampen, så skal der også tages afsked med Stephan Andersen, som har kontraktudløb til nytår, og måske også med Nicklas Bendtner, hvis kontrakt også udløber ved årsskiftet, men hvor der skal forhandles om en evt. kontraktforlængelse.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Mon ikke vi får Santos at se i startopstillingen, efter at Pieros nu har fået chancen i fire kampe i træk uden at gøre det store væsen af sig? Dette såfremt N'Doye har nogenlunde friske ben naturligvis.
    Det bør vel se sådan ud:

    Johnsson
    Varela - Papa - Nelsson - Bengtsson
    Pep - Zeca - Falk - Fischer
    N'Doye - Santos

    Alternativt kan Mudra starte inde, enten på kanten eller centralt og så skubbe Falk derud. Eller også kan Daramy vende tilbage som wing, men efter et par kampe helt ude af truppen virker det mere sandsynligt, at han kommer med på bænken i stedet for Holse, som næppe får genvalg efter sin til (næsten) ingens overraskelse temmelig tamme indsats mod MFF.
    HIC SUNT LEONES

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Jeg tænker, at der er en risiko for,at Bartolec spiller fra start, hvis man skal følge det sædvanlige billede med skift på højreback.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Udover selve kampen, så skal der også tages afsked med Stephan Andersen, som har kontraktudløb til nytår, og måske også med Nicklas Bendtner, hvis kontrakt også udløber ved årsskiftet, men hvor der skal forhandles om en evt. kontraktforlængelse.
    Men vi kan jo ikke rigtigt tage afsked med Bendtner, når vi ikke ved, om han fortsætter...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Bjelland er simpelthen skadet igen...

    Jeg tror nærmest at jeg ville kunne holde til mere end han.

    Vi får sørme noget ud af de 9 mio om året.

    Jesus Christ!

    Zan


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Jeg har to billetter til C-tribunen. Penge i tiffe-kassen er værdsat, men ikke et krav.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg har to billetter til C-tribunen. Penge i tiffe-kassen er værdsat, men ikke et krav.
    Dem vil jeg gerne have - og til gengæld vil jeg så give 2 billetter til familie tribunen til en medfan (1 barn og 1 voksen)

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr over fynboerne og et pointtab til Randers kan FCK matematisk sikre sig en plads i slutspillet inden vinterpausen ...
    Randers vandt, så vi må vente til foråret med at sikre slutspilsdeltagelse. Men mon ikke også, det lykkes ;-)
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Udover selve kampen, så skal der også tages afsked med Stephan Andersen, som har kontraktudløb til nytår ...
    Jeg så en vis nervøsitet i skakten omkring, at vi efter den sløje omgang mod MFF også ville tabe mod OB. Det skal i den forbindelse nævnes, at vi har fem sejre i træk hjemme i Superligaen på det seneste. Faktisk har vi ikke tabt hjemme i ligaen, med noget på spil, siden dette skete:

    https://youtu.be/a5n-etoz03s?t=69

    Så hvis vi bare lader være med at give Stephan Andersen en afskedskamp, ser det lovende ud ...

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Bjelland er simpelthen skadet igen...

    Jeg tror nærmest at jeg ville kunne holde til mere end han.

    Vi får sørme noget ud af de 9 mio om året.

    Jesus Christ!

    Zan
    Derfor vil det også give al mulig mening at gå all in på Sanneh til januar.. Dels for at sikre han ikke ender i BIF, så de i stedet kan hente en ny Rosted, og dels fordi vi er alt for tyndt besat på positionen med kun 3 centerforsvarer når den ene er kæmpe glasben..

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Derfor vil det også give al mulig mening at gå all in på Sanneh til januar.. Dels for at sikre han ikke ender i BIF, så de i stedet kan hente en ny Rosted, og dels fordi vi er alt for tyndt besat på positionen med kun 3 centerforsvarer når den ene er kæmpe glasben..
    I glemmer Lüftner ;-)

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    I glemmer Lüftner ;-)
    Han er udlejet hele sæsonen.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Randers vandt, så vi må vente til foråret med at sikre slutspilsdeltagelse.
    En sejr over OB vil skam matematisk sikre os slutspil (*). Så vi skal kun vente til foråret, hvis vi ikke vinder i morgen.

    OB har i øvrigt ikke vundet i Parken i 22 opgør. Det er Superliga-rekord. Næstlængste stime var Esbjergs 21 kampe i Herning, men den røg i sidste runde i sidste sæson - og indtil for 2 år siden, så lå BØF jo "foran" OB, men det blev jo spoleret på ganske katastrofal vis. Anyway. OB vinder jo aldrig i Parken :-)

    (*) Det er ofte komplicerede forestillinger, at finde ud af det, men hvis vi vinder i morgen, så kan man se det simpelt. For så ligger der 3 hold på 28 point, hvoraf 2 af dem skal have 6 sejre for at nå os. Og siden de alle 3 skal møde BIF - der skal have 5 sejre i 6 kampe for at gå forbi os på 46 point - så kan det ikke lade sig gøre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Derfor vil det også give al mulig mening at gå all in på Sanneh til januar.. Dels for at sikre han ikke ender i BIF, så de i stedet kan hente en ny Rosted, og dels fordi vi er alt for tyndt besat på positionen med kun 3 centerforsvarer når den ene er kæmpe glasben..
    Jeg er meget enig mht Sanneh. Ville af mange årsager give god mening.

    Og når jeg ser en runde som denne, kan jeg godt ærgrer mig lidt over man ikke gamblede på Bundu eller Sabbi, for en trediedel af Biel-prisen... Nogen gange mener jeg man går over åen efter vand - og endda betaler for meget dyrt vand...

    Zan

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    En sejr over OB vil skam matematisk sikre os slutspil (*). Så vi skal kun vente til foråret, hvis vi ikke vinder i morgen.
    Jeg føler mig ført bag lyset. Mit eneste svar er "nå men du skrev ikke "superligaopgør", og OB vandt pokalfinalen for kun 17 møder siden, NÅ." ;-)

    Anyhoo. Hurra for slutspil, men skal vi så også melde os ind i guldkampen, tak. Hvis OB kunne tabe i Lyngby og Horsens senest, så skal de dæleme også tabe her.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    https://youtu.be/a5n-etoz03s?t=69

    Så hvis vi bare lader være med at give Stephan Andersen en afskedskamp, ser det lovende ud ...
    2 fine-fine Boilesen indlæg/afleveringer. Håber at han styrketræner under sin skadesperiode, den pindarm :-)

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •