Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    49 68.06%
  • Uafgjort

    10 13.89%
  • OB vinder

    13 18.06%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 55 af 55

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så må vi jo håbe, at to måneder er nok, til at Bjelland kan komme på højkant. Eller måske snarere, at Ståle forstærker vores tyndt besatte midterforsvar hen over julen.
    Bjelland kommer med statsgaranti på højkant!

    Tror faktisk han når at blive sin skade kvit, for så at blive skadet igen, for så at blive den kvit, for så at blive skadet igen et par dage inden forårsstart...

    Det er vist sådan Bjelland-sangen lyder.

    Køb Sanneh.

    Zan

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Det var ret vildt i går. Det er en mærkværdighed at dommere også generelt sjældent interesserer sig for forsøg på at trække tiden ud indtil der mangler et kvarter af kampen. Ikke for at trække "fodboldens sjæl"-kortet, men det ødelægger flowet og nerven i kampen med de alenlange pauser for absolut ingenting. Det behøver dommeren ikke hjælpe til med, som det skete i går.
    Tidsudtræk er sgu noget kuriøst noget. Folk var meget hurtige til at brokke sig over, hvor mange sekunder deres målmand var om at tage et udspark. Det bliver så forstærket af, at tiden stille og roligt render ud, samt at stort set hele parken pifter så snart bolden ryger over OB's baglinje. Jeg grinede højlydt da en sidekammerat i går talte til ti sekunder hurtigere end små børn der leger gemmeleg, da OB's keeper stod med bolden i hånden.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Tidsudtræk er sgu noget kuriøst noget. Folk var meget hurtige til at brokke sig over, hvor mange sekunder deres målmand var om at tage et udspark. Det bliver så forstærket af, at tiden stille og roligt render ud, samt at stort set hele parken pifter så snart bolden ryger over OB's baglinje. Jeg grinede højlydt da en sidekammerat i går talte til ti sekunder hurtigere end små børn der leger gemmeleg, da OB's keeper stod med bolden i hånden.
    Men i går var det også mere frustrende end set længe. OB'erne ville intet og trak tiden ved alle spilstop fra kampen blev fløjtet i gang og indtil de kom bagud. Det ødelagde i den grad alt flow i spillet.

    Og så kan man undre sig lidt over, at man ikke gør noget. Reglen mht højst at have bolden i hænderne 4 sekunder (eller hvor længe det nu er) håndhæves aldrig. Kalle gør sig også skyldig på den konto. Mht at målmanden trækker tiden ved målspark, så må man også konkludere, at det er helt gratis for ham. Uanset hvor længe han står, så lægges der (uden skader) maks 1 minut til i første halvleg og 4 minutter i anden halvleg ved 6 udskiftninger, dvs maks 1 minut for tidsudtræk. Og det er ligegyldigt, hvor meget man trækker tiden. Dommeren kigger på sit ur, skælder os osv, men konsekvensen er stadig ikke-eksisterende. Stanger han tid nøds en advarsel ud (og det sker sjældent og kun til sidst i kampene), så giver dommeren aldrig advarsel nr 2 for samme forseelse. Trækker man tiden i overtiden, ja så sker der også meget sjældent noget ved det.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Dommeren var da også helt væk da Santos får en reprimande for at aflevere bolden bestemt til OB's målmand efter han 2-3 gange har sparkede bolden lidt væk i stedet for at sætte spillet igang.

    Samt hvor travlt OB'erne havde på at skynde på PS9 da han brugte 8 min på at fejre målet til 2-1 og nærmest gå fra baglinjen til egen banehalvdel. Faktisk lidt utroligt at PS9 ikke fik et gult kort der for tidstrækning men Karma lige i OB's fjæs.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Faktisk lidt utroligt at PS9 ikke fik et gult kort der for tidstrækning men Karma lige i OB's fjæs.
    Og hvorfor fik han ikke gult for at hoppe til tilhængerne? Det troede jeg var et klart gult kort.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Jeg vil bare sige at jeg synes Pierre spillede glimrende! Og det skal han have kredit for

    Mvh,
    Frederik

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så gal/aggressiv til en fodboldkamp, men nørj jeg var frustreret. Mest af alt på dommeren. Nok kan man misse meget i løbet af kampens hede, men der var to situationer med spilstop, hvor det virkelig pissede mig af, at dommeren intet gjorde. Undervejs i 2. halvleg var der en OB spiller, der gestikulerede ret kraftigt ud mod Nedre C, som end ikke fik en påtale. Burde have været et sikkert gult kort.

    I en anden situation ovre på siden langs A tribunen får en OB spiller et gult kort, hvorefter han - som jeg så det - satte begge hænder på dommeren og gav ham et lille skub på vej væk. Jeg håber VIRKELIG, at jeg bare så forkert, for det burde have været det mest sikre gule kort i hele kampen, der så blev misset og dermed slap OB spilleren for rødt.

    Men ja at OB målmanden helt fra kampens første kvarter trak tiden konsekvent i alle situationer og slippe fra kampen uden et kort er også en gåde.

    Selvfølgelig skulle Pieros også haft gult for sin ekstreme jubelscene, som var ham velforundt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så gal/aggressiv til en fodboldkamp, men nørj jeg var frustreret. Mest af alt på dommeren. Nok kan man misse meget i løbet af kampens hede, men der var to situationer med spilstop, hvor det virkelig pissede mig af, at dommeren intet gjorde. Undervejs i 2. halvleg var der en OB spiller, der gestikulerede ret kraftigt ud mod Nedre C, som end ikke fik en påtale. Burde have været et sikkert gult kort.

    I en anden situation ovre på siden langs A tribunen får en OB spiller et gult kort, hvorefter han - som jeg så det - satte begge hænder på dommeren og gav ham et lille skub på vej væk. Jeg håber VIRKELIG, at jeg bare så forkert, for det burde have været det mest sikre gule kort i hele kampen, der så blev misset og dermed slap OB spilleren for rødt.

    Men ja at OB målmanden helt fra kampens første kvarter trak tiden konsekvent i alle situationer og slippe fra kampen uden et kort er også en gåde.

    Selvfølgelig skulle Pieros også haft gult for sin ekstreme jubelscene, som var ham velforundt.

    Personligt skal jeg ikke længere tilbage end til MFF-kampen, hvor jeg var betydeligt mere gal og aggressiv, men det var over den kujonagtige indsats holdet leverede. En uges tid efter, skygger det stadig for glæden over avancementet i turneringen.


  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Undervejs i 2. halvleg var der en OB spiller, der gestikulerede ret kraftigt ud mod Nedre C, som end ikke fik en påtale. Burde have været et sikkert gult kort.
    Det var Mads Frøkjær-Jensen. Han var ikke helt så kæk, da kampen blev fløjtet af.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    I en anden situation ovre på siden langs A tribunen får en OB spiller et gult kort, hvorefter han - som jeg så det - satte begge hænder på dommeren og gav ham et lille skub på vej væk. Jeg håber VIRKELIG, at jeg bare så forkert, for det burde have været det mest sikre gule kort i hele kampen, der så blev misset og dermed slap OB spilleren for rødt.
    Det, du mener at have set, mener jeg også, at jeg så. Jeg røg i hvert fald op og råbte, "Jamen nu ryger han ud!?". Jeg bemærkede i øvrigt også, at Baskhim virkelig gav den gas i tilsviningerne af og til dommeren. Da kampen var slut gik han tæt forbi ham, men gav ikke hånd som alle andre. Nøj, han var sur.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •