Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

    Kære medfans,

    Mange af os har været skeptiske overfor både spillet på banen og vores transfers i år (mig selv inklusive). Jeg vil dog alligevel tillade mig at fremhæve nogle af højdepunkterne fra året der gik for på den måde at få renset lidt ud. Jeg synes nemlig at der har været en del lyspunkter i 2019 til trods for at vi har snakket en del om de negative ting herinde (især i efteråret)

    Jeg vil i hvert fald huske følgende fra året der gik:

    6-1 Forårs sæsonåbner med Robert Skov Hattrick
    1-2 Derbysejr i betonen hvor VF7 lukkede munden på alle gay råberne
    3-0 hjemmesejr over FCM hvor vi for alvor satte dem på plads i mesterskabskampen
    3-2 hjemmesejr over BØF hvor vi samtidig kunne fejre mesterskabet i en perfekt kulisse
    Robert Skov målrekord i Superligaen
    Jonas Winds Panenka i Beograd
    2-1 hjemmesejr over BØF efter en helt vanvittig afslutning på kampen - Igen fedt at det var VF7 der lukkede munden på bøfferne
    2 X Dobbelt Pieros hvor vi havde ALLERMEST brug for det - Helt utrolige forløsninger
    Videre i Europa + en (efter omstændighederne) fornuftig lodtrækning
    Videre i Pokalen
    "kun" 4 point efter FCM hvilket mange af os nok gerne havde solgt den for midt på efteråret

    Så kære medfans - Personligt synes jeg det har været et år med mange positive højdepunkter og kampe/begivenheder som jeg vil komme til at huske. Og jeg er HELT med på at vi kan lave en liste ligeså lang med negative højdepunkter, men lad os hjælpe hinanden med også at huske på alle de gode ting som vores elskede klub har givet os de sidste 12 måneder....! :)

    GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN....!!!


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kære medfans,

    Mange af os har været skeptiske overfor både spillet på banen og vores transfers i år (mig selv inklusive). Jeg vil dog alligevel tillade mig at fremhæve nogle af højdepunkterne fra året der gik for på den måde at få renset lidt ud. Jeg synes nemlig at der har været en del lyspunkter i 2019 til trods for at vi har snakket en del om de negative ting herinde (især i efteråret)

    Jeg vil i hvert fald huske følgende fra året der gik:

    6-1 Forårs sæsonåbner med Robert Skov Hattrick
    1-2 Derbysejr i betonen hvor VF7 lukkede munden på alle gay råberne
    3-0 hjemmesejr over FCM hvor vi for alvor satte dem på plads i mesterskabskampen
    3-2 hjemmesejr over BØF hvor vi samtidig kunne fejre mesterskabet i en perfekt kulisse
    Robert Skov målrekord i Superligaen
    Jonas Winds Panenka i Beograd
    2-1 hjemmesejr over BØF efter en helt vanvittig afslutning på kampen - Igen fedt at det var VF7 der lukkede munden på bøfferne
    2 X Dobbelt Pieros hvor vi havde ALLERMEST brug for det - Helt utrolige forløsninger
    Videre i Europa + en (efter omstændighederne) fornuftig lodtrækning
    Videre i Pokalen
    "kun" 4 point efter FCM hvilket mange af os nok gerne havde solgt den for midt på efteråret

    Så kære medfans - Personligt synes jeg det har været et år med mange positive højdepunkter og kampe/begivenheder som jeg vil komme til at huske. Og jeg er HELT med på at vi kan lave en liste ligeså lang med negative højdepunkter, men lad os hjælpe hinanden med også at huske på alle de gode ting som vores elskede klub har givet os de sidste 12 måneder....! :)

    GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN....!!!
    Specielt det faktum at vi i Superligaen bevarede skindet på næsen, og dog stadig er med, har fået julefreden til at sænke sig.

    Derbysejr, helt klart også vigtigt!

    Og at vi er videre i Europa, og har et par sjove kampe at se frem til.

    Det negative er måden det er sket på - vores europæiske kampagne var virkelig sløj, og selvom det er forløsende og vildt med 2 x Pieros som frelser i Superligaen, er der så uhyggeligt meget der skal blive bedre i det nye år! Virkelig!

    Men vi har fået en eller anden form for livline, og det skal vi helt klart varme os på.

    Glædelig jul,

    Zan

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så kære medfans - Personligt synes jeg det har været et år med mange positive højdepunkter og kampe/begivenheder som jeg vil komme til at huske. Og jeg er HELT med på at vi kan lave en liste ligeså lang med negative højdepunkter, men lad os hjælpe hinanden med også at huske på alle de gode ting som vores elskede klub har givet os de sidste 12 måneder....! :)
    Du kunne ikke have valgt en værre dag til at fokusere på de positive ting. Men rigtig glædelig Festivus til alle! :-)


  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kære medfans,

    Mange af os har været skeptiske overfor både spillet på banen og vores transfers i år (mig selv inklusive). Jeg vil dog alligevel tillade mig at fremhæve nogle af højdepunkterne fra året der gik for på den måde at få renset lidt ud. Jeg synes nemlig at der har været en del lyspunkter i 2019 til trods for at vi har snakket en del om de negative ting herinde (især i efteråret)

    Jeg vil i hvert fald huske følgende fra året der gik:

    6-1 Forårs sæsonåbner med Robert Skov Hattrick
    1-2 Derbysejr i betonen hvor VF7 lukkede munden på alle gay råberne
    3-0 hjemmesejr over FCM hvor vi for alvor satte dem på plads i mesterskabskampen
    3-2 hjemmesejr over BØF hvor vi samtidig kunne fejre mesterskabet i en perfekt kulisse
    Robert Skov målrekord i Superligaen
    Jonas Winds Panenka i Beograd
    2-1 hjemmesejr over BØF efter en helt vanvittig afslutning på kampen - Igen fedt at det var VF7 der lukkede munden på bøfferne
    2 X Dobbelt Pieros hvor vi havde ALLERMEST brug for det - Helt utrolige forløsninger
    Videre i Europa + en (efter omstændighederne) fornuftig lodtrækning
    Videre i Pokalen
    "kun" 4 point efter FCM hvilket mange af os nok gerne havde solgt den for midt på efteråret

    Så kære medfans - Personligt synes jeg det har været et år med mange positive højdepunkter og kampe/begivenheder som jeg vil komme til at huske. Og jeg er HELT med på at vi kan lave en liste ligeså lang med negative højdepunkter, men lad os hjælpe hinanden med også at huske på alle de gode ting som vores elskede klub har givet os de sidste 12 måneder....! :)

    GLÆDELIG JUL ALLESAMMEN....!!!
    ...og så har vi sat europæisk rekord med antal kampe, hvor der maksimalt er lukket et mål ind. Det er trods alt også noget af en bedrift: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...helt-sindssygt
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Glædelig jul - Og husk nu de gode ting fra 2019 :)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    ...og så har vi sat europæisk rekord med antal kampe, hvor der maksimalt er lukket et mål ind. Det er trods alt også noget af en bedrift: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...helt-sindssygt
    Der bør du naturligvis droppe de langfingrede plattenslagere på tpisbladet, og i stedet linke til f.eks. FC Københavns egen udmelding , hvor de bedre formår at kreditere de utrolig hårdt arbejdende data-gravere, der kæmper sig igennem dynger af ligegyldig information, for at finde frem til de få funklende rekord-diamanter, der gemmer sig... :-)

    Note: Normalt retter jeg mine stave-brølere og slåfejl, men jeg lader min Freudian slip stavefejl af tipsbladet stå :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Glædelig FC-jul!
    By Kaff in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.12.17, 20:22
  2. Glædelig jul!
    By Butch in forum De korte linier
    Svar: 150
    Sidste Meddelelse: 27.12.07, 20:26
  3. HUSK HUSK HUSK Tifoindsamling under Nedre C!!!
    By JZC#20 in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 21.04.04, 12:56
  4. Glædelig Jul!!!!!!!
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 25.12.03, 01:36

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •